Jumalan valtakunnasta sanotaan

kehoitus.

kutsuvasti syntiselle:
Niinä päivinä tuli Johannes Kastaja ja saarnasi taivasten valtakuntaa Juudean erämaassa ja sanoi: Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi. http://www.finbible.fi/38alaviite/Matteus/Matteus3.htm

Tuollaista puhetta on saattanut joskus puhuja puhua puheessaan. Näinhän sitä saakin sanoa uskovainen, että nyt on tullut Jumalan valtakunta lähelle, että tehkää parannus! Ei tarvi jättää toista avuttomasti ajelehtimaan niin kuin varisseet lehdet pitkään tuuleen.

28

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sueraavissa elämissä

"Jumalan valtakunnan" saavutaimnien takrkoiitaa näitä Raamatun kohtia(Luuk.20:34-)(1.Kor.15.19-)(Ilm.20:6).''

Jumalan tai Taivaaan valtakunnna ei enää naida.

• kehoitus.
    • kehoitus.

Suu on sydämen tulkki ja Jumalan Sanan tutkimisesta on sanottu, että lukekaa mielellänne sitä. Mitään ilvehtimisiä ja rivoja puheita ei sen sijaan suustaan ja kirjoituksistaan pidä päästää. Mutta kun kuuntelee ja lukee mielellään Jumalan Sanaa ja kristillisyyden kirjallisuutta, ei haukuntaa mielellään teekään. Aika kuluu parempaan ajanviettoon.

3. Mutta haureutta ja minkäänlaista saastaisuutta tai ahneutta älköön edes mainittako teidän keskuudessanne - niinkuin pyhien sopii -
      4. älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta.

http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Ef.5.html

• Niinhän te saarnaatte, ulkokultaiset saatanat.
        Muistanpa 60 vuoden takaa, miten vl-saarnamies koko illan saarnasi, kuinka vaikeaa on kilvoitella päästäkseen siitä ahtaasta portista läpi ja kuinka suuri ihanuus ja autuus sitten seuraa kun siitä pääsee läpi. Ja seurakunta hiiskahtamatta kuunteli.
        Pikku poikakain tuosta ymmärsi, että nussimisesta se saarnaa.
        Saarnan jälkeen seurakunnan hartaasti veisatessa saarnaajaveli meni talon tyttären kanssa kamarin puolelle ja jonkin aikaa myöhemmin Toini-tyttönen tuli silmät loistaen ja puna poskillaan muun seuraväen joukkoon ja tulipa sitten myöhemmin itse sarnamieskin. Ja seurakunta hartaasti veisasi, en muista oliko virsikirjasta vai Siionin lauluista.
        Sitten kerättiin vapaaehtoinen uhrilahja Jumalan valtakunnan työn tukemiseksi. Tarkkaan seurattiin, että kaikkien käsi hatussa kävi ja kuuluiko hatusta kilahdus vai kahahdus kun seurakunnan jäsenen käsi siellä piipahti.
        Toisella kerralla toisessa paikassa joen vastarannalla saarnamiehen kanssa kamariin meni talon nuori emäntä. Nuori Laurilan vai oliko Tokolan isäntä jäi aktin ajaksi hurskaana veisaamaan muitten joukkoon.
        Näin siis Siikajokivarressa 1950.luvulla.
        Mainitut nimet ovat oikeita, joten joku saattaa tunnistaa ja vahvistaa asiat. .
        Tuskin tavat ovat tuosta muuttuneet.
        Samoilta juurilta se alkoi Pajalan seudun Korpelalaisuuskin, mistä ainakin Bemgt Pohjanen on kolme kirjaa kirjoittanut. Vaikka kirjojen kaunokirjallinen anti jää vaatimattomaksi, raottaa ne silti näitten hurskaitten sielunelämää.
        Kannattaa lukea esimerkiksi teos "Kolmen kyynärän jumalat", vaikka työlästä onkin. Siinä kerrotaan myöskin, miten koko hulluus viimein kaatui omaan mahdottomuuteensa.

• 1+1

""Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi. ""

Kun Johannes kastoi Jeesuksen, niin todella Jumalan valtakunta oli tullut lähelle: JEESUKSESSA KRISTUKSESSA. Eikö niin?

