Miksi ihmeessä puhelimeni ei toista esimerkiksi Youtube-videoita tai aukaise kuvia isoiksi (mutta muuten puhelimen netti toimii hyvin)? Pitääkö puhelimeen ladata jokin sovellus, jotta voi aukaista videot? Puhelin jää tilaan, jossa lukee "ladataan 0%" eikä mitään enää tapahdu. Mikä vikana?
Samsung wave gt s8500 ei toimi videot
2
160
Vastaukset
Kyseinen puhelin ei tue flash playeria joten Youtube videoita ei voi katsoa suoraan selaimella. eikä siihen näytä saavan Youtube ohjelmaa.
Mutta oletko kokeillut m.youtube.com sivustoa?- yhj1
Olen kokeillut m.youtube.com sivustoa, mutta videot ei näy sitäkään kautta. Työkaverillani on samanlainen puhelin ja hänellä on kuulemma näkynyt videot heti alusta saakka ilman, että on ladannut puhelimeen mitään erillistä sovellusta. Olen koittanut etsiä Samsung Appsista jotain ohjelmaa, jolla videot saisi pyörimään, mutta tuloksetta. Olen myös nollannut puhelimen asetukset, mutta siitäkään ei ollut hyötyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686