Edes kohteliaisuussyistä?
En haluaisi olla, miten sen kauniisti kertoisi?
Vinkkejä!!
Eron jälkeen "pakko" olla anopin kanssa tekemisissä?
7
815
Vastaukset
- mek
Kerrot ihan asialliseti että kun emme ole sukua toiselleenne niin kiitos ja näkemiin.
- Viikonloppumummu
Onhan sinulla muitakin menoja? Ne menevät anopin kutsujen edelle, vai hyysääkö hän lapsiasi viikonloppuisin? Onko pakko ylläpitää suhteita ilmaisen hoitopaikan toivossa?
Silloin vain on kestettävä. - Kauhuanoppi
Jos ei ole lapsia, niin minkä ihmeen takia pitää olla yhteydessä? Minä en ainakaan toivo, että ex-puoliso pitäisi yhteyttää omaan äitiini.
- uskomatonta1+1=0
Minun tapauksessa niistä tuli vasta erottua hyvät kaverit ja minä jäin sitten yksin. Mikäs sen hienompaa!
- teitähän riittää
Jos lapsia anopilla oikeus heitä tavata ja lapsilla mummiaan. Muutoin ei tarvitse. Tokihan poika tuo hänelle pian uuden miniän. Pidätkö itseäsi jollain tavoin erikoisena.
- näin menee laki
Anopillahan ei ole muuten lapsien tapaamiseen minkäänlaista juridista oikeutta.
- 2 poikaa, 6 miniää:)
Ei voi olla vastaamatta. Mikä on pointtisi kommentoida noin. " Anopillahan ei ole juridista ja jne" Ei nykylain mukaan olekkaan. Mutta oletko koskaan kuullut sanaa rakkaus. Ex-anoppi on lastem mummi. Hän rakastaa lastenlapsiaan, myös sen eronneen lapsia. Jokainen tajuaa, jos kemiat eivät pelaa, jättää rauhaan ex-miniän. Mutta lapsien vuoksi on molemmin puolinen etu säilyttää kunnioitettavat välit. Ex-miniä saa hoitoapua ja mummi ja lapset tärkeää yhteistä aikaa. Mummi voi ehkä myös tarjota jotain, josta lapset jäisivät muuten paitsi. Matkoja ja taloudellistakin apua, hellittelyä ym.Tietenkin , jos vanhemmilla on yhteishuoltajuus, isä voi vierailla vanhempiensa luona lasten kanssa . Eiköhän isovanhemmat ja hyvät välit heihin ole molemminpuolinen rikkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820