• kehoitus.

Kyllä oli, Johannes oli uskovainen ja pystyi tuota julistamaan. Vielä tänäkään päivänä ei maailmasta ole otettu Jeesuksen uskovaisia pois. Hän on luvannut olla maailman loppuun asti omiensa keskuudessa. Jeesus noutaa täältä ajallaan uskovaisensa pois. Taivaassa on sitä ennen puoli hetkeä hiljaista - ja evankeliumin työ on päättynyt.

• Toivo Korpelainen

Ei vielä riitä, että on Jeesuksen uskovaisia paikalla, jos ei Jeesus Kristus saa itse Pyhän Henkensä kautta olla paikalla. Ei Jumalan valtakunta ole vielä siellä missä Jeesuksen uskovaiset niinkuin sanoit ovat paikalla, koska Jeesuksen uskovaiset voivat ottaa Jeesuksen Kristuksen paikan syntien anteeksiantajina ja työntää varsinaisen Sovittajan ja syntien Anteeksiantajan Jeesuksen Kristuksen sivummalle.

Antaessaan Pyhän Hengen opetuslapsilleen oli samaa kuin; minä annan Pyhän Hengen kautta synnit anteeksi eli vaikuttajana on edelleen JEESUS KRISTUS syntien Anteeksiantajana eikä opetuslapset.

Näin julisti myös Paavali: "Hänessä meillä on lunastus ja syntien anteeksisaaminen."

Näin julisti myös L.L.Laestadius: Jeesuksessa Kristuksessa (Jeesuksen nimessä ja veressä) on lunastus ja syntien anteeksisaaminen.

Näin pitäisi myös SRK:n alaisuudessa oleva vanhoillislestadiolaisuudenkin julistaa, mutta se oma "vain me"-ajattelu ei salli ja kun se on päässyt jo niin kasvamaan ja juurtumaan, niin ehkä näin on hyvä vallita.

• kehoitus.

Jeesus sanoi, että teissä minä tahdon asua ja teissä vaeltaa. Ja kun kaksi tai kolme kokoontuu minun nimeeni, siellä minä olen teidän kanssanne. Jeesuksen puheet ovat todella tosia. Ne merkitsevät täyttä totuutta. Syntein anteeksiantamus Jeesuksen uskovilta saatuna vapauttaa syntisen, jos uskoo sen päälle. Silloin Jeesus antaa siinä Pyhän Hengen kautta synnit anteeksi. Kun Jeesus on paikalla lupaustensa jälkee, tulee puhdasta!

• kehoitus.
        kehoitus. kirjoitti:

Jeesus sanoi, että teissä minä tahdon asua ja teissä vaeltaa. Ja kun kaksi tai kolme kokoontuu minun nimeeni, siellä minä olen teidän kanssanne. Jeesuksen puheet ovat todella tosia. Ne merkitsevät täyttä totuutta. Syntein anteeksiantamus Jeesuksen uskovilta saatuna vapauttaa syntisen, jos uskoo sen päälle. Silloin Jeesus antaa siinä Pyhän Hengen kautta synnit anteeksi. Kun Jeesus on paikalla lupaustensa jälkee, tulee puhdasta!

Lisään vielä, että se syntein anteeksiantamus siitä ainoasta oikeasta Jeesuksen omien porukasta. Jeesushan ei nimittäin käynyt sitä tehtävää monille porukoille antamassa. Lukittuin ovien takana tehtävän antoi. Se on siis todella lukittu yhteen ainoaan lammashuoneeseen, yhdenkaltaiseen uskoon. Meitä ja Herraa tulee lähteä seuraamaan opissa, elämässä ja kärsimisissä niin kuin muistaakseni Paavali kirjoittaa.

• kehoitus.
        kehoitus. kirjoitti:

Nyt kun olen kirjoituspäällä, niin laitanpa vielä jotakin. - Opissa, elämässä ja kärsimisissä?

