Tuleekohan eliittikumpanuudesta ostokrapula?

Ikisinkku M

Tuntuu se eliittikumppani -palvelu olevan nyt kovasti tapetilla kun telkkarimainoksessakin sitä tuputtavat. Itse en sinne viitsisi profiilia laittaa edes ilmaiseksi kun jotenkin tuntuu koko ajatus naurettavalta (eliitti-ikisinkku M, hah) mutta ei voi olla tulematta mieleen siitä mainoksesta että ne varmaan pyrkii saamaan jäseniksi ja saavatkin sentyyppisiä ihmisiä joille on hirveän tärkeää esittää ulospäin sellaista jolla menee hyvin, uutta autoa ym. puitetta kuntoon vaikka velallakin. Noilla ihmisillähän usein taitaa myös iskeä ostokrapula sen autonvaihdon tms. jälkeen kun tuli elettyä yli reaalisten varojen, käyköhän eliittikumppanuuden kanssa samoin että v..aa kun huomaa ettei sen jäsenyyden myötä ihminen itse eikä ympäristön arvostus muuttunut miksikään?

9

254

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siru113

Otin kuukaudeksi jäsenyyden ja onneksi vain kuukaudeksi! En pidä sivustosta. Mahdollisia kumppaniehdokkaiden kuvia pääsee näkemään vasta, kun erikseen sitä kuvaa pyytää...Ja jäseninä on kyllä ihan tavallista tallaajaa, moni on työtönkin tai sairauseläkkeellä. Se siitä sivustosta.

• äläs nyt

Noinhan se kuva-asia pitää ollakin. Kuka nyt laittaisi tunnistettavaa kuvaansa kaikkien katsottavaksi. Etenkin suurituloiset ovat niin tunnettuja, että samalla kertoo nimensäkin. Jos kertoo nimensä, voi aivan hyvin käyttää mainosrahoitteista Facebookia.

• Juuri näin.

• humpuukki n:o 2013

Tuokin sivusto on ihan huithapeli ja tuskin siellä niin tunnettuja on, ettei naamaa
      voi julkaista. Kun noihin liittyy, niin on mukana, kuin peräpukama.
      Halusi, tai ei.

• N26*

Itse hölmönä olin mainoksen uhri ja menin tekemään ilmaisen netti profiilin sinne! Turhaan!! ihan huijausta koko touhu, ethän sä voi tehdä mitään jos et osta siellä jäsenyyttä!! Taidan pysytella Suomi24:ssa vaikka uudistus onkin kökkö! =/

• sdadadsa

Ihan asiaa puhut ja pohdiskelet. Jo koko palvelun nimi on hämmentävä, ja olen miettinyt aivan samaa tuosta että minkälaisia ihmisiä palvelu vetää puoleensa. Sitäkin mä oon miettinyt, että miten ne rajaa kuka on eliittiä ja kuka ei, vai saako sitten kuitenkin kuka tahansa rekisteröityä. Jos saa, niin palvelun nimeksi sopisi todennäköisesti paremmin "Nousukaskumppani" tai jotain sinne päin.

• Ikisinkku M

Veikkaan että ne rajaa niin että jokainen joka raskii maksaa on sitten "eliittiä" eli tuo nimi vain lähinnä sen vuoksi että asiakas saisi kuvitella löytävänsä tasokasta seuraa ja itsekin sitä saisi ajatella olevansa. Siitä huolimatta Ladasta ei tule mersua vaikka kiinnittäisi johtotähden keulaan.

Varmaankin jos ihan oikeasti "eliittille" suunnattu palvelu tehtäisiin ei sitä mainostettaisi tuolla tavoin vaan paljon hillitymmin, olisi tulorajat jotka tarkistetaan kuten taustatkin ym. ja maksut olisivat ihan toista luokkaa. Suomessa ei vaan taida olla mahdollista kun ollaan aika pieni kansa, taviksia suurin osa ja nekin joilla ehkä rahaa eivät välttämättä kovin eliitiltä vaikuta, mieti vaikka joku Keskinen, tulojen puolesta ehkä eliittiä mutta eipä juuri muuten. Jossain briteissä varmaan jotain eliittiyliopistot käyneelle aatelistolle suunnattua onkin, meilläpäin vanhaan rahaan kasvaneita vain niin vähän ettei onnistuisi.

Henkilökohtaisesti olen kyllä mieluummin ladana vikalistoineen ilman mittarin pyörittelyä suomi24:sella kuin eliiteissä ylihinnoiteltuna ladana kuvittelemassa itseäni mersuksi joka peittelee vikojaan ja ajohistoriaa.

• siru113

Siis kuka tahansa voi liittyä tuohon, muka eliittiklubiin. Pelkkiä duunareita ja työttömiä on tullut vastaan tähän mennessä. Sinänsä siinä ei mitään pahaa ole, mutta onhan se hieman huvittavaa, kun miettii tuota sivuston nimeä. Profiilin luominen oli ilmaista ja sitten siellä oli sellainen persoonallisuustesti, josta ajattelin , että hyvä juttu...No, sivustot onäärettömän tylsät, ihmisistä ei saa minkäänlaista kuvaa ja ne profiilikuvatkin puuttuu...en jaksa edes käydä siellä selailemassa...Ei kannata liittyä, pelkkää rahastusta. ;)

• Ihanainen 10+

Eliitti tahtoo tavata kaltasiaan,ehkä? Sanon kuitenkin että Kauniilla naisella on aina valtaa miehiin(Henry Laasanen on oikeassa !) eikä ole taustalla tai sosioekonomisella asemalla väliä minkään vertaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe