On muuten mielenkiintoista kun plaraa läpi ikäluokkani 26-reilut 30 vuotta naisten profiilit niin tyyliin puolet saa heti pudottaa pois ihan jo sen vuoksi että omaavat lapsen tai useamman ja jäljelle ei kyllä näytä jäävän kuin joku hassu jolle voisi teoriassa ajatella viestiä laittavansa sen jälkeen kun vielä selvästi lihavat, tupakoivat ja itsestään ei huolehtivat on blokannut pois.
Itselläni 31 vuotiaana ja oikeasti hyvässä duunissa käyvänä urheilullisena miehenä on sellainen linja että en edes harkitse treffailua/seurustelua naisen kanssa joka on jo kokenut ne lastenteot yms. kun itselläni ei taas ole mitään yhtä pitkälle mennyttä seurustelua takana. Omissa silmissäni yleisestikin noin kolmekymppisen jo lapsia omaavan naisen markkina-arvo on aivan nollaluokkaa, olenkin välillä miettinyt että kun näitä lapsia omaavia naisia jotka ovat vielä taloudellisesti usein suht ahtaalla riittäisi joka sormelle ja varpaalle niin päätyvätkö yleensä tällaiset naiset liki poikkeuksetta sellaisen miehen seuraan kellä myös on ennestään lapsia ?
Olen tästä asiasta keskustellut myös monien kaverieni kanssa ja melkein kaikki ovat samalla linjalla kanssani että nuori nainen joka on eronnut ja tehnyt lapsia jää kyllä heti sinne B-sijalle vaikka olisi kuinka hyvännäköinen ja miellyttävä ja mieluummin miehet ovat vaikka yksin tosi pitkään. Eri asia varmasti jotkin raksasinkkumiehet jotka vetävät sen pullon tai kaksi viinaa joka viikonloppu ja kunhan saa pillua niin muulla ei ole väliä.
Vähän laadukkaita naisia todellisuudessa
50
1044
Vastaukset
- johanon
Jaa.. täs ois kaunis normaali brunette... ei oo lapsia enkä ole ollut naimisissa... mulla on omistusasunto..(kolmas)vakiduuni ja ammatti... ...en biletä ees baareissa.. en ole ikinä maistanut tupakkaa!... monet vapaatkin menee töiden merkeis...
- SyyllinenSyytön . .
=) Ihmisten unelma aviopuolisosta on kuin jostakin 'fantasiasta' joka tapauksessa suhde ei ikinä ole yhden ihmisen sanelemaa. Kauneusihanteet juu, mutta se kuori ei merkkaa ikinä mitään. =) Ihminen voi olla ihana ja kaunis mut rottaa sisältä.
Parempi olisi että profiilin sijaan myöntäisitte että se tutustuminen siihen sisimpään on tärkeämpää kuin joku millaisen kuvan ittestään editoi.
Että poistakaa se roska omasta silmästä ja lopettakaa valittaminen :)
Jokaisella on oikeus tehdä millanen profiili hyvänsä ja jättää suhteen aloittaminen jos siltä tuntuu.... itellä menee nyt hianosti kun valitsin selkeesti sinkkuuden.
Eli tääkin teksti tavallaan on 'ns . jonkun toisen ongelma' mutta ihan myötätunnosta pikku vinkki : tutustu profiilista huolimatta, ainahan on mahdollista löytää mahtava ihminen sieltä editoinneista huolimatta, eli lopettakaa se vi***un kitinä. x) - ....kkk
Montas naista sitten arvelit tarvitsevasi? Mulle riittää yksi.
- m34
voi aloittaja reppanaa.. kasvappa aikuiseksi ensin ja etsi vasta sitten itsellesi parisuhdetta.
- Kaikkea ei voi saada
Aloittajaparalle on käynyt niin, että ne kuntosalin tiukkapyllyiset lapsettomat kaunottaret on blokanneet hänet b-sijalle. Voi, voi.
- onneton--
Mulla on kaikkee muuta paitsi nainen. Oon savuton enkä ole alkoholisti. En käy baareissa ku kerran tai kaks vuodes. Ne vähemmän laadukkaat naiset ei haluu edes tutustua minuun.
- se oikea
Olen aloittajan viestin kanssa hyvin pitkälti samaa mieltä. Itse kylläkin valitsen myös pyöreitä ja tukevampia kumppaneita, eli ne eivät karsiudu ensimmäisenä.
Olen nyt etsinyt muutaman kuukauden netin erisivustoilta seuraa tosimielellä, ja aina jokin luuranko on vastaan tullut.
Esimerkiksi Lapseton sinkkunainen ei ollut lapseton, vaan raskaana yhdenillansäätö joka selvisi 2kk kirjeenvaihdon jälkeen.