Mitenkä opissa, on monenlaisia oppeja uskosta? Jos jonkinlaista näkemystä. Paavali tietenkin haluaa tähdentää sitä oppia, millaiseen oppiin oli itsekin päässyt Ananiaan kautta (Jeesuksen ollessa keskellä Pyhän Hengen kautta). Millaista elämänmallia ja -muotoa sitä sitten on olemassa? No, nykyään on avoliittoa ja monenlaista irtosuhde-elämää enkäisyineen. Moni epäuskon lapsi ehkäisee ja samalla turmelee luontoa hormoneilla. Pitihän sitä viljellä ja varjella luontoakin ja lisääntyä ja täyttää maa. Entäs kärsimykset? Uskon takia voi joutua kärsimään niin pilkkaa kuin vainoakin, mutta voi muitakin kärsimyksiä langeta eteen. Uskon takia voi joutua kieltäytymään monista asioista.

• Topille,
        >>Ei vielä riitä, että on Jeesuksen uskovaisia paikalla, jos ei Jeesus Kristus saa itse Pyhän Henkensä kautta olla paikalla.** No mutta, mitähän Sana sanoo?
        Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään." ( Matt 18:20).
        Tämä kyllä toimii, kunhan ollaan koossa Kristuksessa.
        Jeesus on ensisijaisesti Herramme. Tässä Herrassa on ITSESSÄÄN SYTIEN SOVITUS.
        Tuo mantra syntien sovittajana pitää Jeesusta ainoastaan koneena, joka muka mahdollistaa tien iankaikkisuuteen, mutta TODELLISUUDESSA YKSIN SYNNIN SOVITUS EI RIITÄ, on tunnustettava Jeesus Herraksi.
        Siitä otteita;
        "Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni Isäni edessä taivaissa. Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa. (Matt 1032;33)
        Sydämen usko tuo vanhurskauden, suun tunnustus pelastuksen. ( Room 10;10)
        Simon Pietari vastasi: "Sinä olet Messias, elävän Jumalan poika." ( matt 16;16)
        Myös ristin ryöväri tunnusti Jeesuksen Messiaaksi ja peri iankaikkisuuden.

Suun tunnustus Jeesuksesta Messiaana ja Herrana pelastaa.
        Se, että synnit ovat sovitettu, ei pelasta, vaan se kuuluu VAIN OSANA TUOHON EDELLISEEN PROSESSIIN.

Ole liikuttavan oikeassa, ettei kukaan muu ole sovittaja kun Jeesus, kukaan muu ei anna syntejä anteeksi kun Jeesus, ei edes Jumala.
        Jeesustella on kaikki valta ja Hän teki sen jo 2000 v sitten, on todella KORNIA, ETTÄ VL PUHUJTA OTTAVAT SEN OMAAN KÄSITTLYYN, se on suurinta Jumalan/ Jeesuksen pilkkaa, mitä maa päällään kantaa.
        Tieto sovituksesta helpottaa matkaa, kuten ennen jopa VL saarnaajat myöskin saarnasivat. Se ei kuitenkaan pelasta, vaan usko Häneen Messiaana, sekä sen tunnustaminen.
        >>Näin julisti myös Paavali: "Hänessä meillä on lunastus ja syntien anteeksisaaminen."** Tässä on oiva kuvaus. Päälause; HÄNESSÄ ON LUNASTUS, ja todetaan, siihen kuuluva syntien sovitus.

>>Näin julisti myös L.L.Laestadius: Jeesuksessa Kristuksessa (Jeesuksen nimessä ja veressä) on lunastus ja syntien anteeksisaaminen.** Näin teki, samoin kun Paavali, mutta kumpikaan EI SAARNANNUT SYNTEJÄ ANTEEKSI, ja vielä vähemmän, EIVÄT PIDÄTTÄNEET NIITÄ?
        >>Näin pitäisi myös SRK:n alaisuudessa oleva vanhoillislestadiolaisuudenkin julistaa, mutta se oma "vain me"-ajattelu ei salli ja kun se on päässyt jo niin kasvamaan ja juurtumaan, niin ehkä näin on hyvä vallita. ** Juurtuminen ei ainakaan ole Jeesuksesta eikä Hengestä, vaan ihmisestä.

Kes.

