Heips, rakkaat nettideittisivustojen naiset....olen ollut tässä reilun vuoden sivustaseuraajana suomi24:ssä ja ihmetyttää, kun siellä ei paljoa naamat vaihdu.
Monilla naisilla on ollut profiili yli vuoden.
Minä en ihmettele sitä, ettette löydä miestä netistä, vaan sitä, miksette löydä miestä tosielämästä? Oletettavaa kuitenkin on, että ette pidä miehenhakuilmoitusta netissä ollessanne parisuhteessa.
Minä en tunne tuttavapiiristäni yhtäkään naista, joka olisi ollut sinkkuna monta kuukautta putkeen. Ja kyse on nyt noin 25-35- vuotiaista naisista.
Mitä ihmeen porukkaa olette? Vannoutuneita vanhojapiikoja?
netin naiset, miksi ette löydä miestä?
141
2060
Vastaukset
- fghmjjhygtrfe
Itse ainakin viihdyn sinkkuna meljo hyvin, joten en mihinkään "ihan ok" suhteeseen lähde. Jos sattuu tulemaan vastaan mies, joka saa mut vapaudestani luopumaan, niin se on menoa sitten:) Nykyään ei onneksi tarvitse naisenkaan alkaa suhteeseen taloudellisten syiden takia, kun itsensä elättäminen onnistuu hyvin.
- 231823jed2wu
"fghmjjhygtrfe" ei Suomessa ole muutamaan kymmeneen vuoteen täytynyt kummankaan sukupuolen "ryhtyä" suhteeseen taloudellisten syiden vuoksi,
Eli olet siis sitä mieltä että suhteeseen mennään taloudellisten syiden vuoksi???
Ei siis ihme jos olet ilman mitään miesystävää jos lompakon paksuus on sinulle tärkein.
Good luck sinulle!!! Ehkä joku vanhempi mies paksummalla lompakolla poimii sinut talteen jossain vaiheessa!
- johan on
Siistii :D
- tiedä älä luule
" Oletettavaa kuitenkin on, että ette pidä miehenhakuilmoitusta netissä ollessanne parisuhteessa."
Tarkoitit kai, että niin kuin MIEHET PITÄVÄT ! Heihin törmää joka deittipalstalla. Tosin nostan hattua niille jotka sen suoraan laittavat ilmoitukseensa.
Että voi hypätä suoraan yli.
" netin naiset, miksi ette löydä miestä? "
Miksi miehet eivät löydä naista ? Naisena sanoisin, että tarjonta ei natsaa.
" Monilla naisilla on ollut profiili yli vuoden."
Onko naisilla joku tietty aika sitten, milloin pitää vetää haku pois?
Miehet ovat kuulemma montakin vuotta ?
" Minä en ihmettele sitä, ettette löydä miestä netistä, vaan sitä, miksette löydä miestä tosielämästä?"
No, kun ne samat nynnyt on sielläkin.. MIEHIÄ ei vain ole, on vain poikia.
- same old
Mitä nuorempi ihminen on kyseessä, sitä keskeneräisempi persoonallisuus hän on, siis kypsymätön. Tällainen ihminen saattaa helposti aloittaa suhteen automaattisesti sellaisen kanssa joka on edes jotenkuten sopivan ikäinen ja näköinen. Mutta kun ikää tulee lisää, ihminen kehittyy niin omintakeiseksi omaksi itsekseen että hän huomaa ettei enää pysty olemaan kenen kanssa tahansa suhteessa. Toisen pitäisi sopia juuri sen muotoiseen palikkaan jollainen ihmisestä on tullut.
Tämä on minun perusteesini ja näkemykseni miksi en pariudu. Taustalla on pari vuosikausia kestänyttä suhdetta, joten mikään "vannoutunut vanhapiika" en näillä parisuhdemetreillä enää kykene olemaan. En vain halua tapausta "kunhan joku on", vaan juuri sen sopivan.
Baareista en etsi, humppalavoilta en hae. Mistä sitten muualta muka otetaan jos sellaisia sos. kuvioita ei ole missä tapaa livenä miehiä? Ei niin mistään.- pppppppppppppppppppp
joo sä oot saanu vuosia lanttuus, ja sielun vammat on pysyviä, onnee kiikkus tuoliin
- Ujo25v
Itselläni sinkkuilu johtuu suurimmaksi osaksi siitä että olen ujo enkä lähesty miehiä oikeassa elämässä. Osaltaan myös oma ulkonäköni on sellainen että ei ole miesten helppo lähestyä minua. Siispä olen jo tyytynyt kohtalooni olla yksin, huvikseen olen treffeillä jos joku löytyisi joskus.
- näin se menee
Ne jotka itse voisin mieluusti nähdä toistekin, ei kiinnostu musta ja päinvastoin. Jos sitten kerrankin kiinnostus tuntuu molemmin puoliselta, tulee esteeksi välimatka tms. käytännön syy. Vanhemmiten kriteerit nousee, mitä enemmän näkee ja kokee, vaikka päinvastoinhan sen kannattais mennä. Mutta mieluummin sinkkuna kun tyytyä johonkin "ihan kivaan" tai jopa ällöön vaihtoehtoon. Baareissa ei nyt aikoihin enää oo jaksanu notkua vaan seuranhakumielessä. Että mistä muualta niitä sitten lähtis iskeen kun palstoilta? Mutta samojen ukkojenkin naamat siellä näkyy vuodesta toiseen, joten ehkä sekin vielä on eräs syy.
- Damsel no distress
varmaankin siksi, että sinä pysyttelet sivustakatsojana ;)
- xxzzzzzaaa
Listaus syistä:
- Hollywood
- Tuloista riippumattomuus
- Liiat kuvitelmat suhteilta
- Liiat kuvitelmat itsestä
- Kemia äärimmäisen tärkeää ja vaadittua. Tästä syystä retkahdetaan
usein vääränlaiseen ihmiseen, koska perhoset niin määräävät.- ....................
Pitäisikö sitten retkahtaa ihmiseen joka ei viehätä millään tavalla? Järkiliitot ovat aikalailla menneen ajan kauraa.
Miksi on niin vaikea ymmärtää että ihmissuhteet perustuvat tunteisiin, eikä kumppania voi valita kuin esinettä kaupan hyllyltä? Valitsevatko miehet naisen kuin auton?! Helvetin kiva tietää jos asia noin on, että mies ei pidä naista ihmisenä eikä häntä kiinnosta naisen persoona millään tavalla. - kemiaajamagiaa
.................... kirjoitti:
Pitäisikö sitten retkahtaa ihmiseen joka ei viehätä millään tavalla? Järkiliitot ovat aikalailla menneen ajan kauraa.
Miksi on niin vaikea ymmärtää että ihmissuhteet perustuvat tunteisiin, eikä kumppania voi valita kuin esinettä kaupan hyllyltä? Valitsevatko miehet naisen kuin auton?! Helvetin kiva tietää jos asia noin on, että mies ei pidä naista ihmisenä eikä häntä kiinnosta naisen persoona millään tavalla.Ehkä joku välimallin ratkaisu olisi hyvä. Järkiliitto ilman tunnetta ei toimi, mutta ihan yhtä huonosti toimii vain "kemiaan" perustuva suhde. Se kemia kun ei kanna järin pitkälle, vuosi pari yhdessäoloa ja kemiasta ei ole enää mitään jäljellä. Nykyään tuntuu vain olevan kaikki kaikessa nuo kemiat ja perhoset vatsassa, eikä ymmärretä sen olevan oikeasti häiriötila aivoissa joka sumentaa logiikan ja järjen hetkellisesti.
- ....................
kemiaajamagiaa kirjoitti:
Ehkä joku välimallin ratkaisu olisi hyvä. Järkiliitto ilman tunnetta ei toimi, mutta ihan yhtä huonosti toimii vain "kemiaan" perustuva suhde. Se kemia kun ei kanna järin pitkälle, vuosi pari yhdessäoloa ja kemiasta ei ole enää mitään jäljellä. Nykyään tuntuu vain olevan kaikki kaikessa nuo kemiat ja perhoset vatsassa, eikä ymmärretä sen olevan oikeasti häiriötila aivoissa joka sumentaa logiikan ja järjen hetkellisesti.
Ei se kemiakaan kaikille tarkoita mitään vuosisadan rakkaustarinaa ja kuolasuista intohimoa. Itselleni se tarkoittaa sitä että viihtyy toisen kanssa. Jotkut käyttävät ällöttävää klisettä "pilke silmäkulmassa" - jos toisen ihmisen kanssa on hyvä olla, on sellainen hauska fiilis ja energinen olo niin kuin aina kun jotain kivaa sattuu.
Valitetaan että miksei ihan kiva mies kelpaa. Naisten sanakirjassa "ihan kiva" tarkoittaa sitä että joku on kiva ystävä, kaveri. Kun mukaan kuvaan tulee seksi, on kysymys hivenen muusta asiasta kuin että ollaan kavereita. Eihän kaikkien kavereiden kanssa sänkyyn hypätä, ja ns. panokaveruus ei miellytä kaikkia.
Kemiat, kivuudet ynnä muut eivät tarkoita sitä että se johon ihastuu tai rakastuu on maailman paras, upein ja mahtavin ihminen. Hän vain sillä hetkellä vaikuttaa sopivan parhaiten omalle itselle. Luulen että ne ihmiset joilla on kyky olla pidempään liitossa kykenevät yhtäaikaa näkemään että toinen on VAIN ihminen, mutta silti omalle itselle spesiaali.
Mies jonka kanssa itse olen ollut tähän mennessä pisimpään oli ihan tavallinen ihminen, mutta minulle enemmän kuin ihan kiva. Itseasiassa hänen kanssaan oli välillä helvetin vaikeaakin, joten ei se aina mitään kivaa ollut. Mutta hänelle ei sitten lopulta riittänyt vuosien varrella seestynyt suhteemme, vaan piti vaihtaa naiseen joka järjesti draamaa ja oli varsin sekopää. Että se siitä miesten loogisuudesta, mistä tuolla alempana puhutaan. Hölynpölyä koko loogisuus. Jos miehillä sitä olisi, eivät kai he rikkoisi kotejaan noin vain ihastuen päätäpahkaa toiseen naisen niin että vanha akka ja mahdollisesti lapsetkin saavat jäädä kuin nalli kalliolle! - kemiaajamagiaa
.................... kirjoitti:
Ei se kemiakaan kaikille tarkoita mitään vuosisadan rakkaustarinaa ja kuolasuista intohimoa. Itselleni se tarkoittaa sitä että viihtyy toisen kanssa. Jotkut käyttävät ällöttävää klisettä "pilke silmäkulmassa" - jos toisen ihmisen kanssa on hyvä olla, on sellainen hauska fiilis ja energinen olo niin kuin aina kun jotain kivaa sattuu.
Valitetaan että miksei ihan kiva mies kelpaa. Naisten sanakirjassa "ihan kiva" tarkoittaa sitä että joku on kiva ystävä, kaveri. Kun mukaan kuvaan tulee seksi, on kysymys hivenen muusta asiasta kuin että ollaan kavereita. Eihän kaikkien kavereiden kanssa sänkyyn hypätä, ja ns. panokaveruus ei miellytä kaikkia.
Kemiat, kivuudet ynnä muut eivät tarkoita sitä että se johon ihastuu tai rakastuu on maailman paras, upein ja mahtavin ihminen. Hän vain sillä hetkellä vaikuttaa sopivan parhaiten omalle itselle. Luulen että ne ihmiset joilla on kyky olla pidempään liitossa kykenevät yhtäaikaa näkemään että toinen on VAIN ihminen, mutta silti omalle itselle spesiaali.
Mies jonka kanssa itse olen ollut tähän mennessä pisimpään oli ihan tavallinen ihminen, mutta minulle enemmän kuin ihan kiva. Itseasiassa hänen kanssaan oli välillä helvetin vaikeaakin, joten ei se aina mitään kivaa ollut. Mutta hänelle ei sitten lopulta riittänyt vuosien varrella seestynyt suhteemme, vaan piti vaihtaa naiseen joka järjesti draamaa ja oli varsin sekopää. Että se siitä miesten loogisuudesta, mistä tuolla alempana puhutaan. Hölynpölyä koko loogisuus. Jos miehillä sitä olisi, eivät kai he rikkoisi kotejaan noin vain ihastuen päätäpahkaa toiseen naisen niin että vanha akka ja mahdollisesti lapsetkin saavat jäädä kuin nalli kalliolle!Ihan järkeviä kirjoitat, ja hyvin monesta kohtaa olen samaa mieltä. Olen kyllä oppinut jo aikoja sitten mitä "ihan kiva" naisen sanomana tarkoittaa. Silloin ollaan friendzonella ja seksit saa unohtaa. Tottakai kumppanin pitää olla sellainen jota seksuaalisesti haluaa ja jotain muuta kuin kaveri, se on selvä. Mielestäni kemialla on nyt tässä tarkoitettu enemmänkin sitä, että kovin moni nainen odottaa heti ensi hetkestä lähtien niitä perhosia vatsassa ja sukkien pyörimistä jaloissa. Tapaamisen ensimmäisellä minuutilla pitäisi saada naisen jalat alta ja pään pilviin, muuten se oli kiitos ja hei hei. Ja jos tämän onnistut tekemään, voit olla lähes millainen sirkuspelle tai mielipuoli tahansa. Miehillä näin harvemmin käy, kyllä siinä loogisemmin ajatellaan vaikka kuinka kuuma pakkaus olisi edessä. Hetken iloa ehkä, mutta harvempi mies sekopäätä kestää kauempaa aikaa vaikka kuinka olisi kemiaa. Toki poikkeuksia on sekä miehissä että naisissa, mutta yleistäenhän tässä mennäänkin.
- xxzzzzzaaa
Jep moni meistä miehistä valitsee naisen ihan logiikan ja järjen avulla ennemmin kuin perhosten tai kemioiden.
Syy tähän on:
a) koitetaan välttää yksinhuoltaja kuviot tulevaisuudessa
b) ei haluta petollista naista
c) ei haluta sekopäätä
d) ei haluta draamaa
Eli toisin sanoen moni meistä miehistä yrittää pelata korttinsa oikein.
Naisten logiikkaan tuo ei välttämättä uppoa samalla tavalla. Olette keskimääräisesti enemmän tunteiden vietävissä. Viehätytte rentuista, pahoista pojista, äijämäisyydestä, itseluottamuksesta, haasteista yms yms. Kaikki nuo on varmasti mukavia ja mielenkiintoisia asioita, mutta niillä ei vielä luoda kestävää ja tasapuolista suhdetta.
Enkä tarkoita nyt kaikkia naisia, suurta osaa vaan.
Miehet on huomattavasti loogisempia olentoja keskimäärin.- kemiaajamagiaa
Näin juuri, hyvin esitetty asia, ei lisättävää!
- Epätoivo on turn-off
Höpöhöpö. Päinvastoin ihan todistetusti. Miehet sekoavat ulkonäöstä, naisille miehessä muutkin asiat ovat tärkeitä. Miehet arvottavat naisia itse ulkonäön perusteella ja sitten ovat todella vihaisia kun sekin kaunis nainen on sellaisen rentun kanssa. Vaikka nainen olisi itse kuinka idiootti tai renttu tahansa, jos on kaunis, on hänellä miesten mielestä jotenkin automaattisesti paljon enemmän arvoa.
- 7+5
kuten tästäkin keskustelusta sen näkee, niin miehet ja naiset käyttävät ihan eri kriteereitä parinvalinnassa. miehille usein riittää se ihan ok -nainen, kun taas naiset valitsevat sekä tunteiden että järjen perusteella. siksi naisia sanotaan täälläkin usein liian nirsoiksi, kun ei kelpuuteta näitä ihan kivoja tavallisia miehiä.
itse en näe mitään syytä, miksi minun pitäisi tyytyä ihan kivaan mieheen, jos olen onnellisempi sinkkuna. jossei sitä oikeaa miestä löydy, niin mieluummin olen sinkkuna kuin alunperinkin vain ihan kivassa suhteessa. en minä elä täällä vain tehdäkseni jonkun miehen onnelliseksi.- nainen = pillu
"en minä elä täällä vain tehdäkseni jonkun miehen onnelliseksi. "
Niinhän te naiset virheellisesti luulette. - Minäminäminäminäminä
"En elä täällä tehdäkseni muita onnelliseksi"
- vbvbvbvbvbbbb
Ootkohan sä miettinyt tuota kuviota kovinkaan pitkälle.
Kai ymmärrät, että sitten kun tapaat sen jalat alta vievän miehen, niin
se ei todellakaan tarkoita, että se tyyppi olisi mitenkään ihmellinen (siis oikeasti)
Itseasiassa suurin osa pitkissä suhteissa olevista tutuistani on aika huonoja ja itsekkäitä ihmisiä.
Naiset aina puhuu tuosta, että ihan ok tai kiva ei riitä. Sitten kuitenkin yleensä pariudutte jonkun ihan pellen tyypin kanssa. Miksi?
Jos kaikki naiset ois fiksuja niin ne näkis p-puheiden lävitse todelliset ihmiset.
Ei siinä.... kyllä jotku miehetkin kiinnostuu k-pää naisista.- 98uh9uh9i
"Naiset aina puhuu tuosta, että ihan ok tai kiva ei riitä. Sitten kuitenkin yleensä pariudutte jonkun ihan pellen tyypin kanssa. Miksi?"
No siksi, kun se ok tai tavallinen ei riitä?
Lieko Me Naisissa ollut juttua, että pellet ovat nyt in?
- ååååppp
syy sinkkuuteeni:
-asun pikkukylässä jossa ei oo kuin alkoholisteja työttömiä
-ihailen tummia miehiä, suomesta ei löydy.Suomalainen mies lähinnä oksettaa ulkonäöllisesti.
-ne jotka kelpaisi , eivät kelpuuta minua, koska heillä riittää ihailijoita.
-en käy baareissa, en tapaa miehiä missään.
-ne joihin olen ihastunut, ovat perheellisiä naimisissa olevia. - xxxxxxxxxx
ååååppp - kuulostat surkealta ihmiseltä.... toivottavasti et koskaan löydä ketään.
- ollaan sitten yksin
Vaikee niiden pinnallisten naisten löytää ketään kun kaikki ei ole komeita eikä kaikki ole rikkaita. On vain muutama rikas ja tuhannet naiset niistä tappelee. Taviksille naiset ei ikinä vastaa joten jäävät sitten yksin itkemään kun eivät saaneet sitä rikasta komeaa miestä.
- vbnht
itse en hae rikasta miestä. Koulutus on silti hyvcä asia siksi että on sivistynyt eikä pidä itseään liian älykkäänä.
Ulkonäkö hyvä olla esim. trendikäs, muotitietoinen ja tämähän vaatii maksukykyä esim. vaatekaupoissa. Hyvännäköisyys maksaa. Tuskin kukaan mieskään haluaisi kattella koko elämäänsä rumaa ämmää, esim 25 vuotiaana avioituisi 75 vuotiaan kanssa joka ei piittaa ulkonäöstään. Joten ihan samoin ajattelee miehetkin. - nainen = pillu
vbnht kirjoitti:
itse en hae rikasta miestä. Koulutus on silti hyvcä asia siksi että on sivistynyt eikä pidä itseään liian älykkäänä.
Ulkonäkö hyvä olla esim. trendikäs, muotitietoinen ja tämähän vaatii maksukykyä esim. vaatekaupoissa. Hyvännäköisyys maksaa. Tuskin kukaan mieskään haluaisi kattella koko elämäänsä rumaa ämmää, esim 25 vuotiaana avioituisi 75 vuotiaan kanssa joka ei piittaa ulkonäöstään. Joten ihan samoin ajattelee miehetkin.On vain naisen velvollisuus näyttää hyvältä. Muotitietoisuus on myös paljon helpompaa naiselle, koska heidän ei tarvitse käyttää niin suurta määrää rahaa alkoholiin.
