Olen entinen lähihoitaja, nykyinen rajatietokonsultti. Omaan näkijän taitoja. Kykenen näkemään tulevaisuuteen. Olen taidokas ja luotettava. Kortit, kahvinporot, planeettojen liikkeet, kalan suomut, hallitsen kaikki parhaimmat ennustustekniikat.
Kerro jotain itsestäsi, niin ennustan tulevaisuutesi.
Aloitan ennustamisen - kysy mitä vaan
56
320
Vastaukset
- lady blue
Olen tumma nainen 40v,vasta eronnut.Työtä on,vaikkei mikään unelmaduuni,mietin omaa alaa,mikä se olisi?Ja tuleeko uutta pysyvää rakkautta,kuka olisi,tuttu vai tuntematon?KIitos!
- Poronsarvet
Ryhdyt lähihoitajaksi. Hoitoalalla ei työt lopu. Rakastut naapurin mieheen, tuttuun siis. Se aiheuttaa hiukan supinaa pienellä paikkakunnalla.
- kiitos sinulle
Poronsarvet kirjoitti:
Ryhdyt lähihoitajaksi. Hoitoalalla ei työt lopu. Rakastut naapurin mieheen, tuttuun siis. Se aiheuttaa hiukan supinaa pienellä paikkakunnalla.
Tällä paikkakunnalla vai jollain toisella?Onko mies sama,joka keväällä sai minut kipinöimään,ollaan tunnettu jo vuosia..?Ei ole kyllä taipumusta hoito-alaan,tuskin pääsisin testeistä läpi..olen taiteellisesti luova,toivoisin että saisin tehdä jotain siihen liittyvää.
- saira.hoita
Poronsarvet kirjoitti:
kas kun ei lähihoitajaksi. Lähihoitajaksi vaan kaikki , ei väliä vaikka on hörhö tms..
- Poronsarvet
saira.hoita kirjoitti:
kas kun ei lähihoitajaksi. Lähihoitajaksi vaan kaikki , ei väliä vaikka on hörhö tms..
Mitäs hörhöä lähihoitajissa muka on. Itse olen entinen rajatietokonsultti, nykyinen lähihoitaja.
Poronsarvet kirjoitti:
Heii! Olen savossa asuva 53v. nainen ja Ms-tauti vaivaa kovasti, miten tästä eteenpäin ja entäs talouspuoli? Merkitseekö synt.aika 26.05.1959 tai 26.11.1958 mitään mun elämässä. Haluaisin muuttaa myös takaisin lappiin! Kiitos
- Toivoen vastausta
Mä olen myös 40-kymppinen ja tumma nainen.Ei mene elämä kuin elokuvissa.Nyt on niin tyhjää kaikki.Mitä tuo tammikuu tullessaa ja muutenkin?Rakkaus,lapset ja työ?
- Poronsarvet
Käypä tammikuussa elokuvissa. Katsele edessä yksin istuvaa villapaitaista miestä. Teillä voisi synkata. Töitä kannattaa katsella hoitoalalta. Siellä ei työt lopu.
- doriskopomoksi
Miten käy työpaikallani vuodenvaihteen jälkeen? Hain puolileikilläni miesvaltaisella alalla tiettyä asemaa, useasta hakijasta ainoana naisena. Tiedän, että edellytyksiä / vastatekijöitä toimen hoitoon olisi, mutta toisaalta niin on myös näillä muillakin hakijoilla.
- Poronsarvet
En usko, että sinut valitaan. Miesvaltaisella alalla ei edetä ennustajilta kyselemällä. Mies tulee doriksen pomoksi.
- suitsissa kiinni
Minäkin olen kiinnostunut erilaisilla korteilla tulkitsemisesta ja käytänkin niitä paljon. Näkisitkö saanko joskus opittua tutkimaan tulevaakin niillä joskus? Nykyään saan vain nykyhetkestä kiinni. Tämä henkinen puoli kiinnostaa muutenkin paljon, eli jos siitä saisit kiinni, niin olisin kiitollinen.
Olen noin. 20-vuotias naikkonen. Kiitoksia- Poronsarvet
Itse kävin Ranuan opiston ennustuslinjan. Siitä sitten kikkoja itse soveltamaan.
- -----------
Tumma kolmekymppinen pohjoisen nainen tahtois kuulla jotain rakkauteen ja työhön liittyvää.
- Poronsarvet
Ota riski ja sijoita Kreikan valtionlainoihin. Todella iso tuotto odottaa.
- -------------
Poronsarvet kirjoitti:
Ota riski ja sijoita Kreikan valtionlainoihin. Todella iso tuotto odottaa.
No olipas vain todella taitava näkijä! Minä näen, että tästä tulee sulle leipätyö ja isot rahat odottaa! Mainetta ja mammonaa pukkaa...
- timantti hangella
Hyvää Tapania Poronsarvet! Yksinoloon kyllästynyt ihana nainen vailla kumppania. Missä on kultani? Tämä on ihan hirveä ongelma minulle, ollut jo vuosia.
