Moro. Miten on jos miettii 80 crossia tällee vähäseen harrasteajeluun. Onko niissä miten montaa eri runko ja rengaskokoa. Oon katellu paria joss on rengastus 19/16, onko tuo se pienin koko vai miten? Ku se sais olla mahollisimman iso. Siis ei tuu varmaan paljo tosiaan ajettuu ja noita sais halavalla kohtuu kuntosia vehkeitä ni aattelin et jos kokeilis vähä.. tosiaan kiinnostaa et miten montaa eri kokoa noissa 80:ssä on. En ole ostamassa uutta pyörää jotain väliltä 96-03. Jos joku tietäs kertoo jotain ni ois kiva.
80cc vähäisessä harrasteajossa
petepete
1
82
Vastaukset
- sladii_85
Elikkä mulla on 80cc -01 vm jammu ja tyytyväinen olen ollut. Ei ole ollut mitään suurempia vikoja ja pelittää virheettömästi. Nyt olisi aika ostaa isompaa crossia ja kyseinen rossi pitäs saada myytyä pois. Laitappa emailii, tonsku6400@hotmail.com jos olet kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797