- 3+11
Tosiasia on, että monet naiset eivät deittipalstoilla et oikeasti ketään, eikä heille edes kelpaa mikään. He ovat etsivinään seuraa, mutta eivät sitä siis oikeasti tee vaan tuhlaavat siellä vaan muiden aikaa. Deittisivuilla on joitain ihan kauniitakin naisia vuodesta toiseen.
Toinen suuri ryhmä naisissa on sitten ne rumat yms. joista monet etsivät oikeasti seuraa ja jopa epätoivoisesti ,mutta monet miehet eivät heistä ole kiinnostuneita.- ihiuhiuhiuh
Naiset hakevat huomiota. Netissä ruminkin pirkko voi kokea olevansa haluttu.
- Nainen4103
Minun peruste on se että,siellä ei ole tullut kunnollisia vastaan. En myöskään tahdo miestä jolla on pieniä lapsia,kuten nykyään aikamonella 40-vuotiaalla,itselläni on jo isot lapset. Ulkonäössäni ei ole vikaa,ihan nätti pakkaus. Sitten on vielä yksi syy,kun en tykkää netissä paljoo kirjotella ja tahtoisin aina tavata niin siinä vaiheessa menee miehillä pupu pöksyyn. Eli turhaan on minunkin ilmoitus siellä roikkunut. Ja miksikö ei ulkomaailmasta,käyn harvoin ravintoloissa enkä ihan nyt viitti alkaa jotai kivan näköstä miestä alkaa keskellä päivää hihasta repimään :) Voishan sitäki varmaa alkaa kokeilemaan.
- Salmiakk
Mulle kävi samalla tavalla, että äijillä meni pupu pöksyyn, kun pyysin kahvitreffit netissä. Kaikenlaisia selityksiä...ehkä myöhemmin, tietsikkaa ei oo kotona jne. Olen ihan ok näköinen, hoikka ja liikunnallinen. Oisko niin, että miesten kuvat eivät olleetkaan tältä vuosikymmeneltä ja/tai valehtelivat profiilissaan kaiken. En minäkään jaksa 2vk vain kirjoitella, kyllä silloin on jotain outoa äijässä, jos ei naamaansa uskalla näyttää. Tiedä noista, mutta otinpa profiilini nopeasti pois.
- itku-iita
Salmiakk kirjoitti:
Mulle kävi samalla tavalla, että äijillä meni pupu pöksyyn, kun pyysin kahvitreffit netissä. Kaikenlaisia selityksiä...ehkä myöhemmin, tietsikkaa ei oo kotona jne. Olen ihan ok näköinen, hoikka ja liikunnallinen. Oisko niin, että miesten kuvat eivät olleetkaan tältä vuosikymmeneltä ja/tai valehtelivat profiilissaan kaiken. En minäkään jaksa 2vk vain kirjoitella, kyllä silloin on jotain outoa äijässä, jos ei naamaansa uskalla näyttää. Tiedä noista, mutta otinpa profiilini nopeasti pois.
Se voi muuten olla että mies tajuaakin itse olevansa kelpaamaton. Me naiset liian usein aletaan ajattelemaan että meissä on vikaa ja me ei kelvata, jos mies ottaa hatkat. Ja moni ulkopuolinen mies on valmis vakuuttelemaan että niin onkin.
Pyh. Ei tavallisten ihmisten keskuudessa yksi voi olla jotenkin erinomaisen paska ja toinen erinomaisen upea, ei se aina ole vika omassa itsessä jos toinen alkaa oikutella.
- Tyttö_26
Nyt loppu sinkkuilu!! Löytyi sieltä baarista tavan talliainen tai joku kokee adonis, niin kaappaan hänet mukaan!! Tää tyttö lähtee viikonloppuna radalle, poiketen rutiinin omaisista koti-illoista, joita on ollut aivan liikaa.
- Ei ok-liittoa!
No minä olen tällä hetkellä vannoutunut sinkku. Johtunee suureksi osaksi siitä, että pitkän avioliiton jälkeen osaan arvostaa vapauttani olla ja mennä niin kuin tahdon ja päättää itse asioistani.
Jos joskus uuteen parisuhteeseen ryhdyn, niin sen on oltava sellainen, että oikeasti lähtee jalat alta. Ok-liiton kokeneena olen mieluummin vaikka yksin.- No mitä helvetttiä
"vannoutunut sinkku" tekee deittipalstoilla?
Mee muualle sinkkuilemaan niiden parista , jotka tosissaan etsivät seuraa.
- yx mies
Mielenkiintoista lukea naisten vastauksia, ja rivien välistä "totuus" tulee jotenkin ilmi.
Näillä naisilla EI selvästikään ole miehen tarvetta. Tässä tulee esille miesten ja naisten tarpeiden erilaisuus ja tietynlainen ymmärtämättömyyden raja, jonka yli käyminen on melko mahdotonta. Ilman että on kykyä asettua toisen ihmisen asemaan. - Deittimörkö
Eikö natsaa seuranhaku? Ihan selvästi olette päästäneet elämäänne Deittimörön, eikä sen kanssa ole leikkimistä. Deittimörön selättämiseen löytyy kyllä keinot.
- Tosikkopirutar
Varmaankin niitä sivustaseuraajia ninkuin säkin:-)
- Suhteeton.
Vastaan omasta puolestani - en kaikkien naisten täällä netissä.
Avasin profiilin oltuani sinkkuna ½ vuotta. En ollut vielä tuolloin ihan valmis deittailemaan tai seurustelemaan. Sen voin näin jälkiviisaana todeta. En mennyt treffeille kenenkään kanssa, enkä antanut miesten olettaa mitään väärää itsestäni.
Monista miehistä huomasin nopeasti ettemme sovi toisillemme ja että miehelle on paremia ja sopivampia tarjolla. Kaikki eivät siitä pitäneet, sillä sain paljon haukkuja osakseni vain esimerkiksi kahden lyhyen viestin tähden. Nettideittailusta meni hieman maku. Jätin profiilin kuitenkin auki vaikka en aktiivisesti sitä käyttänyt.
Minulle ihmissuhde ei ole kertakäyttöinen hyödykse, joka otetaan hetken huumassa, jota käytetään kun uutuuden viehätys on vielä valloilla ja lopulta heitetään pois uuden paremman osuttua silmään.
Pyrin ihmissuhteessani pysyvyyteeen. Otan miehen rinnalleni hitaasti ja haluan luopua hänestä vielä hitaammin. Toivoisin löytäväni samoin ajattelevan rinnalleni. Se ei aina ole helppoa.
Sellainen suhde jonka loppumisen jälkeen voi aloittaa heti uuden suhteen ei ole ollut kovin syvällinen ja kestäväksi tarkoitettu tai sitten uusi suhde on laastarisuhde jollaisia ei saisi aloittaa, koska se on hyväksikäyttöä.
Tunnen monia naisia. Oman kokemukseni mukaan jotkut naiset jotka vaihtavat miehiä lennosta eivät puhu aina miehestään kovinkaan kauniisti selän takana. Otettiin nyt se Erkki, koska Penaa ei saatu - onhan se parempi kun ei mitään.
Naiset jotka ovat sinkkuina pitkään palvovat usein miehiään suhteessa. Selllaisen suhteen jälkeen on vaikea aloittaa uutta heti perään, kun on ollut voimakas tunneside. - Siinäpä syitä
Koska
- haen ikäistäni tai max 8 vuotta vanhempaa miestä, mutta he hakevat minua 10 tai jopa 15 vuotta nuorempaa naista
- haen normaalia, pyöreää tai ylipainoista miestä, koska itse olen normaalin ylärajoilla, mutta he hakevat hoikkaa tai urheilullista
- haen miestä, joka on lapsensa jo tehnyt ja aikuiseksi kasvattanut, mutta he hakevat naista, joka ehkä haluaa lapsia
- haen vapaata miestä, mutta he hakevat salasuhdetta- nainen = pillu
Ei ole ihme, kun et kelpaa, naisen arvo on yhtä kuin heidän seksuaalinen arvonsa.
- LASHAUGSAUI
joo näiden vastausten perusteella joita naiset
tähän viestiketjuun laittoivat niin minun osaltani
peli taitaa olla ns pelattu!!!
ai kysyt miten niin??
NO SIKSI KOSKA MÄ OLEN SE IHAN
KIVA TAVISMIES.
T.mies29w - 8+14
Näin miehen logiikalla kun ajattelee, niin voisi luulla että useimmille "terveille ja normaaleille" naisille miehen, tai edes jonkinlaisen seurustelusuhteen, löytyminen netistä olisi aika nopeaa.
Kun esim suomi24 treffeillä on miesten profiileja todella paljon. Siellä on edustettuna kaikenlaiset miehet.
Myönnän tietenkin, että voi joutua kahlaamaan läpi aikamonet treffit, ennenkuin kolahtaa, mutta kuitenkin...
Olen monesti miettinyt, kuinka jotkut naiset kehtaavat pitää kuvallista ilmoitusta netissä kuukausitolkulla? Ei varmaan tutut naura...?
Naisten passiivisuutta minä ihmettelen. Miksi ette tee aloitteita? No okei, olenhan minäkin saanut pari viestiä viimesen puolen vuoden aikana...
Jotenkin on sellainen fiilis, että useimmat tekevät sen ilmoituksen ihan huvikseen, ja sitten ei tehdä elettäkään sen kumppanin löytämiseksi.
Yksi tämän nettideittailun kirouksia on se, että henkilön ikä tulee ilmi. Itse olen 35v mies, moni tuttu on sanonut minun näyttävän kymmenen vuotta nuoremmalta. Baarista saan pokattua helposti parikymppisiä naisia, mutta täällä netissä alle kolmekymppiset naiset eivät ole minusta ollenkaan kiinnostuneita.Naisten on turha tehdä aloitteita. Jos mies ei tee aloitetta profiilissa vierailtuaan niin hän ei ole kiinnostunut. En muistaakseni ole saanut koskaan vastausta mieheltä, jolle itse olen lähettänyt ensimmäisen viestin. Ja huom. olen kirjoittanut vain ja ainoastaan miehille, joiden kriteereihin olen varmasti mahtunut.
Ja näkeehän sen näissä keskusteluissakin: miehet valittavat, kuinka heitä kiinnostavat naiset eivät vastaa viesteihin ja aloitteita tulee vain naisilta jotka eivät kiinnosta heitä.- Daami69
simasuuneiti kirjoitti:
Naisten on turha tehdä aloitteita. Jos mies ei tee aloitetta profiilissa vierailtuaan niin hän ei ole kiinnostunut. En muistaakseni ole saanut koskaan vastausta mieheltä, jolle itse olen lähettänyt ensimmäisen viestin. Ja huom. olen kirjoittanut vain ja ainoastaan miehille, joiden kriteereihin olen varmasti mahtunut.
Ja näkeehän sen näissä keskusteluissakin: miehet valittavat, kuinka heitä kiinnostavat naiset eivät vastaa viesteihin ja aloitteita tulee vain naisilta jotka eivät kiinnosta heitä.Sama juttu. Kyllä siinä taitaa yhden käden sormet riittää kun laskee montako kertaa on saanut vastauksen mieheltä johon on ottanut yhteyttä näiden vajaan 3 v sisällä. Kaksi kertaa muistan tulleen vastauksen että sori mutta et ole tyyppiäni. (EN tuputa itseäni nuoremmille miehille, en varakkaalta vaikuttaville yms.)
Kerran taisi tulla vastaus että mitä kuuluu ja kun vastasin siihen kaikenlaista mitä oli tullut touhuttua, sen koommin ei kuulunut enää mitään.
Ehkä joidenkin miesten kohdalla on niin että kun nainen ottaa heihin yhteyttä, heille kihahtaa heti kusi päähän. Vau, olenkin kiinnostava tyyppi kun tuokin akka otti yhteyttä. Jäänpä siis odottamaan tasokkaamman muijan yhteydenottoa!
Ehkei se kumminkaan noin ole. Mutta kun naisia haukutaan täällä kaikesta mahdollisesta, niin piruillaan nyt näinpäin vaihteeksi...
Sillehän ei mitään mahda että se joka kiinnostaisi omaa itseä ei kiinnostu sinusta ja päinvastoin. Joku ihme shakespearelainen laki siinä taitaa olla.
Naisen taitaa parempi vain vienosti vierailla miehen profiilissa ja kyllä ne miehet tulevat perään jotka kiinnostuvat. Ja jokaikinen kerta ne ovat juuri ne miehet joista ei itse kiinnostunut, eli em. laki on voimassa ja toimii... Silloin kun oli vielä se lemmon tähtijärjestelmä, jos vain vilkaisikin itseään "tasokkaamman" miehen profiilia tarkemmin, jätkä ryntäsi perään ja paiskasi yhden tähden siitä hyvästä että kamala akka KEHTAA hänen kuvaansa käydä katsomassa tarkemmin. Lopulta ei huvittanut avata enää kenenkään profiilia. Nyt ei sentään onneksi kosteta siitä että käy katsomassa, mutta eipä siitä katselusta enää täällä tule mitään, koska haku ei toimi kunnolla ja kyllästyy äkkiä koko pelleilyyn jos haluaa käydä sopivat tyypit läpi.
Kyllä se on muille saiteille lähinnä tähyiltävä. Tietty senkin takia että nyt kun ei saa ottaa yhteyttä kuin viiteen ihmiseen per vuorokausi, niin eihän kukaan ota yhteyttä kehenkään kun pitää pantata ne viestit paremmille naisille/miehille. Ilmeisesti. - Hölmistyyt nuori
simasuuneiti kirjoitti:
Naisten on turha tehdä aloitteita. Jos mies ei tee aloitetta profiilissa vierailtuaan niin hän ei ole kiinnostunut. En muistaakseni ole saanut koskaan vastausta mieheltä, jolle itse olen lähettänyt ensimmäisen viestin. Ja huom. olen kirjoittanut vain ja ainoastaan miehille, joiden kriteereihin olen varmasti mahtunut.
Ja näkeehän sen näissä keskusteluissakin: miehet valittavat, kuinka heitä kiinnostavat naiset eivät vastaa viesteihin ja aloitteita tulee vain naisilta jotka eivät kiinnosta heitä.Ei se ihan noin mene. Perustin ystävänpäiväntarjousprofiilin ja yllätyksekseni kävijöitä oli päivässä yhtä paljon kuin vanhassa profiilissani vuodessa ja viestitkin tulivat nyt Ludmilan sijaan aidontuntuisilta suomalaisilta. Onneksi en laittanut kuvaani.
Minun on pakko käydä profiilissa arvioidakseni mitä vastaan kullekin näistä kolmestakymmenestä - ainakin viestin lähettäneille ja minut suosikikseen merkinneille. Tietoa on todella vähän. Jonkinlainen kuva on neljällä ja minulla on huonoja kokemuksia kuvista.
Kaikkien kanssa ei voi aloittaa edes viestinvaihtoa ja naiset loukkaantuvat, jos eivät ole ykkösvaihtoehtoja vaan tulevat karsinnasta loppukilpailuun.
Profiili piiloon äkkiä. - ....
simasuuneiti kirjoitti:
Ja näkeehän sen näissä keskusteluissakin: miehet valittavat, kuinka heitä kiinnostavat naiset eivät vastaa viesteihin ja aloitteita tulee vain naisilta jotka eivät kiinnosta heitä.Mää oon kirjoittanut useempaan kertaan miehelle ensimmäisen viesti ja kyllä niihin on vastauksia tullut. Useempi on vastannut kuin jättänyt vastaamatta.
- miesten maailma
Daami69 kirjoitti:
Sama juttu. Kyllä siinä taitaa yhden käden sormet riittää kun laskee montako kertaa on saanut vastauksen mieheltä johon on ottanut yhteyttä näiden vajaan 3 v sisällä. Kaksi kertaa muistan tulleen vastauksen että sori mutta et ole tyyppiäni. (EN tuputa itseäni nuoremmille miehille, en varakkaalta vaikuttaville yms.)
Kerran taisi tulla vastaus että mitä kuuluu ja kun vastasin siihen kaikenlaista mitä oli tullut touhuttua, sen koommin ei kuulunut enää mitään.
Ehkä joidenkin miesten kohdalla on niin että kun nainen ottaa heihin yhteyttä, heille kihahtaa heti kusi päähän. Vau, olenkin kiinnostava tyyppi kun tuokin akka otti yhteyttä. Jäänpä siis odottamaan tasokkaamman muijan yhteydenottoa!
Ehkei se kumminkaan noin ole. Mutta kun naisia haukutaan täällä kaikesta mahdollisesta, niin piruillaan nyt näinpäin vaihteeksi...
Sillehän ei mitään mahda että se joka kiinnostaisi omaa itseä ei kiinnostu sinusta ja päinvastoin. Joku ihme shakespearelainen laki siinä taitaa olla.
Naisen taitaa parempi vain vienosti vierailla miehen profiilissa ja kyllä ne miehet tulevat perään jotka kiinnostuvat. Ja jokaikinen kerta ne ovat juuri ne miehet joista ei itse kiinnostunut, eli em. laki on voimassa ja toimii... Silloin kun oli vielä se lemmon tähtijärjestelmä, jos vain vilkaisikin itseään "tasokkaamman" miehen profiilia tarkemmin, jätkä ryntäsi perään ja paiskasi yhden tähden siitä hyvästä että kamala akka KEHTAA hänen kuvaansa käydä katsomassa tarkemmin. Lopulta ei huvittanut avata enää kenenkään profiilia. Nyt ei sentään onneksi kosteta siitä että käy katsomassa, mutta eipä siitä katselusta enää täällä tule mitään, koska haku ei toimi kunnolla ja kyllästyy äkkiä koko pelleilyyn jos haluaa käydä sopivat tyypit läpi.
Kyllä se on muille saiteille lähinnä tähyiltävä. Tietty senkin takia että nyt kun ei saa ottaa yhteyttä kuin viiteen ihmiseen per vuorokausi, niin eihän kukaan ota yhteyttä kehenkään kun pitää pantata ne viestit paremmille naisille/miehille. Ilmeisesti.Daami69 & simasuuneiti
Eli toisinsanoen kokemuksenne aloitteen tekemisestä on juuri sitä samaa, mitä miehet joutuvat kestämään päivästä toiseen niin nettitreffeillä kuin reaalimaailmassakin.
- n35v
"Naisten passiivisuutta minä ihmettelen. Miksi ette tee aloitteita?"
No ehkä monet naiset ajattelee että se on perinteisesti miehen tehtävä ottaa yhteyttä jos kiinnostaa. Itse en ainakaan mieluusti ala "tyrkyttää" itseäni, jos ei nyt joku ihan mielettömän kiinnostava ole. Sillonkin yleensä vaan laitan jotakin lyhyesti ja katon kiinnostaako vastata ollenkaan, esim. kehun kuvaa kivannäköseks.
"Yksi tämän nettideittailun kirouksia on se, että henkilön ikä tulee ilmi."
Mitä pahaa siinä nyt sitten on? Tuleehan se ikä kuitenkin joskus ilmi niille parikymppisillekin jos niiden kans alat jotain säätää. Itse mieluiten haen juuri oman ikäistä seuraa (olen saman ikäinen kun sinä), enkä edes oleta että mua yli 5 vuotta muoremmat miehet vois olla tosissaan kiinnostuneita. Enkä kyllä itsekään kiinnostu kovin montaa vuotta itseäni vanhemmista papparaisista.
