Ketä tahtoo treffata? ja missä?
Hurghadaan menijöitä viikolla 4
6
259
Vastaukset
- mennäänjo
helsingistä olisi yksi pari tulossa (:
- Siellä!
Miten ois lentoasemalla?
Olen lähdössä tiistaina 22.1 hurghadaan ja hotellini on Triton Empire. Yksin
olen lähdössä ja kiva ois saada seuraa matkalla. Olen 62 v naisihminen ,
en nipottaja mitenkään. Helsingistä lähdössä. Sähköpostini on
arjastiina@yahoo.comHelsingistä 22.1 Hurghadaan hotelliin nimeltä Triton Empire olen lähdössä
yksin. 62 v ihmisten kanssa hyvin toimeentuleva , en nipottaja. Sähköpostini on
arjastiina@yahoo.com jos samoihin aikoihin olet reissussa.- pari 42v ja 47v
Olemme lähdössä Helsingistä Sharm el Sheikh 27.1. Ihan mukava reissussa tutustua myös uusiin suomalaisiin.
Aikaisemmin reissussa ollaan suomalaisten kanssa tehty omia retkiä pikku bussilla (tulee yleensä retket tosi halvoiksi). Porukassa ollut nuorempia ja vanhempia, miehiä että naisia , mutta rennonlaisia .
Monesti myös ollaan tutustuttu pariskuntiin ja yhdessä käyty paikallisissa käynti kohteissa kuten ostoksilla, syömässä,retkillä... - paikallaaaa
Ootko lahtenyt pois jo?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748