Hyvin yleistä on myös että seuranhakijoilla on ollut noin 4-5 seurustelusuhdetta jotka kaikki on loppuneet hyvin riitaisien ja sekaisien asioiden puitteissa. Nämä "tuttavuudet" olen aina pikaisesti katkaissut asioiden selvittyä, en halua olla "herra kokeilu numero 6.".
Varteenotettavia ilmoituksia on noin 20-30% ilmoituksista. - hwrsthdhyr
en ymmärrä tätä ainaista valitusta siitä, millaisia ihmisiä nettideiteissä pyörii. kenenkään ei ole siellä pakko olla, jos tarjonta ei miellytä. varmasti yh-äidit ovat yliedustettuina, koska lapsien kanssa on vähän hankalampi etsiä seuraa livenä.
itse lapsettomana sinkkunaisena en pistä pahakseni sitä, jos miehellä on jo lapsia, kunhan mies itse huolehtii heistä. mies joka on tehnyt lapsia, mutta ei pidä minkäänlaista yhteyttä heihin tai jolla ei edes ole huoltajuutta lapsiin, ei todellakaan kiinnosta. - vuoden idiootti
Olen edelleen samaa mieltä, että aloittajan ei pidä koskaan perustaa
perhettä, sillä tuon tason ällillä varustettu, saa pysyä ikuisesti yksin.
Vaikka olisit miten hyvä tuloinen ja urheilullinen, niin päässä viiraa pahasti,
noiden nollaluokan kommenteilla.
Eikö teillä pojuporukalla ole parenpaa tekemistä, kuin miettiä yh-naisten
suhde elämää.- Nimerkki
Eli kun sinä, vuoden idiootti (harvinaisen osuva nimimerkki muuten), olet ilmeisen epäonnistunut omissa suhteissasi, et sallisi onnistumista aloittajallekaan? Katkeraa. Itse asiassa todistit juuri itse, että aloittaja on ihan syystä rajansa vetänyt oikeaan kohtaan.
- vuoden idiootti
Nimerkki kirjoitti:
Eli kun sinä, vuoden idiootti (harvinaisen osuva nimimerkki muuten), olet ilmeisen epäonnistunut omissa suhteissasi, et sallisi onnistumista aloittajallekaan? Katkeraa. Itse asiassa todistit juuri itse, että aloittaja on ihan syystä rajansa vetänyt oikeaan kohtaan.
En ole epäonnistunut suhteessa, tosin puolisoni kuoli, ennenkuin ehdimme
perustaa perhettä. Jos viitsit lukea tarkemmin tuon ap kirjoituksen, niin
suoranainen viha paistaa eronneita ja lapsia kohtaan.
On rajannut joo ja saakin rajata, mutta kun sen vetää niin, että yksihuoltajat
on alaluokan kansalaisia, niin etsi ihmeessä vaikka neitsyt itsellesi..
Kyllä minä suo onnistumisen ihan kaikille, siis ihan kaikille, mutta tuo
aloittajan kaltainen jeesustelu menee yli hilseen. - 3+6
vuoden idiootti kirjoitti:
En ole epäonnistunut suhteessa, tosin puolisoni kuoli, ennenkuin ehdimme
perustaa perhettä. Jos viitsit lukea tarkemmin tuon ap kirjoituksen, niin
suoranainen viha paistaa eronneita ja lapsia kohtaan.
On rajannut joo ja saakin rajata, mutta kun sen vetää niin, että yksihuoltajat
on alaluokan kansalaisia, niin etsi ihmeessä vaikka neitsyt itsellesi..
Kyllä minä suo onnistumisen ihan kaikille, siis ihan kaikille, mutta tuo
aloittajan kaltainen jeesustelu menee yli hilseen.Ei tuo mitään jeesustelua ole, vaan omahyväisyyttä ja yksinkertaisuutta.
- Nainen_87^^
Naisena olen samaa mieltä aloittajan kanssa. En minäkään huolisi miestä jolla jo lapsi entuudestaan.
- Yogaya
Minä taas olen yhden lapsen yhteishuoltajaäiti, joka tienaa niin hyvin etten ketään persaukista duunaria ota itselleni elätettäväksi. Niin että ongelmansa kaikilla...
- hyi horot
Mulla taas rahaa kuin roskaa,enkä ottaisi tollasta,joku taso,kato duunareitakin monenkaisia.ei kato tartte kenenkään elättää
- ihmevikinää
Herää kysymys,,että miksi täällä vingutaan tuota samaa virttä. En tahdo
sitä ja tätä, eli ottaa sellaisen kuin tahtoo (tai sattuu saamaan) ja antaa
muiden etsiä mitä etsii.
Kovin on yksinkertaista, sillä kukaan ei pakota mihinkään. Vai mitäh ? - 5e7kjl
Aloittajahan vain avautuu omista kokemuksistaan ja haluistaan, niinkuin aika moni muukin täällä.