Miksi haet alle 30 vuotiasta naista? Biologisen tarkotuksen toki ymmärrän, mutta eihän 35v nainen vielä niin ikäloppu oo etteikö vois lapsia saada. - aaddff
N35v ja Simasuuneiti emme ole keskiajalla enään
se on ihan oikeesti ihan okeih että nainenkin joskus tekee sen
aloitteen.
t.mies29wJos olisit lukenut kommenttini niin olisit ymmärtänyt, että vaikka se olisi kuinka oikein niin se nyt vaan on täysin turhaa. Jos mies on kiinnostunut, hän lähettää viestin; jos viestiä ei tule, niin hän ei ole kiinnostunut eikä se aloitteesta muuksi muutu.
- M40+
simasuuneiti kirjoitti:
Jos olisit lukenut kommenttini niin olisit ymmärtänyt, että vaikka se olisi kuinka oikein niin se nyt vaan on täysin turhaa. Jos mies on kiinnostunut, hän lähettää viestin; jos viestiä ei tule, niin hän ei ole kiinnostunut eikä se aloitteesta muuksi muutu.
Ihan lyhyesti vaan...ainakin minä vastasin kaikille naisille, jotka minulle kirjoittivat. Kävin myös treffeillä kolmen heistä kanssa, ja yhden olisin ottanut loppuiäkseni, mutta...it was not meant to be.
- gjjkjlk
simasuuneiti kirjoitti:
Jos olisit lukenut kommenttini niin olisit ymmärtänyt, että vaikka se olisi kuinka oikein niin se nyt vaan on täysin turhaa. Jos mies on kiinnostunut, hän lähettää viestin; jos viestiä ei tule, niin hän ei ole kiinnostunut eikä se aloitteesta muuksi muutu.
Ei pidä paikkaansa vaan ehkäpä miesei uskalla laittaa viestiä,
koska pfofiilissa vaikutat pinnalliselta.
t.Mies29w - sddas
simasuuneiti kirjoitti:
pätee vain kuvallisten osalta
- 17+14
simasuuneiti kirjoitti:
Kyllä on simasuu pihalla kuin lumiukko kevätauringossa. Ihan tosissasiko kuvittelet, että kaikki sinusta kiinnostuneet tulevat kirjoittaneeksi juuri sinulle? Palvelussa on viimeisen katsomani mukaan naisia hieman enemmän kuin sinä ja pari muuta. On suhteellisen arpapeliä kenelle sattuu kirjoittamaan ja siinä samassa joillekin vain yksinkertaisesti jää kirjoittamatta syystä tai toisesta, ei välttämättä lainkaan siksi, etteikö joku voisi kiinnostaa. Samalla logiikalla kai voitaisiin todeta, että kadulla vastaantuleva mies ei ole sinusta kiinnostunut, kun ei tule juttelemaan kanssasi.
Toinen juttu on profiili. Profiili kertoo ihmisestä sen takana hyvin pienen osan. Se onko profiili kiinnostava ja onko ihminen sen takana kiinnostava, ovat myös kaksi eri asiaa. Itse en ainakaan ihastu mihinkään profiiliin, mutta hyvinkin voin ihastua profiilin takana olevaan ihmiseen, kunhan ensin tutustuu. Samantyylisistä profiileistakin on vain yksinkertaisesti valittava kenelle kirjoittaa. Mutta mitään enempäähän se ei tarkoita. Eli se että mies ei ole sattunut kirjoittamaan sinulle ei todellakaan tarkoita, etteikö kiinnostusta voisi lopulta löytyä. Se lopullinen kiinnostus kun kaiketi selvitetään aivan muualla kuin netissä. Se kai simansuun elämänkokemuksellakin pitäisi jo ymmärtää.
- marilee83
suomi24.n miestarjonta on surkeaa. Lähes kaikki ovat jossain määrin maalaisjuntteja, jotka etsivät itselleen naisesta pelkkää piikaa ja kaveria lauantai-iltojen lähetyssaarnaamiseen.
Veikkaanpa myös, että sellaiset alle kolmevitoset naiset, joista on vielä jotain iloa sänkykammarinkin puolella, saavat ihan tarpeeksi yhteydenottoja miehiltä. Ei heidän tarvitse itse etsiä miestä ja tehdä aloitteita.- hhf
varmaan onkin Marilee83 surkea miestarjonta sinun mielestäsi
kun olet liian PINNALLINEN!!!!!!
T.Mies29w - Aikuinen mies
Outoa logiikkaa ja miesten ja naisten aliarvioimista.
"sellaiset alle kolmevitoset naiset, joista on vielä jotain iloa sänkykammarinkin puolella, saavat ihan tarpeeksi yhteydenottoja miehiltä" Mistä mies voi tietää, että onko tämä alle 35-vuotias nainen sellainen, josta on iloa sänkykammarin puolella. Veikkaan, että lähes kaikista on iloa ..... marilee kai tietää että näitä ilottomia naisiakin on...
Kokonaan toinen juttu se, että reilusti yli 55-vuotiaista naisista on ehkä enenmmän iloa sänkykammarissa, kuin nirppanokkaisista 35-vuotiaista... - vfew
Ne "juntit" haluaisivat vain löytää naisen jonka kanssa elää aivan tavallista elämää. Marilee83 kuvittelee vielä että jostain tulee se "sielukas", "erikoinen" YTM mies joka vie hänet palatsiinsa suureen elämään. Ne "juntit" ovat todennäköisesti jo tajunneet jotain mikä ei marilee83:le ole vielä valjennut.
- cvvcvcvcvccv
Hirveesti mukavia miehiä treffeillä. Suurin osa on vaan ulkonäöllisesti aika tavanomaisia, niin sen takia naiset karsivat.
- moitg
Totuus tuli täs cvvvc viestissä naiset siis lähestyy lihaksikkaita
miehiä niin kauan kunnes löytyy se luonteeltaan
sopivin meillä tavallisilla miehillä ei ole mitään toivoa..
t.mies29w
- Aikuinen mies
Kaikille parempi on, että nainen tekee aloitteen.
Miesten ei oikeastaan kannata tehdä aloitteita. Johtuu siitä, että naiset saavat niin paljon viestejä, ja oma lähettämä aloite menee roskikseen. Miehen kannattaa sen sijaan tehdä niin hyvä profiili, että se on jo sellaisenaan hyvä aloite. Sitten kun nainen kirjoittaa siiten, vaikka yhden lauseen, niin silloin nainen on jo selvästi kiinnostunut, ja asiat etenevät.
Sen sijaan miesten kannattaa käydä mielenkiintoisten naisten profiileissa, koska naiset melkein aina tekevät vastavierailun...- itku-iita
Valitettavasti tuo tuntuu menevän niin päin että miehiä tympii ja ällöttää sellainen nainen joka ottaa yhteyttä. Ainakin ne harvat jotka vaivautuvat vastaamaan kuulostavat varsin kiinnostumattomilta tai sanovatkin sen suoraan.
Normaalit miehet ovat tottuneet siihen että he ottavat yhteyttä lukuisiin naisiin, eivätkä jää pohtimaan nimenomaan niitä jotka eivät vastanneet. Koska naisia lähestytään melkein lastentarhasta lähtien, kaikki pitävät jotenkin itsestäänselvänä että se on mies joka tekee aloitteen. Tärkeää vain on että mies osaa ottaa miehekkäästi torjutuksi tulemisen, eikä jää inisemään kuin akka että ei kiinnostanut.
Ei se naisenakaan hyödytä vinkua siitä että ei kiinnostanut. Eikä huvita, joten en enää ota yhteyttä, kävi selväksi etten ketään kiinnosta. - totuuden torvi
itku-iita kirjoitti:
Valitettavasti tuo tuntuu menevän niin päin että miehiä tympii ja ällöttää sellainen nainen joka ottaa yhteyttä. Ainakin ne harvat jotka vaivautuvat vastaamaan kuulostavat varsin kiinnostumattomilta tai sanovatkin sen suoraan.
Normaalit miehet ovat tottuneet siihen että he ottavat yhteyttä lukuisiin naisiin, eivätkä jää pohtimaan nimenomaan niitä jotka eivät vastanneet. Koska naisia lähestytään melkein lastentarhasta lähtien, kaikki pitävät jotenkin itsestäänselvänä että se on mies joka tekee aloitteen. Tärkeää vain on että mies osaa ottaa miehekkäästi torjutuksi tulemisen, eikä jää inisemään kuin akka että ei kiinnostanut.
Ei se naisenakaan hyödytä vinkua siitä että ei kiinnostanut. Eikä huvita, joten en enää ota yhteyttä, kävi selväksi etten ketään kiinnosta.Mies kirjoittaa muutaman viestin naisille eikä saa yhtäkään vastausta. Hän alkaa miettiä mikä on vikana ja yrittää ehkä muuttaa lähestymistapaansa. Hän yrittää tehdä itsestään houkuttelevamman jotta onnistuisi tavoitteessaan.
Nainen kirjoittaa muutaman viestin miehille eikä saa yhtäkään vastausta. Hän toteaa että vika on siinä että aloitteellinen nainen ei vaan kiinnosta. Mitään kehitystä ei siis tapahdu. Nainen ei mieti olisiko syytä kirjoittaa hieman erilaisille miehille. Nainen ei mieti olisiko hänessä, hänen viesteissään tai profiilissaan jotain parannettavaa. - itku-iita
totuuden torvi kirjoitti:
Mies kirjoittaa muutaman viestin naisille eikä saa yhtäkään vastausta. Hän alkaa miettiä mikä on vikana ja yrittää ehkä muuttaa lähestymistapaansa. Hän yrittää tehdä itsestään houkuttelevamman jotta onnistuisi tavoitteessaan.
Nainen kirjoittaa muutaman viestin miehille eikä saa yhtäkään vastausta. Hän toteaa että vika on siinä että aloitteellinen nainen ei vaan kiinnosta. Mitään kehitystä ei siis tapahdu. Nainen ei mieti olisiko syytä kirjoittaa hieman erilaisille miehille. Nainen ei mieti olisiko hänessä, hänen viesteissään tai profiilissaan jotain parannettavaa.Esitä toki ideoita miten naisena voi parantaa itseään. Mutta niihin ei saa sisältyä teeskentelyä eikä näyttelemistä. Haluan kumppanin joka arvostaa minua juuri sellaisena kuin olen, eikä sellaisena kuin EN ole. Suuremmalla varmuudella kiinnostan miestä jos hän itse ottaa yhteyttä, niin yksinkertaista se on. Tosin noista kiinnostuneista suurin osa on vaan piparin perässä...
En minä kyllä toisaalta ole havainnut yhdenkään miehen jotenkin muuttavan itseään... täällä netissä ainakaan. Ne miehet joiden ilmoitukset osaan jo melkein ulkoa ovat kokoajan pitäneet niitä samanlaisina kuin ne ovat, kuvaa myöten, vaikka ilmoitus on ollut jo vuosia. Itse olen kokoajan vaihtanut kuvaa. Tekstiä en pysty vaihtamaan, koska harrastukseni ja arvoni pysyvät samana.
Mitä tarkoittaa tuo "hieman erilaiset miehet"? Ei kai minun hyödytä kirjoittaa miehille joiden kansas ei ole mitään yhteistä. Jos mies joka harrastaa täsmälleen samoja asioita kuin minä, jonka ikä- ja kokohaarukkaan mahdun ja joka asuu samalla seudullakin ei vastaa minulle, ei kai siitä voi muuta päätellä kuin että pärstäkertoimeni tai hoikka olemukseni ei häntä viehätä, eli en ole hänen tyyppiään. Se ei muutu vaikka seisoisin päälläni. Itse en puolestani näe mitään mieltä vastailla miehille jotka eivät ole minun tyyppiäni. En halua aloittaa suhdetta jossa jompikumpi suhtautuu ynseästi toiseen koska tämä ei tunnu hänestä oikeasti rakkaalta ja viehättävältä. - totuuden torvi
itku-iita kirjoitti:
Esitä toki ideoita miten naisena voi parantaa itseään. Mutta niihin ei saa sisältyä teeskentelyä eikä näyttelemistä. Haluan kumppanin joka arvostaa minua juuri sellaisena kuin olen, eikä sellaisena kuin EN ole. Suuremmalla varmuudella kiinnostan miestä jos hän itse ottaa yhteyttä, niin yksinkertaista se on. Tosin noista kiinnostuneista suurin osa on vaan piparin perässä...
En minä kyllä toisaalta ole havainnut yhdenkään miehen jotenkin muuttavan itseään... täällä netissä ainakaan. Ne miehet joiden ilmoitukset osaan jo melkein ulkoa ovat kokoajan pitäneet niitä samanlaisina kuin ne ovat, kuvaa myöten, vaikka ilmoitus on ollut jo vuosia. Itse olen kokoajan vaihtanut kuvaa. Tekstiä en pysty vaihtamaan, koska harrastukseni ja arvoni pysyvät samana.
Mitä tarkoittaa tuo "hieman erilaiset miehet"? Ei kai minun hyödytä kirjoittaa miehille joiden kansas ei ole mitään yhteistä. Jos mies joka harrastaa täsmälleen samoja asioita kuin minä, jonka ikä- ja kokohaarukkaan mahdun ja joka asuu samalla seudullakin ei vastaa minulle, ei kai siitä voi muuta päätellä kuin että pärstäkertoimeni tai hoikka olemukseni ei häntä viehätä, eli en ole hänen tyyppiään. Se ei muutu vaikka seisoisin päälläni. Itse en puolestani näe mitään mieltä vastailla miehille jotka eivät ole minun tyyppiäni. En halua aloittaa suhdetta jossa jompikumpi suhtautuu ynseästi toiseen koska tämä ei tunnu hänestä oikeasti rakkaalta ja viehättävältä.Jatkan suorapuheisella linjallani, mutta en silti halua loukata ketään. Minusta vaan tuntuu että naiset luottavat liikaa omana itsenään olemiseen. Jos nainen on luonteeltaan vaikkapa itsepäinen ja joustamaton niin hän yrittää vain etsiä sellaisen miehen joka sietää näitä ominaisuuksia. Hän ei yritä muuttaa itseään parempaan suuntaan.
Erilaisilla miehillä tarkoitin sitä että nainen arvioi usein oman tasonsa liian korkealle. Naisten miesmaku on kuitenkin hyvin yhteneväinen joten kaiken komeimmat miehet saavat niin paljon yhteydenottoja että viestisi helposti hukkuu massaan. Ajattelet tietysti että sinulla on hyvin persoonallinen maku miesten suhteen, mutta yleensä se on harhakuvitelma. Luultavasti kirjoitat juuri niille tietyille miehille joille kirjoittavat kaikki muutkin naiset. - itku-iita
Jatkan suorapuheisella linjallani, mutta en silti halua loukata ketään. Minusta vaan tuntuu että naiset luottavat liikaa omana itsenään olemiseen. Jos nainen on luonteeltaan vaikkapa itsepäinen ja joustamaton niin hän yrittää vain etsiä sellaisen miehen joka sietää näitä ominaisuuksia. Hän ei yritä muuttaa itseään parempaan suuntaan.
Erilaisilla miehillä tarkoitin sitä että nainen arvioi usein oman tasonsa liian korkealle. Naisten miesmaku on kuitenkin hyvin yhteneväinen joten kaiken komeimmat miehet saavat niin paljon yhteydenottoja että viestisi helposti hukkuu massaan. Ajattelet tietysti että sinulla on hyvin persoonallinen maku miesten suhteen, mutta yleensä se on harhakuvitelma. Luultavasti kirjoitat juuri niille tietyille miehille joille kirjoittavat kaikki muutkin naiset.Vaikea sanoa. Pidän hoikista, jopa laihoista miehistä, ja moni nainen on tälläkin foorumilla yökkinyt että mies ei saa olla mikään lapamaton. Lisäksi pidän lyhyistä miehistä, en kuitenkaan kääpiöistä. Usein jankutettu "totuus" on että naiset haluavat pitkän miehen. Minä en halua, sillä en ole kiinnostunut saamaan niskavammaa ylöspäin kuin jumalaan katselemisesta... Tyydyn toki pitkäänkin jos hän persoonaltaan on se sopiva, mutta ei mielellään ole kyllä etusijalla. Eikä rotevat, härkämäiset, "miehen mitoissa" olevat.
Vaalea mies olisi ihan kiva. Mutta useimmiten yhteyttä ottavat brunetit.
Kauhean joustamaton kai tuskin olen luonteena koska pisimmät parisuhteeni ovat kestäneet useita vuosia. Vaikuttaa vain siltä että keski-iässä olen törmännyt ei-oohon ja yleiseen tympääntyneisyyteen. Oletan että 40 iässä ihmiset eivät enää herkästi suhteisiin ryhdy, ja miehet ovat huomanneet että seksiä saa vaikkei suhdetta aloittaisikaan. Itse taas en ole järin kiinnostunut pomppimaan sängystä toiseen. Seksi on parhaimmillaan pitkässä parisuhteessa, jos kokoajan pitää vaihtaa partneria, joutuu olemaan ikäänkuin lähtöruudussa jatkuvasti, ja se on kyllästyttävää. Ikinä ei saa kunnolla kaikkia nyansseja touhusta irti kenenkään kanssa kun pitää jo vaihtaa taas miestä, kun eivät nämä halua jäädä pysyväisluontoiseen suhteeseen.
Siitä en saa mitään irti henkisellä tasolla että sen vartin ajan mies on onnesta muikea, mutta eipä olekaan enää myöhemmin kun ei viitsi vaivautua enää yhteyttä ottamaan. Nuorempien ihmisten hommaa tuollainen lapsellinen pelleily. Suoraselkäinen tyyppi sanoisi edes että kiitti oli kivaa mutta riitti. - totuuden torvi
itku-iita kirjoitti:
Vaikea sanoa. Pidän hoikista, jopa laihoista miehistä, ja moni nainen on tälläkin foorumilla yökkinyt että mies ei saa olla mikään lapamaton. Lisäksi pidän lyhyistä miehistä, en kuitenkaan kääpiöistä. Usein jankutettu "totuus" on että naiset haluavat pitkän miehen. Minä en halua, sillä en ole kiinnostunut saamaan niskavammaa ylöspäin kuin jumalaan katselemisesta... Tyydyn toki pitkäänkin jos hän persoonaltaan on se sopiva, mutta ei mielellään ole kyllä etusijalla. Eikä rotevat, härkämäiset, "miehen mitoissa" olevat.
Vaalea mies olisi ihan kiva. Mutta useimmiten yhteyttä ottavat brunetit.
Kauhean joustamaton kai tuskin olen luonteena koska pisimmät parisuhteeni ovat kestäneet useita vuosia. Vaikuttaa vain siltä että keski-iässä olen törmännyt ei-oohon ja yleiseen tympääntyneisyyteen. Oletan että 40 iässä ihmiset eivät enää herkästi suhteisiin ryhdy, ja miehet ovat huomanneet että seksiä saa vaikkei suhdetta aloittaisikaan. Itse taas en ole järin kiinnostunut pomppimaan sängystä toiseen. Seksi on parhaimmillaan pitkässä parisuhteessa, jos kokoajan pitää vaihtaa partneria, joutuu olemaan ikäänkuin lähtöruudussa jatkuvasti, ja se on kyllästyttävää. Ikinä ei saa kunnolla kaikkia nyansseja touhusta irti kenenkään kanssa kun pitää jo vaihtaa taas miestä, kun eivät nämä halua jäädä pysyväisluontoiseen suhteeseen.
