Mun koko on 70A ja haluisin/tarvisin semmosia ns.teinien soöjä rintsikoita tolla koolla halvalla!! Kävin muutama pv sitte mun kamun kaa shoppailemas löysin kyl kokooni mut ne oli semmosii ns. aikuiste rintsikoit.. :c ! ja en tykänny niist ne vaa yksinkertasesti VAMMAS mulla! ei vaa tuntunu hyvält. joten mistä saattaisin löytää?
RINTSIKOITA !!!
jassuliinixddd
3
203
Vastaukset
Seppälä-myymälöissä on aina kivoja ja nuorekkaita rintaliivejä. :) Ja niitäkin on monenlaisia. Käypäs tsekkaamassa Seppälä, jos vain mahdollista!
- lindexillä myös
lindexillä on myös toppaamattomia nuorten liivejä oliko se koosta 65aa lähtien ainaki sinne 70a:han :)
- h&m
Seppälä, Lindex ja mielestäni suurin valikoima toppaamattomia(itis) rintsikoita: h&m 9.595~19.95
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336624- 356063
- 293344
- 452810
- 342624
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons441863En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767