Ihannemies

<3 <3 <3

Tässä lista ihannemiehestäni, huom, ihannemies, eli ei eksakti vaatimuslista

Olen 32, vasta eronnut pitkästä suhteesta ja entiseni (jota en itse jättänyt) oli jo ihannemieheni aika pitkälle. Lista koostuu suurimmaksi osaksi hänen ominaisuuksistaan. Lisäsin vain ne, mitkä olisivat hänestä tehneet täydellisen minulle...

- Pituus 175-180 cm (olen itse 170)
- Paino normaali tai hitusen massakkaamman puolella
- Kroppa enemmän lihasta kuin laardia
- Pikku elintasopömppä saa olla, mutta ei "kaljamahaa"
- On käsistään kätevä (perusremppataidot)
- Käy vakituisessa kokopäiväisessä työssä
- Omistaa auton (ei tarvi olla mikään mersu) ja on rauhallinen kuski
- Ei luottotietohäiriöitä
- Ei lemmikkejä (olen allerginen)
- Ei rikosrekisteriä
- Noudattaa ajattelua, että se joka ei tuo leipää pöytään, tekee kotityöt, ei kuitenkaan huomauttele, opasta tai valita (yleensä ei ole tarvinnutkaan, mutta ei minuakaan joka päivä huvita imuroida...)
- Lajittelee jätteensä ja kierrättää minkä pystyy
- Syö lihaa
- Noudattaa ajattelua, että se maksaa, jolla on rahaa eikä nillitä joka eurosta tyyliin "kun sä maksoit vain... niin mä en kyllä maksa sitä ja tuota..."
- Mielellään ainakin AMK-tasolla koulutettu
- Osaa puhua. Sanoo kun vituttaa eikä kiukuttele turhasta (koska itsekin sanon)
- Ottaa kainaloon, mutta ei ole koko ajan iholla
- Pitää halaamisesta ja pussailusta (muutenkin kuin esileikkinä)
- Omaa käytöstavat sekä kotona ruokapöydässä että ihmisten ilmoilla
- Pitää konemusiikista
- Pitää toiminta-, ja kauhuelokuvista sekä animaatioista
- Hoitaa hampaansa
- Pukeutuu siististi ja mielellään ainakin puolitrendikäästi
- Ei mielenterveyshäiriöitä
- Osaa käyttää miehistä jäsentään (koolla ei niin väliä)
- Antaa vaikka joka päivä
- Ei lapsia, mutta haluaisi ainakin yhden (minulla ei ole)
- Ei ole ollut koskaan teinikihloissa
- Fiksu, mutta ei ole ylimielinen
- Uskollinen (pussaaminen ja/tai hitaiden tanssiminen on pettämistä)
- Ei ole penkkiurheilija eikä toisaalta himourheilijakaan
- Ei tupakoi
- Ei käytä huumeita
- Ei kittaa proteiinimaitoa
- Ei käytä alkoholia
- Ei ole koskaan lyönyt ihmistä vihoissaan
- On kohtelias ihmisille, mutta ei lipevä
- Suojeleva, mutta ei holhoava
- Antaa minun palvella itseään, mutta ei odota sitä
- Antaa joskus yllätyslahjoja, mutta ei mitään kallista (kiusaantuisin)
- Yhtä kavereiden kanssa viettämäänsä iltaa vastaan viettää illan minun kanssani (harrastukset lasketaan kaveriksi)
- On jo päässyt pahimman baareissaravaamisvaiheen yli
- Viettää mieluummin viikon tunturissa vaeltaen kuin viikon rantalomalla
- On käynyt ulkomailla tukholman/tallinnan laivaa pidemmällä
- Ei pureksi kynsiään, leikkaa ne
- Ei omista ripustautuvia exiä
- Siististi leikatut hiukset tai kaljuuntuvana ajeltu loputkin hiukset
- Ei rumaa, puskamaista partaa

50

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mminä

Kokeile s24 treffilinjaa! Löydät minut sieltä!

• epätäydellisyys

Terve menoa ikisinkuks. Sunlaisia niuhottajia on baarit pullollaa, jotka etsivät sitä "täydellisen" eksän korvaajaa, mutta eivät koskaan tule löytämään. Muiden on ihan turha edes yrittää kun aina käytät sitä superexää mittapuuna.
      Hanki vaan se motorisoitu miehinen jäsen sinne yöpöydän laatikkoon ja pysy himassa, niin kaikki on tyytyväisiä!

