Suomi24:n deitissä pyörii todella paljon häiriintyneitä miehiä, jotka alkavat stalkaan ja vainoamaan. Profiilini oli viikon siellä, kävin treffeillä neljän eri miehen kanssa, joista kolme alkoi vainoamisen.
Tämä on todella pelottavaa ja karmivaa. Kyllä harmittaa, että lähdin mukaan tähän hulluuteen. Varoitan teitä hyvät naiset, koskaan ei tiedä, pääseekö vielä hengestään. Parempi on elää yksin, rauhassa ja turvassa!!!!!!!!!!!!!!!
VAROKAA NAISET!!
19
727
Vastaukset
- Ei riitä...
Kerro nyt ihmeessä lisää millä tavoin nämä miehet alkoivat stalkkaamaan? Ei tuollainen varoitus vielä ketään pelota, kun ei tuosta saa mitään irti että mitä on tapahtunut ja miten kaikki on mennyt. Vähän enemmän tietoa, niin varoituksesta voi olla jotain apuakin...
- mitä & mitä
Siis mitä, että viikon sisällä kolme vainoaja tapausta. Ei käy jakeluun
millään..Missä tahansa voi päästä hengestään, joten tuollainen on
kyllä aika paksua puhetta.- KontaktoitunutE
Suomi24 on oikeesti aika arveluttava palsta, niinkuin muutkin ilmaistreffipalstat. Kanattaa oikeasti olla varovainen...itse olin jonkun aikaa ja tapasin yhden miehen. Ei ollut ihan kaikki muumit laaksossa tällä herralla..Kaikki syrjäytyneet, jotenkin vinksahtaneet, rahattomat yms. voivat laatia täällä ilmaiseksi niin monta profiilia kuin haluavat ja jaksavat.
Siirryin maksulliselle treffipalstalle. Jopas muuttui taso....jos ihminen maksaa treffipalstatilasta, ei sinne ihan noin vain mene....silloin on jo vähän vakavamalla mielellä liikkeellä.E-kontaktissa olen tavannut aiallisia , mukavia miehiä. Joskin onhan sielläkin näitä epämääräisiä huijareita, ihan niinkun live-elämässäkin.... - --------------------
KontaktoitunutE kirjoitti:
Suomi24 on oikeesti aika arveluttava palsta, niinkuin muutkin ilmaistreffipalstat. Kanattaa oikeasti olla varovainen...itse olin jonkun aikaa ja tapasin yhden miehen. Ei ollut ihan kaikki muumit laaksossa tällä herralla..Kaikki syrjäytyneet, jotenkin vinksahtaneet, rahattomat yms. voivat laatia täällä ilmaiseksi niin monta profiilia kuin haluavat ja jaksavat.
Siirryin maksulliselle treffipalstalle. Jopas muuttui taso....jos ihminen maksaa treffipalstatilasta, ei sinne ihan noin vain mene....silloin on jo vähän vakavamalla mielellä liikkeellä.E-kontaktissa olen tavannut aiallisia , mukavia miehiä. Joskin onhan sielläkin näitä epämääräisiä huijareita, ihan niinkun live-elämässäkin....Ajatteletko tai tarkoitatko sanoa, että köyhät ja syrjäytyneet ihmiset ovat vinksahtaneita ja mahdollisia stalkkaajia?
Sinä taidat sitten olla se jolla ei ole kaikki muumit laaksossa. :) - en kehtaa sanoa
-------------------- kirjoitti:
Ajatteletko tai tarkoitatko sanoa, että köyhät ja syrjäytyneet ihmiset ovat vinksahtaneita ja mahdollisia stalkkaajia?
Sinä taidat sitten olla se jolla ei ole kaikki muumit laaksossa. :)kuulostaahan tuo karulta mutta joskus ihan totta. Jotkut ovat köyhiä oman itsensä takia
- suominoh
Tein koemielessä muutamia profiileja eri sivuille ja noh, aika outoa porukkaa monessa liikkuu. Osa tietty vonkaajia, mutta myös muita itsekritiikittömiä ihmissuhdeshoppailijoita. Normi treffisivuilla sentään oli tavallisia ajattelevia kulkijoita, mutta hihhulisivuilla aurinkokivi- ja kotisatamadeiteillä aika huhhuh porukkaa. Vaikka kuinka yrittäisi ymmärtää toisinajattelijoita, moinen fanaattisuus kauhistuttaa.
