Hei kaikki kirjastonhoitajat, mulla olisi muutama kysymys teille! Opiskelen ekaa vuotta lukiossa, enkä ole olleskaan vielä miettinyt mikä olisi se tuleva ammatti. Olin tetisä kirjastossa, ja viihdyin. En kuitenkaan osaa ollenkaan sanoa olisiko se minulle hyvä ammatti aikusena.
- Mikä koulutus sinulla on? (kuinka kauaan opiskelit, oliko vaikeaa?)
- Viihdytkö työssäsi?
- Mitkä luonnonpiirteet/vahvat puolet/minkälainen ihminen on hyvä olla jos aikoo kirjastotädiksi? Kenelle siis suosittelet työtä?
- Miktkä luonnonpiirteet/yms ovat huonoja kirjastontädillä?
Kiitos jo etukäteen kaikista vastauksista! Ei tarvitse vastata kaikkiin noihin, kiva jos edes yhteen vastaat.
KIRJASTONHOITAJILLE kysymys
keskustelen
2
209
Vastaukset
- kaima kirjailija
http://www.kirjastot.fi/kirjastoala/opiskelu/
Tuolta sivulta löydät kirjastohoitajan koulutuksesta ja opiskelusta
Luonteenpiirteeltä joutuisit olemaan pitkä pinnainen ja hyvä asiakaspalvelussa eli tulet toimeen kaikkien kanssa - amanues
Kirjastonhoitajat ovat akateemisen lopputukinnon suorittaneita ammattilaisia.
Jos haikailet "kirjastontädiksi" sinulla taitaa olla aivan väärä kuva alasta.
Jos sinulla on jo tuttuja töissä kirjastossa, kysypä heiltä, mitä heidän työhönsä kuuluu. Lisäksi kirjastoja on monenlaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787