• lifemocker

no itse pystyt tarjoamaan muuta kuin vaatimuksia?

• <3 <3 <3

Epätäydellisyys ja lifemocker eivät ilmeisesti osu ihannemieslistalleni, kun noin sydämistyivät...

Kyllä, itsehän täytän suurimmaksi osaksi kaikki ihannemieheni kriteerit (siis ne, jotka myös pätevät naiseen). En yleensäkään vaadi mitään, mitä en itse voi toimittaa..

Se täydellinen entinenkin sanoi vielä erotessa että todennäköisesti tulee katumaan tätä ja että yhtä hyviä naisia ei ole maailmassa kovin montaa. Pitää varmasti paikkansa. Kun kuuntelee tyttökavereiden puheita, käy vaan mielessä että miten voivat kohdella miehiään noin ja että ikinä en ole tehnyt enkä tekisi niitä kaikkia pikku temppuja mitä ystävättäret miehilleen tekevät...

Ainoa mistä oma entiseni koskaan valitti, oli se, että haluan peuhata sängyssä niin paljon ja että hän tottui liian hyvään "palveluun" minun kanssani. Siis oikeasti, oli kuulemma ärsyttänyt jo vuosia, että aina kotiin tullessaan pääsi ruokapöytään, enkä koskaan nalkuttanut, enkä koskaan kiukutellut kavereiden kanssa kulkemisesta. Kuvitteli ilmeisesti, että en välittänyt. Minä taas kuvittelin että hän on niin luotettava ettei tarvitse kysellä perään... On siinäkin eron syy, mutta ainakaan ei vaihtanut minua nuorempaan ja kauniimpaan.

Arvon nimimerkki "epätäydellisyys", ikisinkuksi olen tosiaan jo alistunut. Paras mies on jo koettu ja tekstiäsi lukiessa tuli vaan entisesti varmempi käsitys siitä. En ymmärrä tuota asennetta, että heti pyritään morkkaamaan. Siis tällä palstallahan on tarkoitus keskustella ihannemiehestä, unelmasta. En missään vaiheessa ilmoittanut, että mikään muu ei kelpaisi. Minun ihannemieheni olisi siis noilla ominaisuuksilla varustettu. Luulisin, että minulla olisi oikeus siihen ihan samalla tavalla kuin teillä oman ihannenaisenne ominaisuuksiin.

• hipsterloller

Miksi muka tuollaisia miehiä ei olisi olemassa? Varmasti on.
      Saattaa kauhistuttaa, kun ne listaa noin, mutta loppujen lopuksi tuossa on aika paljon "itsestäänselvyyksiä", jotka moni mies omaa.

Sitten kun naiset alkaa tekee listaa unelmien miehistä ni tulee miehet motkottamaan, vaikka itsekin haaveilevat ties mistä...

• <3 <3 <3

Olen samaa mieltä kanssasi siitä ihmetyksen aiheesta, että motkotetaan toisten listoista. Kyseessähän on unelma. Kyllä tuolla ihannenainen -palstalla on jos jonkinlaista vaatimusta, mutta mieleeni ei ole koskaan tullut niistä ruveta itkemään vain siksi, etten niitä kriteerejä täyttäisi.

Minunkin mielestäni siinä oli monta sellaista, mitkä melkein kaikista miehistä löytyvät. Listasin sen kumminkin, kun unelmien miestä on kuitenkin tavalla tai toisella miettinyt puolet elämästään. Ehkä motkottaja vain katsoi että pitkä lista.. tai sitten on itse vaan niin järkyttävän huono yksilö, ettei täyttänyt yhtään "vaatimusta".

Onhan tuollaisia miehiä olemassa, varmasti. Loppujen lopuksi vaatimukseni eivät mielestäni ihan järjettömiä ole. Joka toisella tallaajalla esimerkiksi ulkonäköä koskevat vastaavat täysin... ja entisenihän täytti melkein kaikki kriteerit muutenkin.

• Yksmiäs

Ihan asiallinen listahan tuo oli. Ei mitään päiväunihaaveita vaan realistisia sekä järkeviä yksityiskohtia siitä millainen puoliso hänelle sopisi.
      Ei mahdoton täyttää.

Tsemppiä ap!

• <3 <3 <3

Kiitän arviosta. Ei minunkaan mielestäni mahdoton täyttää - ja kuten sanoin, kyseessä olisi ihannemies, eikä suinkaan mikään ehdoton lista tyyliin: jos yksikään ei täyty, olet pohjasakkaa.