• Central.
        Kesitas kirjoitti:

Topille,
        >>Ei vielä riitä, että on Jeesuksen uskovaisia paikalla, jos ei Jeesus Kristus saa itse Pyhän Henkensä kautta olla paikalla.** No mutta, mitähän Sana sanoo?
        Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään." ( Matt 18:20).
        Tämä kyllä toimii, kunhan ollaan koossa Kristuksessa.
        Jeesus on ensisijaisesti Herramme. Tässä Herrassa on ITSESSÄÄN SYTIEN SOVITUS.
        Tuo mantra syntien sovittajana pitää Jeesusta ainoastaan koneena, joka muka mahdollistaa tien iankaikkisuuteen, mutta TODELLISUUDESSA YKSIN SYNNIN SOVITUS EI RIITÄ, on tunnustettava Jeesus Herraksi.
        Siitä otteita;
        "Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni Isäni edessä taivaissa. Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa. (Matt 1032;33)
        Sydämen usko tuo vanhurskauden, suun tunnustus pelastuksen. ( Room 10;10)
        Simon Pietari vastasi: "Sinä olet Messias, elävän Jumalan poika." ( matt 16;16)
        Myös ristin ryöväri tunnusti Jeesuksen Messiaaksi ja peri iankaikkisuuden.

Suun tunnustus Jeesuksesta Messiaana ja Herrana pelastaa.
        Se, että synnit ovat sovitettu, ei pelasta, vaan se kuuluu VAIN OSANA TUOHON EDELLISEEN PROSESSIIN.

Ole liikuttavan oikeassa, ettei kukaan muu ole sovittaja kun Jeesus, kukaan muu ei anna syntejä anteeksi kun Jeesus, ei edes Jumala.
        Jeesustella on kaikki valta ja Hän teki sen jo 2000 v sitten, on todella KORNIA, ETTÄ VL PUHUJTA OTTAVAT SEN OMAAN KÄSITTLYYN, se on suurinta Jumalan/ Jeesuksen pilkkaa, mitä maa päällään kantaa.
        Tieto sovituksesta helpottaa matkaa, kuten ennen jopa VL saarnaajat myöskin saarnasivat. Se ei kuitenkaan pelasta, vaan usko Häneen Messiaana, sekä sen tunnustaminen.
        >>Näin julisti myös Paavali: "Hänessä meillä on lunastus ja syntien anteeksisaaminen."** Tässä on oiva kuvaus. Päälause; HÄNESSÄ ON LUNASTUS, ja todetaan, siihen kuuluva syntien sovitus.

>>Näin julisti myös L.L.Laestadius: Jeesuksessa Kristuksessa (Jeesuksen nimessä ja veressä) on lunastus ja syntien anteeksisaaminen.** Näin teki, samoin kun Paavali, mutta kumpikaan EI SAARNANNUT SYNTEJÄ ANTEEKSI, ja vielä vähemmän, EIVÄT PIDÄTTÄNEET NIITÄ?
        >>Näin pitäisi myös SRK:n alaisuudessa oleva vanhoillislestadiolaisuudenkin julistaa, mutta se oma "vain me"-ajattelu ei salli ja kun se on päässyt jo niin kasvamaan ja juurtumaan, niin ehkä näin on hyvä vallita. ** Juurtuminen ei ainakaan ole Jeesuksesta eikä Hengestä, vaan ihmisestä.

Kes.

Mitä sieniä sä oot syöny?

• Central. kirjoitti:

Mitä sieniä sä oot syöny?

Oliko se vastus asiaan?

Et tainnut tajuta tekstiä.

Mene lasten palstalle, siellä on kuvia.

Kes.

• Tauno. .
        Kesitas kirjoitti:

Oliko se vastus asiaan?

Et tainnut tajuta tekstiä.

Mene lasten palstalle, siellä on kuvia.

Kes.

Minustakin vaikutat joltain huumehörhöltä, jotain sieniä impannut ko?

Kerro? Helluntailainen? Sit ymmärrän :|

• kehoitus.

Jumalan valtakunnalle on myös sanottu, että ei riitaisaa ja rähinöivää puhetta pitäisi yllä ihmisten keskuudessa, vaan sävyisästi ja pelolla ja arkuudella lähestyttäis. Eihän se ole mitenkään hyvääkään sanoman eteen päin viemistä, jos riidalla ja rähinällä paukuttaa asioita. Vastaanotto voi olla huono sellaiselle sanoman viemiselle. Voi olla, että väki pakenee.

