Moikka! Niin onko Rovaniemellä luotettavaa tatuointi paikkaa ???
Luotettava Tatuoija??
54
8573
Vastaukset
- Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
http://ironbeardtattoo.fi
Käys kattoo toi.. Löytyy useampi loistava tatuoija... - hodsslpsjgpsghsg
https://www.facebook.com/Ironbeards?ref=tn_tnmn on aika ok.
- tat oo tat
Onks niillä nähtävillä terveystarkastajan todistus ? Tietääks kukaan, ei näkyny noilla sivuilla.
- Hjkggghgggh
On, koska terveystarkastajan lupa vaaditaan kaikilta yrittäjiltä.
- komia kuva
Ihan asiallinen paikka. Itse tykkäsin lopputuloksesta.
- hmm?
siis tietääkö joku miksi littiksen liikkeeseen ei saa yhteyttä, onko se mennyt konkurssiin?! Tatuoiko littis enää ollenkaan rovaniemellä??
- AsiakasSiellä
Littis on nyt lomalla eikä ota asiakkaita vastaan
Red&White on tosi hyvä paikka ja siel on parhaat hinnat. Jälki on yhtä hyvää, loistavaa. - hmm*
kuka siellä red &whitessa tatuoi?? joku kokenut vai uudehko kuvantekijä? nettisivut on "under construction" joten sitä tietoa ei sieltä saa..
- Hthjjjkkk
Uudehko, kilpailutin tatuointini hinnan ja Ironbeardin antama ensimmäinen hinta-arvio oli 100€ halvempi.
- hmm*
Hthjjjkkk kirjoitti:
Uudehko, kilpailutin tatuointini hinnan ja Ironbeardin antama ensimmäinen hinta-arvio oli 100€ halvempi.
mulle hyvä ja laadukas tatska on hintaa tärkeempi mutta 100 on aika iso ero kyllä
- Partasen kuvia
Itse en uskaltaisi ottaa keltään muulta kuvaa kuin Partasen Jarilta, ja löytyy laatua ja vastinetta rahalle.
- hmm*
tääll sama fiilis littiksestä, kun oon sillä käyny ni tiedän mitä saan ja millä tyylillä. Partasen suosikkityyli ei sovi omaani ja jonotkin hälle kai melko pitkät
- Rollohaisee
hmm* kirjoitti:
tääll sama fiilis littiksestä, kun oon sillä käyny ni tiedän mitä saan ja millä tyylillä. Partasen suosikkityyli ei sovi omaani ja jonotkin hälle kai melko pitkät
Jari tekee nykyään kuvia vain asiakkaille jotka haluavat ajan juuri häneltä, ei random asiakkaalle joten ei tarvitse pelätä joutumista hänen asiakkaasi vahigossa,sekä vanhoille asiakkailleen. Jarihan sen Littiksenkin opetti tatuoimaan kuten monet muutkin tatuoijat etelä-suomea myöten.
- hmm*
Rollohaisee kirjoitti:
Jari tekee nykyään kuvia vain asiakkaille jotka haluavat ajan juuri häneltä, ei random asiakkaalle joten ei tarvitse pelätä joutumista hänen asiakkaasi vahigossa,sekä vanhoille asiakkailleen. Jarihan sen Littiksenkin opetti tatuoimaan kuten monet muutkin tatuoijat etelä-suomea myöten.
haloo, ei kai nyt kukaan kenenkään tatuoijan asiakkaaksi vahingossa joudu, sen takia tekijöitä vertaillaan et löytyy just se joka tekee itselle sopivalla tyylillä. Kukaan tuskin väittää etteikö partanen osais tehä hyvin, olis luotettava tatuoija tai olis opettanu muita.
- uuvuttavan nössöä
Kävin ja en uskaltais ottaa hänen tekemää tatskaa;( Kumman hiljaa se puhui ja vähän välttelevästi""""""""""?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Katson luotettavaa jos niitä nyt sitten ROVANIEMELLÄ ONKAAN.