Miksi ihmeessä näillä sivuilla korostuu itsekehu narsismi tai sitten "en oo mittään"-moodi?- tsah.
Aurinkokivi on rajatietoväen treffipaikka ja Kotisatama ilmeisesti uskovaisten. Mitä luulisit että mahtaako ihmisten uskomukset kuultaa deittihaussa läpi tuollaisilla sivustoilla? No totta helvetissä!
Jos ei halua kumppania jolla on jokin katsomuksellinen vakaumus, niin parempi kun hakee vain näillä yleisluontoisilla saiteilla joissa kaikki ovat täsmälleen yhtä tylsiä ja harmaita keskenään niin ettei toinen toisestaan eroa millään tavalla. Pelkkä astrologian harrastaminenkin on ilmeisesti jo ihan ufotouhua päätellen siitä miten fanaattisen kielteisesti siihen suhtaudutaan jos moisen kehtaa profiiliinsa laittaa. Tulee kaikenlaisia neuvoja ettei missään nimessä saa tuollaista harrastaa. Piruako se kellekään kuuluu, paitsi sille tulevalle kumppanille, jonka tietenkin toivoisi olevan samaa maata?
Miten löytää kaltaisensa, jos ei kehdata edes laittaa autenttista kuvausta omasta itsestä minnekään kun "mitä ihmisetkin tästä sanovat" hallitsee kaikkia ihmisiä tässä maassa? - Astroilija
No, sinä vain eksyit kokeiluissasi sellaiselle maaperälle ja sellaisten ihmisten pariin, että siinä on sinulle ilmeisesti vähän liikaa pureksittavaa. :) Tosin en tiedä millaisia profiileja näillä saiteilla on, joten en sinänsä kysymykseesi tai kommentteihisi voi ottaa kantaa.
Itse olen henkisyydestä ja henkisestä kasvusta kiinnostunut nainen ja sain kuulla tuosta Aurinkokivi -deitistä vasta muutama päivä sitten. Hihkaisin ilosta, kun sain kuulla että sellainen on olemassa. :) Tulen varmasti sinne profiilin tekemään tässä lähiaikoina.
Täällä S24:ssa kun selaan miesten profiileja, niin valtaosa niistä saa aikaan hohhoijaa-reaktion... Joten ymmärrän kyllä, että minun kaltaiseni ihmiset saavat sinussa aikaan huhhuh-reaktion. :D
. - ¤¤¤¤¤
tsah. kirjoitti:
Aurinkokivi on rajatietoväen treffipaikka ja Kotisatama ilmeisesti uskovaisten. Mitä luulisit että mahtaako ihmisten uskomukset kuultaa deittihaussa läpi tuollaisilla sivustoilla? No totta helvetissä!
Jos ei halua kumppania jolla on jokin katsomuksellinen vakaumus, niin parempi kun hakee vain näillä yleisluontoisilla saiteilla joissa kaikki ovat täsmälleen yhtä tylsiä ja harmaita keskenään niin ettei toinen toisestaan eroa millään tavalla. Pelkkä astrologian harrastaminenkin on ilmeisesti jo ihan ufotouhua päätellen siitä miten fanaattisen kielteisesti siihen suhtaudutaan jos moisen kehtaa profiiliinsa laittaa. Tulee kaikenlaisia neuvoja ettei missään nimessä saa tuollaista harrastaa. Piruako se kellekään kuuluu, paitsi sille tulevalle kumppanille, jonka tietenkin toivoisi olevan samaa maata?
Miten löytää kaltaisensa, jos ei kehdata edes laittaa autenttista kuvausta omasta itsestä minnekään kun "mitä ihmisetkin tästä sanovat" hallitsee kaikkia ihmisiä tässä maassa?Mitä tarkoitat tuolla fanaattisen kielteisesti suhtautumisella? Tuleeko siis miehiltä oikeasti todella rajua negatiivista palautetta astrologian harrastamisesta? Ja tapahtuuko sitä jo viestittelyn alkuvaiheessa vai vasta myöhemmin?
Kysyn ihan mielenkiinnosta, koska itse myös harrastan astrologiaa enkä sitä taatusti salaillakaan halua. Minulla siis ei ole koskaan ollut deittiprofiilia netissä. - tsah.