- Poronsarvet
Käy Tapanintansseissa. Gantin villapaitaan pukeutunut mies vasemmalla. Hän on Se.
- red diamond on snow
Poronsarvet kirjoitti:
Käy Tapanintansseissa. Gantin villapaitaan pukeutunut mies vasemmalla. Hän on Se.
Kiitos! Hyvä vinkki. Villapaitaan pukeutunut mies huokuu lämpöä. Gant tuo mieleen jonkin muiston, yritän palauttaa sitä. Katseeni suuntautuu usein vaistomaisesti vasemmalle. Mukavaa ensi vuotta sinulle!
- Usvantakaa
Hei.Olen tumma,rusk.silmänen 45nainen.Mitähän tuleva tuo elämääni?
- Poronsarvet
Ennenkuin täytät 50, rakastut insinööriin. Hän on vaurastunut sijoittamalla Kreikan valtionlainoihin ja tykkää pukeutua Gantin villapaitoihin. Osta niitä jouluna hänelle.
- sataaluntataas
Työssä käyvä aikuinen nainen ilman elämänsuuntaa, eksyksissä oman itsensä kanssa, ennustatko tulevan..?
- Poronsarvet
Käy kirjastossa. Kolmannessa hyllyvälissä on Gantin villapaitaan pukeutunut mies. Kysy häntä elokuviin.
- Lumitähti*
Olen äiti ja hieman yli kolmenkymmenen. Saanko vielä kumppanin elämääni tueksi ja turvaksi? Jos, näetkö hänestä jotain?
- Poronsarvet
Saat puolison, hän on insinööri. Tummat hiukset, tykkää pukeutua Gantin vaatteisiin.
- auringon kajo
Mitä näet minun tulevaisuudestani? Koti, perhe ja työ. Kiitos!
- Poronsarvet
Ryhdyt lähihoitajaksi, nait insinöörin, saatte kaksi lasta, muutatte omakotitaloon, jonka appesi rakentaa teille. Farmariauto ja aluvanteet pesette yhdessä miehesi kanssa viikonloppuisin.
- auringon kajo
Heh, heh arvasin tämän. Läpinäkyvä olitkin. Ensinnäkin en ala lähihoitajaksi niinkuin kaikki muutkin joille vastaat, toiseksi lapseni olen jo tehnyt ja olen liian vanha saamaan niitä. Autoni saan itsekin pestyä ja renkaatkin vaihdettua. Omakotitalossa asun jo. Toivottavasti muut kyselijät eivät ota sinua vakavissaan, sillä täällä on oikeasti hankalissa elämäntilanteissa olevia, joten en suosittele noin räikeään pelleilyyn. Lienetkö myös Dillepellen nimellä vastailija...
Mutta Hyvää Joulun jatkoa, koeta etsiä jotain muuta harrastetta.- Poronsarvet
Hyviä harrastuksia ei kannata vaihtaa mihinkään mistään hinnasta. Olen tyytyväinen elämääni.
- Poronsarvet
Häh? Ottaako joku ennustukset vakavissaan. Ei pitäisi. Varsinkaan jos elämäntilanne on jo valmiiksi vaikea. Silloin pitää järkevöityä ja ottaa elämä omiin käsiin.
- vihan nenu näitä
Poronsarvet on provo, hyvät ihmiset. Ei hän mitään tiedä, vaan pelleilee kustannuksellanne!
- Poronsarvet
Totta. En tiedä mitään. Väitätkö, että tällä palstalla "ennustavat" oikeasti tietävät jotakin. Samaa hölkötystä nekin suoltavat.
- kysyvä ei tieltä eks
No mitä tälle brunetelle olisi tulossa miesrintamalla? Eli onko onnea luvassa vai ei? Sinnkkuna siis nyt elelen, lapsia on. Asiat mallillaan, ei valittamista, mutta tämä kiinnostaisi.
- Poronsarvet
Insinööri tulee vielä eteesi, riisuu Gantin paitansa ja heittää sen rennosti pyykkikoriisi. Menee kerrasta sisään, on entinen koripalloilija.
Saatte yhteisen lapsen.
- sarvipäälle
Onpa sinulla sillä lailla kiero mieli, että saat tällaisesta jotakin iloa. No yleensä omaan nilkkaan kapsahtaa tuollaisten ilot....
- mitähän
Mitähän mahtaa näkyä minulle ?40V naiselle tulevaan?
- perhosnainen
Olen tumma nelikymppinen, perheellinen. Onneton. Lapsista onnellinen, suhteessa onneton. Näkyykö suhteen loppumista, kenties uuden alkua?
- hyvä juttu
perhosnainen kirjoitti:
Olen tumma nelikymppinen, perheellinen. Onneton. Lapsista onnellinen, suhteessa onneton. Näkyykö suhteen loppumista, kenties uuden alkua?
Poronsarvet on hyvä ennustaja. Olin vastaanotollaan Ranualla jokunen vuosi sitten ja tietää paljon asioita.