- epäilyttäähän se
Varmaan hullu kysymys,mutta kysynpähän. Onko kellään mitään tietoa kuka rovaniemeläinen tatuoija sairastaa Hepatiittiä??!! ########
Red&white tatuoija Jannesta kysyn;Onko se oikeasti hyvä/luotettava tatuoija??
Yleensä hinta laatusuhde on päin p........ä !!!
KIITOS ASIALLISIA´STA VASTAUKSISTA ! - ei punavalkoisilta
Red&White ei missään nimessä, nuo route 81-paikat on Helvetin Enkeleiden mestoja. Punainen ja valkoinen on tuon moottoripyöräkerhon värit, kirjaimet 8 ja 1 ovat aakkosten 8. ja 1. kirjain, eli H ja A, Hell's Angels. Red & White ink-liikkeet mainitaan Helvetin Enkeleiden omillakin sivuilla osana heidän toimintaansa.
Noiden mopopoikien rötöstelyjä ei tavallisten ihmisten kannata tukea. En tajua miksi siellä väki käy, onko huumekauppa, kiskonta ja ihmiskauppa niin hyviä arvoja, että niitä on hyvä kannattaa käymällä tuommoisissa liikkeissä? Vaikka itse liikkeen pitäjä ei motoristi olisikaan eikä rikolliseen toimintaan sekaantunut, on kytkös moottoripyöräjengiin olemassa, ja käyttämällä tuommoisen liikkeen palveluja käytännössä tukee sitä, että omassa yhteisössä sallitaan rikollisten toiminta ja annetaan sille jopa puitteet. Miettikää kaks kertaa. Veikkaan, että osa tuolla kävijöistä toisaalta on sitä tiedostavaa sorttia että jättää tietttyjä vaatteita ja muita tuotteita ostamatta, koska ne on tuotettu epäeettisesti. Mutta silti ostaa tatskansa rikollisjärjestöltä. Älkää olko liian naiiveja ja hyväuskoisia.- Hell"s Hevy:)
No jopas pomppas:) Mietitäänpäs EDUSKUNNAN TOMPPELIPORUKKAA....Ne tekee kokoajan kaikkea paskaa........MIETI SITÄ???????!!!!!!!!!!
Paskat mä mitään ala kyselee,jos Terveys yms on ok.! EI siellä lapsikauppaa tehä. - tat -- -
Kannattaa katsastaa et itse Tatuoijakin on sit "terve". Ikävää jos nappaa jokin tarttuva tauti.
Kuka pitää huolen et terät yms vaihdetaan ja puhtaus muutenkin.
Terveystarkastajat käyvät aika harvoin tekemässä testejä ja ottamassa näytteitä. Onko raportit esillä ? - support järki
Hell"s Hevy:) kirjoitti:
No jopas pomppas:) Mietitäänpäs EDUSKUNNAN TOMPPELIPORUKKAA....Ne tekee kokoajan kaikkea paskaa........MIETI SITÄ???????!!!!!!!!!!
Paskat mä mitään ala kyselee,jos Terveys yms on ok.! EI siellä lapsikauppaa tehä.Mitähän ihmettä eduskunnalla on tämän asian kanssa tekemistä? Ootko ehkä vähän sekaisin?
Mitä siitä jos tuolla liikehuoneistossa ei lapsikauppaa tehdä, tukevatpahan tahoja, jotka hoitavat huumekauppaa sun muuta tositosi järkevää hommaa, ja niin tekevät kaikki nekin, jotka rahojansa tuolle virmalle kiikuttavat. Ootpa vähä kova jätkä kun et ala mitään kyseleen, et varmasti uskaltaiskaan. Sulla on varmaan tuolta hankittu tatuointi, jossa lukee "olen joojoo-mies"? - epäilyä
support järki kirjoitti:
Mitähän ihmettä eduskunnalla on tämän asian kanssa tekemistä? Ootko ehkä vähän sekaisin?
