löytyykö kivaa seuraa vaeltamaan pallakselle tämäm syksyn aikana olen nainen 47 vuotta ja lähtöpaikka oulu
ekakertalainen
12
4945
Vastaukset
- vaeltelija
milloin mennään,minä meen eka syyskuuta alkaen
- Stimpe
Ottaisitko tällasen 38v-miehen mukaan, seurustelumielessä. Tykkään kypsemmistä naisista... et sillee. :)
- Stimpe
lisään tuohon vielä et en tarkoittanut mitään "seksiseuraa" hakea, vaan ihan vaellukseen ja tähän elämän mittaiseen vaellukseen haen ystävää. Tykkään keskustelemisesta, ja haen naisesta ystävää. Mutta myös rakkautta. :)
- vaeltajatar
Stimpe kirjoitti:
lisään tuohon vielä et en tarkoittanut mitään "seksiseuraa" hakea, vaan ihan vaellukseen ja tähän elämän mittaiseen vaellukseen haen ystävää. Tykkään keskustelemisesta, ja haen naisesta ystävää. Mutta myös rakkautta. :)
mistäs lähtisit vaeltamaan ja oletko ennen käynyt tallaan metsäpolkuja
- RistoR
vaeltajatar kirjoitti:
Tässä ois sulle vaellusseuraksi oululainen mies. Ois hyvä aluksi tavata jossakin ja suunnitella vaellusretki yhdessä. Kokemusta on vaeltamisesta.
- vaeltajatar
RistoR kirjoitti:
Tässä ois sulle vaellusseuraksi oululainen mies. Ois hyvä aluksi tavata jossakin ja suunnitella vaellusretki yhdessä. Kokemusta on vaeltamisesta.
tuleppa tuonne chattiin niin jutellaan tossa klo 22.30
- RistoR
vaeltajatar kirjoitti:
Mihinkäs chattiin minun olisi pitänyt tulla? kello 22.30 on kylläkin liian myöhäinen ajankohta.
- Stimpe
vaeltajatar kirjoitti:
laittasitko mulle sähköpostiosoittees, tai mentäskö johonki chättiin, niin kerron sit lisää, mulla oli nettiyhteys täs välillä poikki pari päivää..
- RistoR
vaeltajatar kirjoitti:
Kirjoitapa minulle antamaani sähköpostiosoitteeseen. Chattaillaan joskus tai tavataan kaupungilla.
- RistoR
vaeltajatar kirjoitti:
vaeltajamies2@hotmail.com on siis osoitteeni.
- tent
46v.Mukava ja kokenut vaeltaja valmiina.kaikki varusteet on.
- einari
Veikkaanpa vaan, ettei tuo täti lähde pallakselle lainkaan, kunhan vaan kirjoitteli tuollaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910