Siitä en saa mitään irti henkisellä tasolla että sen vartin ajan mies on onnesta muikea, mutta eipä olekaan enää myöhemmin kun ei viitsi vaivautua enää yhteyttä ottamaan. Nuorempien ihmisten hommaa tuollainen lapsellinen pelleily. Suoraselkäinen tyyppi sanoisi edes että kiitti oli kivaa mutta riitti.En todellakaan väitä että nettitreffailu olisi helppoa enkä epäile etteikö kokemuksesi ole ihan todellisia. Teksistäsi on kuitenkin luettavissa jonkinlaista vastuunpakoilua mikä on naisille tyypillistä. Syitä ongelmiin etsitään kaikkialta muulta paitsi omasta itsestä. En tarkoita että itseään pitäisi alkaa syyttämään ja vähättelemään mutta ainakin voisi hieman miettiä minkätyylinen viesti miehiin vetoaa.
Olen minäkin saanut joskus viestejä naisilta. Monet ovat olleet hyviä ja kiinnostavia viestejä, mutta joukossa on ollut esimerkiksi niin vakavahenkisiä ja tosikkomaisia yhteydenottoja etten ole millään jaksanut alkaa viestittelemään.
Olen minäkin usein kirjoittanut avausviestin ja jäänyt ilman vastausta. Sitten olen miettinyt että viestini ei ehkä ollutkaan paras mahdollinen. Jälkeenpäin miettien löytää virheitä jotka yrittää jatkossa korjata. Miehenä olen tottunut siihen että pitää vaan olla sinnikäs. Naiset eivät oikein ole ainakaan vielä omaksuneet tällaista ajatustapaa - tuntuu että kaiken pitäisi loksahtaa kerralla paikoilleen ilman sen suurempaa panostusta. - itku-iita
En todellakaan väitä että nettitreffailu olisi helppoa enkä epäile etteikö kokemuksesi ole ihan todellisia. Teksistäsi on kuitenkin luettavissa jonkinlaista vastuunpakoilua mikä on naisille tyypillistä. Syitä ongelmiin etsitään kaikkialta muulta paitsi omasta itsestä. En tarkoita että itseään pitäisi alkaa syyttämään ja vähättelemään mutta ainakin voisi hieman miettiä minkätyylinen viesti miehiin vetoaa.
Olen minäkin saanut joskus viestejä naisilta. Monet ovat olleet hyviä ja kiinnostavia viestejä, mutta joukossa on ollut esimerkiksi niin vakavahenkisiä ja tosikkomaisia yhteydenottoja etten ole millään jaksanut alkaa viestittelemään.
Olen minäkin usein kirjoittanut avausviestin ja jäänyt ilman vastausta. Sitten olen miettinyt että viestini ei ehkä ollutkaan paras mahdollinen. Jälkeenpäin miettien löytää virheitä jotka yrittää jatkossa korjata. Miehenä olen tottunut siihen että pitää vaan olla sinnikäs. Naiset eivät oikein ole ainakaan vielä omaksuneet tällaista ajatustapaa - tuntuu että kaiken pitäisi loksahtaa kerralla paikoilleen ilman sen suurempaa panostusta.Jos se että laatii useille eri saiteille ilmoituksia, rukkaa niitä noin kerran viikossa aina jostain kohdin, käy saamiaan vastauksia läpi ja käy miehiä läpi ja laittaa heille postia ei ole tarpeeksi vastuullista ja sinnikästä, niin en minä sitten tiedä että mikä on. Tästä ei pitäisi tehdä elämänsä pääasiaa, ja sitten toisaalta pitäisi olla aktiivinen. Itse alan olla kurkkuani myöten täynnä koko touhua koska sellainen ihminen jonka kanssa oikeasti tulisin juttuun ei vaan tunnu tulevan kohdalle. Tässä asiassa tarvitaan myös onnea; vaikka miten yrittäisi tehdä itse kaikki mahdolliset temput, se ei auta jos juuri itselle sopiva kumppani ei vaan kertakaikkiaan satu edes olemaan mailla halmeillakaan.
Minusta tuntuu että sinä luet kyllästymiseni ja pettymykseni väkisin todisteeksi siitä että olen mukamas samanlainen nainen kuin millainen oletat kaikkien olevan. Nettideiteissä on paljon juuri tällaisia kriittisiä miehiä jotka heti alkuun ryhtyvät tekemään naiselle selväksi missä se kaappi seisoo ja miten asioiden kuuluu heidän mielestään olla. En tiedä että onko taustalla suhteet justiinoiden kanssa niin että miehet ovat sinkkuaikanaan saaneet päähänsä että seuraavalta naiselta otetaan luulot pois heti alussa, mutta itse ainakin etsin mukavaa ja lupsakkaa miestä, en jotain äkseeraajaa joka aloittaa välittömästi koirakoulutuksen ja pitää yllä armeijamaista kuria. En toki tiedä oletko välttämättä sellainen, koska operoimme kumpikin pelkkien mielikuvien varassa ja ihmisiin on aina helppo projisoida jotain sellaista mitä heissä ei ole, vaan on siellä omien korvien välissä.
Minun korvieni välissä alkaa olemaan vähän liikaa paskaa miesten taholta. Eli ne jotka ottavat minuun yhteyttä ilmoitukseni johdosta (eivät koska minä otin heihin) aika usein haukkuvat pystyyn. Voi toki johtua siitä saitista jolla eniten olen ilmoitellut, siellä kun ei ole rekisteröitymispakkoa. Jokatapauksessa kaikki mahdollinen on haukuttu jopa valokuvani taustaa myöten, joten sikäli ymmärtänet miksi olen kyllästynyt "ohjeita" jakeleviin ihmisiin...
Tällä foorumilla ovat jotkut välillä kertoneet miten tekivät naisen profiilin ja saivat paljon vastauksia. Yrittäkääpäs, pojat, sellaista että teette keski-ikäisen naisen profiilin sellaisilla tiedoilla että olette ihan tavallisia naisia, ja sitten otatte yhteyttä ikäryhmänne miehiin. Olen todella hämmästynyt jos vastauksia suorastaan satelee.
Eikä sitten mitään kiimaisuuksia siihen ilmoitukseen, vaan ihan normaaleja juttuja. - totuuden torvi
itku-iita kirjoitti:
Jos se että laatii useille eri saiteille ilmoituksia, rukkaa niitä noin kerran viikossa aina jostain kohdin, käy saamiaan vastauksia läpi ja käy miehiä läpi ja laittaa heille postia ei ole tarpeeksi vastuullista ja sinnikästä, niin en minä sitten tiedä että mikä on. Tästä ei pitäisi tehdä elämänsä pääasiaa, ja sitten toisaalta pitäisi olla aktiivinen. Itse alan olla kurkkuani myöten täynnä koko touhua koska sellainen ihminen jonka kanssa oikeasti tulisin juttuun ei vaan tunnu tulevan kohdalle. Tässä asiassa tarvitaan myös onnea; vaikka miten yrittäisi tehdä itse kaikki mahdolliset temput, se ei auta jos juuri itselle sopiva kumppani ei vaan kertakaikkiaan satu edes olemaan mailla halmeillakaan.
Minusta tuntuu että sinä luet kyllästymiseni ja pettymykseni väkisin todisteeksi siitä että olen mukamas samanlainen nainen kuin millainen oletat kaikkien olevan. Nettideiteissä on paljon juuri tällaisia kriittisiä miehiä jotka heti alkuun ryhtyvät tekemään naiselle selväksi missä se kaappi seisoo ja miten asioiden kuuluu heidän mielestään olla. En tiedä että onko taustalla suhteet justiinoiden kanssa niin että miehet ovat sinkkuaikanaan saaneet päähänsä että seuraavalta naiselta otetaan luulot pois heti alussa, mutta itse ainakin etsin mukavaa ja lupsakkaa miestä, en jotain äkseeraajaa joka aloittaa välittömästi koirakoulutuksen ja pitää yllä armeijamaista kuria. En toki tiedä oletko välttämättä sellainen, koska operoimme kumpikin pelkkien mielikuvien varassa ja ihmisiin on aina helppo projisoida jotain sellaista mitä heissä ei ole, vaan on siellä omien korvien välissä.
Minun korvieni välissä alkaa olemaan vähän liikaa paskaa miesten taholta. Eli ne jotka ottavat minuun yhteyttä ilmoitukseni johdosta (eivät koska minä otin heihin) aika usein haukkuvat pystyyn. Voi toki johtua siitä saitista jolla eniten olen ilmoitellut, siellä kun ei ole rekisteröitymispakkoa. Jokatapauksessa kaikki mahdollinen on haukuttu jopa valokuvani taustaa myöten, joten sikäli ymmärtänet miksi olen kyllästynyt "ohjeita" jakeleviin ihmisiin...
Tällä foorumilla ovat jotkut välillä kertoneet miten tekivät naisen profiilin ja saivat paljon vastauksia. Yrittäkääpäs, pojat, sellaista että teette keski-ikäisen naisen profiilin sellaisilla tiedoilla että olette ihan tavallisia naisia, ja sitten otatte yhteyttä ikäryhmänne miehiin. Olen todella hämmästynyt jos vastauksia suorastaan satelee.
Eikä sitten mitään kiimaisuuksia siihen ilmoitukseen, vaan ihan normaaleja juttuja.En halua ärsyttää lisää vaan pikemminkin auttaa. Sinnikkyys oli ehkä vähän huono sanavalinta minulta sillä ei treffailu ole mitään työtä jossa ahkeruus aina palkitaan. Sinäkin olet kirjoituksesi perusteella ollut äärimmäisen sinnikäs, mutta silti ilmeisesti huonolla menestyksellä. Jotain siis kannattaa tehdä toisin. Ei se välttämättä tarkoita lisää yrittämistä vaan ehkä pikemminkin hellittämistä ja huumorin kannalta ottamista.
Tarkoitan sitä että jos jokin asia ei toimi, niin sitä pitää korjata, muuttaa jotenkin.
Mutta jos oikeaa ihmistä ei vaan ole missään treffipalstalla tai muuallakaan vapaana niin sittenhän ei tällaisilla asioilla ole merkitystä. Se on jo ihan oma ongelmansa. Haetko jotain niin erikoista ihmistyyppiä vai mistä se johtuu ettei sopivia ole missään?
Uskon kyllä että keski-ikäisellä naisella ei ole yhtä helppoa kuin nuoremmilla. Ehkä te olette hieman samassa asemassa meidän miesten kanssa, voisin kuvitella. Ehkä meidän vaan on oltava hieman hauskempia, mukavampia ja fiksumpia kuin nuorten naisten joille kaikki tuodaan valmiina pöytään. - itku-iita
En halua ärsyttää lisää vaan pikemminkin auttaa. Sinnikkyys oli ehkä vähän huono sanavalinta minulta sillä ei treffailu ole mitään työtä jossa ahkeruus aina palkitaan. Sinäkin olet kirjoituksesi perusteella ollut äärimmäisen sinnikäs, mutta silti ilmeisesti huonolla menestyksellä. Jotain siis kannattaa tehdä toisin. Ei se välttämättä tarkoita lisää yrittämistä vaan ehkä pikemminkin hellittämistä ja huumorin kannalta ottamista.
Tarkoitan sitä että jos jokin asia ei toimi, niin sitä pitää korjata, muuttaa jotenkin.
Mutta jos oikeaa ihmistä ei vaan ole missään treffipalstalla tai muuallakaan vapaana niin sittenhän ei tällaisilla asioilla ole merkitystä. Se on jo ihan oma ongelmansa. Haetko jotain niin erikoista ihmistyyppiä vai mistä se johtuu ettei sopivia ole missään?
Uskon kyllä että keski-ikäisellä naisella ei ole yhtä helppoa kuin nuoremmilla. Ehkä te olette hieman samassa asemassa meidän miesten kanssa, voisin kuvitella. Ehkä meidän vaan on oltava hieman hauskempia, mukavampia ja fiksumpia kuin nuorten naisten joille kaikki tuodaan valmiina pöytään.Olen kuullut tavattoman monen 40 naisen valittavan sitä että miestä ei vaan ota löytyäkseen, takana jo useita sinkkuvuosia jne. ja eiväthän nämä kaikki naiset voi olla niin vastenmielisiä ihmisiä että heille ei vaan kertakaikkiaan löydy miestä. Tässä ikäluokassa taitaa olla eniten miehiä sidottuna parisuhteeseen (ja olkoot toki, ukkomiestähän en ole keneltäkään hinkumassa). Ne taas jotka ovat eronneet eivät halua sitoutua muuhun kuin vakipanoihin, jos siihenkään. Lisäksi miehen aika saattaa mennä niin tarkkaan lapsiin, harrastuksiin ja työhönkin (jotkut lisäävät työn määrää sinkkuna ollessaan ettei ehdi tuntemaan yksinäisyyttä) ettei sitä vakiintunutta elämää kovin helposti aleta uusiksi rukkaamaan.
Olen minä toki muutamilla treffeillä käynyt, mutta ei sitä kiinnostusta ole sitten ollut puolin eikä toisin tarpeeksi paljon että jatkoa seuraisi. Jos mies vaikuttaa välinpitämättömältä ja suorastaan apaattiselta, en ala itseäni väkisin tyrkyttämään. Tämä johtuu siitä että nuorena ihastuin pari kertaa väärään mieheen, nimittäin sellaiseen joka ei halunnut minua. Ei ole sen koommin enää kiinnostanut yrittää tuputtaa itseään väkisin.
En tiedä että onko se erikoinen ihmistyyppi semmoinen mies joka haluaa alkaa myös seurustelemaan, eikä vain naida napsutella... ehkä sitten on. En tietenkään kokoajan vain toitota ja alleviivaa että en suostu tapaamaan jos ei suhdetta luvata - tätä ei tarvitse pelätä että olisin joku vihkisormushaukka. En ole aiemminkaan ollut naimisissa, enkä mene. Enkä halua edes saman katon alle asumaan. Mutta ilmeisesti siihen ei luoteta mitä sanon? Olen huomannut että suuri osa ihmisistä alkaa heti kuvittelemaan omassa päässään siitä mitä muut muka jotenkin oikeasti haluavat, vaikka nämä eivät sellaista haluaisi ja aikoisi lähimainkaan. Ehkä siihen vaikuttaa juuri se millaisia ihmisiä on tuntenut aiemmin.
Vähän ympäripyöreää tekstiä ehkä, mutta en viitsi mennä kauhean yksityiskohtaisiin seikkoihin etten saa jotain räpätätiä tai -setää perääni deitti-ilmoitusten puolelle. - totuuden torvi
itku-iita kirjoitti:
Olen kuullut tavattoman monen 40 naisen valittavan sitä että miestä ei vaan ota löytyäkseen, takana jo useita sinkkuvuosia jne. ja eiväthän nämä kaikki naiset voi olla niin vastenmielisiä ihmisiä että heille ei vaan kertakaikkiaan löydy miestä. Tässä ikäluokassa taitaa olla eniten miehiä sidottuna parisuhteeseen (ja olkoot toki, ukkomiestähän en ole keneltäkään hinkumassa). Ne taas jotka ovat eronneet eivät halua sitoutua muuhun kuin vakipanoihin, jos siihenkään. Lisäksi miehen aika saattaa mennä niin tarkkaan lapsiin, harrastuksiin ja työhönkin (jotkut lisäävät työn määrää sinkkuna ollessaan ettei ehdi tuntemaan yksinäisyyttä) ettei sitä vakiintunutta elämää kovin helposti aleta uusiksi rukkaamaan.
Olen minä toki muutamilla treffeillä käynyt, mutta ei sitä kiinnostusta ole sitten ollut puolin eikä toisin tarpeeksi paljon että jatkoa seuraisi. Jos mies vaikuttaa välinpitämättömältä ja suorastaan apaattiselta, en ala itseäni väkisin tyrkyttämään. Tämä johtuu siitä että nuorena ihastuin pari kertaa väärään mieheen, nimittäin sellaiseen joka ei halunnut minua. Ei ole sen koommin enää kiinnostanut yrittää tuputtaa itseään väkisin.
En tiedä että onko se erikoinen ihmistyyppi semmoinen mies joka haluaa alkaa myös seurustelemaan, eikä vain naida napsutella... ehkä sitten on. En tietenkään kokoajan vain toitota ja alleviivaa että en suostu tapaamaan jos ei suhdetta luvata - tätä ei tarvitse pelätä että olisin joku vihkisormushaukka. En ole aiemminkaan ollut naimisissa, enkä mene. Enkä halua edes saman katon alle asumaan. Mutta ilmeisesti siihen ei luoteta mitä sanon? Olen huomannut että suuri osa ihmisistä alkaa heti kuvittelemaan omassa päässään siitä mitä muut muka jotenkin oikeasti haluavat, vaikka nämä eivät sellaista haluaisi ja aikoisi lähimainkaan. Ehkä siihen vaikuttaa juuri se millaisia ihmisiä on tuntenut aiemmin.
Vähän ympäripyöreää tekstiä ehkä, mutta en viitsi mennä kauhean yksityiskohtaisiin seikkoihin etten saa jotain räpätätiä tai -setää perääni deitti-ilmoitusten puolelle.Haet parisuhdetta mutta et halua saman katon alle asumaan? Luulisin että tämä yhdistelmä on jo aika monelle miehelle ongelmallinen.
Entä jos joku ikäisesi nainen kertoo kokeilleensa nettitreffailua ja on löytänyt sen avulla mukavaa treffiseuraa ja lopulta kumppanin. Sivuutatko nämä kokemukset vain olankohautuksella? Voisiko olla edes periaatteessa mahdollista että tällä naisella on jokin taito hallussa joka epäonnisemmilta puuttuu? Eikö ainakin kannattaisi hieman miettiä miksi toisilta se onnistuu helpommin kuin toisilta?
Jos jollain on epäonnea treffailussa, niin eihän se tietenkään tarkoita että ihminen on vastenmielinen. Tämä ihminen saattaa olla esim. liian jännittynyt, liian tosikko, liian katkeroitunut, liian nopeasti etenevä, liian hitaasti etenevä, liian kärkäs mielipiteissään tms. - itku-iita
Haet parisuhdetta mutta et halua saman katon alle asumaan? Luulisin että tämä yhdistelmä on jo aika monelle miehelle ongelmallinen.
Entä jos joku ikäisesi nainen kertoo kokeilleensa nettitreffailua ja on löytänyt sen avulla mukavaa treffiseuraa ja lopulta kumppanin. Sivuutatko nämä kokemukset vain olankohautuksella? Voisiko olla edes periaatteessa mahdollista että tällä naisella on jokin taito hallussa joka epäonnisemmilta puuttuu? Eikö ainakin kannattaisi hieman miettiä miksi toisilta se onnistuu helpommin kuin toisilta?
Jos jollain on epäonnea treffailussa, niin eihän se tietenkään tarkoita että ihminen on vastenmielinen. Tämä ihminen saattaa olla esim. liian jännittynyt, liian tosikko, liian katkeroitunut, liian nopeasti etenevä, liian hitaasti etenevä, liian kärkäs mielipiteissään tms.Eiköhän aika moni 40 mies ole saanut yhdessä asumisesta jo tarpeeksi. Jos miehellä on lapsiakin jotka tulevat viikonloppuna käymään, niin minkä ihmeen takia sinne talouteen pitäisi vielä muijakin majoittaa? Jos on jo parissa pitkässä parisuhteessa nähnyt yhdessäasumisen ikäviä puolia, ei todellakaan hingu siihen samaan tilanteeseen. Itse olen valitettavasti köyhä, joten minut majoittava ihminen joutuu maksamaan huomattavast enemmän vuokraa, joten...
