Minkä tyyliset pallot ovat hyviä koska bubble ball tyyliset alkavat olemaan aika tylsiä.
Vaatimukset
-pieni koko (pitää mahtua 3 yhteen käteen
-ei mielellään lähde valumaan tippuessa
-alle 15€
jongleeraus pallot
2
311
Vastaukset
- jonkkaB
Itse laitoin riisiä sopivasti pakaste pussiin ja leikkasin ylimääräsen pussin kaulan pois. Sitten ilmapallosta leikkaa sen puhallus osan pois ja laittaa riisipussin päälle. Ja vielä toisen tai kolmas pallo päälle ja valmis. Hyvin on toiminu, halpa ja helppo ratkasu. Ja saa sen kokoisia palloja kuin itse haluaa.
- magicdelete
Tein myöskin ensimmäiset pallot likimain samalla tapaa, kuin JonkkaB. Youtubesta taitaa löytyä vielä tarkemmin selitettyjä ohjeita. http://www.aprilli.fi/PublishedService?pageID=3&action=view&groupID=314&OpenGroups=314 Tuolta sivukta löydän paljon jonkka kamaa. Toimitus on nopeaa ja hinnatkin mun mielestä kohtuullisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687