Aika ajoin tulee ilmi poliiseista sekä vartijoista kuvattuja videoita, joissa he käyttävät asemaansa sairaalla tavalla hyväksi.Tai kaikkihan senkin tietää, että pahoinpitelytapauksissa kamerat suunnataan muualle. Sen voin sanoa, että jos joskus tulen heidän mielitekojensa uhriksi niin kas kummaa heebot ei ilmestykään töihin ja saa poliisisedät etsiä poliisisetiä siinä kuitenkaan onnistumatta.
Poliisien väkivalta
Non violence
1
184
Vastaukset
- HesanGimma--
Ihan samaa mieltä, varsinkin järjestyksenvalvojien väkivalta on nykyään ihan tajutonta, luulevat olevansa poliiseja 3 viikon kurssillansa ja suurin osa heistä on hulluja, jotka hakeutuvat työhönsä vain saadakseen pahoinpidellä ihmisiä. Minkäänlaisia taustatarkastuksia ei ilmeisesti tehdä, itse todistin kerran poken kuristavan kepeillä kävelevää vammaista miestä, ja kyseisellä pokella oli vankilasta tuttu kyynel tatuointi silmän alla. Itse en nykyään juurikaan baareissa käy, koska niin usein olen nähnyt pokejen käyttävän liiallista väkivaltaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797