Ehkäpä tämä köyhyys on yksi niistä tekijöistä jotka karkottavat miehiä. Koska kanssani ei lennetä jonnekin toiselle puolelle maailmaa talvilomalla, se voi olla joillekin turn off. Mutta en minäkään mitään miljonääriä etsi. Välillä vaikuttaa että siinä se ongelma ehkä onkin että netissä jostain syystä on vaan näitä kauhean menestyneitä miehiä joille en kyllä ala itseäni tuputtamaan. Köyhemmät pysyttelevät pois, ehkä he ajattelevat että heitä vain pilkattaisiin, tai ainakaan naista ei löydy. Ja sitten on tietysti ne iänikuiset kliseet että kun on vähävarainen, niin on juoppo. Itse en ole. Olen lähes raivoraitis.
En tosiaankaan muista kuulleeni yhdenkään 40 naisen kehuneen löytäneensä miehen. En tiedä että mikä siinä sitten onkaan, mutta en vaan ole. Ehkä nämä naiset eivät sitten kirjoittele nettiin tai ole lähipiirissäni muutoin. Ja kun muutaman naisen kanssa on todettu että 40 miehet kyllä löytävät naisen tuosta noin vaan, ja suuri osa naisista ei, niin seuraakohan siitä että on tietty naisjoukko jonka kanssa nuo 40 miehet seurustelevat, eli he deittaavat jonkinlaisia "kiertopalkintoja"? Vai miksiköhän naisen löytäminen keski-iässä on miehelle helpompaa? Hakevat huomattavasti nuorempia joten on enemmän väkeä josta ottaa?
Jos naisella on se taito että hän osaa suruttaa jakaa itseään vähän siellä ja täällä ja pystyy aloittamaan välittömästi seksisuhteen jokaisen miehen kanssa jonka kohtaa, niin en tiedä haluanko edes sellaista taitoa itselleni. En ole kiinnostunut olemaan rempseä ja iloluonteinen. En minä mikään tosikkokaan ole, enkä siveyden sipuli, mutta en vain ole kiinnostunut kiikuttamaan makuukammariin jokaista ikäistäni miestä jonka jostain bongaan.
Miehet netissä ovat väittäneet että kun naiskentelee siellä ja täällä niin sitä kautta löytyy kumppani. Mutta miksi kukaan alkaisi seurustelemaan kun seksiä kerta saa niin helposti, eli sitoutumista se ei edellytä? - totuuden torvi
itku-iita kirjoitti:
Eiköhän aika moni 40 mies ole saanut yhdessä asumisesta jo tarpeeksi. Jos miehellä on lapsiakin jotka tulevat viikonloppuna käymään, niin minkä ihmeen takia sinne talouteen pitäisi vielä muijakin majoittaa? Jos on jo parissa pitkässä parisuhteessa nähnyt yhdessäasumisen ikäviä puolia, ei todellakaan hingu siihen samaan tilanteeseen. Itse olen valitettavasti köyhä, joten minut majoittava ihminen joutuu maksamaan huomattavast enemmän vuokraa, joten...
Ehkäpä tämä köyhyys on yksi niistä tekijöistä jotka karkottavat miehiä. Koska kanssani ei lennetä jonnekin toiselle puolelle maailmaa talvilomalla, se voi olla joillekin turn off. Mutta en minäkään mitään miljonääriä etsi. Välillä vaikuttaa että siinä se ongelma ehkä onkin että netissä jostain syystä on vaan näitä kauhean menestyneitä miehiä joille en kyllä ala itseäni tuputtamaan. Köyhemmät pysyttelevät pois, ehkä he ajattelevat että heitä vain pilkattaisiin, tai ainakaan naista ei löydy. Ja sitten on tietysti ne iänikuiset kliseet että kun on vähävarainen, niin on juoppo. Itse en ole. Olen lähes raivoraitis.
En tosiaankaan muista kuulleeni yhdenkään 40 naisen kehuneen löytäneensä miehen. En tiedä että mikä siinä sitten onkaan, mutta en vaan ole. Ehkä nämä naiset eivät sitten kirjoittele nettiin tai ole lähipiirissäni muutoin. Ja kun muutaman naisen kanssa on todettu että 40 miehet kyllä löytävät naisen tuosta noin vaan, ja suuri osa naisista ei, niin seuraakohan siitä että on tietty naisjoukko jonka kanssa nuo 40 miehet seurustelevat, eli he deittaavat jonkinlaisia "kiertopalkintoja"? Vai miksiköhän naisen löytäminen keski-iässä on miehelle helpompaa? Hakevat huomattavasti nuorempia joten on enemmän väkeä josta ottaa?
Jos naisella on se taito että hän osaa suruttaa jakaa itseään vähän siellä ja täällä ja pystyy aloittamaan välittömästi seksisuhteen jokaisen miehen kanssa jonka kohtaa, niin en tiedä haluanko edes sellaista taitoa itselleni. En ole kiinnostunut olemaan rempseä ja iloluonteinen. En minä mikään tosikkokaan ole, enkä siveyden sipuli, mutta en vain ole kiinnostunut kiikuttamaan makuukammariin jokaista ikäistäni miestä jonka jostain bongaan.
Miehet netissä ovat väittäneet että kun naiskentelee siellä ja täällä niin sitä kautta löytyy kumppani. Mutta miksi kukaan alkaisi seurustelemaan kun seksiä kerta saa niin helposti, eli sitoutumista se ei edellytä?Rajaat potentiaaliset miehet hyvin pieneen joukkoon, ilmeisesti ihan huomaamattasi. Sinulla on toivomuksia mm. miehen hoikkuuden, pituuden, hiustenvärin ja tulotason suhteen. Lisäksi tuo kriteeri erillään asumisesta. Kai sinä ymmärrät että kaikki nämä yhdessä tekevät sen että lopulta niitä sopivia miehiä onkin lähistöllä todella vähän.
Luultavasti on myös niin että köyhemmät miehet ovat usein hieman syrjäytyneitä, eivätkä pidä itsestään huolta toivomallasi tavalla. Koska sukupuolten välillä on eroja, niin aina ei ole helppo löytää itsensä kaltaista vastinetta. Sinun vastinkappale ei välttämättä ole se hoikka, raitis, pienituloinen mies vaan jotain muuta. - itku-iita
Rajaat potentiaaliset miehet hyvin pieneen joukkoon, ilmeisesti ihan huomaamattasi. Sinulla on toivomuksia mm. miehen hoikkuuden, pituuden, hiustenvärin ja tulotason suhteen. Lisäksi tuo kriteeri erillään asumisesta. Kai sinä ymmärrät että kaikki nämä yhdessä tekevät sen että lopulta niitä sopivia miehiä onkin lähistöllä todella vähän.
Luultavasti on myös niin että köyhemmät miehet ovat usein hieman syrjäytyneitä, eivätkä pidä itsestään huolta toivomallasi tavalla. Koska sukupuolten välillä on eroja, niin aina ei ole helppo löytää itsensä kaltaista vastinetta. Sinun vastinkappale ei välttämättä ole se hoikka, raitis, pienituloinen mies vaan jotain muuta.Anteeksi, mutta oletko Asperger-ihminen? Jotenkin oudolta ajatuskuviosi alkavat tuntumaan. Itse oletit että haluan samanlaisen miehen kuin kaikki muutkin naiset, ja kun sanoin että arvostaisin lyhyttä ja vaaleaa miestä, niin sitten mukamas rajaan kaikki muut pois? Johan minä sanoin että pitkäkin käy. Yhtälailla käy se brunettikin, joita aina tulee vastaan, jos hän sattuu olemaan se jonka kanssa viihdyn. Olenpa kerran viihtynyt jopa kaljunkin miehen kanssa, ja jos sanon että hän oli kiva tyyppi, niin ei se tarkoita että rajaan kaikki muut pois!
Vai yritätkö tosiaan jotenkin ärsyttää, kun hakemalla haet minusta vikaa siihen etten löydä miestä jonka kanssa sopisin yhteen? Esim. tuo varakkuus, jos sopisin paremmin köyhän kanssa yhteen, niin eihän se sitä tarkoita ettenkö voisi seurustella myös keskituloisen tai hiisi vie jopa varakkaan kanssa, mutta miksikään huoraksi en kyllä ala (nuo massimiehet kun ovat kyselleet rakastajattarekseen). Asumaan vain en kenenkään kanssa halua, sillä en jaksa enää sitä että teen kuin nöyrä palvelijatar kaikki kotityöt koska maksan vähemmän vuokraa, ja mies ei arvosta sitä tippaakaan. Mitä enemmän nainen tekee kotona, sitä vähemmän se merkitsee miehelle. Ja sitten saa vaan kuunnella narinaa siitä kuinka hän maksaa enemmän vuokraa. Joo ei kiitti mulle riitti se sortti, en sitä halua enää ikinä.
Enkä jaksa uskoa että jokaikinen mies tuntee pakottavaa tarvetta asua saman katon alla naisen kanssa. Jos se on sinun ihanteesi, niin ei ole kaikkien.
Oletko itse löytänyt kumppanin? Jos olet, niin käytkö tällä foorumilla ilkkumassa muille? Jos et ole, niin mahtaisiko itsessäsi olla jotain vikaa että et?
Mutta sinä voit tehdä ihan mitä vaan, vaikka kaikki temput maan ja taivaan välillä, tai minä voin tehdä, mutta se ei ehkä auta koska kaikki ei ole tekemisestä kiinni. Tuntuu olevan teille miehille jotenkin itsestäänselvyys että kun te teette asioita niin sitten saatte naisen. Aika moni yllättyy kun naista ei kiinnostakaan olla minkään Prinssi Uljaan palkinto! Me olemmekin ihmisiä, emmekä esineitä. Joskus ihmiset mieltyvät toisiinsa - ehkä oikeastaan aina, eivätkä vain joskus - sen vuoksi mitä ihmiset ovat. Jos en ole tarpeeksi eksoottinen, yli-itsevarma, kopea, julma kylmä ja mitä kaikkea naisen pitäisikään olla ollakseen kiehtova, niin en saa miestä vaikka miten itkisin ja poraisin. En silti osaa ryhtyä tuollaiseksi kusipää-ämmäksi joilla flaksi käy. Osittain uskon että naisen pitää olla itse saatana että miehet kiinnostuvat sen vuoksi että kauhean moni mies on vääntänyt itkua minulle miten joku nainen ei ole heitä kelpuuttanut tai on hylännyt. Ilmeisesti miehet arvostavat vain ns. kuningatar-tyyppistä naista, ja itse olen vaan se naapurin kiltti tyttö, tai täti kai jo nykyään (iältä, vaan ei olemukselta). - totuuden torvi
itku-iita kirjoitti:
Anteeksi, mutta oletko Asperger-ihminen? Jotenkin oudolta ajatuskuviosi alkavat tuntumaan. Itse oletit että haluan samanlaisen miehen kuin kaikki muutkin naiset, ja kun sanoin että arvostaisin lyhyttä ja vaaleaa miestä, niin sitten mukamas rajaan kaikki muut pois? Johan minä sanoin että pitkäkin käy. Yhtälailla käy se brunettikin, joita aina tulee vastaan, jos hän sattuu olemaan se jonka kanssa viihdyn. Olenpa kerran viihtynyt jopa kaljunkin miehen kanssa, ja jos sanon että hän oli kiva tyyppi, niin ei se tarkoita että rajaan kaikki muut pois!
Vai yritätkö tosiaan jotenkin ärsyttää, kun hakemalla haet minusta vikaa siihen etten löydä miestä jonka kanssa sopisin yhteen? Esim. tuo varakkuus, jos sopisin paremmin köyhän kanssa yhteen, niin eihän se sitä tarkoita ettenkö voisi seurustella myös keskituloisen tai hiisi vie jopa varakkaan kanssa, mutta miksikään huoraksi en kyllä ala (nuo massimiehet kun ovat kyselleet rakastajattarekseen). Asumaan vain en kenenkään kanssa halua, sillä en jaksa enää sitä että teen kuin nöyrä palvelijatar kaikki kotityöt koska maksan vähemmän vuokraa, ja mies ei arvosta sitä tippaakaan. Mitä enemmän nainen tekee kotona, sitä vähemmän se merkitsee miehelle. Ja sitten saa vaan kuunnella narinaa siitä kuinka hän maksaa enemmän vuokraa. Joo ei kiitti mulle riitti se sortti, en sitä halua enää ikinä.
Enkä jaksa uskoa että jokaikinen mies tuntee pakottavaa tarvetta asua saman katon alla naisen kanssa. Jos se on sinun ihanteesi, niin ei ole kaikkien.
Oletko itse löytänyt kumppanin? Jos olet, niin käytkö tällä foorumilla ilkkumassa muille? Jos et ole, niin mahtaisiko itsessäsi olla jotain vikaa että et?
Mutta sinä voit tehdä ihan mitä vaan, vaikka kaikki temput maan ja taivaan välillä, tai minä voin tehdä, mutta se ei ehkä auta koska kaikki ei ole tekemisestä kiinni. Tuntuu olevan teille miehille jotenkin itsestäänselvyys että kun te teette asioita niin sitten saatte naisen. Aika moni yllättyy kun naista ei kiinnostakaan olla minkään Prinssi Uljaan palkinto! Me olemmekin ihmisiä, emmekä esineitä. Joskus ihmiset mieltyvät toisiinsa - ehkä oikeastaan aina, eivätkä vain joskus - sen vuoksi mitä ihmiset ovat. Jos en ole tarpeeksi eksoottinen, yli-itsevarma, kopea, julma kylmä ja mitä kaikkea naisen pitäisikään olla ollakseen kiehtova, niin en saa miestä vaikka miten itkisin ja poraisin. En silti osaa ryhtyä tuollaiseksi kusipää-ämmäksi joilla flaksi käy. Osittain uskon että naisen pitää olla itse saatana että miehet kiinnostuvat sen vuoksi että kauhean moni mies on vääntänyt itkua minulle miten joku nainen ei ole heitä kelpuuttanut tai on hylännyt. Ilmeisesti miehet arvostavat vain ns. kuningatar-tyyppistä naista, ja itse olen vaan se naapurin kiltti tyttö, tai täti kai jo nykyään (iältä, vaan ei olemukselta).Sinulla on kova tarve vakuutella että olet tehnyt kaiken oikein ja että maailma vaan on epäoikeudenmukainen sinua kohtaan. Voit toki jatkaa samalla linjalla mutta pitää muistaa että lopputuloskin saattaa olla entisen kaltainen.
Kyllä minä hieman yritän myös ärsyttää, mutta ihan vain sen takia että heräisit ajattelemaan ärsyyntymisen myötä asioita uudella tavalla. Toivon toki että löydät sopivan kumppanin mutta ei se kirjoituksiesi perusteella oikein nyt tunnu luonnistuvan.
Ei minulla ole nyt kumppania mutta en väitäkään että vika olisi muualla kuin itsessäni. Voisin toki ottaa yhteyttä itseäni tasokkaammille naisille ja heittäytyä marttyyriksi kun vastauksia ei tule. Tai sitten voin miettiä rehellisesti missä vika ja tehdä korjaavia toimenpiteitä. - itku-iita
Sinulla on kova tarve vakuutella että olet tehnyt kaiken oikein ja että maailma vaan on epäoikeudenmukainen sinua kohtaan. Voit toki jatkaa samalla linjalla mutta pitää muistaa että lopputuloskin saattaa olla entisen kaltainen.
Kyllä minä hieman yritän myös ärsyttää, mutta ihan vain sen takia että heräisit ajattelemaan ärsyyntymisen myötä asioita uudella tavalla. Toivon toki että löydät sopivan kumppanin mutta ei se kirjoituksiesi perusteella oikein nyt tunnu luonnistuvan.
Ei minulla ole nyt kumppania mutta en väitäkään että vika olisi muualla kuin itsessäni. Voisin toki ottaa yhteyttä itseäni tasokkaammille naisille ja heittäytyä marttyyriksi kun vastauksia ei tule. Tai sitten voin miettiä rehellisesti missä vika ja tehdä korjaavia toimenpiteitä.Otanko kenties miehen
- jolla on täsmälleen päinvastaiset katsomukselliset, poliittiset jne. näkemykset kuin itselläni, ja riitelen hänen kanssaan päivät pääksytysten?
- miehen joka on lihava, vaikka itse en sitä ole, ja turhaudun kun joudun käymään lenkillä yksinäni ja kaiken kukkuraksi en pysty tuntemaan minkäänlaista seksuaalista vetoa mieheen?
- miehen joka on itseäni reilummin vanhempi, ja jälleen kerran se seksuaalinen vetovoima on olematon?
Valitettavasti en ole vielä päättänyt luopua täysin seksielämästä jos kumppani löytyy. Joudun olemaan ilman jo nyt, joten se se vasta ottaisikin päähän jos ilman pitäisi olla myös miehen kanssa. Enkä jaksaisi loputonta vääntöä kun mies olisi kaikesta mahdollisesta eri mieltä. Yksi mies juuri dumppasi minut kun henkiset näkemykseni eivät hänelle kelvanneet.
Näillä eväillä mennään. En tiedä että mitä "korjaavia toimenpiteitä" tässä muka voisi tehdä, koska en voi muuttua ihmisenä täysin toiseksi ihmisenä. Sinä tiedät sen omalta osaltasi varmaan itsekin. Jos on pystyy vaihtamaan persoonaa kuin paitaa on yleensä päässä pahasti vikaa.
Vai onko sinun mielestäni mies joka on samaa kehotyyppiä ja omaa samoja näkemyksiä kuin minä jotenkin automaattisesti minua tasokkaampi? Ja jos on niin miksi?
Siksi että miehet osaavat ja saavat vaatia (mahdottomia)? - 15+8
itku-iita kirjoitti:
Anteeksi, mutta oletko Asperger-ihminen? Jotenkin oudolta ajatuskuviosi alkavat tuntumaan. Itse oletit että haluan samanlaisen miehen kuin kaikki muutkin naiset, ja kun sanoin että arvostaisin lyhyttä ja vaaleaa miestä, niin sitten mukamas rajaan kaikki muut pois? Johan minä sanoin että pitkäkin käy. Yhtälailla käy se brunettikin, joita aina tulee vastaan, jos hän sattuu olemaan se jonka kanssa viihdyn. Olenpa kerran viihtynyt jopa kaljunkin miehen kanssa, ja jos sanon että hän oli kiva tyyppi, niin ei se tarkoita että rajaan kaikki muut pois!
Mutta sinä voit tehdä ihan mitä vaan, vaikka kaikki temput maan ja taivaan välillä, tai minä voin tehdä, mutta se ei ehkä auta koska kaikki ei ole tekemisestä kiinni. Tuntuu olevan teille miehille jotenkin itsestäänselvyys että kun te teette asioita niin sitten saatte naisen. Aika moni yllättyy kun naista ei kiinnostakaan olla minkään Prinssi Uljaan palkinto! Me olemmekin ihmisiä, emmekä esineitä. Joskus ihmiset mieltyvät toisiinsa - ehkä oikeastaan aina, eivätkä vain joskus - sen vuoksi mitä ihmiset ovat. Jos en ole tarpeeksi eksoottinen, yli-itsevarma, kopea, julma kylmä ja mitä kaikkea naisen pitäisikään olla ollakseen kiehtova, niin en saa miestä vaikka miten itkisin ja poraisin. En silti osaa ryhtyä tuollaiseksi kusipää-ämmäksi joilla flaksi käy. Osittain uskon että naisen pitää olla itse saatana että miehet kiinnostuvat sen vuoksi että kauhean moni mies on vääntänyt itkua minulle miten joku nainen ei ole heitä kelpuuttanut tai on hylännyt. Ilmeisesti miehet arvostavat vain ns. kuningatar-tyyppistä naista, ja itse olen vaan se naapurin kiltti tyttö, tai täti kai jo nykyään (iältä, vaan ei olemukselta).Asperger-tapaus mullekin tuli mieleen, sen verran lahjakkaasti "totuuden torvi" lukee jotain älyttömiä piilomerkityksiä ihan selvään ja ymmärrettävään tekstiin...
