Olen huolissani vanhasta äidistäni. Hän unohtelee asioita ja on levoton.
Käyn joka päivä hänen luonaan, mutta olen nyt jo minäkin iltaisinkin levoton hänen puolestaan.
Asiassa pitää tehdä jotain ratkaisuja, mutta ensialkuun ajattelin, että onko olemassa sellaista melko edullista ns. "itkuhälytintä", jonka kanssa voisin kuunnella äitini nukkumaanmenoaikoja yms. yöllistä toimintaa.
Asun noin kilometrin päässä äidistäni, eli kantavuus pitäisi olla vähintään se. Eikä äiti saisi saada tietää valvonnastani tai hän olisi vihainen minulle, etteikö hän muka pärjäisi. Eli vain ns. yhteen suuntaan toimiva laite, jossa ei olisi valoa yms. paljastavaa.
Tekniikkaa valvontaan
PP1666
1
93
Vastaukset
- -ö-ö-
Teillä on välimatkaa, en ole kuullut saako valvontakameroita laittaa ilman äitisi lupaa.
Minä ostin vauvojen itkuhälyyttimen kun makuutan puolisoa kesä-aikaa ulkosalla.
Siinä on se huono puoli että hän ei osaa pitää tarpeeksi ääntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728