Iloa Lauluun ja Onnea Eloon vuodelle 2013.
Moikataan, jos ja/tai kun tavataan!
Uusi Vuosi
5
132
Vastaukset
- Selvis.
Sitä samaa Sinulle! Yritin kerran lähettää sähköpostiakin, mutta tuli bumerangina takaisin. Oma osoitteenikin on vaihtunut. Ei taida tulla mitään karaokevierailustasi Helsinkiin?
- Karaokekoukku
Kyllä minä olen käynyt laulamassa Helsingissä viime syksynäkin, Kuparikulmassa (olikohan se muuten Pasilassa, minut haettiin ja tuotiin takaisin asunnolle):) Olen tutustunut muutamiin naisiin Helsingistä, jotka harrastavat karaokea, heidän kanssaan kävin viimeksi. Asuuhan mun tyttäreni Hesassa, joten käyn siellä aina joskus. En tiedä miksi sähköposti ei toimi, käytän kyllä enempi toista, mutta en ole tätäkään lopettanut. Hyvää Uutta Vuotta Sinulle.
- Selvis.
Karaokekoukku kirjoitti:
Kyllä minä olen käynyt laulamassa Helsingissä viime syksynäkin, Kuparikulmassa (olikohan se muuten Pasilassa, minut haettiin ja tuotiin takaisin asunnolle):) Olen tutustunut muutamiin naisiin Helsingistä, jotka harrastavat karaokea, heidän kanssaan kävin viimeksi. Asuuhan mun tyttäreni Hesassa, joten käyn siellä aina joskus. En tiedä miksi sähköposti ei toimi, käytän kyllä enempi toista, mutta en ole tätäkään lopettanut. Hyvää Uutta Vuotta Sinulle.
Kuparikulma on Lassilassa - tai epätarkemmin sanottuna Pohjois-Haagassa - aivan Pohjois-Haagan rautatieaseman vieressä. Olen itse asiassa käynyt siellä pari kolme kertaa vuosien mittaan, joten paikka on tuttu.
- Karaokekoukku
Selvis. kirjoitti:
Kuparikulma on Lassilassa - tai epätarkemmin sanottuna Pohjois-Haagassa - aivan Pohjois-Haagan rautatieaseman vieressä. Olen itse asiassa käynyt siellä pari kolme kertaa vuosien mittaan, joten paikka on tuttu.
Niinpä onkin, katsoin osoitteen ja sijainnin kartasta. Oli ihan kiva pikku paikka ja hyvä lauluvalikoima ja mukava henkilökunta. Nythän sekin selvis Selvis :D
- vaasa
kiitos samoin sulle, lauluniloa jokaiselle tänne vuodelle ja onnea 2013
terkuin seija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644342Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860