latex fetissi

miklu87

oon ihan innoissani kun näen latex tai nahka housut tai puvun. Onko muita?

15

5699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ISO-Jorma-

Huolissasi...Et todellakaan ole yksin taipumuksesi kanssa...Noin 100%:a miehistä on kaltaisiasi,vaikka eivät sitä tietenkään myönnä:)

• xXxLOVExXx

Täysin samat voisin sanoa, olen aivan myyty kun vastaan kävelee nahka/pvc hame/housut tai jotain sen tyylistä...

• RuBBeR

Täälä on yksi kumifetissi.Kumi on ihana materiaali,niin päällä kuin ulkonäöllisestikin..Se korostaa vartalon muotoja,kiiltäessään näyttää "märältä" ja se tekee siitä jotenkin NIIIIN kiihottavan!!..

Omistan nipun latex/kumi-fetissifilmejä,joitakin asuja:housuja,paidan,sukat,hameita,pitkät hanskat ja lisää on tottakai ostettava aina kun saa ylimääräistä rahaa..* erittäin ihana harrastus*

Suomalaiset naiset (miksei miehetkin) voisivat olla avoimempia ja ulkoilla rohkeasti ihanissa latex-asuissaan,mieluummin kuin tyhmästi kahisevissa vaaleanvihreissä Rukan tuulipuvuissaan..PÖH!!Todella tylsän näköisiä pukuja kadut täynnä!!
      Kaikki rohkeat..juuri SINÄ..Laitahn nyt ne kaapissa olevat reisiä puristavat latexhousut jalkaan niin lähdetään ulkoilemaan..Hmm??

Allekirjoittanut oli tänään kaupassa kumipaita päällä..(lyhythihainen,erittäin tiukka..onneksi vetoketjullinen) ja musta tietenkin! Nam...pari kaupan asiakasta hieman katseli silmät kiiluen kun naristen kävelin ohi kylmäkaappien kohdalla..Heh..Meitsi hymyillen jatkoin matkaa kassalle...

• jonesy6

mulla on myös useita kumi/latex asuja, sukkia, body,maski ja käsineet sekä housuja.materiaali on mielettömän ihanan tuntuista, ulkona sateessa kävelyä ei ehkä voita kuin toisen kumihmisen kanssa leikkiminen!

• Anonyymi

Kirjoitit kauansitten jo asiaa. Vähintään kerran viikossa täytyy saada taianomaista kumicatsuitin antamaa piinaavaa nautintoa. Kumiasu orjuus miten ihanaa se onkaan....

• siinä

tilantees lyödä vaikka pääni seinään jos siitä olis jotain apua

• Rubbe

kumivaatteitani, mutta kyllä net siellä tavallisten vaatteiden alla narisee!

• Kumifettari

Minä taasen rohkaisin mieleni kesällä ja pistäydyin kaupungilla täysin kumiin pukeutuneena. En tietenkään kotikaupungissa.

• Anonyymi
        Kumifettari kirjoitti:

Minä taasen rohkaisin mieleni kesällä ja pistäydyin kaupungilla täysin kumiin pukeutuneena. En tietenkään kotikaupungissa.

Mahdoit olla pölvästi oloinen. Fetissit on epänormaalia ilmiöitä ihmisessä

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai silteen niin kuin kumipete...
        https://youtu.be/qeVOM_KCmns?si=wxVqk5Egq6lmHD2x

Oho, aika rohkea kumiasu ja veto kumipeteltä ihan stadin keskustassa. Ehkä stadissa on totuttu kaikenlaisiin hiippareihin kun ei näytä herättävän mitään ihmeempää huomiota. Jossain pikkupaikkakunnalla porukka toljottaisi ja pääsisi heti paikallislehden uutisiin ja kylähullun maineeseen.

• Anonyymi

Nyt sitten kirjoitan sen mitä tekisi mieli tehdä: hankkia latex housut tai vastaavat ja sitten vetää useamman päivän umpi kännit, olen 49 vuotias mies .

• Anonyymi

Myönnän
      Terveisin sinkku mies 49 vuotias.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Miltä tuntuu päästää pissat tahallaan latex housuun

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6924
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6354
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3494
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2960
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2694
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2368
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2066
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1927
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1797
    Aihe