(Tosin tuon nikin käyttäjä käy ihan vain provoilemassakin ympäriinsä, että saattaa olla ihan vain puhdas trolli.) - totuuden torvi
itku-iita kirjoitti:
Otanko kenties miehen
- jolla on täsmälleen päinvastaiset katsomukselliset, poliittiset jne. näkemykset kuin itselläni, ja riitelen hänen kanssaan päivät pääksytysten?
- miehen joka on lihava, vaikka itse en sitä ole, ja turhaudun kun joudun käymään lenkillä yksinäni ja kaiken kukkuraksi en pysty tuntemaan minkäänlaista seksuaalista vetoa mieheen?
- miehen joka on itseäni reilummin vanhempi, ja jälleen kerran se seksuaalinen vetovoima on olematon?
Valitettavasti en ole vielä päättänyt luopua täysin seksielämästä jos kumppani löytyy. Joudun olemaan ilman jo nyt, joten se se vasta ottaisikin päähän jos ilman pitäisi olla myös miehen kanssa. Enkä jaksaisi loputonta vääntöä kun mies olisi kaikesta mahdollisesta eri mieltä. Yksi mies juuri dumppasi minut kun henkiset näkemykseni eivät hänelle kelvanneet.
Näillä eväillä mennään. En tiedä että mitä "korjaavia toimenpiteitä" tässä muka voisi tehdä, koska en voi muuttua ihmisenä täysin toiseksi ihmisenä. Sinä tiedät sen omalta osaltasi varmaan itsekin. Jos on pystyy vaihtamaan persoonaa kuin paitaa on yleensä päässä pahasti vikaa.
Vai onko sinun mielestäni mies joka on samaa kehotyyppiä ja omaa samoja näkemyksiä kuin minä jotenkin automaattisesti minua tasokkaampi? Ja jos on niin miksi?
Siksi että miehet osaavat ja saavat vaatia (mahdottomia)?En jaksa provosoitua teidän solvauksista. Ymmärrän että ottaa koville kun joku kertoo totuuden sellaisena kuin se on. Sinua ja treffailemiasi miehiä tuntematta voisin sanoa yleisellä tasolla että miehissä ja naisissa on eroja. Jos nainen on hoikka ja raitis, niin se ei nosta hänen tasoaan niin paljon kuin se nostaisi miehen ollessa kyseessä. Toisinsanoen kyllä, samalla kehotyypillä, näkemyksillä ja elintavoilla varustettu mies on luultavasti sinua tasokkaampi.
Miehet ovat valitettavasti hieman kaksijakoinen porukka. Toisen pärjäävät tosi hyvin ja toiset tosi huonosti. Sinun ominaisuuksilla varustettu mies nousee luultavasti sinne paremmin pärjäävään luokkaan. Hänellä on siis varaa valita ja jostain syystä valinta ei kohdistu sinuun.
Kokeile vaikka hieman rennompaa ja humoristisempaa tyyliä kuin millä olet tänne kirjoitellut. Ei niitä poliittisia näkemyksiä kannata alkaa heti esittelemään kun myöhemminkin ehtii. - itku-iita
En jaksa provosoitua teidän solvauksista. Ymmärrän että ottaa koville kun joku kertoo totuuden sellaisena kuin se on. Sinua ja treffailemiasi miehiä tuntematta voisin sanoa yleisellä tasolla että miehissä ja naisissa on eroja. Jos nainen on hoikka ja raitis, niin se ei nosta hänen tasoaan niin paljon kuin se nostaisi miehen ollessa kyseessä. Toisinsanoen kyllä, samalla kehotyypillä, näkemyksillä ja elintavoilla varustettu mies on luultavasti sinua tasokkaampi.
Miehet ovat valitettavasti hieman kaksijakoinen porukka. Toisen pärjäävät tosi hyvin ja toiset tosi huonosti. Sinun ominaisuuksilla varustettu mies nousee luultavasti sinne paremmin pärjäävään luokkaan. Hänellä on siis varaa valita ja jostain syystä valinta ei kohdistu sinuun.
Kokeile vaikka hieman rennompaa ja humoristisempaa tyyliä kuin millä olet tänne kirjoitellut. Ei niitä poliittisia näkemyksiä kannata alkaa heti esittelemään kun myöhemminkin ehtii.Omassa vastauksessani en kyllä mitenkään solvannut. Mutta kuten tuossa alempana sanotaan, ehkäpä sinä trollailet.
Jos tehdään yhteenvetoa siitä mitä olet kirjoitellut, niin lopputulos on mahdoton.
Mie en saa hakea köyhää miestä, koska semmoisia ei ole tarjolla. Mie en saa hakea varakasta miestä, koska se on minun tasoani korkeammalla. Mie en saa hakea vaaleaa koska semmoisesta tykkäisin(!) ja mie en saa hakea tummaa miestä koska sitä hakevat kaikki naiset, ja sehän ei käy että hakee sitä mitä kaikki muutkin. Mie en jostain kumman syystä saa hakea lyhyttä miestä, ja pitkää miestä en saa hakea koska kaikki sitä kuulema hakevat.
Ei sinulla taida oikein muuta ideaa olla kuin pyöritellä asiat aina täsmälleen päinvastoin niin että haki mitä haki niin väärin haki. Tuosta voisi lopulta todeta että siehän sälli olet. Ilmeisesti sinulla ei oikein muuta agendaa ole kuin että miehillä on oikeus vaatia ihan mitä vaan, ja naisten pitää tuntea itsensä totaalisen paskaksi jos kehtaa jotain toiveita esittää.
Ei todellakaan ole mitään mieltä etsiä ketään jos ei saa etsiä juuri sitä mistä pitäisi.
Ehkä sinullakin kävisi parempi flaksi naisten taholla jos et haastaisi riitaa heidän kanssaan. - totuuden torvi
itku-iita kirjoitti:
Omassa vastauksessani en kyllä mitenkään solvannut. Mutta kuten tuossa alempana sanotaan, ehkäpä sinä trollailet.
Jos tehdään yhteenvetoa siitä mitä olet kirjoitellut, niin lopputulos on mahdoton.
Mie en saa hakea köyhää miestä, koska semmoisia ei ole tarjolla. Mie en saa hakea varakasta miestä, koska se on minun tasoani korkeammalla. Mie en saa hakea vaaleaa koska semmoisesta tykkäisin(!) ja mie en saa hakea tummaa miestä koska sitä hakevat kaikki naiset, ja sehän ei käy että hakee sitä mitä kaikki muutkin. Mie en jostain kumman syystä saa hakea lyhyttä miestä, ja pitkää miestä en saa hakea koska kaikki sitä kuulema hakevat.
Ei sinulla taida oikein muuta ideaa olla kuin pyöritellä asiat aina täsmälleen päinvastoin niin että haki mitä haki niin väärin haki. Tuosta voisi lopulta todeta että siehän sälli olet. Ilmeisesti sinulla ei oikein muuta agendaa ole kuin että miehillä on oikeus vaatia ihan mitä vaan, ja naisten pitää tuntea itsensä totaalisen paskaksi jos kehtaa jotain toiveita esittää.
Ei todellakaan ole mitään mieltä etsiä ketään jos ei saa etsiä juuri sitä mistä pitäisi.
Ehkä sinullakin kävisi parempi flaksi naisten taholla jos et haastaisi riitaa heidän kanssaan.Ennen mies joka uskalsi olla eri mieltä naisen kanssa oli narsisti. Nykyään se taitaa olla Asperger.
Mistä minä heti voin tietää mikä seuranhaussasi kiikastaa? SIksi pitää vähän kysellä ja kaivaa niitä asioita esiin. Edellisessä viestissä kerroin aika olennaisia asioita mutta ne taisi mennä sinulta ohi. Surkuhupaisinta tässä on se että kun kerrankin mies yrittää auttaa ihan vaan hyvää hyvyyttään, niin onkin syypää ties mihin.
- Aikuinen mies
Ei takuulla tympi ja ällötä nainen, joka on kiinnostunut. Eikä niitä yhteydenottoja minulle tule kuin noin 3-4 kuukaudessa, joten harvinaista se on (noin 50 vuotiaalle.. tosin nuoremmat saavat kuulemma vähemmän naisten yhteydenottoja).
Kukaan ei voi nyt ottaa yhteyttä kuin ainoastaan viiteen henkilöön vuorokaudessa. Se olikin tämän uudistuksen ainoa hyvä puoli. Nyt naisetkin alkavat arvostaa yhteydenottoja, sillä niiden on pakko olla mietitympiä.Onpas jännä kun olet tyytyväinen treffeihin. Minä en ollut ja kovan työn tuloksena sain sen pois sieltä. Ja naiset ottaa yhteyttä kun meitä on vaan enemmän kuin teitä miehiä ja se taasen johtuu että suomessa sexiä harrastetaan moneen otteseen päivässä ja näin tulee tyttöjä :)
- himoviestaaja
''Kukaan ei voi nyt ottaa yhteyttä kuin ainoastaan viiteen henkilöön vuorokaudessa. ''
Ellei sitten hommaa plussa-pakettia, joka poistaa estot (heh heh).
Tällöin voi pommittaa viestiä vaikka tuhannelle vuorokauden sisään. - N37__
Minä olin hyvin aktiivinen nettideiteillä, kun lukee näitä juttuja: lähestyin heti rekisteröidyttyäni kaikkia viittä kiinnostavalta tuntuvaa miestä. Kaikki halusivat treffeille ja viimeisin on nykyinen kumppani (yhdessä 1,5 v).
Moni nainen ilmeisesti luulee, että miehiä on jossain varastossa odottamassa ja että hyvät ovat pitkäänkin sinkkuina. Minä toimin itse ja päädyin suhteeseen, odottamalla olisin varmaan vieläkin deittailemassa tai odottamassa yhteydenottoja. Arvatkaapa mitä: on aivan yhdentekevää onko se jonkun mielestä epänaisellista tai tyrkyttämistä. :)
Kannattaa unohtaa nuo "mies ei kiinnostu, jos ei ota yhteyttä" -jutut, koska niin missaatte hyviä miehiä aivan varmasti. 30 -ikäisillä miehillä on oikeasti vientiä ja nopea nainen vie teiltä pahimmassa tapauksessa kumppaniehdokkaan nenän edestä... - sinkku7
Itse olen käynyt muutamalla deittisivustolla. Kokeneempien käyttäjien mukaan samat naamat niissä muissakin on vuodesta toiseen. Välillä aktiivisemmin ja välillä passiivisemmin ...
Yhteydenottoja miehiltä tuli liiankin kanssa. Kahvilla ja lounaalla kävin monta kertaa. Ongelmaksi muodostui lähinnä se, että miehet olivat profiilin mukaan useimmiten paljon nuorempia kuin todellisuudessa olivat. "Treffeillä" nämä sinkkumiehet sitten paljastivat etteivät olletkaan vapaita, mutta olisivat halunnet minut kakkoseksi. Netistä voi varmaan löytää seuraa, mutta jyvien karsiminen akanoista vie liikaa aikaa ...Mä olen just niin vanha kuin sanon ja sinkku 100%. Ei naiset vaan vastaile takas. Monet valehtelee koska naiset on niin nirsoja ja jotta pääsisivät treffeille . Itse en valehtele joten en usko pääseväni treffeille. Rehellisyys ei kannata näköjään.
- 20+18
i.like.you kirjoitti:
Mä olen just niin vanha kuin sanon ja sinkku 100%. Ei naiset vaan vastaile takas. Monet valehtelee koska naiset on niin nirsoja ja jotta pääsisivät treffeille . Itse en valehtele joten en usko pääseväni treffeille. Rehellisyys ei kannata näköjään.
...tai sitten se menee päinvastoin ja naiset ovat alkaneet olla tarkempia siinä kenen kanssa viitsii treffeille lähteä, KOSKA miehet valehtelevat ikänsä (ja parisuhdestatuksensa)...
- aina yksin
Kaikki eivät ole rikkaita ja komeita. Naisten on ihan mahdotonta rakastua tavis mieheen koska joku tuttu voi nähdä ja alkaa puhuu selän takana et miks tuo nyt otti tollasen luuseri taviksen.
- luuseritar
Minulla ei ole tuttuja, joten voin seurustella kenen kanssa huvittaa. Kukaan vaan ei halua seurustella minun kanssani, koska miehet eivät voi ymmärtää sellaista että nainen voi olla syrjäytynyt erakko. Pelkäävät kai että yrittäisin elää miehen kautta elämääni.
Vaikka ei voisi vähempää kiinnostaa olla toisessa kiinni 24/7. Joku pari päivää viikossa tai kahdessa olisi tarpeeksi seurustelua itselleni. Mutta miehet eivät tuommoista ymmärrä. Heille kaikki on aina joko-tai. Joko ei sitouduta millään tavalla ja ollaan ns. panokavereita ja mies on vapaa tekemään mitä lystää, tai sitten muutetaan yhteen riitelemään ja kyllästymään. Miksei kukaan enää nykyään halua seurustella kumpikin oman asuntonsa säilyttäen??? - totuuden torvi
luuseritar kirjoitti:
Minulla ei ole tuttuja, joten voin seurustella kenen kanssa huvittaa. Kukaan vaan ei halua seurustella minun kanssani, koska miehet eivät voi ymmärtää sellaista että nainen voi olla syrjäytynyt erakko. Pelkäävät kai että yrittäisin elää miehen kautta elämääni.
Vaikka ei voisi vähempää kiinnostaa olla toisessa kiinni 24/7. Joku pari päivää viikossa tai kahdessa olisi tarpeeksi seurustelua itselleni. Mutta miehet eivät tuommoista ymmärrä. Heille kaikki on aina joko-tai. Joko ei sitouduta millään tavalla ja ollaan ns. panokavereita ja mies on vapaa tekemään mitä lystää, tai sitten muutetaan yhteen riitelemään ja kyllästymään. Miksei kukaan enää nykyään halua seurustella kumpikin oman asuntonsa säilyttäen???Jos mies löytää oikein hyvän naisen niin tottakai hän haluaa olla tämän kanssa mahdollisimman paljon. Vähemmän kiinnostavan kanssa ei kannata edes lähteä leikkiin sillä kuitenkin jossain vaiheessa tulee houkutus jonnekin missä ruoho on vihrempää. Sinun pitäisi siis löytää mies jonka mielestä olisit sen verran hyvä seurustelukumppani että hän haluaisi olla aina välillä pari päivää kanssasi. Aikamoista tasapainoilua...
- ???
Jos mies löytää oikein hyvän naisen niin tottakai hän haluaa olla tämän kanssa mahdollisimman paljon. Vähemmän kiinnostavan kanssa ei kannata edes lähteä leikkiin sillä kuitenkin jossain vaiheessa tulee houkutus jonnekin missä ruoho on vihrempää. Sinun pitäisi siis löytää mies jonka mielestä olisit sen verran hyvä seurustelukumppani että hän haluaisi olla aina välillä pari päivää kanssasi. Aikamoista tasapainoilua...
Eihän normaalissa elämässä ehdi olemaan kuin pari päivää viikossa yhdessä, vai teetkö itse töitä kotonasi?
- totuuden torvi
??? kirjoitti:
Eihän normaalissa elämässä ehdi olemaan kuin pari päivää viikossa yhdessä, vai teetkö itse töitä kotonasi?
En tee töitä kotonani mutta tarkoitin sitä että jos ihminen tapaa toisen ihmisen johon ihastuu niin usein tämä on vähän on-off-tyyppinen tilanne. Harva kykenee säännöstelemään tunteitaan niin että pari päivää viikossa -tyyppinen tapailu onnistuu. Ei siinä mitään vikaa ole, mutta tarkoitan vain että aika hankala on löytää kumppania tällaiseen suhteeseen. Siksi kai ihmiset useimmiten muuttavat yhteen rakastuttuaan. Onhan sitä elämää työpäivän jälkeenkin.
- N40+
En tee töitä kotonani mutta tarkoitin sitä että jos ihminen tapaa toisen ihmisen johon ihastuu niin usein tämä on vähän on-off-tyyppinen tilanne. Harva kykenee säännöstelemään tunteitaan niin että pari päivää viikossa -tyyppinen tapailu onnistuu. Ei siinä mitään vikaa ole, mutta tarkoitan vain että aika hankala on löytää kumppania tällaiseen suhteeseen. Siksi kai ihmiset useimmiten muuttavat yhteen rakastuttuaan. Onhan sitä elämää työpäivän jälkeenkin.
Itsekin haen suhdetta, jossa ei muutettaisi yhteen asumaan, ja tapaaminen pari kertaa viikossa olisi varmaan ihan passeli. Olen luonteeltani sen verran introvertti, että tarvitsen aikaa ja tilaa itselleni aika paljon. Tämä on siis oman hyvinvointini kannalta keskeinen asia.
Sillä ei ole mitään tekemistä tunteiden säännöstelyn kanssa. Olen kerran ollut umpirakastunut ihmiseen vaikka en nähnyt häntä yli vuoteen. Kaukosuhdekin voisi siis kohdallani toimia. Tykkään seksistä, mutta voin olla ilman vuosiakin, jos on pakko.
Kaltaisiani ihmisiä pidetään varmaan sitoutumiskammoisina, mutta siitä ei ole kyse. Haen nimenomaan sitoutmista, en mitään vakipanoa tai muuta epämääräistä säätöä. Sitoutuminen on itselleni nimenomaan tunteen ja tahdon asia, eikä liity millään tavalla siihen missä asutaan ja ollaanko fyysisesti koko ajan yhdessä. - totuuden torvi
N40+ kirjoitti:
Itsekin haen suhdetta, jossa ei muutettaisi yhteen asumaan, ja tapaaminen pari kertaa viikossa olisi varmaan ihan passeli. Olen luonteeltani sen verran introvertti, että tarvitsen aikaa ja tilaa itselleni aika paljon. Tämä on siis oman hyvinvointini kannalta keskeinen asia.
Sillä ei ole mitään tekemistä tunteiden säännöstelyn kanssa. Olen kerran ollut umpirakastunut ihmiseen vaikka en nähnyt häntä yli vuoteen. Kaukosuhdekin voisi siis kohdallani toimia. Tykkään seksistä, mutta voin olla ilman vuosiakin, jos on pakko.
Kaltaisiani ihmisiä pidetään varmaan sitoutumiskammoisina, mutta siitä ei ole kyse. Haen nimenomaan sitoutmista, en mitään vakipanoa tai muuta epämääräistä säätöä. Sitoutuminen on itselleni nimenomaan tunteen ja tahdon asia, eikä liity millään tavalla siihen missä asutaan ja ollaanko fyysisesti koko ajan yhdessä.Eihän tuossa mitään pahaa ole mutta pakko jonkun on teille rehellisesti kertoa että ei tuo miesten näkökulmasta ole kovin houkutteleva diili. Mies ei pysty olemaan ilman seksiä vuosia, varsinkaan jos on löytänyt ihastuttavan kumppanin. Kyllä te tiedätte miten siinä valitettavasti käy kun houkutuksia tulee vastaan.
- N40+
Eihän tuossa mitään pahaa ole mutta pakko jonkun on teille rehellisesti kertoa että ei tuo miesten näkökulmasta ole kovin houkutteleva diili. Mies ei pysty olemaan ilman seksiä vuosia, varsinkaan jos on löytänyt ihastuttavan kumppanin. Kyllä te tiedätte miten siinä valitettavasti käy kun houkutuksia tulee vastaan.
