Onko kellään ideaa miten saa prossua vakaammaksi kun ei minun i7-3930k ei pysy enää vakaana enää 5.4ghz (vakiona 3.2ghz),lämmöt korkeimmillaan 65ºc,minulla on kunnon vesijäähy ja ulkoinen radiaattori.
Prossun vakaus
7
237
Vastaukset
- uppmas
Sulla tommoset setit ja kysyt täällä apua :D
Mee ammattimaiselle foorumille. - rsdsddsds
öööö oisko jänöä lisää? mulla meinaan 2600k pysyy samoilla kelloilla vakaana niin pitäisi tuo puolet kalliimpiki prossu pysyä?
- dfdffdfdffs
joo unohtu mainita et jäähynä noctua nh-d14 eli ilmalla ellei joku muuten tiedä
- droi
Varmaan puhaltaa 65astetta.Monen kone kyykkää tuossa lämmössä.i7 ei pysy vakaana tuossa lämmössä kauvan aikaa.
- droi
Niin ja kokeiltu on et ole maailmannapa tässä asiassa.
- joskuskoneitakasannu
taidat olla amd miehiä. niillä kaatuu prossut noissa lämmöissä. intelin 2500k , 2600k ,3930k yms kestää kyllä nostaa sinne 100asteeseen mutta sitä ei tietenkä suositella 24/7 lämmöiksi. hetkellisesti jos käy siellä ei haittaa. 65-75astettakaan ei vielä prossua hajota vaikka vähä pidempääki käyttäis noilla lämmöillä.
- dfdg
Prosessorit on yksilöitä. Kaikki eivät kellotu yhtä paljon. Vain kellottamalla, hyvällä jäähdytyksellä ja testaamisella ne rajat löytyvät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305840- 345343
- 293034
- 342454
- 372118
- 152088
- 382043
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391656