• Soho Jorma

Ihan järkeenkäypiä vaatimuksia ja hyvä "pakkaus" noista tulee. Itsellä jää 5 vajaaksi noista:)

No olenhan minä jo parisuhteessakin:)

• <3 <3 <3

Parhaat viedään ensin. Toivottavasti puoliskosi ymmärtää hyvän päälle! :)

• 5?????

"No olenhan minä jo parisuhteessakin:)"

Kova olo?

• 999

Muutenhan tuo matchaa minuun mutta tuo konemusiikki on pazkaa..

• <3 <3 <3

Kuten sanottu, ei ehdoton vaatimuslista. Jos joku hikinen musiikkimaku olisi erona, niin aika täydellinen pakkaus olisit. Sitäpaitsi oma musiikkimakuni kattaa muutakin kuin tuon konemusiikin. ;)

• M44 11+3

Kaikki muu osuu ja uppoaa paitsi:
      - olen 183cm
      - on pari lasta, mutta ne alkaa jo olemaan aikuisia
      - on ollut teinikihloissa :) ja se oli tosi hienoa
      - en varsinaisesti kittaa proteiinimaitoa, mutta saattaa sitä 1-2ltraa kulua vkossa
      - käytän alkoholia, mutta hyvin hillitysti

Eli kyllä meitä löytyy, jotka on melkein listasi veroisia :)

• <3 <3 <3

Pituudesta puhuin lähinnä siksi, että pidemmän miehen kaulassa pitää roikkua, että saa pusun. Lyhyemmältä sen voi jopa pikaisesti varastaa. Ja pitemmän miehen selkä rasittuu tämmöisen pusuttelijapätkän kanssa. Ei siis siksi, että pitkä olisi jotenkin ulkonäöllisesti epämiellyttävä. ;)

Aika hyvä, jos vaan viisi kohtaa ei natsaa, ja nekin noin "vähäpätöisiä".

Hyvä mies, siis.

• huhonneksionmies

Ah, minun ihannemieheni:
      -henkevä, ajatteleva tyyppi
      -kiinnostunut muistakin asioista elämässä ja maailmassa kuin kauniista naisista tai minkämuotoinen naisen perse kelpaa
      -pystyy myös keskustelemaan laajemmin
      -ei kovin ahdistunut ja ei varsinkaan syyttelevä
      -arvostaa itsensä lisäksi muita ihmisiä
      -ymmärtää ihmisen arvokkuutta ja ominaisuuksia

Ei tosiaankaan löydy Suomi24:n vakikirjoittajista ja trollaajista. :)

• soulman77

: D

Harvassa meitä on, ja harvassa sunkinlaisia " älyköitä " !

• huhonneksionmies
        soulman77 kirjoitti:

Paljastit jo tuollakin viestillä kuuluvasi siihen sankkaan joukkoon. Sen sijaan että olisit voinut osoittaa olevasi älykkö.

• suolman
        soulman77 kirjoitti:

Hahahha, osui ja upposi? ;)

• <3 <3 <3

Lyhyt lista. Tulipa vaativainen olo. :)

• Hcxgggt

Muutoin natsaa meikäläiseen paitsi:

Liian pitkä
      En tykkää konemusiikista
      Ei amk-tason tutkintoa
      Lieviä mielenterveyshäiriöitä on ollut

• <3 <3 <3

Tuossa jo ylempänä selitin, että pituusajatukseni juontuu siitä, että haluan pussatessa päästä kunnolla pussaamaan enkä joutua varvistelemaan tai roikkumaan miehen kaulassa. Muuten pitkissä miehissä ei ole mitään vikaa. :)

Musiikkimaku on pikkujuttu.

... ja muutkin ovat vain tosiaan IHANNEMIEHEN ominaisuuksia, ei sellaisia, jotka ehdottomasti vaatisin.

Mutta tosiaan, en enää edes etsi parisuhdetta, vanhapiika siis tässä tuloillaan..

• Olihan kriteerit

Pitiks tähän kertoa, että mitä itse kullakin on vai ?