Itse olen saman kaltainen mies mutta naisen lapsi ei välttämättä haittaa jos nainen on itsestään ja lapsestaan huolta pitävä sekä muutenkin mukava pakkaus.
Exä ei myöskään saa pyöriä kuvioissa kovin aktiivisesti.
Eli siis kaltaistaan vaaditaan.
Eikö se ole ihan loogista?- jhrththsrt
tottakai on loogista, että kaltaistaan vaaditaan, mutta mikä pointti on valittaa yh-äitien nettideittailusta? eikö heillä mielestäsi olisi oikeutta siihen, koska on ihmisiä, jotka eivät halua itselleen yh-äitiä?
jokainen voi sieltä mahdollisuuksiensa mukaan valita sellaisen naisen/miehen kun haluaa. en ymmärrä mikä ongelma siinä on, jos nettideiteissä on sellaisiakin profiileja, jotka eivät miellytä. helpostihan ne voi ohittaa.
- vierailija8
Minunkin mielestä ap-n kerskuilussa on paljon ilmaa. Jos 30-senä luetellaan parhaimmiksi ominaisuuksiksi urheilullisuus ja hyväpalkkaisuus, ja naisen tärkein valintakriteeri on se, ettei hän olisi synnyttänyt, niin hohhoija.
Joskus järkeville ja ei niin järkevillekin käy niin, että hyvin alkanut suhde ei kestä. Ei ehkä kestä, koska ei perehdytty kumppanin valinnassa siihen, että on samanhenkinen ja hänen kanssa on muutenkin kivaa paitsi lastenteko ja asuntolainan lyhennys. - Uteli_as
Aloittajalle, kerrotko sit millainen on laadukas nainen sinun mielestä jos tällä nyt ei olisi sitä lasta jo entuudestaan? Millaisia kriteerejä vaaditaan?
- runoon
Voi aloittajaa, toivottavasti saat sopivan ja onnekkaan elämän.
Lapsettomana tahtomattani ottaisin niin mielelläni lapsellisen isän, se olisi ainoa mahdollisuus adoptioprosessin rinnalla päästä osalliseksi lasten ystävyyteen. Elämä on aika lyhyt kaikenkaikkiaan ja pesäntekoaika erityisen, lapset kasvavat pian omaan elämäänsä.
Kuten E.Kilpi sanoo "viisaampia täällä ovat lapset, Jumala ja eläimet". Joo-o. - Laatua peilissäkin?
Sinänsä turha vinkua deitin naisvalikoimasta, kun se kuitenkin vastaa sitä todellisuutta tuolla ulkona. Ikähaitari 26-30 on se aika, jolloin useimmat on vakiintuneita ja ehkä perustaa perheenkin - ja ne jotka aloitti seurustelut aikaisemmin ja suhde kässähtänyt ja lapset jäi käteen niin on nyt siellä yliedustettuina suhteessa puhtaisiin sinkkuihin.
Ap:n postauksesta päätellen häntä läinnä kiukuttaa ettei nuoremmalla iällä "pussittanut" saalista, ja tottakai valikoima kolmikymppiselle on heikompi kuin parikymppiselle. Ap ei kerro mitään aikaisemmista suhteistaan, ehkä niitä kuitenkin oli mutta ei ilmene onko kenties oma käytös karkoittanut naiset silloin.
Ylipäätään moni urheilullisuuttaan, komeuttaan, rahojaan, autojaan yms. mainostavat miehet vaikuttavat olevan aika kylmiä ja kykenemättömiä näkemän itsessään mitään vikaa koskaan, just saying... en väitä, että Ap on tällainen, mutta kannattaa miettiä vähän empatiatason nostamista kenties. - ....
Luuletko ettei 26-30 vuotiaiden miesten profiileista karsiudu osa pois, jos karsii pois isät, lihavat, tupakoitsijat ja itsestään huolehtimattomat blokkaa pois?
- Ei luulla, mutta
Osa varmasti, mutta lähes kaikki? Ei. Huomattavasti enemmän esimerkiksi YH-äitejä tuolla pyörinee kuin isiä.
Itse olen ollut muutaman vuoden enemmän tai vähemmän aktiivisesti Suomi24:n treffeillä, ja kyllä siellä vain on surkea naistaso ikäluokassa 22-30. Kriteerit: normaali-/tervevartaloinen, tupakoimaton tai korkeintaan satunnainen tupakoija, ei-hirveän tatuoitu, ei-juoppo, edes vähän kouluja käynyt, ja ei niitä lapsia. Siinä lähtikin 95 % ehdokkaista. Lopuista jää ehkä jäljelle 1 % oikeasti kiinnostavan oloisia tapauksia, ja vaikka kaikille 5 % laittaisikin viestiä, vastausta ei tule kaikilta ja sitten vielä karsiutuu pääkopan takia viimeisetkin. Puhumattakaan sitten kun oikeasti tapaa ja kemioiden pitäisi kohdata jne. mutta se on jo kokonaan toinen juttu. En millään jaksa uskoa, että miespuolella tilanne olisi sama, niin monta nämä perusasiat täyttävää tapausta tiedän ja olen nähnyt profiileissakin, mitä nyt joskus tuli selailtua.