¤¤¤¤¤ kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla fanaattisen kielteisesti suhtautumisella? Tuleeko siis miehiltä oikeasti todella rajua negatiivista palautetta astrologian harrastamisesta? Ja tapahtuuko sitä jo viestittelyn alkuvaiheessa vai vasta myöhemmin?
Kysyn ihan mielenkiinnosta, koska itse myös harrastan astrologiaa enkä sitä taatusti salaillakaan halua. Minulla siis ei ole koskaan ollut deittiprofiilia netissä.No kyllä sitä inhotaan. Yksi kerran sanoi että kiva kun ET harrasta astrologiaa ja kun jouduin sanomaan että valitettavasti kyllä juu, niin vastaus oli että huh. Muutama on heti yhteydenotossaan tai myöhemmin aloittanut sen iänikuisen höpötyksen ettei usko (lehtien) horoskooppeihin, eli edelleenkään ihmiset eivät tiedä että kyseessä on ihan eri asia. Enkä minä jaksa jokaista aina alkaa valistamaan.
Joillakin keskustelupalstoilla ovat ihmiset korostaneet sitä etteivät halua olla missään tekemisissä astrologiaa tai muuta huuhaata harrastavien kanssa. Epäilen että kun se ajoittain on minulla ollut ilmoituksessani mainittuna, se osaltaan karkottaa vastaajia. Toisaalta eipä sitä sellaiselta vastausta haluaisikaan joka ei tällaista harrastusta hyväksy.
En tiedä onko Helsingin seudulla vapaamielisempää sakkia, täällä Tampereen alueella haetaan seura ilmeisesti baareista ja ajatusmaailmakin on sen mukainen, eli rajoittunut eli ummehtunut. - ¤¤¤¤¤
tsah. kirjoitti:
No kyllä sitä inhotaan. Yksi kerran sanoi että kiva kun ET harrasta astrologiaa ja kun jouduin sanomaan että valitettavasti kyllä juu, niin vastaus oli että huh. Muutama on heti yhteydenotossaan tai myöhemmin aloittanut sen iänikuisen höpötyksen ettei usko (lehtien) horoskooppeihin, eli edelleenkään ihmiset eivät tiedä että kyseessä on ihan eri asia. Enkä minä jaksa jokaista aina alkaa valistamaan.
Joillakin keskustelupalstoilla ovat ihmiset korostaneet sitä etteivät halua olla missään tekemisissä astrologiaa tai muuta huuhaata harrastavien kanssa. Epäilen että kun se ajoittain on minulla ollut ilmoituksessani mainittuna, se osaltaan karkottaa vastaajia. Toisaalta eipä sitä sellaiselta vastausta haluaisikaan joka ei tällaista harrastusta hyväksy.
En tiedä onko Helsingin seudulla vapaamielisempää sakkia, täällä Tampereen alueella haetaan seura ilmeisesti baareista ja ajatusmaailmakin on sen mukainen, eli rajoittunut eli ummehtunut.Ok, kiitti vastauksesta. Olen kyllä tietoinen, että monet tällaisia juttuja karsastavat, mutta että siitä pitää sitten ihan varta vasten huomauttaa… Eikö riittäisi että ignooraa tai vain toteaa, että taidamme olla liian erilaisia.
Netissä on tietysti helppo sanoa kaikenlaista, ja taitaa deittisivustoilla olla sama meininki mitä keskustelupastoillakin. Muutaman kerran olen keskustellut netissä yleisellä keskustelufoorumilla astrologiasta ja melkoista palautetta tuli. :D
Livessä taas ei ole koskaan tullut mitään negatiivista, mitä itse asiassa olen vähän ihmetellyt, koska olen asian suhteen hyvin avoin. Luulisi että joku olisi joskus edes vihjaillut, että mitä sä nyt tuollaista tai jotain… mutta ei. Ihmiset ovat joko avoimen uteliaita, oikeasti kiinnostuneita tai sitten ihan neutraalisti ohittavat kokon jutun.
En minäkään tietysti kiinnostuisi miehestä, joka ei tällaista harrastusta hyväksy, eli ei probleemaa siinä mielessä. :) - tsah.
¤¤¤¤¤ kirjoitti:
Ok, kiitti vastauksesta. Olen kyllä tietoinen, että monet tällaisia juttuja karsastavat, mutta että siitä pitää sitten ihan varta vasten huomauttaa… Eikö riittäisi että ignooraa tai vain toteaa, että taidamme olla liian erilaisia.