Jumalan valtakunnassa on Isä Jumalana taivaassa ja seurakunta äitinä maanpäällä. Kuitenkaan Jumalan lapset eivät maailmalta saa kiitosta, vaan maailma vihaa. Tosin Paavali kirjoittaa, ettemme ole etsineet kunniaa ihmisiltä. Se ei olekaan mikään tarkoitus. Ihmisiä ei lähdetäkään miellyttämään. Tähän mannaan mieltyvät tosin kaikki Jumalan valitut. Jumalan lapsi ei itse pysty itseään elättämään ja pitämään hengissä.

6. emmekä ole etsineet kunniaa ihmisiltä, emme teiltä emmekä muilta,
      7. vaikka me Kristuksen apostoleina olisimme voineet vaatia arvonantoa; vaan me olimme lempeät teidän keskuudessanne, niinkuin imettävä äiti, joka vaalii lapsiansa;

http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/1Tess.2.html

• Tämä >kehoitus<

Tämä >kehoitus< taitaakin olla aito vl.

• Toivo Korpelainen

""Syntein anteeksiantamus Jeesuksen uskovilta saatuna vapauttaa syntisen, jos uskoo sen päälle. Silloin Jeesus antaa siinä Pyhän Hengen kautta synnit anteeksi. ""

""Jeesus antaa siinä Pyhän Hengen kautta synnit anteeksi"" niinkuin sanoit, Jeesus Kristus on se todellinen syntien Anteeksiantaja. Tätä halusin niinkuin varmasti huomasit korostaa. Muista myös, että yksin usko Jeesukseen Kristukseen syntien Sovittajana ja syntien Anteeksiantajana riittää saamaan syntien anteeksisaamisen vaikka ei olisi ketään Jeesuksen uskovaista (vl) paikalla, vaan hyvä on monta kertaa vahvituksena itselleen saada toisen uskovaisen äänellinen synninpäästö esim. seuroissa.

• 1+1

""Antaessaan Pyhän Hengen opetuslapsilleen oli samaa kuin; minä annan Pyhän Hengen kautta synnit anteeksi eli vaikuttajana on edelleen JEESUS KRISTUS syntien Anteeksiantajana eikä opetuslapset.

Näin julisti myös Paavali: "Hänessä meillä on lunastus ja syntien anteeksisaaminen.""

Hienoa tekstiä! Jeesus Kristus tulee tässäkin kirkastetuksi: "Ilman minua te ette voi mitään tehdä!"

• Jeesuksen opetus

"20. Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
      21. eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä"."
      (Matt. 17:20-21)

• kehoitus.

Jumalan valtakunta on sisäisesti teissä - aivan! Millä tavalla sisäisesti? Jeesushan sanoi, että hän asuu teissä (Jeesuksen omissa) - teissä minä tahdon asua ja vaeltaa. Mutta mitenkä on, voiko Jeesus asettua miten vain asumaan? Jeesus lupasi syntein anteeksiannon omilleen, heidän kauttaan vapauttaa ihmisiä synneistä. Näin Jeesus tulee asumaan Henkensä kautta sisäisesti ihmiseen. Toisen Jeesuksen oman kautta. Koska Jeesus asuu omissaan, siirtyy Hän sitä kautta myös asumaan. Mutta voiko Jeesus tulla asumaan myös niin, että jossain ryhmässä tuosta vain noin päätetään alkaa käyttää synteinpäästöä? Ei, kyllä on täytynyt saada Jeesuksen omien porukalta synnit anteeksi. Ketjua ei itse voi aloittaa. Eikä sellainen onnistu ja ole Jeesuksen porukkaa, jossa aloitetaan matkiminen. Nykyäänkin on myynnissä tuotteita, joiden alkuperä on toinen tuote. On vain matkittu toista ja saatu kilpailua. Alkuperäiseen on voitu tehdä joitain muutoksia ja kun tuotetta myydään halvemmalla, se menee kenties paremmin kaupaksi.

• Yäk!