Poikkeuksena tähän Helsinki, jossa näyttäisikin noita naisia olevan huomattavasti enemmän, kuten ihan oikeassakin elämässä. En sitten tiedä Hesan miestarjonnasta. Ei luulla, mutta kirjoitti:
Osa varmasti, mutta lähes kaikki? Ei. Huomattavasti enemmän esimerkiksi YH-äitejä tuolla pyörinee kuin isiä.
Itse olen ollut muutaman vuoden enemmän tai vähemmän aktiivisesti Suomi24:n treffeillä, ja kyllä siellä vain on surkea naistaso ikäluokassa 22-30. Kriteerit: normaali-/tervevartaloinen, tupakoimaton tai korkeintaan satunnainen tupakoija, ei-hirveän tatuoitu, ei-juoppo, edes vähän kouluja käynyt, ja ei niitä lapsia. Siinä lähtikin 95 % ehdokkaista. Lopuista jää ehkä jäljelle 1 % oikeasti kiinnostavan oloisia tapauksia, ja vaikka kaikille 5 % laittaisikin viestiä, vastausta ei tule kaikilta ja sitten vielä karsiutuu pääkopan takia viimeisetkin. Puhumattakaan sitten kun oikeasti tapaa ja kemioiden pitäisi kohdata jne. mutta se on jo kokonaan toinen juttu. En millään jaksa uskoa, että miespuolella tilanne olisi sama, niin monta nämä perusasiat täyttävää tapausta tiedän ja olen nähnyt profiileissakin, mitä nyt joskus tuli selailtua.
Poikkeuksena tähän Helsinki, jossa näyttäisikin noita naisia olevan huomattavasti enemmän, kuten ihan oikeassakin elämässä. En sitten tiedä Hesan miestarjonnasta.Juuri näin se menee tuolla treffipalstalla. Olen asunut ja työskennellyt helsingissä, mukava paikkahan se on kun löytyy paljon rahaa. Tulot rajaavat pois hillittömän määrän harrastuksia ja asuinpaikka määräytyy myös sen mukaan. vaikka siellä olisi kuinka paljon enemmän sinkku naisia, ei todellakaan ole syy sinne muuttamiselle..
- ????
31-vuotian mies on turhan vanha sinkkumarkkinoille, joiden markkina-arvo on ihan nollassa. Jos mies ei viimeistään 30-vuotiaana onnistu löytämään naista, jonka kanssa viettää elämänsä, niin saa pysyä sinkkuna.
- jää ite ilman
Mitäs se 2-kymppinen pikkubimbo siellä leikkii viisaampaa ja kokeneempaa kuin oikeasti ollaankaan?
Koetko seksuaalisena häirintänä sen, jos komea kolmekymppinen laittaa tervehdyksen chattiin?
Eiköhän tuo ole jokaisen henkilökohtainen valinta kenen kanssa suhteeseen ryhtyy.
Ei se aina mene kuin elokuvissa, KENELLÄKÄÄN..- sara11
ei pidä paikkaansa, alkuperäinen on niin väärässä kuin olla voi. väitän, että hänessä on oikeasti jotain todella pielessä, sillä jos mies on 30, hyvässä työssä ja ok -näköinen, niin _ihan varmasti_ riittää naisia joka sormelle -ja laadukkaita sellaisia. Ainakin pääkaupunkiseudulla 30vuotiaita koulutettuja, kauniita, mukavia ja _lapsettomia_naisia olisi vaikka Kiinan miehille asti, mutta vastaavanlaisia miehiä taas ei.
Itse kuulun myös tähän ryhmään, ja lapsia ei todellakaan ole. Olen lisäksi perijätär, mutta ei tunnu yhtään miestä tulevan tarjolle. Ilmeisesti suomalaisia miehiä ei ole järjellä paljon siunattu.sara 11, laajenna hieman seuranhakua aluetta? laita viestiä niin tutustutaan, oottaisin mielelläni tuollaisen jos vapaana on..
- sara11
steelhead80 kirjoitti:
sara 11, laajenna hieman seuranhakua aluetta? laita viestiä niin tutustutaan, oottaisin mielelläni tuollaisen jos vapaana on..
hei,
kiitoksia tarjouksesta, mutta en ole muuttamassa tältä alueelta minnekään, enkä
harrasta kaukosuhteita. sara11 kirjoitti:
hei,
kiitoksia tarjouksesta, mutta en ole muuttamassa tältä alueelta minnekään, enkä
harrasta kaukosuhteita.No niin vähän ajattelinkin. kaukosuhteet ei tahdo toimia ja minua on vaikea saada helsinkiin muuttamaan.