- b.b. queen
perhosnainen kirjoitti:
Minä taas näen, että podet pientä neljänkympin kriisiä, toisaalta tunnet olevasi uuden kynnyksellä ja odotat jännityksellä tulevaa. Toivot uutta rakkautta. Sinun iässäsi se on todennäköistä. Siis minulla ei ole minkäänlaisia ennustajan ominaisuuksia. Koska tämä ketju on tällainen hauska hassutteluketju, pistän korteni kekoon. En kuitenkaan tulkitse yli sen, mitä voi päätellä.
- Kille.
Millaista miestä mulle näkyy kumppaniksi ja tuleeko vielä lapsia?
- juu-u1
Siis ihan Oikeesti ihmiset!!!
Uskotteko te ton poronsarvet juttuihin?
Mä en usko sekuntiakaan, ihan selvä provo! - -iiiiiiiiiii-
juu-u1 kirjoitti:
Mä en usko sekuntiakaan, ihan selvä provo!Uskotaan tietysti! Me kaikki, sinä mukaan lukien tapaamme miehen Gantin villapaidassa, ettei vaan olis yks ja sama pelimies kyseessä :D
- Poronsarvet
juu-u1 kirjoitti:
Mä en usko sekuntiakaan, ihan selvä provo!Ei tämä ole uskonasia. Ennustaminen on raakaa työtä.
- Poronsarvet
Nyt olisi näköpiirissä Ranuan opiston vahtimestari Veksi nimeltään. Sillä on omat hampaat vielä. Kaikilla ei ole. Ota se, se on hyvä mies.
Livautan sille vielä poronsarviuutteet taskuun, niin kyllähän vuan tulloo liuta lapsia.
- minni menninkäinen
Hei. Pystytkö näkemään, selviääkö syy sairasteluuni. Mitenkäs työkuviot tulevat etenemään.
- Poronsarvet
Oletko syönyt kalaa kesällä? Joskus kaloissa olevat lapamadot aiheuttavat kummallisia oireita.
Hoitoalalla on nyt kysyntää.
- Liisapien
Poronsarvet, sytytän paketillisen kynttilöitä sinulle. Hienoa että teet tätä pyyteettömästi vaikka sinulla varmaan on paljon muutakin tekemistä. Toivon voimia siunatulle ... tälle. Olet huippu. Ennustut minulle jokunen vuosi sitten miestä ja suurta rahavoittoa, muistatko? rahavoitto tuli ja olen nyt onnellinen. Maalaan kukkatauluja kartanossani. Poikkeappa kupposelle kun taas ehdit.
- Liisapien
Ja kiitos vielä silloisesta ennustuksestasi. Luin itseni hoitajaksi kuten ennustit, siellä on aina kysyntää.
- Poronsarvet
Miehet!
Pukeutukaa Gantin villapaitoihin. Ennustan, että kohta Gantin villapaitohin pukeutuvilla miehillä on kysyntää kirjastoissa ja elokuvissa.- gantisti
Mistä niitä saa? Huomenna alennusmyynteihin.
- hanki töitä
Henkilkö nimimerkillä poronsarvet voisi todella keksiä elämällensä jotain sisältöä. Luulee olevansa varmaan hauska mutta yksi turha netti trolli muiden trollien joukossa.
- tohelo
Katso minullekin. Olen myyjätär. en tunne olevani oikealla alalla. mihin tieni vie.
- josvielehdit
Nainen,lapsia,ero pahasta ihmisestä, miten käy työ ja rakkaus?
- lumenkimmallus
olen 42 vuotias nainen etelä-suomesta,näetkö rakkauteen ,työhön muutosta?
- surrender
Olen 18-vuotias nainen, keski-suomesta, tulevaisuus tuntuu välillä toivottamalta ja pelottavalta, Mille alalle minun kannattaisi hakea ja näkyykö rakkautta ja onnellisuutta tulevaisuudessa? '
Kiitos jos jaksat tänne asti katsoa (: - poronsarvijauhetta
Olen minäkin pian entinen perushoitaja, entinen perheellinen, entinen koiranomistaja. Tulevana vuonna muutan elämäni täysin, mies ja asuinpaikkakin vaihtuu. Ja tämän ennustin ihan itse, osuuko oikeaan?
- Poronsarvet
Vastaan teille kaikille yhteisesti, koska en ehdi kaikille erikseen vastaan. Eli hyvää keliä on luvassa, aurinko nousee aamulla ja laskee sitten illalla. Mine on tehny hyviä ennustuksia ja ne on ovat 100 prossaa toteutunut, joskis yksi aamu ei aurinkon nousua näkynyty, kun oli pilvistä. Säätä ja päätä. Kyllä te paskiaiset kysyttekin tyhmiä asioita. Luuletteko, että oikeestin tiärän tulevaisuuden??
Hölmöjä vellihousuja ootte. Ette sittenkää ole kusipäitä, kun olette aSiakkaitani, ihan unohdin.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624093Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372403- 1552121
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801282
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241240Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441092Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115830