Minähän puhuin itsestäni, en tarkoittanut että miehen pitäisi olla ilman seksiä vuosia. :) Jos näemme pari kolme kertaa viikossa, niin eiköhän se jo aika monelle ihan riitä.
Ja kun täällä aina niistä tasoista puhutaan, niin onko väärin jos haluan tasoiseni miehen, eli miehen joka kykenee uskollisuuteen kuten minäkin. Ja jolle seksissä laatu korvaa määrän. :) - totuuden torvi
N40+ kirjoitti:
Minähän puhuin itsestäni, en tarkoittanut että miehen pitäisi olla ilman seksiä vuosia. :) Jos näemme pari kolme kertaa viikossa, niin eiköhän se jo aika monelle ihan riitä.
Ja kun täällä aina niistä tasoista puhutaan, niin onko väärin jos haluan tasoiseni miehen, eli miehen joka kykenee uskollisuuteen kuten minäkin. Ja jolle seksissä laatu korvaa määrän. :)Tasot ovat siitä jännä juttu että ne eivät mene ihan noin suoraviivaisesti. Ainakin tilastojen mukaan naiset ovat uskollisempia kuin miehet, joten se uskollinen mies saa valita paljon isommasta joukosta siinä mielessä "tasoisensa" naisen.
- N40+
Tasot ovat siitä jännä juttu että ne eivät mene ihan noin suoraviivaisesti. Ainakin tilastojen mukaan naiset ovat uskollisempia kuin miehet, joten se uskollinen mies saa valita paljon isommasta joukosta siinä mielessä "tasoisensa" naisen.
Ei kai se nyt ainoa kriteeri olekaan kenellekään. Ei myöskään itselleni. :)
- ???
Eihän tuossa mitään pahaa ole mutta pakko jonkun on teille rehellisesti kertoa että ei tuo miesten näkökulmasta ole kovin houkutteleva diili. Mies ei pysty olemaan ilman seksiä vuosia, varsinkaan jos on löytänyt ihastuttavan kumppanin. Kyllä te tiedätte miten siinä valitettavasti käy kun houkutuksia tulee vastaan.
Ja seksikö se sitten on se pääsyy että asutaan yhdessä? Jos välimatka ei ole pitkä, kai sitä voi käydä naida napauttamassa kerran keskellä viikkoa ja sitten lisää viikonloppuna.
Monet ihmiset ovat sanoneet että suhde voi paremmin kun ei olla liikaa yhdessä. Se varsinkin tuntuu aika hassulta että jos mies on sinkku, ei se ole niinkään itsestäänselvää että hän saa seksiä jokaikinen viikkokaan, saati sitten päivittäin (ellei hän suostu lähtemään baarista jokaikisen etäisesti naista muistuttavan tyypin matkaan...) Mutta kun asutaan samassa asunnossa niin sitten yhtäkkiä mies olettaa että seksiä on jokaikinen päivä. Alkuun voi ollakin, kun mies on naiselle jännittävä uutuus, mutta kaikkeen kyllästyy.
Sitten miehet ihmettelevät että miksei akka enää anna, kun itse ovat pilanneet jännittävän ja nautinnollisen seksin tekemällä siitä arkista jokapäiväistä kaurapuuroon verrattavaa rutiinia.
Luontaista on että ihmiset parittelevat kuin viimeistä päivää aina kun kohtaavat oltuaan erossa. Jos järjestää elämänsä niin että eroa on aina edes pari päivää, niin eiköhän lempi leisku ja roisku! - totuuden torvi
??? kirjoitti:
Ja seksikö se sitten on se pääsyy että asutaan yhdessä? Jos välimatka ei ole pitkä, kai sitä voi käydä naida napauttamassa kerran keskellä viikkoa ja sitten lisää viikonloppuna.
Monet ihmiset ovat sanoneet että suhde voi paremmin kun ei olla liikaa yhdessä. Se varsinkin tuntuu aika hassulta että jos mies on sinkku, ei se ole niinkään itsestäänselvää että hän saa seksiä jokaikinen viikkokaan, saati sitten päivittäin (ellei hän suostu lähtemään baarista jokaikisen etäisesti naista muistuttavan tyypin matkaan...) Mutta kun asutaan samassa asunnossa niin sitten yhtäkkiä mies olettaa että seksiä on jokaikinen päivä. Alkuun voi ollakin, kun mies on naiselle jännittävä uutuus, mutta kaikkeen kyllästyy.
Sitten miehet ihmettelevät että miksei akka enää anna, kun itse ovat pilanneet jännittävän ja nautinnollisen seksin tekemällä siitä arkista jokapäiväistä kaurapuuroon verrattavaa rutiinia.
Luontaista on että ihmiset parittelevat kuin viimeistä päivää aina kun kohtaavat oltuaan erossa. Jos järjestää elämänsä niin että eroa on aina edes pari päivää, niin eiköhän lempi leisku ja roisku!Mikäs siinä jos tällaiseen suhteeseen valmiita miehiä löytyy ja homma toimii. Sittenhän kaikki on hyvin. Jos ei ole niin ei se järkeilemällä parane. Miehet ovat usein on-off-tyyppejä kuten nimimerkki "luuseritar" kirjoitti. Se koskee seksiä mutta koskee se rakkauttakin. En minä ainakaan ihastuttuani ja rakastuttuani halua olla suurinta osaa viikossa erossa. En vaikka se olisi kuinka järkevää toimivan seksielämän kannalta. Jos tunteet ovat laimenpia niin sitten se voisi onnistuakin, mutta se tuskin on se mitä sinä haluat?
- itku-iita
Mikäs siinä jos tällaiseen suhteeseen valmiita miehiä löytyy ja homma toimii. Sittenhän kaikki on hyvin. Jos ei ole niin ei se järkeilemällä parane. Miehet ovat usein on-off-tyyppejä kuten nimimerkki "luuseritar" kirjoitti. Se koskee seksiä mutta koskee se rakkauttakin. En minä ainakaan ihastuttuani ja rakastuttuani halua olla suurinta osaa viikossa erossa. En vaikka se olisi kuinka järkevää toimivan seksielämän kannalta. Jos tunteet ovat laimenpia niin sitten se voisi onnistuakin, mutta se tuskin on se mitä sinä haluat?
Kuulostaa ääliömäisen tosikkomaiselta touhulta. Netissä usein miehet peräänkuuluttavat naiselta rentoutta, ja se rentous tarkoittaa sitä että on valmis loikkaamaan heti punkkaan. Samaan aikaan miehet itse haaveilevat kuin pikku neidit kotileikistä, kunhan vain se oikea osuu kohdalle, ja koska sitä ei osu koskaan, kun ei kukaan ole tarpeeksi uljas nainen näiden haaveilijoiden mielestä, niin sitten ei joko vastata tai pidetä yhteyttä yllä tai haetaan pelkkää seksiä.
Jos laitan ilmoitukseeni että en halua yhteen asumaan, saan sitten tietysti kaikki hännänheiluttajat kimppuuni? - totuuden torvi
itku-iita kirjoitti:
Kuulostaa ääliömäisen tosikkomaiselta touhulta. Netissä usein miehet peräänkuuluttavat naiselta rentoutta, ja se rentous tarkoittaa sitä että on valmis loikkaamaan heti punkkaan. Samaan aikaan miehet itse haaveilevat kuin pikku neidit kotileikistä, kunhan vain se oikea osuu kohdalle, ja koska sitä ei osu koskaan, kun ei kukaan ole tarpeeksi uljas nainen näiden haaveilijoiden mielestä, niin sitten ei joko vastata tai pidetä yhteyttä yllä tai haetaan pelkkää seksiä.
Jos laitan ilmoitukseeni että en halua yhteen asumaan, saan sitten tietysti kaikki hännänheiluttajat kimppuuni?Ääliömäistä tai ei, mutta jokaisella on oikeus tehdä näissä asioissa kuten parhaaksi näkee. Tuskin se minun vikani on että haluamasi parisuhde vaatii juuri tietynlaisen miehen tietynlaisessa elämäntilanteessa. Voit tietysti syyttää siitäkin koko maailmaa ja miehiä varsinkin mutta veikkaan että se ei auta asiassa.
- itku-iita
Ääliömäistä tai ei, mutta jokaisella on oikeus tehdä näissä asioissa kuten parhaaksi näkee. Tuskin se minun vikani on että haluamasi parisuhde vaatii juuri tietynlaisen miehen tietynlaisessa elämäntilanteessa. Voit tietysti syyttää siitäkin koko maailmaa ja miehiä varsinkin mutta veikkaan että se ei auta asiassa.
Ei kai ihmisiä voi siitä syyttää että he eivät ole juuri sellaisia ihmisiä kuin millaisen itse kaipaan lähelleni? xD Jos jotain lähdetään syyttämään, niin kovaa kohtaloa. Mutta ei syytökset tietysti mitään auta. Kiukkuaan parahtelee vain koska se purkaa painetta (kai).
Tottakai jokainen etsii juuri tietynlaista ihmisistä tietynlaisessa elämäntilanteessa, että jutusta ylipäätään tulisi jotain! Jos kukatahansa minkälaisessa elämässä vaan kävisi, voisi ottaa seuraavan raitilla vastaan rallattelevan ihmisen kumppanikseen. (Välittämättä siitä että hänellä kenties on jo mustasukkainen kumppani jossakin, jotain todella vaikeita ongelmia joihin hän vetää rakkaansakin kuin suohon, vastenmielisiä tapoja jotka tekevät läsnäolijat hulluksi jne.) Emme me ole mitään koiria että mikä tahansa käy kunhan on vaan suurinpiirtein vastakkaisen sukupuolen edustaja!
Ei kannata alkaa pitämään jotain tietynlaisuuden missikisoja jossa on jotenkin hyväksyttävämpää hakea yhtä ihmistyyppiä, mutta ei jotain toista tyyppiä. Jotkin ihmistyypit vaikuttavat harvinaisemmilta kuin toiset, mutta me emme vaan kaikki millään ilveellä ole yleisesti yhteensopivia toisillemme ja ehkä se on hyväkin asia se. En minä ainakaan halua elää muurahaispesässä jossa kaikki ovat toistensa klooneja.
- 7+1
Huvittavin miehen profiili löytyy sellainen, jossa ikä 100 vuotta ja etsii n.20-40 vuotiasta naista.
- mitä kummaa
Onhan tuolla e-kontaktissa ilmoitus, joka sentään on maksullinen, niin 82v.
nainen hakee 18-18 vuotiasta ja kehuu itseään hemaisevaksi tyyliin.
Siis onko nämä feikkejä, vai muuten vaan hulluja.
- obladii1
Hyvä kysymys. Olen itse ollut sinkkuna jo aika pitkään. Aktivoidun silloin tällöin deittipalstoille. JOku jo sanoikin, että ne kenstä itse on kiinnostunut eivät kiinnostu minusta ja toisinpäin. Miehet jotka kiinnostuvat minusta ovat usein reppanoita tai heillä on ilmiselvä mielenterveysongelma. Miehet joista itse kiinnostun, etsivät nuorempaa ja hoikempaa = anorektikkoa (olen 170 cm ja kokoa 38 ja muutaman miehen mielestä liian kookas, että onnea vaan heille etsinnöissä).
Itselleni on tärkeää, että mies on kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, on vihertävä jne. Tällaisia miehiä ei juuri netissä pyöri.- totuuden torvi
Yhteiskunnallisista asioista kiinnostunut mies on luultavasti melko kysytty koska oletettavasti hän on fiksu ja hoitaa omatkin asiansa kunnolla. Valitettavasti miesten ja naisten kiinnostavuus koostuu niin erilaisista asioista. Jos olet isokokoinen nainen ja haet tällaista kysyttyä miestyyppiä niin ei ole ihme että tulee kohtaamisongelmia.Toivottavasti silti jossain vaiheessa tärppää.
- Irti Vihreydestä
Vihertävyys on todella paha turn-off menestyvien miesten silmissä, sillä se kertoo luovuttamisesta ja sinisilmäisyydestä elämän faktojen edessä.
- linkki vinkki
"Itselleni on tärkeää, että mies on kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, on vihertävä jne."
Tuosta jo voi arvata mitä mieltä pitää olla tietyistä asioista.
Minua kiinnostaa suuresti hengelliset ja yhteiskunnalliset asiat ja kannatan luonnonsuojelua, mutta en ole etsimääsi tyyppiä. En ole Moraalisesti Hyvä Ihminen.
Suurin osa miehistä ei pidä tummia ihquttavista reikäpäistä. Sinä etsit jotain cuckoldia, joten ei kannata katsella mitään tekniikan, kaupan tai tieteen tyyppejä tai tavan duunareita.
"Tällaisia miehiä ei juuri netissä pyöri. "
Jokaisella alakulttuurilla on netissä omat yhteisönsä. Sinun kohderyhmääsi ovat vasemmistolaiset katutaiteilijat tai anarkistit. Kokeile vaikka Takku.net tai Basso.fi tai VihreaLanka.fi. Osallistu puoluetoimintaan. - 13+11
Yhteiskunnallisista asioista kiinnostunut mies on luultavasti melko kysytty koska oletettavasti hän on fiksu ja hoitaa omatkin asiansa kunnolla. Valitettavasti miesten ja naisten kiinnostavuus koostuu niin erilaisista asioista. Jos olet isokokoinen nainen ja haet tällaista kysyttyä miestyyppiä niin ei ole ihme että tulee kohtaamisongelmia.Toivottavasti silti jossain vaiheessa tärppää.
Psst: koko 38 on sama kuin koko S-M. Oletko pro-Ana, jos se on mielestäsi "isokokoinen"..? Vai etkö vain tiedä, miten naisten vaatekoot menevät?
- totuuden torvi
13+11 kirjoitti:
Psst: koko 38 on sama kuin koko S-M. Oletko pro-Ana, jos se on mielestäsi "isokokoinen"..? Vai etkö vain tiedä, miten naisten vaatekoot menevät?
En vain tiedä miten naisten vaatekoot menevät. Kirjoitin että JOS olet isokoinen...
- obladii1
Totuuden torvelle: pointtini oli, etten ole isokokoinen nainen. Moni mies oli sitten minkä näköinen tahansa kaipaa rinnalleen mallin mitoissa olevaa naista. Tällainen normaali, ilman yhtään ylimääräistä kiloa ei kelpaa. Mutta eiköhän se oikea ja fiksu jostain tule vielä vastaan :)
- totuuden torvi
Paljonko painat? Tuntuu hieman kummallisilta nuo ajatuksesi sillä miesten keskuudessa ei koskaan katsella että "tuossapa on upea anorektikko".
- Mitä vittua nyt taas
Nimenomaan normaalit, joilla ei ole ylimääräisiä kiloja, ovat niitä kaikkein haetuimpia. Perus catwalk-tusinamallit eivät yleensä ole sitä mitä haetaan.
Ettei nyt olisi käynyt niin, että perinteisen naisen tapaan elät harhakuvitelmassa, jossa "normaali, ei ylimääräisiä kiloja" tarkoittaa, että maha roikkuu haarovälissä ja perse polvitaipeissa? Ei, se ei ole normaalia, vaikka se lähestulkoon se yleisin vaihtoehto nykyään onkin. - ----
Mitä vittua nyt taas kirjoitti:
Nimenomaan normaalit, joilla ei ole ylimääräisiä kiloja, ovat niitä kaikkein haetuimpia. Perus catwalk-tusinamallit eivät yleensä ole sitä mitä haetaan.
Ettei nyt olisi käynyt niin, että perinteisen naisen tapaan elät harhakuvitelmassa, jossa "normaali, ei ylimääräisiä kiloja" tarkoittaa, että maha roikkuu haarovälissä ja perse polvitaipeissa? Ei, se ei ole normaalia, vaikka se lähestulkoon se yleisin vaihtoehto nykyään onkin.No jos nainen on 170 cm ja kokoa 38 kuten nimimerkki obladii1 kertoi olevansa, niin ei todellakaan ole isokokoinen!
- totuuden torvi
---- kirjoitti:
No jos nainen on 170 cm ja kokoa 38 kuten nimimerkki obladii1 kertoi olevansa, niin ei todellakaan ole isokokoinen!
Jotenkin arvasin että kysymykseeni kiloista ei tule vastausta. Onhan se tietysti mukavampi syyttää muita kuin ottaa se riski että itsessäkin olisi jotain parannettavaa.
- ---
Jotenkin arvasin että kysymykseeni kiloista ei tule vastausta. Onhan se tietysti mukavampi syyttää muita kuin ottaa se riski että itsessäkin olisi jotain parannettavaa.
Mitä hemmetin väliä sillä on mitä ihminen painaa, jos tuolla pituudella sopii noin pieneen vaatekokoon? Kumpi on tärkeämpää, se miltä itse näyttää vai se mitä vaaka näyttää?
- totuuden torvi
--- kirjoitti:
Mitä hemmetin väliä sillä on mitä ihminen painaa, jos tuolla pituudella sopii noin pieneen vaatekokoon? Kumpi on tärkeämpää, se miltä itse näyttää vai se mitä vaaka näyttää?
Minulle tuolllainen vaatekoko ei kerro yhtään mitään ja luulen että useimmat muutkin miehet ovat yhtä tietämättömiä niiden suhteen. Yleensä naiset ilmoittavatkin kokonsa juuri tämän takia vaatekoon muodossa mieluummin kuin kiloina.
- ----
Minulle tuolllainen vaatekoko ei kerro yhtään mitään ja luulen että useimmat muutkin miehet ovat yhtä tietämättömiä niiden suhteen. Yleensä naiset ilmoittavatkin kokonsa juuri tämän takia vaatekoon muodossa mieluummin kuin kiloina.
Niin ovat ja yhtä tietämättömiä kilojen suhteen. Ja saman painoiset ihmiset voivat näyttää keskenään ihan erilaiselta, joten ei se painokaan aina kaikkea kerro.
38 vastaa kokoa M. - totuuden torvi
---- kirjoitti:
Niin ovat ja yhtä tietämättömiä kilojen suhteen. Ja saman painoiset ihmiset voivat näyttää keskenään ihan erilaiselta, joten ei se painokaan aina kaikkea kerro.
38 vastaa kokoa M.Selitetään nyt vielä että paino tai vaatekoko on minusta tässä epäolennainen asia. Olennaista on se onko rehellinen, itselleen ja muille. Ylipainoinenkin ihminen pystyy selittämään asian parhain päin jos niin päättää. Enkä nyt tarkoita asian hyväksymistä ja sen kanssa sovussa elämistä, vaan asian vääntämistä niin monelle mutkalle että lopulta hän ei itsekään näe ongelmaa. Vika on aina katsojan silmässä.
Sama pätee kaikkiin muihinkin asioihin. Miten ihmeessä voi kehittyä missään asiassa jos ei näe itsessään mitään kehitettävää? Onko tosiaan niin että jos nainen ei saa miehiä kiinnostumaan itsestään niin vika on aina miesten typerissä kriteereissä? - ---
Selitetään nyt vielä että paino tai vaatekoko on minusta tässä epäolennainen asia. Olennaista on se onko rehellinen, itselleen ja muille. Ylipainoinenkin ihminen pystyy selittämään asian parhain päin jos niin päättää. Enkä nyt tarkoita asian hyväksymistä ja sen kanssa sovussa elämistä, vaan asian vääntämistä niin monelle mutkalle että lopulta hän ei itsekään näe ongelmaa. Vika on aina katsojan silmässä.