Kuten itsekin totesit, ei se muuttaminen aina niin helppoa ole. En tiedä mikä Helsingissä niin vetää nuoria naisia puoleensa, mutta näin opiskelujen jälkeen miehenä voi vain todeta, että deittinäkökulmasta katsottuna virhe tuli tehtyä kun ei Helsinkiin lähtenyt. Mutta nyt sosiaaliset piirit ja työ on muualla, joten Helsinkiin pelkästään naisten perässä muuttaminen tuntuisi hölmöltä.
Kuitenkin odotat, että me korkekoulutetutkin, omissa piireissään menestyvät suomalaiset miehet ryntäisimme Helsinkiin - ja jos emme näin tee, emme "ole järjellä paljon siunattu". Ihan samalla tavalla voisin todeta, että aika typeriä ovat suomalaiset naiset, kun sinne Helsinkiin ahtautuvat, vaikka Kehä III:n ulkopuolella hyviä miehiä riittäisi ovista ja ikkunoista. Mutta en totea.
Tervetuloa vierailulle Tampereelle, täällä ei naisia riitä edes joka seurueelle. Aika eri meininki Hesassa, jos joka sormelle riittää.hasdmasd kirjoitti:
Kuten itsekin totesit, ei se muuttaminen aina niin helppoa ole. En tiedä mikä Helsingissä niin vetää nuoria naisia puoleensa, mutta näin opiskelujen jälkeen miehenä voi vain todeta, että deittinäkökulmasta katsottuna virhe tuli tehtyä kun ei Helsinkiin lähtenyt. Mutta nyt sosiaaliset piirit ja työ on muualla, joten Helsinkiin pelkästään naisten perässä muuttaminen tuntuisi hölmöltä.
Kuitenkin odotat, että me korkekoulutetutkin, omissa piireissään menestyvät suomalaiset miehet ryntäisimme Helsinkiin - ja jos emme näin tee, emme "ole järjellä paljon siunattu". Ihan samalla tavalla voisin todeta, että aika typeriä ovat suomalaiset naiset, kun sinne Helsinkiin ahtautuvat, vaikka Kehä III:n ulkopuolella hyviä miehiä riittäisi ovista ja ikkunoista. Mutta en totea.
Tervetuloa vierailulle Tampereelle, täällä ei naisia riitä edes joka seurueelle. Aika eri meininki Hesassa, jos joka sormelle riittää.Juuri näin. Jos kerran on helsingissä niin kauhea ylitarjonta noista sinkkunaisista niin eikö se ole tyhmyyttä jäädä sellaiselle alueelle ja valittaa kohtaloaan.
- sara11
hasdmasd kirjoitti:
Tervetuloa vierailulle Tampereelle, täällä ei naisia riitä edes joka seurueelle. Aika eri meininki Hesassa, jos joka sormelle riittää.hei,
kysymys on kuules niinkin perusasiasta kuin työpaikasta. Onnea, että olet Tampereelta töitä saanut, kenties koulutusta vastaavaa, mutta useimmat meistä eivät ole niin onnekkaita. Työpaikat ovat koulutetuille pitkälti pääkaupunkiseudulla.
Ja kun kaikki tututkin ovat täällä- "joten pelkästään miesten perässä muuttaminen muualle tuntuisi hölmöltä".
Olen kyllä yrittänyt nettideiteissä laittaa viestiä Tampereella asuville miehille, mutta heiltä tulee jyrkkä ei edes keskusteluun- eivät halua katsos edes harkita pois-muuttoa. sara11 kirjoitti:
hei,
kysymys on kuules niinkin perusasiasta kuin työpaikasta. Onnea, että olet Tampereelta töitä saanut, kenties koulutusta vastaavaa, mutta useimmat meistä eivät ole niin onnekkaita. Työpaikat ovat koulutetuille pitkälti pääkaupunkiseudulla.
Ja kun kaikki tututkin ovat täällä- "joten pelkästään miesten perässä muuttaminen muualle tuntuisi hölmöltä".
Olen kyllä yrittänyt nettideiteissä laittaa viestiä Tampereella asuville miehille, mutta heiltä tulee jyrkkä ei edes keskusteluun- eivät halua katsos edes harkita pois-muuttoa.Jos tiedostat, että tilanteesi on vastaava (sosiaaliset piirit, työ), miksi sitten miehiä siitä olet syyllistämässä, että he eivät Helsinkiin muuta?