"""Ei, kyllä on täytynyt saada Jeesuksen omien porukalta synnit anteeksi."""

Vl-VALHEOPPIA!

• 20x3

Me aloitettiin eilen uusi ketju, kun olimme uskovaiset yhdessä koolla Jeesuksen Kristuksen nimessä vapaakirkossa.

• kehoitus.

"Siitä teidät tunnetaan minun opetuslapsikseni, että teillä on keskinäinen rakkaus." (Joh. 13: 35)

Keskinäinen rakkaus? Keskenään, toistensa kanssa, yhteyksissä toisiinsa. Jos kaveri sanoisi toiselle: "Enpä minä enää halua olla sinun kanssa, mene pois", se ei olisi mitään rakkautta. Jumalan valtakunnassa halutaan olla saman pöydän äärellä eikä aleta vihaa lietsomaan, ennemminkin annetaan anteeksi jo ennalta. Keskinäisessä rakkaudessa on tietenkin se yhteys. Jos ei olisi yhteyttä, niin mitä tekemistä silloin olisi rakkaudella? No, voisihan sitä mielessään toivoa toiselle hyvää, mutta minkä takia ei saatettais mennä yhteiseen ruokapöytään? No, sen takia, ettei koeta keskinäistä yhteyttä, ei ole mitään tekemistä ja yhteistä toisen kanssa.

17. Mutta kun meidät nyt, veljet, on hetkeksi aikaa erotettu teistä, ulkonaisesti, ei sydämeltä, niin on meille tullut yhä suurempi halu päästä näkemään teidän kasvojanne.
      http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/1Tess.2.html

• 20x3

Miksi sitten ette halua olla täällä saman pöydän äärellä esim. vapaakirkossa? Ootteko eriseura, josta Raamattu varoittaa?

• kehoitus.

On vain yksi lammashuone ja sen takia ei voi lähteä eri hengellisyyksiin. Nykyaikana eri uskojen piirissä taitaa olla ekumenian henki.

• 20x3

Nim. "kehoituskirjoittaa:

"On vain yksi lammashuone ja sen takia ei voi lähteä eri hengellisyyksiin. "

Niin on! Se yksi lammashuone on vapaakirkko. Miksi olette te vl:ät lähteneet sitten eri hengellisyyksiin? Onko teillä ekumeninen henki?

• Näin on

Emme tahdo mennä käsin tehtyyn temppeliin.

• kehoitus.

Uskovaisella saattaa usein tulla taivasikävä tämän maailmanmenon keskellä, joka monestikin raskas on. Taivaan iloon ja kunniaan, täydelliseen ihanuuteen ja vapauteen kaipaus on. Siitä Paavali hyvin kirjoittaa Raamatussa:

1. Sillä me tiedämme, että vaikka tämä meidän maallinen majamme hajotetaankin maahan, meillä on asumus Jumalalta, iankaikkinen maja taivaissa, joka ei ole käsin tehty.
      2. Sentähden me huokaammekin ikävöiden, että saisimme pukeutua taivaalliseen majaamme,
      3. sillä kun me kerran olemme siihen pukeutuneet, ei meitä enää havaita alastomiksi.
      4. Sillä me, jotka olemme tässä majassa, huokaamme raskautettuina, koska emme tahdo riisuutua, vaan pukeutua, että elämä nielisi sen, mikä on kuolevaista.
      5. Mutta se, joka on valmistanut meidät juuri tähän, on Jumala, joka on antanut meille Hengen vakuudeksi.
      6. Sentähden me aina olemme turvallisella mielellä ja tiedämme, että, niin kauan kuin olemme kotona tässä ruumiissamme, me olemme poissa Herrasta;
      7. sillä me vaellamme uskossa emmekä näkemisessä.
      8. Mutta me olemme turvallisella mielellä ja haluaisimme mieluummin muuttaa pois ruumiista ja päästä kotiin Herran tykö.

http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/2Kor.5.html

Jotta taivaalliseen asumissijaan olisi mahdollista päästä, täytyy ensin etsiä Jumalan valtakunta ja päästä uskovaiseksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      172
      5263
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      43
      2595
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2202
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1749
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1374
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      147
      1239
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1213
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      972
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      119
      913
    Aihe