- Pituus 175-180 cm (olen itse 170) EN (185)
      - Paino normaali tai hitusen massakkaamman puolella EHKÄ (84)
      - Kroppa enemmän lihasta kuin laardia EI AINAKAAN LIHASTA
      - Pikku elintasopömppä saa olla, mutta ei "kaljamahaa" HMMM
      - On käsistään kätevä (perusremppataidot) PUOLITTAIN
      - Käy vakituisessa kokopäiväisessä työssä NO JOO
      - Omistaa auton (ei tarvi olla mikään mersu) ja on rauhallinen kuski OMISTAA KOTTOSEN JA AJAA MITEN SATTUU
      - Ei luottotietohäiriöitä ONHAN NIITÄ
      - Ei lemmikkejä (olen allerginen) EI TIETTÄVÄSTI
      - Ei rikosrekisteriä EI OO
      - Noudattaa ajattelua, että se joka ei tuo leipää pöytään, tekee kotityöt, ei kuitenkaan huomauttele, opasta tai valita (yleensä ei ole tarvinnutkaan, mutta ei minuakaan joka päivä huvita imuroida...) EN YMMÄRTÄNYT
      - Lajittelee jätteensä ja kierrättää minkä pystyy SAMAAN VESSANPÖNTTÖÖN LIEMET JA KIINTEÄT
      - Syö lihaa JA PALJON MUUTAKIN
      - Noudattaa ajattelua, että se maksaa, jolla on rahaa eikä nillitä joka eurosta tyyliin "kun sä maksoit vain... niin mä en kyllä maksa sitä ja tuota..." TOTTUNUT MAKSAAN KAIKEN KUN TOINEN OSAPUOLI VAIN KULUTTAA
      - Mielellään ainakin AMK-tasolla koulutettu EI OO TUTKINTOO
      - Osaa puhua. Sanoo kun ******** eikä kiukuttele turhasta (koska itsekin sanon) EI MYKKÄ MUTTA TÄHTIÄ EI OSAA PUHUA
      - Ottaa kainaloon, mutta ei ole koko ajan iholla JOS KELPAA
      - Pitää halaamisesta ja pussailusta (muutenkin kuin esileikkinä) JES!
      - Omaa käytöstavat sekä kotona ruokapöydässä että ihmisten ilmoilla VÄLTTÄVÄSTI
      - Pitää konemusiikista EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA
      - Pitää toiminta-, ja kauhuelokuvista sekä animaatioista EI!
      - Hoitaa hampaansa AJOITTAIN
      - Pukeutuu siististi ja mielellään ainakin puolitrendikäästi EI
      - Ei mielenterveyshäiriöitä ON
      - Osaa käyttää miehistä jäsentään (koolla ei niin väliä) HEIKOSTI
      - Antaa vaikka joka päivä RIIPPUU OTTAJASTA
      - Ei lapsia, mutta haluaisi ainakin yhden (minulla ei ole) ON JO JA SE RIITTÄÄ
      - Ei ole ollut koskaan teinikihloissa NO EI
      - Fiksu, mutta ei ole ylimielinen AINAKIN OMASTA MIELESTÄÄN
      - Uskollinen (pussaaminen ja/tai hitaiden tanssiminen on pettämistä) TÄH! JOS SIIS TANSSII SUN KANS HITAITA, SE ON PETTÄMISTÄ ???
      - Ei ole penkkiurheilija eikä toisaalta himourheilijakaan MOLEMPIA PERUSTEELLISESTI
      - Ei tupakoi EI
      - Ei käytä huumeita EI
      - Ei kittaa proteiinimaitoa MITÄ SE ON?
      - Ei käytä alkoholia KÄYTTÄÄ
      - Ei ole koskaan lyönyt ihmistä vihoissaan EI
      - On kohtelias ihmisille, mutta ei lipevä TULKINTAKYSYMYS
      - Suojeleva, mutta ei holhoava HOLHOAVA MUTTA EI SUOJELEVA
      - Antaa minun palvella itseään, mutta ei odota sitä PÄINVASTOIN
      - Antaa joskus yllätyslahjoja, mutta ei mitään kallista (kiusaantuisin) TUSKIN
      - Yhtä kavereiden kanssa viettämäänsä iltaa vastaan viettää illan minun kanssani (harrastukset lasketaan kaveriksi) MISSÄ?
      - On jo päässyt pahimman baareissaravaamisvaiheen yli EI OLE SELLAISTA KOSKAAN OLLUTKAAN
      - Viettää mieluummin viikon tunturissa vaeltaen kuin viikon rantalomalla EHDOTTOMASTI
      - On käynyt ulkomailla tukholman/tallinnan laivaa pidemmällä EI OO
      - Ei pureksi kynsiään, leikkaa ne MUTTA KYNNEN VIERUSTOJA KYLLÄ
      - Ei omista ripustautuvia exiä EI TIEDÄ VIELÄ
      - Siististi leikatut hiukset tai kaljuuntuvana ajeltu loputkin hiukset RIIPPUU PARTURISTA
      - Ei rumaa, puskamaista partaa KASVATETAAN JOS TARVITAAN

• <3 <3 <3

Hyvä asenne. Et ole ihannemieheni, mutta ehkä jonkun toisen. :)

Ja ei tarvinnut verrata.

