Mistä saada täytemaata ???

Minttu

Oletko rakentamssa etkä halua maksaa maan siirrosta paljon rahaa ? Tai tiedätkö mitään paikaa tai henkilöä mistä voisi maata saada ?

Ota siis yhteyttä jos pystyt auttamaan nimittäin meille saa tuoda=) m.r.s@luukku.com

13

5468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan

Laittaa että mihin päin Suomea olis tarkoitus tuoda,eikö?

• Minttu

Anteeksi kiireessä unohdin mainita paikkakunnan. Eli asumme Nurmijärvellä ja tänne saisi maata tuoda=)

• Stade
        Minttu kirjoitti:

Anteeksi kiireessä unohdin mainita paikkakunnan. Eli asumme Nurmijärvellä ja tänne saisi maata tuoda=)

www.rakentaja.fi. Siellä on lahjoitetaan palstalla yleensä useitakin ilmoja ilmasesta täytemaasta. Jos lähelle teidän lähelle rakentaa joku muukin, niin kannattaa kysästä heiltäkin, jos olis ylimäärästä maata.

• Minttu
        Stade kirjoitti:

www.rakentaja.fi. Siellä on lahjoitetaan palstalla yleensä useitakin ilmoja ilmasesta täytemaasta. Jos lähelle teidän lähelle rakentaa joku muukin, niin kannattaa kysästä heiltäkin, jos olis ylimäärästä maata.

Olenkin sieltä jo katsonyt mutta ei ollut tarjolla maata=( Naapureilta olemme jo kysyneet ja sekin tuloksetonta=( Jopa kunnalle yritin soittaa jos heillä olisi jotain vinkkejä mutta ei....

• Anonyymi

Akaassa olisi kans tarvetta täytemaalle

• minä

hakuammuntaa ja soittele maansiirtoliikkeitä läpi. Varma tärppi alle kymmenellä soitolla.

• Minttu

Kunnalle olen jo soittanut ja paikalliseen maansiirtoliikkeeseen ha lupasivatkin soitella jos jotain ilmenee...ei kylläkään tunnu tuo puhelin soivan=(

• kamo

Oletko soitellut paikallisille autoilijoille, siis niille yksityisyrittäjille jotka kuorma-autollaan maa-aineksia kuskailevat? He taas tuntevat kaivurikuskit, ja tietävät missä täyttömaata olisi tarjolla. Jos ajoitus on oikea, niin kyllä sitä täyttömaata löytyy. Näin ainakin meillä onnisti.

• Minttu

Itse ehdin tontilla olemaan vain iltaisin jolloin suurin osa kuskeista ja muista on jo lähtenyt kotiin. Ne joita olen siinä nähnyt ja omilta duunareilta ole kyllä kysynyt mutta turhaan=( Niitä muita mitkä tekevät toisille tonteille en edes tunne...=(

• kamo
        Minttu kirjoitti:

Itse ehdin tontilla olemaan vain iltaisin jolloin suurin osa kuskeista ja muista on jo lähtenyt kotiin. Ne joita olen siinä nähnyt ja omilta duunareilta ole kyllä kysynyt mutta turhaan=( Niitä muita mitkä tekevät toisille tonteille en edes tunne...=(

Joo, en minäkään näitä kuskeja tuntenut. Keltaiset Sivut vaan käteen ja rohkeasti soittelemaan. Kyllä se jossain kohdin tärppää.

• milo

ainakin eilen kun ajelin Haikalan (klaukkalassa Nurmijärvellä) luki k-kauppaa vastapäätä rakennettavan rivitalotontin pihassa isolla Täytemaata ja känny numero. Meeppä sinne! Nurmijärvellä minäkin...

• Minttu

Suuri kiitos, pitääpä suunnistaa sinne työmatkalla=)

• Minttu

Pitäs saada ihan hiekkamaata eli kantavaa maata ja tuolla oli vain savimaata tarjolla=(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6344
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5813
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3274
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2670
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2574
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2238
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1926
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1789
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1737
    Aihe