nopee kyssä

.. jos sopii

Ei kuulu tänne, tiedän mutta palstalla on kävijöitä ja tietäjiä, siksi tänne.

Dial 9959 instead of when call abroad and save your money. 99599 is available on prepaid cards. All prices at www.99599.net.

Lähettäjä: Ei nimeä

Tiedot: Ei tietoja

Numero: Ei numeroa

Tämä viesti puhelimeen/numeroon joka on prepaid ja tiedossa operaattorin lisäksi vain viidellä (5) ihmisellä.

Mistä joku ulkomaanpelle on saanut numeroni?

8

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • setyui

Tiedätkö mitä tarkoittaa random?

• Hmmm..

Jos ne lähettelee kaikkiin numeroihin,osa mene perille, osa ei.

• sopii kait..

Satunnaiset kyllä ymmärrän mutta tämä ei ole ainoa kerta vaikka nyt sen esimerkiksi otinkin. Myös supisuomalaiset toimijat lähettävät minulle "tarjouksia".

Kyse ei ole siitä mitä tulee vaan siitä miksi?

• Hmmm..

Siksi että ne haluaa sinun rahat.

• Rocket Scientist

Massatekstailua tietyn numeroavaruuden kaikkiin numeroihin. Ei mitään rakettitiedettä, siis.

• voih pärse

Kääk!! Noinko se nykyään toimii?? Miljoona numeroa ja sinne vaan, ehkä joku käy koukkuun! Voi suutana ja minä kun luulin jonkun myyneen numeroni :(

• ..jos sopii

Vittu saatana... tämä on samaa kuin eräällä pelisivulla.

Laittovat postiin ilmoitteen, että tuuhan pelaamaan, euro on tilillä. No minä pelaamaan ja pelasinkin yhtäkyytiä sitten ainakin kaksi vuorokautta erilasia pokereita. Saaliina oli lopulta 1270€ ja ajattelin, että nostanpa voitot poikkeen, siirrän omalle tilille. Vitunpaskat, ohjelma kertoi, että minun on edelleen kierrätettävä summa ainakin tuhat kertaa ennen kuin ne ovat ns. omaa rahaa. Kun laskin mitä se tarkoittaa niin tuloksena oli, että euron alkusummasta olisin saanut kierrätettynä nolla euroa ja jokaisesta voitosta, en mitään.

Vaikka olisin pelannut yhdeksän vuotta 24/7 niin kotiutettava summa olisi ollut nolla.

Haistakaa paska!

• Tarkkailija5

Viestiketjun aloittajan kannattaa valittaa Scandicomista Kuluttajavirastoon. Tekstiviestimarkkinointi satunnaisiin matkapuhelinnumeroihin eivät ole sallittuja. Pitää olla asiakassuhde tai hyväksyntä markkinoinnille. Ovat ennenkin vedonneet, että tekstiviesti on mennyt vahingossa väärään numeroon vaikkei näin toki todellisuudessa ole ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7244
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6725
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3674
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3160
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2814
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2602
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2208
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2156
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2007
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1950
    Aihe