• Olihan kriteerit
        <3 <3 <3 kirjoitti:

Hyvä asenne. Et ole ihannemieheni, mutta ehkä jonkun toisen. :)

Ja ei tarvinnut verrata.

Se olis kyllä suotavaa. Vaikka en kyllä tällä hetkellä ole naista suuremmin etsimässäkään. Joskus on vaan hauska seurata näiden kaikenkarvaisten palstojen keskustelua - jos sitä nyt keskusteluksi voi nimittää.

Niin ja tietenkin on joskus hauska vähän osallistuakin ei-ehkä-ihan-niin-vakavalla-mielellä, aikuiseksi kun en ole aikonut ennen sadatta ikävuotta kasvaa.

• Nainen miettii

Kun luin tätä aloittajan listaa, niin tuli jotenkin omituinen olo. Itselläni kun ei ole mitään erityisempiä vaatimuksia, vaan että mies on normaali ja tavallinen ihminen, eikä ole kus*pää, eikä ole kovin lihava. Eli siis suurin osa miehistä täyttää nämä vaatimukset.
      Mutta kysyn siis tähän väliin että mitä te miehet ajattelette naisesta, jolla ei ole mitään erityisempiä "vaatimuksia"? Sanokaa ihan suoraan vain.

• Lässytystä

Älä jaksa lässyttää... Tämä ei ole mikään ihannemieslistasi. Tämä on lista asioista, jotka ovat melkein kaikki itsestäänselvyyksiä normaaliälyiselle miehelle. Todellisuudessa haluat että mies on 185-190 pitkä, oikeasti atleettinen, miehekäs, hyvässä asemassa työelämässä jne. jne. jne. Niin että menepä muualle siitä hölisemästä.

• Nainen miettii

Kiitos kun kerroit, enpä tiennytkään että minulla on sellaiset ihanteet.
        Mutta sinähän se varmasti tiedätkin paremmin minun asiani.

• <3 <3 <3

Oletan, että tämä on minulle.

Ei, kyllä tämä on ihan oikeasti ihannemieheni. No, voihan sitä päiväunissa haaveilla jostain Daniel Craigista, mutta sellaisen saamiseksi pitäisi olla itsekin jotenkin erityinen. Nämä kaikki "vaatimuksiani" (siis niitä, jotka sopivat naiseen) täytän itsekin.

Ei tarvitse ottaa nokkiinsa, jos ei olekaan itse unelmamies yhdelle kirjoittajalle. Voit olla jonkun toisen unelmamies.

No se siitä, tähän enempää kommentoimatta, adios.

• Nainen miettii
        <3 <3 <3 kirjoitti:

Ei, kyllä tämä on ihan oikeasti ihannemieheni. No, voihan sitä päiväunissa haaveilla jostain Daniel Craigista, mutta sellaisen saamiseksi pitäisi olla itsekin jotenkin erityinen. Nämä kaikki "vaatimuksiani" (siis niitä, jotka sopivat naiseen) täytän itsekin.

Ei tarvitse ottaa nokkiinsa, jos ei olekaan itse unelmamies yhdelle kirjoittajalle. Voit olla jonkun toisen unelmamies.

Niinpä tosiaan taisikin olla sinulle. Anteeksi. Täytyy varmaan oma keskustelu.

• Höpinää
        <3 <3 <3 kirjoitti:

Kaikinpuolin keskiverron miehen tuossa kuvailet, tuollaisia on vähintään puolet kaikista miehistä. Nuo vaatimuslistasi ei-sanalla alkavat kohdat sulkevat pois vain joitain oikeasti surkeita tapauksia. Muut kohdat ovat myös kuin tavismiehen käsikirjasta.