Mitä siitä jos tuolla liikehuoneistossa ei lapsikauppaa tehdä, tukevatpahan tahoja, jotka hoitavat huumekauppaa sun muuta tositosi järkevää hommaa, ja niin tekevät kaikki nekin, jotka rahojansa tuolle virmalle kiikuttavat. Ootpa vähä kova jätkä kun et ala mitään kyseleen, et varmasti uskaltaiskaan. Sulla on varmaan tuolta hankittu tatuointi, jossa lukee "olen joojoo-mies"?Hmm...Joojoo mies.Mitäpäs eduskunta tähän kuuluu? Miettikääs sitä.
- rollonomapoika
No mitä tähån tulee nii niillä on prosenttimäärä ha:n porukalla eli kaikki enkeleistä kellä on kaulassa tatuuointi 1% tai liiveissä merkki nii ne on rikollisia eli enkeleistä 99% on ihan kunnollista töissäkäyvää tai muuten itseään ja perhettä elättäviä ihmisiä toi on paska puhetta että ne kqikki on rikollisia kaikki ne rikolliset vaan pääsee julkisuuteen ei niitä huviä ihmisiä missään mainita
- gijoe59
Ironbeard tattoossa näytti terveystarkastajan lupa olevan esillä kehyksissä näkyvällä paikalla.
- GHA - Na - H
Tarksitakaa myös päiväys Terveystarkastajan luvasta
- epäilen
Vastatkaa rehellisesti.Onko se Janne oikeasti osaava tatuoija?? Asuuko se Rovaniemellä?"! Kyse olis Muotokuvan tekemisestä!!
- jaa
jannen kuvia facebookissa red and white ink lapland (tornio) ja hc:n kuvia red and white ink lapland north side (roi)
- hyvävyhä
Ehdottomasti partaselle menisin, toisena littis
- ei tietoo
Hei! kuka on tämä littis tatuoija??? Kiitos.
- hmm*
littis on mystical tattoon naistatuoija, ylempää kun luet niin tehny ennen tuccabajalla, partasen kouluttama, ei ota nyt asiakkaita koska on lomalla. Ihana tyyppi ja hyvä tekijä. Jokainen hällä otettu tatuointi ollu hieno ja hyvä kokemus. Ääh, littis tuu takas!!
- kääk
Otan KUOLEMAN ENNEMMIN kuin menisin ÄMMÄLLE TATSKATTAVAKS. #####################
- lollotilolero
pyytääkää tatuoialta "freehand" kuva näytille ja mielellään useampi.
nykyisin tulee vain niitä kopio kuvia, mitä näkee kaikilla. ei niiden teko ole vaikeaa, kunhan ymmärtää varjostukset ja jotain piirtämisestä.
eli freehand kuva on tehty ilman siirtokuvaa. siitä tietää, osaako tyyppi hommansa.
paras tatuoia on jo kuollut, hän oli pertti mattanen sodankylästä ja varmasti freehand!- PERTTI MATTANEN rip
Kenellä on Pertin tekemiä tatskoja? Käykää muistosivuilla, ja lähettäkää sinne kuvia ja muisteluksia!
https://www.facebook.com/pages/Pertti-Mattanen-in-memoriam/139937246159551
- noin se menee
Oot varmaan tietoinen hesan Eppu Wallin tatskaaja??!
- hmm*
kukaan käynyt ironbeardin erikalla?
- tatuointija
hmm* kirjoitti:
kukaan käynyt ironbeardin erikalla?
onko rovaniemeläiset tatuointiliikkeet ja tatuoijat luotettavia? oman kokemukseni mukaan on.. mutta mikäihme tuo hepatiittijuttu tuolla ylempänä on?!!
- kauheetahan
Hepatiittiä on ,mutta kenellä?????????!!!!!!!!!!!!!!!!
Eikö kukaan puutu tämmöiseen asiaan.?! - pelottaa1
Hei Mikäs tämä tatskaaja kimmo on ??
- think ink
tarkoitatko ironbeardilla tatuoivaa kimmo venäläistä. hää on lainassa his masters tattoolta (siis käy roissa tekeen ironbeardin tiloissa)
- nyt kysyn?
Kiitos. Osaako kukaan tai onko ketään teistä ollut Kimmo Venäläisen asiakkaana???
