Enpä ainakaan äsken päässyt niitä katsomaan! Sivua ei voi näyttää! Vika ei ole koneessani eikä yhteydessä, kaikkialle muualle pääsen. Toivottavasti edes apteekit sinne pääsee, muuten jää monelta lääkkeet saamatta!
E-reseptit
2
145
Vastaukset
- ean1
Luultavasti maailman nopein vastaus. ; )
Reseptin saa halutessaan myös paperisena.
Kaikilla ei edes ole pankkitunnuksia, joilla asioitaan voisi hoitaa.- minä aloitin
Ei ollut vaihtoehtoa, minulle sanottiin, että vain sähköisenä saa! Ja eihän siinä mitään pankkitunnuksia tarvitse kuin jos itse haluaa katsoa. apteekki sinne pääsee ilman asiakkaan pankkitunnuksiakin. Olisinpa vain katsonut joko uudistetut reseptit siellä näkyisi. Ei se nimittäin ole varmaa. Kesällä ihmettelin, miksi ei reseptiä siellä ollut. Kävi selville, että asia oli unohtunut joltakulta. Ihan turha mennä apteekkiin tyhjän perään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336624- 356063
- 293344
- 452810
- 342624
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons441863En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767