Koska väität että tuo on ihannemiehesi, mikä viittaa siihen ettei nyt sentään puolet miehistä voi olla ihannemiehiäsi, niin sanon etten usko sinun kuvaavan tuossa ihannemiestäsi. Edelleen, koska vähintään puolet miehistä vastaa vaatimuksiasi, en usko sinun kuvaavan edes sellaista miestä, joka sinulle kelpaisi. Listasi on näin ollen turhanpäiväistä naisellista lässytystä jonka ei ole tarkoituskaan vastata todellisuutta.

• Olihan kriteerit
        Höpinää kirjoitti:

Kaikinpuolin keskiverron miehen tuossa kuvailet, tuollaisia on vähintään puolet kaikista miehistä. Nuo vaatimuslistasi ei-sanalla alkavat kohdat sulkevat pois vain joitain oikeasti surkeita tapauksia. Muut kohdat ovat myös kuin tavismiehen käsikirjasta.

Koska väität että tuo on ihannemiehesi, mikä viittaa siihen ettei nyt sentään puolet miehistä voi olla ihannemiehiäsi, niin sanon etten usko sinun kuvaavan tuossa ihannemiestäsi. Edelleen, koska vähintään puolet miehistä vastaa vaatimuksiasi, en usko sinun kuvaavan edes sellaista miestä, joka sinulle kelpaisi. Listasi on näin ollen turhanpäiväistä naisellista lässytystä jonka ei ole tarkoituskaan vastata todellisuutta.

Väärin. Pelkästään kohta 'Ei käytä alkoholia' sulkee pois 90 suomalaisista miehistä (ja sulkisi pois myös 90 % naisista). Tämän voi lukea vaikkapa THL:n v. 2010 julkaisemasta tutkimuksesta 'Suomi juo : Suomalaisten alkoholinkäyttö ja sen muutokset 1968-2008'.

Ja väitänpä vakavissani, että jäljelle jääneistä kymmenestä prosentista aika moni on enemmän tai vähemmän urheiluhenkisiä. Tätä en voi perustella tutkimuksella, se on vain mutu-tuntuma.

• Höpinää
        Olihan kriteerit kirjoitti:

Väärin. Pelkästään kohta 'Ei käytä alkoholia' sulkee pois 90 suomalaisista miehistä (ja sulkisi pois myös 90 % naisista). Tämän voi lukea vaikkapa THL:n v. 2010 julkaisemasta tutkimuksesta 'Suomi juo : Suomalaisten alkoholinkäyttö ja sen muutokset 1968-2008'.

Ja väitänpä vakavissani, että jäljelle jääneistä kymmenestä prosentista aika moni on enemmän tai vähemmän urheiluhenkisiä. Tätä en voi perustella tutkimuksella, se on vain mutu-tuntuma.

Aavistelinkin vahvasti että käytät tuota ainoaa oikeasti rajoittavaa ei-kohtaa perusteluna väittää mielipidettäni vääräksi. Luin tuon kohdan mutta en jaksanut olla viimeisen päälle tarkkana ja alkaa lisäämään tekstiini poikkeuskohtaa tuon vuoksi. Luotin siihen että käsität pointtini etkä tartu siihen.

No niin...... päästäisiinkö nyt lopulta asiaan kun tuokin poikkeus on käsitelty. Se on ainut ei-lause, joka oikeasti rajaa ihmisiä koska tarkoitat sillä vielä absolutismia etkä pelkästään liian känniin juomista. Absolutisteistassakin on suuri enemmistö normaalisti urheilevia, sohvaperunoita varmaan tavallista vähemmän. Aloitusviestisi olisi ollut paljon napakampi kun olisit kertonut yhdellä lauseella että haluat normaalin miehen, joka ei käytä alkoholia ollenkaan. Siinä aloituksessa olisi ollutkin järkeä.

PS. kokeile joskus yrittää ymmärtää mitä toinen yrittää sanoa sen sijaan että etsit jonkun yksittäisen kohdan jonka perusteella yrität todistaa toisen olevan väärässä. Se on lapsellista. Itse tuskin ainakaan täytät edes minun yhtä ehdotonta vaatimustani siitä että nainen on keskustelukykyinen. Just tätä nimittäin tarkoittaa se että ei osaa keskustella.

• Höpinää

Todistat samalla taas sen miksi miehiä ei paljoa edes kiinnosta käydä naisten kanssa mitään syvällisiä keskusteluja vaan pääkriteerit naisen valinnassa koskevat ulkonäköä ja mukavaa luonnetta. Todella harvassa on ne naiset jotka kykenevät syvälliseen keskusteluun niin jos sitä pitäisi kriteerinä niin olisi erittäin todennäköisesti sinkku lopun elämäänsä. Just tämäntasoista inttämistä naisten kanssa voi harrastaa mutta en ymmärrä kuka järkevä mies sellaista jaksaa 5 minuuttia pitempään.