Sama pätee kaikkiin muihinkin asioihin. Miten ihmeessä voi kehittyä missään asiassa jos ei näe itsessään mitään kehitettävää? Onko tosiaan niin että jos nainen ei saa miehiä kiinnostumaan itsestään niin vika on aina miesten typerissä kriteereissä?Mitä ihmettä sinä oikein väännät? Sinä nimenomaan otit tuon painoasian esille. On varmasti monia ihmisiä, jotka syyllistyvät (itse)petokseen tässä(kin) asiassa, mutta henkilö jolle vastasit ja jonka painoa kyselit, ei selvästikään tähän kategoriaan kuulu.
"Onko tosiaan niin että jos nainen ei saa miehiä kiinnostumaan itsestään niin vika on aina miesten typerissä kriteereissä? "
Kyse on siitä että oikeanlaiset ihmiset eivät aina kohtaa. Ei se välttämättä ole kenenkään vika. - no esim.
mun mitat on 177cm ja 60kg, eli bmi siinä normaalin alarajoilla. Vaatekoko vaihtelee M / L (38-40), pidän enemmän L-koosta kun väljemmät tuntuu päällä mukavammalta.
Miehillä tuntuu taas olevan tapana ilmottaa painonsa "normaalina, "sopusuhtaisena, lihaksikkaana, urheilullisena" jne., jopa "hoikkana" vaikka painoo ois sitten todellisuudessa 20 kiloo liikaa. On vähän kiusallista kysyä niitä kiloja tarkemmin jos ei ite meinaa kertoo. - totuuden torvi
--- kirjoitti:
Mitä ihmettä sinä oikein väännät? Sinä nimenomaan otit tuon painoasian esille. On varmasti monia ihmisiä, jotka syyllistyvät (itse)petokseen tässä(kin) asiassa, mutta henkilö jolle vastasit ja jonka painoa kyselit, ei selvästikään tähän kategoriaan kuulu.
"Onko tosiaan niin että jos nainen ei saa miehiä kiinnostumaan itsestään niin vika on aina miesten typerissä kriteereissä? "
Kyse on siitä että oikeanlaiset ihmiset eivät aina kohtaa. Ei se välttämättä ole kenenkään vika.No jos ihminen on vakuuttunut sitä että hän on juuri hyvänkokoinen niin luulisi että hän voi kertoa painonsakin.
- kolmekasi
No jos ihminen on vakuuttunut sitä että hän on juuri hyvänkokoinen niin luulisi että hän voi kertoa painonsakin.
Ehkäpä hän ei muista enää koko keskustelua. Emme me kaikki jää kupeksimaan johonkin ketjuun iäksi ajaksi.
Olen juuri tuota kokoa 38. Olen 168 cm ja painan näin talvella 59 - 61 kg, kesällä 58 - 59 kg. Kesällä tulee uitua paljon, ja se virtaviivaistaa ja laskee painoakin. Kaippa sitä kävelyäkin kertyy kesällä enempi.
Tuolla painolla olen mielestäni normaali, mutta jos laitan ilmoitukseen normaali se käsitetään nykyään niin että vatsamakkara pursuaa yli äyräiden. Ei pursua, joten määrittelen itseni hoikaksi. Paras kuvaus olisi kai "hoikan normaali" tai "normaali hoikka".
Olen ollut aikoinaan normaalin painoindeksin ylärajalla ja silloinkin sain survottua itseni numeroon 38, jotakuinkin. Olen myös ollut lievästi alipainoinen ja siinä vaiheessa nro 38 housut alkoivat putoamaan jalasta ja paremmin sopi nro 36.
Että onhan se aika kaikenlaisia kroppia kattava koko, mutta onko sillä sitten tosiaan niin suuren suuri merkitys että mitä ihminen painaa jos hän ei painoindeksiltään kuitenkaan sitä 25:sta ylitä?
Miehet surutta laittavat ilmoitukseensa että normaali, vaikka painoa on 100 kg ja pituutta vaikkapa 180 cm. Naiset jos tekevät samoin niin herra isä mikä huuto ja ulina aina tällä palstalla. - totuuden torvi
kolmekasi kirjoitti:
Ehkäpä hän ei muista enää koko keskustelua. Emme me kaikki jää kupeksimaan johonkin ketjuun iäksi ajaksi.
Olen juuri tuota kokoa 38. Olen 168 cm ja painan näin talvella 59 - 61 kg, kesällä 58 - 59 kg. Kesällä tulee uitua paljon, ja se virtaviivaistaa ja laskee painoakin. Kaippa sitä kävelyäkin kertyy kesällä enempi.
Tuolla painolla olen mielestäni normaali, mutta jos laitan ilmoitukseen normaali se käsitetään nykyään niin että vatsamakkara pursuaa yli äyräiden. Ei pursua, joten määrittelen itseni hoikaksi. Paras kuvaus olisi kai "hoikan normaali" tai "normaali hoikka".
Olen ollut aikoinaan normaalin painoindeksin ylärajalla ja silloinkin sain survottua itseni numeroon 38, jotakuinkin. Olen myös ollut lievästi alipainoinen ja siinä vaiheessa nro 38 housut alkoivat putoamaan jalasta ja paremmin sopi nro 36.
Että onhan se aika kaikenlaisia kroppia kattava koko, mutta onko sillä sitten tosiaan niin suuren suuri merkitys että mitä ihminen painaa jos hän ei painoindeksiltään kuitenkaan sitä 25:sta ylitä?
Miehet surutta laittavat ilmoitukseensa että normaali, vaikka painoa on 100 kg ja pituutta vaikkapa 180 cm. Naiset jos tekevät samoin niin herra isä mikä huuto ja ulina aina tällä palstalla.Jos olet mielestäsi normaali niin eikö silloin kannata ihan rehellisesti laittaa ilmoitukseen että normaali? Eihän tuossa ole mitään järkeä että arvaillaan etukäteen toisten ajatuksia ja määritellään asioita sen perusteella.
Ei paino ole minulle mikään kaiken merkityksellisin asia mutta ajattelun rehellisyys on. Ihminen joka ei selitä väkisin asioita parhainpäin on paljon viehättävämpi ja saa helpommin seuraa kuin itseään pettävä lajikumppaninsa. - ----
Jos olet mielestäsi normaali niin eikö silloin kannata ihan rehellisesti laittaa ilmoitukseen että normaali? Eihän tuossa ole mitään järkeä että arvaillaan etukäteen toisten ajatuksia ja määritellään asioita sen perusteella.
Ei paino ole minulle mikään kaiken merkityksellisin asia mutta ajattelun rehellisyys on. Ihminen joka ei selitä väkisin asioita parhainpäin on paljon viehättävämpi ja saa helpommin seuraa kuin itseään pettävä lajikumppaninsa.Jotkut naiset eivät laita profiiliinsa painoa siksi, että miehillä ei ole käsitystä minkä näköinen nainen minkäkin painoinen voi olla. Monet pitävät esim. 70 kg painavaa naista lihavana, vaikka tämä olisi pitkäkin. Esim. tällä palstalla on joku mies joskus sanonut että 170cm/70kg on läski.
Tässä pari esimerkkiä naisista, jotka ovat tuon kokoisia:
http://www.mybodygallery.com/photos-30940-body-shape.htm#img
http://www.mybodygallery.com/photos-30939-body-shape.htm#img
Tässä 170/72 ja 170/73:
http://www.mybodygallery.com/photos-30150-body-shape.htm#img
http://www.mybodygallery.com/photos-25440-body-shape.htm#img
Nämä naiset saattaisvat monellekin miehelle kelvata oikein hyvin, mutta jos he ilmoittasivat painonsa, niin moni mies jättäisi vastaamatta, koska nämä naiset ovat normaalin BMI:n ylärajoilla, vähän alle tai vähän yli. - totuuden torvi
---- kirjoitti:
Jotkut naiset eivät laita profiiliinsa painoa siksi, että miehillä ei ole käsitystä minkä näköinen nainen minkäkin painoinen voi olla. Monet pitävät esim. 70 kg painavaa naista lihavana, vaikka tämä olisi pitkäkin. Esim. tällä palstalla on joku mies joskus sanonut että 170cm/70kg on läski.
Tässä pari esimerkkiä naisista, jotka ovat tuon kokoisia:
http://www.mybodygallery.com/photos-30940-body-shape.htm#img
http://www.mybodygallery.com/photos-30939-body-shape.htm#img
Tässä 170/72 ja 170/73:
http://www.mybodygallery.com/photos-30150-body-shape.htm#img
http://www.mybodygallery.com/photos-25440-body-shape.htm#img
Nämä naiset saattaisvat monellekin miehelle kelvata oikein hyvin, mutta jos he ilmoittasivat painonsa, niin moni mies jättäisi vastaamatta, koska nämä naiset ovat normaalin BMI:n ylärajoilla, vähän alle tai vähän yli.Aika kummallinen syy olla ilmoittamatta painoaan. Eipä naisetkaan ole muistaakseni osanneet arvioida pituuttani kovin hyvin jos siitä on tullut puhetta. Parempi siis jättää sekin kokonaan mainitsematta.
- kolmekasi
Jos olet mielestäsi normaali niin eikö silloin kannata ihan rehellisesti laittaa ilmoitukseen että normaali? Eihän tuossa ole mitään järkeä että arvaillaan etukäteen toisten ajatuksia ja määritellään asioita sen perusteella.
Ei paino ole minulle mikään kaiken merkityksellisin asia mutta ajattelun rehellisyys on. Ihminen joka ei selitä väkisin asioita parhainpäin on paljon viehättävämpi ja saa helpommin seuraa kuin itseään pettävä lajikumppaninsa.Minulle on saarnattu siitä että on normaalia lihoa kokoajan vanhetessaan. Itse olen sekä lihonut että laihtunut, ja ajattelin pysyä tässä 60 kg kieppeillä jonka painoinen olin parikymppisenäkin. En tiedä sitten miten mahtaa vaihdevuosien jälkeen käydä.
Jos ihmiset sanovat että pieni ylipaino on normaalia, en voi sanoa että olen normaali, jos en ole ylipainoinen piirun vertaa. Joskus pitää haistella sitä mitä mieltä muut ovat asioista, ja jos miljoona ihmistä on eri mieltä kuin minä, en ala väkisin niitä rasteja ruutuun piirustella omasta päästäni, vaan menen sen mukaan kuin yleinen näkemys on.
Minun mielestäni on normaalia että ihmisellä EI ole vatsakumpua eikä vatsamakkaroita, mutta jos muut eivät tätä mieltä ole, niin ei väkisin. Kysymys ei ole arvailusta, vaan siitä mitä olen muilta saanut kuulla vuosien mittaan.
Toisaalta jos unohtaa painon kokonaan, olemus voi jollakulla näyttää hoikalta ja jollakulla joltain muulta täysin tietämättä mikä se paino on. Itselläni kun esim. ei ole valtavia rintoja, niin näytän hoikalta, enkä esim. muodokkaalta (jota sitäkin tietysti nykyään käytetään lihavuuden synonyymina). - ---
Aika kummallinen syy olla ilmoittamatta painoaan. Eipä naisetkaan ole muistaakseni osanneet arvioida pituuttani kovin hyvin jos siitä on tullut puhetta. Parempi siis jättää sekin kokonaan mainitsematta.
Et ymmärtänyt. Ei kyse ole siitä miten pystyy arvioimaan pituutta tai painoa luonnossa, vaan siitä mitä esim. laittaa hakukriteereiksi ja mitä olettaa kun lukee profiilin näkemättä sen kirjoittajaa.
Sitä paitsi pituus on paljon yksiselitteisempi asia kuin paino, jos mietitään ulkonäköä. Painon kohdalla vaikuttaa ulkoiseen olemukseen aika paljon esim. mikä on synnynnäinen ruumiinrakenne (onko siro tai vankkarakenteisempi), miten kiinteä on, miten paljon on lihasta ja vastaavasti rasvaa, miten tasaisesti tai epätasaisesti kilot ovat kroppaan sijoittuneet.
Sen sijaan jokaisen vaikka 180 cm pitkän miehen päälaki keikkuu tasan tarkkaan sen 180 cm lattian tai maanpinnan (tai missä nyt sattuu seisomaan) yläpuolella. Siinä ei ole olemassa mitään eri variaatioita. :) - totuuden torvi
--- kirjoitti:
Et ymmärtänyt. Ei kyse ole siitä miten pystyy arvioimaan pituutta tai painoa luonnossa, vaan siitä mitä esim. laittaa hakukriteereiksi ja mitä olettaa kun lukee profiilin näkemättä sen kirjoittajaa.
Sitä paitsi pituus on paljon yksiselitteisempi asia kuin paino, jos mietitään ulkonäköä. Painon kohdalla vaikuttaa ulkoiseen olemukseen aika paljon esim. mikä on synnynnäinen ruumiinrakenne (onko siro tai vankkarakenteisempi), miten kiinteä on, miten paljon on lihasta ja vastaavasti rasvaa, miten tasaisesti tai epätasaisesti kilot ovat kroppaan sijoittuneet.
Sen sijaan jokaisen vaikka 180 cm pitkän miehen päälaki keikkuu tasan tarkkaan sen 180 cm lattian tai maanpinnan (tai missä nyt sattuu seisomaan) yläpuolella. Siinä ei ole olemassa mitään eri variaatioita. :)Entä jos hoikkana miehenä näytän pidemmältä kuin olenkaan? Minunhan pitää ottaa sekin jo huomioon profiilissani ja ilmoittaa itseni hieman pidemmäksi koska muuten annan väärän mielikuvan. Sama juttu ikävuosien kanssa. Minua on luultu ikäistäni nuoremmaksi joten otan muutaman vuoden pois iästäni. Vielä parempi olisi jättää nämä kokonaan ilmoittamatta niin sitten ei ainakaan tulisi väärinkäsityksiä.
Uskomattoman vaivan näet tällaisten asioiden kanssa kun toinen vaihtoehto olisi vain ilmoittaa se mitä kysytään. - ---
Entä jos hoikkana miehenä näytän pidemmältä kuin olenkaan? Minunhan pitää ottaa sekin jo huomioon profiilissani ja ilmoittaa itseni hieman pidemmäksi koska muuten annan väärän mielikuvan. Sama juttu ikävuosien kanssa. Minua on luultu ikäistäni nuoremmaksi joten otan muutaman vuoden pois iästäni. Vielä parempi olisi jättää nämä kokonaan ilmoittamatta niin sitten ei ainakaan tulisi väärinkäsityksiä.
Uskomattoman vaivan näet tällaisten asioiden kanssa kun toinen vaihtoehto olisi vain ilmoittaa se mitä kysytään.Mitä vaivaa? En näe muutamien lyhyiden viestien lähettämisessä mitää suurta vaivaa kun nyt täällä kipeänä makoilen. En myöskään itse nettideittaile.
Sinä siis valehtelet ikäsi ja pituutesi. Se on huomattavasti pahempaam kuin että jättää jotakin kertomatta. Todellinen tottuden torvi! :D
Jos olisin tehnyt kanssasi treffit ja saanut tietää, että olet valehdellut noin olennaisia asioita itsesäsi, niin se olisi siinä. Ihan pellenä pitäisin. - ----
--- kirjoitti:
Mitä vaivaa? En näe muutamien lyhyiden viestien lähettämisessä mitää suurta vaivaa kun nyt täällä kipeänä makoilen. En myöskään itse nettideittaile.
Sinä siis valehtelet ikäsi ja pituutesi. Se on huomattavasti pahempaam kuin että jättää jotakin kertomatta. Todellinen tottuden torvi! :D
Jos olisin tehnyt kanssasi treffit ja saanut tietää, että olet valehdellut noin olennaisia asioita itsesäsi, niin se olisi siinä. Ihan pellenä pitäisin.Sori kirjoitusvirheet. Siis "pahempaa", "totuuden" ja "itsestäsi".
- totuuden torvi
---- kirjoitti:
Sori kirjoitusvirheet. Siis "pahempaa", "totuuden" ja "itsestäsi".
Älä kirjoitusvirheitä murehdi. Pahempi juttu on se jos et tosiaan ymmärtänyt että yritin liioittelemalla osoittaa kuinka kummallinen tuo ajatustapa on. Siis tapa jättää kertomatta asioita koska olettaa että toinen ymmärtää ne väärin. Siitä ei enää ole pitkä matka suoranaiseen valehteluun.
Uskon ymmärtäväni sen verran miesten ajatusmaailmaa että on parempi jos nainen ilmoittaa ihan rehellisesti ne kilot. Jos niillä muutaman miehen karkottaa niin vielä useampi kiinnostunut tulee tilalle. Tällaisten tietojen poisjättäminen herättää vain epäilyksiä. Talousasioissakin on sanottu että selkeät huonot uutiset ovat parempia kuin jatkuva epävarmuus.
- naurava nakki
Käyttäisit sinäkin energiasi johonkin hyödyllisenpään, kuin muiden
parisuhteiden vatuloimiseen. - ...........
Nämä samat naamat, jotka kuukaudesta --- vuodesta toiseen pyörii Suomi24 Treffeissä on liian nirsoja ihmisiä... Heillä haetun henkilön kriteereinä on mm.:
- pitää olla ulkonäköä tarpeeksi paljon,
- pitää olla oikean ikäinen (= ei liian vanha/nuori),
- pitää asua tietyssä paikassa (mielellään naapurissa),
- ei saa olla työtön,
- pitäisi olla oikeanlainen; koulutus suoritettuna, työpaikka, ja palkkataso,
- jollekin on sitten hirveän tärkeää, että harrastukset vielä on "hyvät".
Sopivasti oli muuten nostettu tämä viestiketju esille kun tänään mietin juuri samaa kuin ketjun aloittaja... Nuo kriteerit tosiaan kun ovat joillakin henkilöillä liian tiukat niin todennäköisempää on esimerkiksi voittaa lottovoitto tai nähdä ihmeitä(ufo, lentävä lehmä)... Eli tämän ketjun aloittaja onkin oikeassa siinä, että tuskin nuo naiset löytää koskaan miestä...- lotto mies
Minä oon voittanut lotossa ison summan. Ja tyttöystävää mulla ei luonnollisestikkaan ole. Eli todistetusti lotossa voittaa ennemmin kun löytää naisen.
- ioioioiioio
Ei varmaan löydäkkään, tai sitten löytää vähäksi aikaa.
Toisaalta ei nää ihmiset oikeasti halua edes ihmissuhdeta.
Ei nykyään nainen tarvitse perhettä tai lapsia.... tai lapsetkin voi tehdä ja ruveta yh:ksi.
Itsenäisiä vapaita ihmisiä.- kadun kasvatti
Vain laiskat hakee kumppania deitti palstoilta. Olen aina löytänyt naiseni baarista tai suoraan kadulta. Enkä ole mikään kovin komeakaan ja olen lyhyt. Pitää olla rohkee ja puhuu tuntemattomille. Jos ei uskalla puhuu niin ei varmana löydä kumppania mistään.
- 88888888888888888888
kadun kasvatti kirjoitti:
Vain laiskat hakee kumppania deitti palstoilta. Olen aina löytänyt naiseni baarista tai suoraan kadulta. Enkä ole mikään kovin komeakaan ja olen lyhyt. Pitää olla rohkee ja puhuu tuntemattomille. Jos ei uskalla puhuu niin ei varmana löydä kumppania mistään.
ai punaisten lyhtyjen kadultako.
- samoin ukot
No minkähän takia miehetkään ei löydä kumppania, vaikka on useita
profiileja ja pörrätään kaikenmaailman kekkereissä livenä.
Puheet on kuitenkin, kuin rahattomilla lehmän ostajilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624093Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372403- 1552121
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801282
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241240Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441092Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115830