Valitut Palat huijaa...

Waltteri34

...jälleen, no eipä ole ensimmäinen kerta. Kysymys on tietysti siitä iänikuisesta arvontarumbasta, josta kyseinen yritys on jo ainakin kerran uhkasakon saanut. Ennen niihin arvontoihin pystyi osallistumaan tilaamatta, ja lehti väittää että pystyy edelleen. Viimeksi kun tuli ties monesko arvontalippunivaska, siinä oli ei-tilaajille nettiosoite ja puhelinnumero missä voi osallistua. Nettiosoite ei toiminut, viimeksi puhelinnumero toimi. Nyt ei toiminut enää sekään. Miksi Valitut Palat saa toimia tällä tavalla??

5

6418

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepi salonkylältä

Tilasin Valittujen Palojen verkkokaupasta tarjouksen mukaan 8 kpl. puutarhavalaisimia hintaan 24,90€, mutta sainkin vain 4 valaisinta. Reklamaatiooni vastattiin, että ilmoituksessa oli VIRHE ja toimitukseen kuuluu vain nuo 4 kpl valaisimia. Kuitenkin virheellinen ilmoitus verkkokaupassa oli ainakin viikkokausien ajan, joten varmaan ohellani monta muutakin asiakasta petkutettiin. Mitään hyvitystä pettymyksestä ja mielipahasta ei luvattu.

Minun osaltani asioiminen noin epäluotettavan firman kanssa on ohi, enkä tule sen "palveluksia" suosittelemaan muillekaan!

• Anonyymi

Samoin. En tule enää asioimaan ko. firman kanssa ikinä. Joulukuvastosta tilasin tuotteita ja yksi tuote puuttui, mutta oli laskutettu. Nyt on tullut useita laskuja ja aina olen soittanut,etten ole tuotetta koskaan saanut. Nyt uhkaavat jo perintätoimilla. Taas soitin ja taas luvattiin, että laskun saa mitätöidä, koska tuotetta en ole saanut. Käräjille kai seuraavaksi...

• Anonyymi

Hei onko kokemuksia Valittujen Palojen Press Massangerista?

• Anonyymi

on vähän sellainen tavaroiden pakkomarkkinoinnin "maku"Ja vuosien ostovelvoite.
      myydyt laitteet on sellaisia joita harva muuten ostaisikaan .

• Anonyymi

Jos luettelen toimimattomat tuotteet, suurennuslasi, raastin, autoimuri, ovat varmaan tuhottavaksi menevän kuorman ostaneet, ja lähettävät sitten postimyynnissä luottaen ettei kaikki palauta. Suurennuslasi ei suurentanut raastin ei raastanut ja imuri ei imenyt. Palautin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6624
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6063
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3344
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2810
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2624
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2308
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2006
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1863
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1767
    Aihe