- think ink
nyt kysyn? kirjoitti:
Kiitos. Osaako kukaan tai onko ketään teistä ollut Kimmo Venäläisen asiakkaana???
kimmo venäläisen kuvia myös facebookissa ironbeardin sivuilla
- just*saying
erikoista että joku haluaa mennä tukeen tällästä toimintaa rahallisesti olis jälki minkälaista tahansa jos värit näkyy kilometrin päähän
"Rovaniemeläisillä on support-tavaran myyntiä ja välittämistä, tatuointibisnestä sekä moottoripyöräilyyn liittyvää toimintaa, Soronen toteaa."
http://yle.fi/uutiset/poliisi_helvetin_enkeleita_rovaniemella/6365439 - EI ..MALAUTA...
Jos liivijengit alkaa äijäileen Rollossa mikä on kotikyläni ja ihmiset kehtaa olla tekemättä mitään noiden nilkkien kurittomuudelle,häpeän kotiseutuni munattomuutta jos nuo penikat rupeaa hihhuloimaan Rollossa.
- PERTTI MATTANEN RIP
(Viittaan nimerkin lollotilolero viestiin 22.2. "...freehand kuva on tehty ilman siirtokuvaa. siitä tietää, osaako tyyppi hommansa. paras tatuoia on jo kuollut, hän oli pertti mattanen sodankylästä ja varmasti freehand!")
KENELLÄ ON PERTIN TEKEMIÄ TATSKOJA??
Käykää muistosivuilla, lähettäkää sinne kuvia ja muisteluksia!
https://www.facebook.com/pages/Pertti-Mattanen-in-memoriam/139937246159551
Jos ihmisen (muiden kun alkuperäiskansojen, ennen kirjoitus tai tallennustaitoja) pitää ottaa tauointi on pääkopassa mielenterveydellinen häiriö menossa! Siis hyi vittu joku tribaali naisen alaselässä, oksennus lentää..
- Tyrmistynyt
Siis kenellä Tatuoijalla näitä tartuntatauteja sit on ? Hepatiitti, HIV ja muitakin ?
- groundeffect
Poliisilla on tartunta tauteja.
Nimittäin synnynnäisiä aivovammoja jotka ikävä kyllä ovat tarttuneet jo lehdistöön ja politiikkoihin.
Myös rovaniemellä näitä sairastuneita on tavattu erityisesti suomi 24 palstalla kommentoimassa aiheista joista eivät tiedä.
Itse hoitokeino on helppo,hirttoköysi tai burana 9mm suun kautta nautittuna. - FreeHand
Luota intuitioon.
- kynä + paperi = nahk
Mistä tietää ettei saa roiston tekemää tatskaa ?
- Voi juma
Miksi ette mene ottamaan ite selvää asiasta tatuoijalta? Kaikki tuo hepatiitti ja HIV puhe on pelkkää paskaa. Ehkä jollakin random tyypillä voi olla, muttei yhdessäkään liikkeessä. Ottakaa itteä niskasta kiinni ja miettikää mitä sanotte netissä. Jos se ei tehoa niin vetäkää alahuuli pään yli ja nielaiskaa. Itse olen ottanut vasta tatuoinnin IronBearsissa Erikalla, ja loistavaa jälkeä teki!
- No tattoo or Piercin
Itesellä ei ensimmäistäkään eikä tule niin kauan ennenkuin varmistetaan Asiakkaan turvallisuus.
Veri kontaktiin tuolla on suuri vaara joutua.
Hepatiitti tarttuu hyvinkin nopeaan, puhumattakaan HIV:stä yms ...
Ja kyllä baari keskusteluissa näitä samoja juttuja kuullu.
Olkaa varovaisia ! - OH:n puliukot
Kysele paikallisilta mopokerhoilta josko siellä laitettaisiin tatuointi? Niillä on itselläkin hienoja siirtokuva tatuointeja. Tarraa vain kiinni käsivarteen ja yrmy ilme päälle, kyllä se siitä. Ja kaikki pelkää...
- hahaaa:)
Parhaat naurut..........:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134