• Olihan kriteerit
        Höpinää kirjoitti:

Todistat samalla taas sen miksi miehiä ei paljoa edes kiinnosta käydä naisten kanssa mitään syvällisiä keskusteluja vaan pääkriteerit naisen valinnassa koskevat ulkonäköä ja mukavaa luonnetta. Todella harvassa on ne naiset jotka kykenevät syvälliseen keskusteluun niin jos sitä pitäisi kriteerinä niin olisi erittäin todennäköisesti sinkku lopun elämäänsä. Just tämäntasoista inttämistä naisten kanssa voi harrastaa mutta en ymmärrä kuka järkevä mies sellaista jaksaa 5 minuuttia pitempään.

Juuri tämän takia nuo ihanat naiset eivät meistä miehistä juuri välitäkään. Me olemme lukutaidottomia (ainakaan sinä et osaa lukea edes sitä, kenelle vastaat). Me olemme myös hyökkääviä riidanhaastajia (en juuri muulla tavoin osaa noita kirjoituksiasi - niin yllä kuin alempanakin - lukea). Ja kaiken pahan lisäksi olemme täysiä tolloja. Se ex-rouva '

• <3 <3 <3

Juuri tämän takia nuo ihanat naiset eivät meistä miehistä juuri välitäkään. Me olemme lukutaidottomia (ainakaan sinä et osaa lukea edes sitä, kenelle vastaat). Me olemme myös hyökkääviä riidanhaastajia (en juuri muulla tavoin osaa noita kirjoituksiasi - niin yllä kuin alempanakin - lukea). Ja kaiken pahan lisäksi olemme täysiä tolloja. Se ex-rouva '

Aika hyvin sanottu.

Ihan uteliaisuudesta, nimimerkki "olihan kriteerit", miten Sinä osut vaatimuslistaani oman tulkintasi mukaan?

• <3 <3 <3
        <3 <3 <3 kirjoitti:

Aika hyvin sanottu.

Ihan uteliaisuudesta, nimimerkki "olihan kriteerit", miten Sinä osut vaatimuslistaani oman tulkintasi mukaan?

Perun kysymykseni, tuossahan jo oli vertauksesi. Edelleen hyvä asenne.

• Ei jaksa lukea

Kauhee lista.

• Höpinää

Ei kannatakaan. Lista on naisen tuottamaa pitkäveteistä ajatuksenvirtaa, jonka voi ilman suurta vahinkoa tiivistää seuraavaan: hän hakee ihan tavallista miestä mutta yksi erityisehto on ja se on absolutismi. Tuo tiukka ehto on piilotettuna loputtoman litanian keskelle huomaamattomasti.

• ei vaan kestä

Paria kolmea kohtaan en tuosta listasta täytä mutta hyviä puolia löytyy paljon lisääkin. Niistä ei kuitenkaan ole mitään iloa naisille koska viihdyn liian hyvin yksin.
      Pari päivää jaksan kuunnella tyhjää puhuvaa naista ja sitten alkaa jo mitta olla täynnä, stressi lyhentää elinikääni ja mieli täynnä agressiivisia ajatuksia.

• 786l

Ei kai kukaan tuollaisia laadi ellei ihan vitsinä sitten.

95% päivänselviä tai helposti muutettavia asioita.

Kompromisseihin kykenevä ihminen on varmasti valtaosan ihanne jos vain ulkonäköseulan läpi pääsee.

• yks blondi vaan

Ihannemiehelläni on iso ja paksu musta makkara housuissa ja puhuu hoonoa soomea ja viiltelee mua välillä leipäveitsellä AH IHANAAQ!

• hyvä lista

Erosin pitkästä karmaisevasta suhteesta kesällä ja syksyllä puolihuvikseni laadin oman listani just tohon tapaan, tietenkin omanlaiseni, mutta aika tarkkoja oli jotkut vaatimukset. Ajattelin että mahtaako tollasta miestä ollakaan.
      No, reilun kuukauden päästä ilmestyi elämääni yksi ja tajusin aika nopeesti, että toihan täyttää kaikki vaatimukset paitsi sen kun laiton "ei tupakoi". Kuulemma ei kannata käyttää ei sanaa...
      No se oli menoo sitten... Aivan pyörryttää kun ajattelen.Tehkää vaan listoja, mutta varokaa, voi tulla todeksi!