Kuules vaan itse, ne parikymppiset tytöt kun Helsinkiin muuttavat eivät todellakaan mieti työpaikkaa. Vai kuulostaako etnomusikologin tai suomenkielisen kirjallisuuden tutkijan ura jotenkin duunipaikkakeskeiseltä ajattelulta? Ja jos Suomi24-deitistä puhutaan niin ei niitä maistereitakaan ihan niin paljoa tunnu pyörivän, lähinnä opiskelijoitahan tuolla seuraa hakee.
Fakta on se, että Helsinki on ainut paikka Suomessa, joka edes etäisesti muistuttaa paikoin oikeaa kaupunkia - kaikkine bileineen ja tapahtumineen. Näkisin, että se on se juttu, mikä ne nuoret tytöt kaupunkiin ajaa.
Ja joo myönnetään, harkitsin itsekin töitä Hesasta - mutta itse asiassa juurikin deittailuelämän vuoksi, työpaikkoja nyt tuntui olevan muuallakin. Mutta päätinkin sosiaalisten piirien vuoksi jäädä tänne. Niin kuin ne monet muutkin korkeakoulutetut miehet, jotka kyllä ovat löytäneet töitä muualta kuin Helsingistä, tai jopa ulkomailta, toisin kuin sitten ilmeisesti naiset.hasdmasd kirjoitti:
Jos tiedostat, että tilanteesi on vastaava (sosiaaliset piirit, työ), miksi sitten miehiä siitä olet syyllistämässä, että he eivät Helsinkiin muuta?
Kuules vaan itse, ne parikymppiset tytöt kun Helsinkiin muuttavat eivät todellakaan mieti työpaikkaa. Vai kuulostaako etnomusikologin tai suomenkielisen kirjallisuuden tutkijan ura jotenkin duunipaikkakeskeiseltä ajattelulta? Ja jos Suomi24-deitistä puhutaan niin ei niitä maistereitakaan ihan niin paljoa tunnu pyörivän, lähinnä opiskelijoitahan tuolla seuraa hakee.
Fakta on se, että Helsinki on ainut paikka Suomessa, joka edes etäisesti muistuttaa paikoin oikeaa kaupunkia - kaikkine bileineen ja tapahtumineen. Näkisin, että se on se juttu, mikä ne nuoret tytöt kaupunkiin ajaa.
Ja joo myönnetään, harkitsin itsekin töitä Hesasta - mutta itse asiassa juurikin deittailuelämän vuoksi, työpaikkoja nyt tuntui olevan muuallakin. Mutta päätinkin sosiaalisten piirien vuoksi jäädä tänne. Niin kuin ne monet muutkin korkeakoulutetut miehet, jotka kyllä ovat löytäneet töitä muualta kuin Helsingistä, tai jopa ulkomailta, toisin kuin sitten ilmeisesti naiset.Lisäyksenä vielä, että tiedostan kyllä faktan pääkaupunkiseudun duunipaikoista korkeakoulutetuille - mutta pointti onkin, että tietääkseni näissä paikoissa työskentelee kyllä myös korkeakoulutettuja miehiä, elleivät sukupuolikiintiöt ole jo menneet niin pitkälle...
- sara11
hasdmasd kirjoitti:
Jos tiedostat, että tilanteesi on vastaava (sosiaaliset piirit, työ), miksi sitten miehiä siitä olet syyllistämässä, että he eivät Helsinkiin muuta?
Ja joo myönnetään, harkitsin itsekin töitä Hesasta - mutta itse asiassa juurikin deittailuelämän vuoksi, työpaikkoja nyt tuntui olevan muuallakin. Mutta päätinkin sosiaalisten piirien vuoksi jäädä tänne. Niin kuin ne monet muutkin korkeakoulutetut miehet, jotka kyllä ovat löytäneet töitä muualta kuin Helsingistä, tai jopa ulkomailta, toisin kuin sitten ilmeisesti naiset.hei,
jollet ole ihan virallista tilastoa asiasta nähnyt, niin ei kannata mutu-tuntumalla lähteä naisia puolestaan syyttämään-mistä? siitä, että lähtevät kaupunkiin, joka pitemmällä aikavälillä tarjoaa enemmän mahdollisuuksia myös nille etnologeille? Tiedätkö, mikä työpaikkatilanne on Suomessa?
En muuttanut pääkaupunkiseudulle opiskelijana, vaan työn perässä, piste. Niin moni muukin. En siis ole niitä "nuoria tyttöjä", joita tässä soimaat. sara11 kirjoitti:
hei,
jollet ole ihan virallista tilastoa asiasta nähnyt, niin ei kannata mutu-tuntumalla lähteä naisia puolestaan syyttämään-mistä? siitä, että lähtevät kaupunkiin, joka pitemmällä aikavälillä tarjoaa enemmän mahdollisuuksia myös nille etnologeille? Tiedätkö, mikä työpaikkatilanne on Suomessa?
