Kannattaako teettää silmä- ja aurinkolasit Langkawilla, onko kokemuksia?
Kiitos ja kumarrus vinkeistä!
Luotettava optikko Langkawilla?
3
183
Vastaukset
- emppo
Olen ostanut viimeisen 12 vuoden aikana kaikki silmälasini Langkawilta. Paikka on kauppakeskuksessa Zon vieressä Underwater World Pantai Cenangilla. Optikko on oikealla ovesta katsottuna ja omistajan nimi on Andy Wang. Laatu on hyvä ja sangat aitoja merkkisankoja. Suosittelen.
- tehty.
Tai tee reissu Penangille, siellä vision first liike, Patrick Ung omistaa. Todella hyvä liike ja näöntarkastus tehtiin viimeisen päälle. Hinnat muutenkin murto-osa Suomen hinnoista.
- tingi hinnasta
tehty. kirjoitti:
Tai tee reissu Penangille, siellä vision first liike, Patrick Ung omistaa. Todella hyvä liike ja näöntarkastus tehtiin viimeisen päälle. Hinnat muutenkin murto-osa Suomen hinnoista.
Ei tarvitse mennä välttämättä Penangille,sillä minä olen ostanut useasti lasit Empon suosittelemalta optikolta Pantai Chenang rannalta olevalta optikolta,joka on Underwater Worldin vieressä Zon ostoskeskuksessa.Itse olen siellä käynyt useasti ja nyt viimeksi jouluna 2012 löysi multa silmäsairauden alun ja täällä Suomessa menin silmälääkärille ja sairaushan siellä silmässä oli,olen jonossa leikkaukseen.
Suosittelen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305870- 345373
- 293054
- 342454
- 412143
- 372118
- 152098
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391666