• <3 <3 <3

Oo! Onneksi olkoon!

• Höpinänaiset

Aivan käsittämätöntä mistä te naiset löydätte aina näitä karmaisevia tapauksia. Varmaan samat tapaukset kiertävät naiselta toiselle kun ovat niin suosittuja ja kun juttuja näistä aina tuntuu riittävän Tuntevatko naiset jotain pakottavaa tarvetta pariutua luonnevikaisten kanssa?

En käsitä asiaa koska hyvin tuntemistani noin 30 ihmisestä kenenkään vaimon tai tyttöystävän en ole kuullut valittavan heidän miehistään enkä ole nähnyt mitään mustelmia tai kuristusjälkiä koskaan heissä. Nämä noin 30 tuttuani ovat oman määritelmäni mukaan aivan tavallisia miehiä. Miettikää sitä urvelot.

• Kamalaa sanojen helinää ilmassa ja maailma on muutunut vaan rajusti sitten 1990-luvun. Askelista ihminen tunnetaan. Terveet ihmiset valittaa , ollapa ns. liikuntarajoitteinen ? Sopii kysyä jos itse vammautuu..moni asia muuttuu ja eletään kuitenkin! Teillä on asiat liian hyvin.

• Ei-höpinänainen

Tässä on iän tuomaa viisautta ja näkemystä. Olen täysin samaa mieltä että tämmöisiä listoja värkkäävillä on asiat liian hyvin. Silloin riittää aikaa valittaa kaikenmaailman asioista. Harmi vain kun alle kolmekymppisiltä naisilta sitä viisautta ei liiemmälti löydy. Ei kyllä monilta miehiltäkään.

• Nainen miettii
        Ei-höpinänainen kirjoitti:

Tässä on iän tuomaa viisautta ja näkemystä. Olen täysin samaa mieltä että tämmöisiä listoja värkkäävillä on asiat liian hyvin. Silloin riittää aikaa valittaa kaikenmaailman asioista. Harmi vain kun alle kolmekymppisiltä naisilta sitä viisautta ei liiemmälti löydy. Ei kyllä monilta miehiltäkään.

Luitko tästä ketjusta minun listani? Olen alle 30.

• Olihan kriteerit

Kun nyt tuli aloitettua, niin jatketaan vielä vähän "viisastelua".

Tällaiset listathan ovat vain naisten päiväunia, haaveita, utopioita. Ei näitä pidä ottaa liian vakavasti. Naiseuteen kuuluvat nämä haaveilut "täydellisestä prinssistä". Todellisuus on sitten ihan oma lukunsa ja joskus (valitettavasti) varsin kaukana näistä haaveista. Huolestuttavaksi asia tulee, jos joku ihan tosissan uskoo tällaisiin ja ihan tosissaan vaatii miehiltä tällaista. Ikävä kyllä merkit viittaavat siihen, että varsinkin nykynuorisossa on enenevässä määrin näitä suhteellisuudentajun kadottaneita "pikkuprinsessoja", jotka kuvittelevat voivansa vaatia kaiken antamatta itse mitään.

Aloittajan kyllä ihan fiksusti jossakin myöhemmässä kommentissaan kertoi juuri tuon edellä mainitun eli että kyseessä on vain kuvaus ihannemiehestä eikä suinkaan ehdoton vaatimusluettelo sulhasehdokkaille.

Sitäpaitsi meillä ihmisolennoilla on sellainen outo aivotoiminto, että sitten kun lähelle osuu vastakkaisen sukupuolen edustaja, jonka kanssa kemiat kohtaavat, alamme katsella tätä "sielunkumppania" kovasti värillisten lasien läpi. Hänen "huonotkin" ominaisuutensa näyttävät silmissämme varsin houkuttelevilta.

• Miksi tehdä listoja ? Maailmankaikkeus antaa sulle jos olet sen arvoinen ? Ja etkä pyydä liikaa ja et ole ahne! Minä ole jo saanut siltä 25 vuotta parisuhdetta , niinpä minunkin pitää olla jo tyytyväinen....Kuolemalle ei voi mitään eikä kun terveys menee ....mennä näillä pienillä askelilla eteenpäin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      4093
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2403
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2121
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1282
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1240
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1139
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1092
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      100
      908
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      830
    Aihe