En muuttanut pääkaupunkiseudulle opiskelijana, vaan työn perässä, piste. Niin moni muukin. En siis ole niitä "nuoria tyttöjä", joita tässä soimaat.En nähdäkseni syyttänyt tai soimannut ketään mistään, totesin vain, kuinka asia todennäköisesti on. Ja joo, kyllä olen itsekin tilastojen kannalla, en vain nyt jaksa niitä kaivaa kun fakta joka tapauksessa on, että sinne Hesaan jengi muuttaa.
Tahdoin vain tuoda esille, ehkä hieman turhan karrikoiden, että se työpaikka ei todellakaan ole se ainut syy nuorille muuttaa Helsinkiin, vaikka se sinulle (ei-parikymppiselle) olisikin ollut. Helsinki lienee Suomen ainoa paikka opiskella musiikkietnologiaa, mutta ei silloin mielessä työura (edes Helsingissä, ehkä ei edes Suomessa) ole vaan halu opiskella sitä, ei tässä liene mitään epäselvää.
Työpaikoista sen verran, että korkeasta työttömyydestä ja vaikeista talousajoista huolimatta pätevää työvoimaa kyllä yhä haetaan vähän alalla jos toisellakin. Valitettavasti on korkeakoulutettuja ja korkeakoulutettuja. Toiset toimivat haastavissa asiantuntijatehtävissä, ja toiset sitten vaikka vaatemyyjinä siellä Helsingissä.- sara11
hasdmasd kirjoitti:
En nähdäkseni syyttänyt tai soimannut ketään mistään, totesin vain, kuinka asia todennäköisesti on. Ja joo, kyllä olen itsekin tilastojen kannalla, en vain nyt jaksa niitä kaivaa kun fakta joka tapauksessa on, että sinne Hesaan jengi muuttaa.
Tahdoin vain tuoda esille, ehkä hieman turhan karrikoiden, että se työpaikka ei todellakaan ole se ainut syy nuorille muuttaa Helsinkiin, vaikka se sinulle (ei-parikymppiselle) olisikin ollut. Helsinki lienee Suomen ainoa paikka opiskella musiikkietnologiaa, mutta ei silloin mielessä työura (edes Helsingissä, ehkä ei edes Suomessa) ole vaan halu opiskella sitä, ei tässä liene mitään epäselvää.
Työpaikoista sen verran, että korkeasta työttömyydestä ja vaikeista talousajoista huolimatta pätevää työvoimaa kyllä yhä haetaan vähän alalla jos toisellakin. Valitettavasti on korkeakoulutettuja ja korkeakoulutettuja. Toiset toimivat haastavissa asiantuntijatehtävissä, ja toiset sitten vaikka vaatemyyjinä siellä Helsingissä.hei,
oletan, että sinulla meni lopussa sanat sekaisin. Siis vaatemyyjäksi korkeakoulutettu päätyy muualla Suomessa. Helsingissä todennäköisimmin asiantuntijatehtäviin, koska täällä ne työpaikat ovat. sara11 kirjoitti:
hei,
En muuttanut pääkaupunkiseudulle opiskelijana, vaan työn perässä, piste. Niin moni muukin. En siis ole niitä "nuoria tyttöjä", joita tässä soimaat.Eihän tuossa ole ketään syytetty mistään. omasta puolestani voin sanoa kun olin helsingissä keikkahommissa, tutustuin aktiiviseti asuinalueisiin ja työtarjouksiin.( olin tällöin 25vuotias). Minulla homma kaatui siihen että en halunnut muuttaa mihinkää itä-helsingin slummi/betonihelvettiin, kaikki tietää mistä paikoista on kyse nimeä mainitsematta ja toinen pointti oli palkan pienuus kun sitä vertasi tuleviin elinkustannusten nousuun, että näin tein päätökseni. Palasin sitten takaisin silloin kirjoilla olevaan kaupunkiin, elämä on valintoja. Väärä aika tai väärä paikka, ei se sen ihmeellisempää tarvitse olla että joku mahdollinen suhde jää toteutumatta.
- sivusta tokaistua
Aloittajalle neuvo, eikä maksa mitään. Ole yksin, niin silloin voit viettää laatuaikaa
ihan omassa seurassasi.
Sanotaan, että täytyy osata rakastaa itseään, jotta pystyy rakastamaan muita,
mutta liika on liikaa siinäkin....sitä alkaa pian nähdä muut itseään huononpina,
alenpiarvoisina, kun kihahtaa päähän. - dipadapaduu
Ei vaan me otetaan se ulkkismies. Niin minä tein ja olen nyt naimisissa ulkkismiehen kanssa. Mitä te miehet sitten valitatte, kun me naiset raahataan tänne miehiä ulkomailta. Juurihan totesit, että me emme enää kelpaa teille ja sen kyllä omakohtaisesti totesin jo aikapäivää sitten.
