Tuli eilen "nautittua tonnikalaa". No keskellä yötä heräsin huonoon oloon ja oksensin tonnikalaa vaikka en ollut kovin paljoa syönyt, ja huomasin että ihopala oli tullut... Mitä?!?!
Es-Tonnikala sisälsi ihmisen ihopalan?
5
283
Vastaukset
- nimimerkki on pakoll
Siellä es tehtaalla kävi onnettomuus noin 2 kk sitten. Joku paikallinen jonne oli harjoittelussa ja putosi es pärinöissään tonnikala silppuriin. Ilmeisesti kaikkia palasia saatu siivottua koneistosta.
- sardiinli
Mä söin kans e shopperin tonniskeidaa ja mä löysin ihokarvoja.
On varmaan samasta satsista mun tonnikalapönikkä, jos sun pötikässä oli ihonpala, niin mulla oli ihokarvoja.
Meidän pitäs teettää DNA testit, niin nähtäs, et onko samasta lähtösin. - provontunnistelija
Hohhoijjaa - provo!
- Hannibal Kannibal
Mitenniin provo? On se kumma kun nykyään joka toista ihan asiallista aloitusta luullaan provoksi. Mikä vainoharhaisuus kaikkia vaivaa? Ettekö tosissanne ole ikinä löytäneet yhtään ihmisen ruumiinosaa ruuistanne?
Itse löysin kerran (en muista merkkiä) hedelmäsalaattipurista kaksi silmää. Rainbow kalapuikoikkojen joukosta on kerran löytynyt 2,5 sormea, varvas, kielen pala, nänni ja useita hampaita. Noi taisi olla ne isoimmat löydyt, mutta kyllähän ruokapakkauksista jatkuvasti löytyy pienempiäkin osia väheisemmissä määrissä, kuten sisäelinten-, luiden- ja niitä ihonpaloja.
- Anonyymi
Mitä ihmettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840