Nurkasta vähäsen kostea, ei suuri vuoto.
Onko väki juotellu itse noita? millä menestyksellä?
Ajattelin talven iloksi itse hiukan pienoispolttinella juottaa,
vai vienkö suoisiolla korjaamolle kun irroitan syylärin?
Syyläri hieman tihkuu
7
284
Vastaukset
- Pajalle mars
Voisihan sitä itsekin kokeilla, mutta jos et ole varma mitä teet, niin parempi viedä ammattilaiselle. Jos itse alat väsäämään, niin pitäs ensin tietää se materiaali. Jäähdyttimiä on alumiinisia, kupari/messinkipeltiä ja ties mitä. Uusissa jäähdyttimissä saattaa olla päädyt muovia! Eli paikkausaineen pitäisi olla sopivaa. Sitten pitäisi puhdistaa mekaanisesti ja/tai hapolla. Paikkauksen pitäisi onnistua eikä tehdä lisää tuhoja. Paikkauksen jälkeen pitäisi tehdä painekoe räjäyttämättä kennoa. Eli kannattaisiko viedä pajalle…?
- mummu2
Laita pari teelusikallista ruisjauhoja syyläriin ja käytä kuumaksi,paljon parempi konsti kun tarvikeliikkeiden mössöt, pitää varmasti eikä tuki muitapaikkoja
- Tinurii
Mummu... Ei se syyläri oo mikään puurokattila!
- mummu2
Einiin mutta varmasti toimiva konsti ,parempi kuin kananmuna
- motoristi5
Jäähdytin pöydälle, nesteet pihalle ja kunnon kuivaus jonka jälkeen hiot pinnan kiiltäväksi. Huolellinen kolvaus ja varmasti pitää. Vuosi sitten tein auton syyläriin kahteen paikkaan kolvaukset ja hyvin pitää.
- tinurii
millä tinataan pääty muovia kenno alumiiniä
- mulkku nute
Motoristi5 Vastaa jos pystyt . BMW syylärin korjasin sillain 7 vuotta sitten ja on toiminut .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717