Onko asiallinen ja muutenkin, meinaan tila ta junior sviitin
Evergreen Place
3
206
Vastaukset
- jkk3
No tilaa,täysin paska "maja" kts. arvostelut!!!
- Suosittelen
Loistava hotelli. Pari kertaa olen siellä viikon majoittunut ja toukokuussa taas seuraavan kerran.
Sijainti erinomainen: MBK:lle muutaman minuutin kävelymatka, Skytrain-asema vieressä. 7-11 löytyy naapurista. Tämän vieressä oleva hammaslääkäri tuli myös testattua ja hyvä oli lopputulos.
Aamiainen oli ok, mutta olen Thaimaassa monipuolisempiakin nauttinut.
Huoneet tilavia, suihkuista riitti lämmintä vettä hyvällä paineella. Jääkaappi huoneessa iso plussa. Parveke erittäin pieni, mutta näin tupakoivalle mukava bonus, että ei tarvitse aina alas asti röökille mennä.
Henkilökunta ystävällistä.
Uima-allas ok.
Ruuista en osaa sanoa, koska ainoastaan aamiaisen olen siellä testannut. - BKK2014
Hei,
kerro oma kokemuksesi hotellista? Meillä sama hotelli varattuna kahdeksi yöksi helmikuussa 2014, Otimme perheelle executive sviitin, tilaa ainakin pitäisi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336344- 345813
- 293274
- 452670
- 342574
- 152238
- 372148
- 161926
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401789En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737