A (maanomistaja/haltijat) tekee B:stä (ihminen) C:n (parkkifirmat) kanssa käyttäytymisehtosopimuksia = ihmiskauppaa parhaimmillaan.
Parkkifirmat tuunaa sakkosi
3
83
Vastaukset
- Ei pidä maksaa!!
Yksityisten kirjoittamia parkkisakkoja ei pidä maksaa koska tällä hetkellä niillä ei ole lainvoimaa eikä perintäfirmat vie siksi maksamattomia sakkoja rosikseen,ei vaikka millaisia uhkauksia ja perintämaksuja lähettelevät. Kun tarpeeksi uhkaavia laskuja lähettävät ne laskevat sen varaan että pelotellut ihmiset kuitenkin maksaisivat sakkonsa peloissaan. Näin ei pidä kuitenkaan toimia!
- hesa_pena
Mä oon saanu montakymmentä parkkisakkoa enkä ole maksanut yhtäkään...
Tehkääpäs arvauksia kuinka olen onnistunut?
Ps ei ole muidenkaan tarvinnu maksaa niitä jos on ollu esim kamun auto alla - igor3
eikö ne vitun viranomaiset saa näitä huijari parkki pirkkoja kuriin ne on veronkiertäjiä ja paskahousuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820