Puhutaas nyt kerrankin jotain asiaa itse siviilipalveluksesta.
Eli muistaakseni, vuosia sitten, meille mielestäni sanottiin, että sivarin jälkeenkin siviilipalveluskeskukselle pitää ilmoittaa aina ajantasaiset yhteystiedot, mutta voiko tämä todella pitää paikaansa? Eivätkö he muka saa yhteystietoja - vähintäänkin osoitteen - väestörekisteristä tai jostain? Kuulostaa oudolta, muistanko läpiä päähäni. Enpä ole ainakaan itse muistanut ilmoittaa muuta kuin postille vaikka muuttoja on tullut parikin tehtyä.
Sivarin ilmoitusvelvollisuus?
KopitHevinä
4
161
Vastaukset
- Vitun_Vässykät
Voi pikku vätystä! Eikö äitin sipsipoika osaa edes etsiä tietoa sivarivätyskeskuksen sivuilta?
- Vätun_Vissykät.
Juu en osaa, voitko kertoa kun kerran ilmeisesti itse tiedon löysit.
- HippyHip
Kaipase periaattessa tulis ilmottaa, mutta ei ne sitä mitenkään kuulemma seuraa. Meille ainakin sanottiin et sit jos alkaa siltä näyttämään et sota on tulossa niin sitten on tärkeempää se et ne tietää missä ollaan.
- anonies
En ainakaan itse ole mitään ilmoittanut.
Koskaan edes kuullut koko asiasta mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787