- näinonjuu
Naisista on aivan samanlainen tarjonta netissä kuin tosielämässä.
Kattelkaas piruuttanne noin kaksikymppisiä likkoja ja sit lähemmäs kolmikymppisiä ja sen jälkeen yli kolmikymppisiä...
Kaksikymppisissä on oikein fiksuja ja kauniita, lapsettomia opiskelijatyttöjä vapailla markkinoilla etsimässä miestä. Aivan kuin tosielämässä.
No sitten kun katselee yli 25-vuotiaita naisia, alkaa olemaan yksinhuoltajaa, lihavaa tai muuten "outoa" naista tarjolla. Aivan kuin tosielämässä.
Tosiasia on, että jos nainen on vähänkin paremman näköinen, fiksu ja sosiaalinen, joku mies nappaa hänet heti kaksikymppisenä. Rannalle jää naiset, joilla on vikaa ulkonäössä tai luonteessa. Tässä ei ole mitään ihmeellistä.
Toisin on miehillä. Mies jää helposti yksin, jos ei osaa tehdä aloitetta. Ei auta, vaikka olisi fiksu, kohtelias ja ihan ok-näköinen. Naisilta on aivan turha odottaa aloitetta, sen tietää jokainen aikuinen mies.
Itse olen yli kolmekymppinen mies, parisuhteita ei ole juurikaan ollut. Kyllähän se syö miestä, kun alkaa tajuamaan sen, että juna on mennyt ohi. Tietysti haluaisin löytää sellaisen itseäni noin kymmenen vuotta nuoremman, fiksun ja lapsettoman naisen, hänen kanssaan olisin samalla tasolla parisuhdeasioissa. Mutta se on enemmän kuin ihme, jos näin käy.
Kyllähän netistä voi löytää eronneen, lapsettoman, noin kolmikymppisen ihan fiksun naisen, jolle "kelpaan", pitänee tyytyä sellaiseen.- Muutamia faktoja
Ei niitä kauniita parikymppisiä naisia nappaa välttämättä kukaan, miehet kun ei aina uskalla edes lähestyä todella kauniita ja on myös toki naisestakin kiinni haluaako sitoutua 20:nä vai katsella ympärilleen. Jos muka vain kauniit pääsevät nuorena parisuhteisiin, miten selität sen että jopa rumat ja lihavat naiset löytävät kumppanin joka voi olla jopa sitä naista paremmannäköinen? Suurin osa ihmisistä on tavallisia ja suurin osa seurustelee, se ettei löydä kumppania ei ole pelkästään ulkonäöstä kiinni. Siihen vaikuttaa monet asiat joita ei voi aina edes järjellä selittää. Toiset on vain valikoivampia kumppanin suhteen luin toiset. Jos on valikoiva ei taatusti löydä seurustelusuhdetta tuosta noin vain.
- Elämässä tärkeintä
Vastaapa "näinonjuu" rehellisesti, oletko itse miten hyvännäköinen ja fiksu? Olet yli 30-kymppinen ja siis kuinka paljon yli ehkä enemmän jo 40-kymppinen kuin 30-kymppinen ja haluat siis kaksikymppisen kauniin naisen. Haluaisit että nämä kauniit kaksikymppiset tekisivät sen aloitteen. Palaa maan pinnalle. Kyllä ne kauniit kaksikymppiset valitsevat itsensä tasoisia miehiä eikä siinä auta vaikka kuinka tekisit niitä aloitteita itsekin. Ongelmasi on liiat kriteerit ulkonäön suhteen. Ei onni ole siitä ulkoisesta kiinni. Jos välillä yrittäisit tutustua ihan siihen oman tasoiseesi naiseen josta tutustumisen jälkeen saattaisikin kuoriutua se elämäsi ihanin nainen jonka kanssa löytäisit todellisen onnen. Tsemppiä!
- Hei haloo
No mitäs sitten valitat sinä joka naisen lottovoitto, jos noin helposti löydät naisen!?
- Sin gle
Ei ole naisia riittävästi Suomessa. Kokeile tuolta: www.datingsiteasia.com
- fddfdfdfdfdfdf
En ottaisi yh-äippäää muutaman syyn takia.
Kaikki yh:t joita tunnen ovat A) Pettäneet kumppaniaan B) Jättäneet kumppaninsa paremman näköisen miehen takia C) Valinneet kumppanikseen röyhkeän ja ikävän miehen sekä sivuuttaneet sen mukavan miehen.
Sitten kun kortit on pelattu väärin ja lapset tehty vääränlaisen ihmisen kanssa, niin se naapurin poju yllättäen taas kelpaisi. En halua olla kenenkään varakortti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164