omien vanhempien outo käyttäytyminen ja mitä pitäis tehdä

anonymous96

Olen 16v asun rovaniemessä ja en juo en polta tai tee mitään mikä rikkoo lakia ja olen huomannut oudon käyttäymisen vanhemmissani...
minulla on 13v veli joka polttaa ja juo viikoittain......vanhemmat tietiää hyvin että hän juo mutta ei paskan vertaakaan asiasta.se tuo joka päivä koulun jälkeen kavereita tänne huuvattavat bassoa,syövät kaikki mitä löytyy,sotkee,ja käyvät joka toinen tunti.joten talossa haisee vitun moinen tupakki jne........sitten heti kun äiti tulee kottin töitten jälkeen kaikki lähtee äkkiä pois meiltä ja kun meidän äiti näkee sotkun niin heti ekana tulee valittamaan minulle että miksi olen sotkenut ja mene siivoomaan heti saatanan läski perse penikka (vaikka olen 180cm,75kg....eli normaalin painonen) ja tätä tapahtuu joka päivä ja olen ajatellut karata kotoa ikuisesti koska en jaksa tätä paskaa! tai ampua itteni joka päivä.

2

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonymous96

Eilenkin oli tarkoitus olla koko viikonloppu yksin kotona mutta se veli tuli jonku kaverin kanssa klo 23:34 kotia..... laitoin ovet lukkoon kun he kävivät tupakille klo 1:40.. he alkoivat hakkaamaan ovia ja ikkunoita ja päästin loppujen lopuksi sisälle noin 20min päästä (heillä oli takit ja muut kamppeet )... seuraavaana päivänä äiti tuli kotiin ja syytti eetä miksi olin jättäny oven taakse sanoin että yritin nukkua mutta ne tulivat keskellä yötä kotia vaikka olis pitäny olla muualla ja riuhuivat koko ajan ja kävivät tupakilla mutta äiti ei välittäny mitä ne teki vaan mitä minä tien.... >:(
      nehän olis voinu mennä 3km sinne mistä ne olis mitäny olla eikä ängenny kotiin...

• simba2

Puhu sun äidille ja sano että se on epäreilu. Varmista joskus ettet oo kotona kun äitisi tulee kotiin veljen sotkemisen jälkeen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      164
      4342
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2494
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2162
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1318
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1162
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1142
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      935
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      860
    Aihe