No terve.
Saako kesäksi näkyvää sixpackia enää? Mitä kannattas tehä, kuinka paljon käydä salil ja millast ruokavalioo? Lihaksii löytyy, rasva vain on päällä, mutta vatsalihakset tuntuvat rasvan alta. En pidä juoksemisesta, mutta hiihdosta kylläkin. Oon nainen, mitat 166/61
Sixpack kesäksi?
3
225
Vastaukset
kai se on vähän vatsan koostakin kiinni, (rasvan paksuudesta). hiihto on hyvä homma, siinä joutuu vatsalihakset tekemään töitä. Tottakai mahdollisimman monipuolista ruokavalioo, paljon kasviksii, proteiinei ja kuitui. Mut se sixpacki ei tuu kyl pelkästään sil, kyl se vaatii niit ikävii vatsalihasliikkeitäkin.
- 7+9
ihan sama mitä liikuntaa harrastat, kunhan se polttaa paljon kaloreita. jos ne vatsalihakset on siis jo olemassa (eli oot reenannu niitä), mutta päällä on rasvaa, niin ei siinä mikään muu auta kun laihdutus. kalorit siis alas ja aerobista liikuntaa kehiin.
- fitnessmimmi
Moii:) Tuolta inspiraatiota:
http://tyttosaoottikissa.blogspot.fi
Selviytymisvinkkejä kohti unelmavartaloa, treeniohjelmia ja ravintoasiaa :)!
Hyvää Joulua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854