Netissä on tietysti helppo sanoa kaikenlaista, ja taitaa deittisivustoilla olla sama meininki mitä keskustelupastoillakin. Muutaman kerran olen keskustellut netissä yleisellä keskustelufoorumilla astrologiasta ja melkoista palautetta tuli. :D
Livessä taas ei ole koskaan tullut mitään negatiivista, mitä itse asiassa olen vähän ihmetellyt, koska olen asian suhteen hyvin avoin. Luulisi että joku olisi joskus edes vihjaillut, että mitä sä nyt tuollaista tai jotain… mutta ei. Ihmiset ovat joko avoimen uteliaita, oikeasti kiinnostuneita tai sitten ihan neutraalisti ohittavat kokon jutun.
En minäkään tietysti kiinnostuisi miehestä, joka ei tällaista harrastusta hyväksy, eli ei probleemaa siinä mielessä. :)Todellakin moni tuntuu käyttäytyvän treffipuolella (netissä) ihan täsmälleen samalla tavalla kuin käyttäytyy/käyttäytyisi keskustelufoorumeilla. Saa möläyttää ihan mitä tahansa... Ei se että toiseen on helppo ottaa yhteyttä ole mikään päänaukomislupa.
Pientähän se on vielä ollut se mitä huuhaa-harrastuksistani sanotaan. Kaikkein eniten on tullut takkiin siitä ettei lähde välittömästi kutemaan jonkun ukon kanssa. Saa kuulla olevansa sitä ja tätä kun ei huvita jaella itseään... xD
- Nauraa
Aloittajalta voisi kysyä, että miten helposti lähdet treffeille?
Aikamoinen vauhti, jos viikossa tapaa neljä miestä, joista kolme osoittautuu stalkkaajaksi?? Illan parhaat naurut, kiitos.
Miten ne stalkkaavat? Kerroit kotiosoitteesi ja työpaikkasi heti tuntemattomalle?
Olet varmaan ilmiantanut nämä stalkkerit poliisille?No ei kait heti pidä mennä tapaamiseen...tutkia ensin mikä on miehiään? Kyllä puhelimessa saa jo käsitystä ihmisestä..puhelut tuntemattoman numerosta....ei parane antaa numeroja!
- fdsfsdfdsfds
"ihmissuhde -shoppailijoita" nauroin ääneen. Eikös meistä jokainen ole ihmissuhde -shoppailija
- mihinkiire
Ainoa mitä kannattaa varoa, on liukuhihna treffit, eli mennään kaikkien
pyytäjien kanssa treffeille, vaikkei näistä tiedetä yhtään mitään.
En koskaan mene suinpäin sukkelaan tapaamaan ketään, toisin kuin täällä on
kehoitettu heti treffeille, ilman turhia jaaritteluja, että sittenhän sen näkee
tyyliin. - avoin_liikaa
Aloittaja kai tahtoi kertoa, että on tyhmyyttään kertonut nimensä, osoitteensa jne. tai esim. puhelinnumerosta ne on saatu selville. Ei ole ollut tarpeeksi varovainen. olen pahoillani puolestasi.
Ja hirnujat siellä, ei tavalliselle naiselle ole todellakaan hauskaa jos hullunkiilto silmissä äijiä hiippailee omassa rappukäytävässä, työpaikalla jne. Järkyttävää ja pelottavaa! - juhyugygfgyg
"Kiivaimpina" aikoina on itse tullut käytyä neljä kertaa vuodessa treffeillä. :) Häiriintyneisiin ihmisiin ei ole vielä tullut törmättyä livenä, mutta viestettelyn perusteella joistakin olisi vahvasti moista voinut epäillä. Muutama turhan "temperamenttinenkin" on tullut vastaan.
- Aloittajan ongelma
Uusille naisprofiileille lähettävät viestiä heti ekana päivänä kaikki ammattivonkaajat ja häiriköt. Sellaiset ovat hioneet houkuttelevan ensimmäisen viestin, jolla nainen saadaan nopeasti treffeille. Jatko menee huonommin. Mutta ei ne yleensä jää stalkkaamaan. Kun nainen ei vastaa viesteihin eikä puhelimeen, siirtyvät hakemaan uutta ekaa treffiä. Mitä kauemmin häirikölle vastaa, sitä kauemmin se jaksaa toivoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982