Onko kellään muulla enää maalämmön keruuliuoksena freeziumia kuin meillä v. 2000 rakennetussa talossa. Ja jos on onko käynyt niin, että se pakkasilla sakkaantuu, pysäyttää koneen häiriötilaan, tarvitsee enemmän tilaa paisuntasäiliöön eli tunkee säiliöstä ulos pakkasten kovetessa. Nyt olen kyllästynyt siinä määrin, että maalämpöasentajan ehdotuksesta olemme siirtymässä etanoliin ( saapa nähdä miten vaihtotyö näin sydäntalvella onnistuu?). Siitä saadut kokemukset kun ovat myönteisemmät. Onko kokemusta vastaavista aineongelmista?
Maalämpö
3
473
Vastaukset
- thermia
Kyllä on Freezium käytössä. Rakennettin talo v.2000-2002 ja sama sakkautumis- vaiva alkanut meilläkin juuri näinä päivinä - sakkakuppi täyttyy noin parissa minuutissa. Freezium valittiin , kun piti olla ympäristöystävällinen ja muutenkin hyvä aine, mutta tämä ongelma tyli täysin yllättäen. Aion kyllä ottaa yhteyttä Kemiralle, vaikka aikaa on mennytkin näin kauan.
Tiedätkö onko maalämpöasentajallasi vastaavia kokemuksia?
Mitenkä aiotte puhdistaa maapiirin putkiston siitä sakasta, ja seinämiin muodostuneen ja kovettuneen kerroksen, joka lähtenee juuri kylmän vaikutuksesta
liikkeelle.
Aineen silloinen myyjä täälläpäin (Pirkanmaalla) on mennyt konkurssiin ja sen nykyinen edustaja haisteli viemääni näytettä ja totesi , että siihen olisi sekoitettu glygolia aineen "jatkamiseksi" . Hän muisteli , että se RS-yhtiöt olisi ollut jo v. 2001 konkurssikypsä. Sakkaantumisilmiö johtuisi siten glygolin hajotessa nitriitiksi.
Aine on nyt tarkemmissa tutkimuksissa ja saa nähdä , mitä selviää. - Herra auta!
ja poks sanoi koneet,BUHAHAA;BUHAHAA
Älkkää horjuko uskossanne! - nibe_7kw_
Minulla on ollut vuodesta 2002 ja vieläkin ihan hyvälle näyttää. Ei ole sakkaantunut. Hain aineen suoraan kemiran tehtaalta oulusta, niin ei ole ollut välikäsiä. Pumppukin pelittänyt vielä ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748