Ok, tarvisin apua ja neuvoa, siis asiallisia neuvoja enkä mitään "mitäs ostit" - tai "osta burton tms."-neuvoja.
Mulla on viime talvena ostettu Burtonin Process Flying V ja siihen asennetut vanhat Burtonin siteet. Ennen Processia käytössä oli Salomonin peruslankku jolla tuli vedettyä ekat vuodet.
Mutta ongelmaksi muodustui Processin ja siteiden kiinnitys ja eritoten sellainen juttu, että ruuvin kanta jää siteen hahlon/kiskon yläpuolelle ja painaa jalkapohjaa niin että jalat on laskupäivän jälkeen kipeät, jopa niin kipeät ettei pysty vaivatta käveleen. Ja joo kaikille valopäille tiedoksi, monot on ollut jalassa laskiessa.
Lautaa ja siteitä on käytetty huollossa ja ostoliikkeessä ja kaiken maailman voodoo taikoja on tehty. Huollossa ovat saaneet väännettyä ruuveja hieman alemmaksi muttei siltikään riittävän alas. Onko jollain teistä ollut vastaanvanlaisia ongelmia ja kuinka niistä on selvitty. Tästä oon keskustellu lautailevien ystävien kanssa, eikä kukaan ole moiseen törmännyt aiemmin.
Ei viittis pistää lautaakaan rikki vääntämällä ruuvia väkisin.
Ja joo, erilaisiakin ruuveja ollaan kokeiltu.
Seuraavaksi mietin et ostanko lisäpohjalliset monoihin.
Kiitos etukäteen, asiallisista neuvoista.
ongelma laudan kanssa.
burtonko hyvä
0
148
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748