Tapetit

Ruut. sein

Miten tapetoin huoneen jossa kulkee sähköjohtoja? siis sähköt vedetty pintatyönä.
Olisiko hyviä neuvoja?

8

1532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pööpöilijä_kei

upota johto seinään, tasoita, pohjamaalaa ja tapetoi yli.

• Näin on

Pura asennukset tapetoinnin ajaksi.

• sein, ruut

Joo, näin teen, tulee siisti lopputulos. Kiitos Näin on

• tapetoija

Itse otin johdot pois asennuksen ajaksi. Se oli helppoo kun ne oli sellasil muovisil koukuolla kiinni

• Älkää nyt

j***alauta olko ihan kädettömiä ja alkako asennuksia purkamaan tapetoinnin takia! Sähköasentajahan tuossa taas tarvitaan ne siististi takaisin laittamaan. Tuon pinta-asennuskaapelin päälle liisteröidään kapea 5-10 cm tapettiliuska joka taputellaan tiiviisti paikalleen molemmin puolin, sitten isot vuodat molemmin puolin kaapelia siten, että ne rajoittuvat kaapelin kylkeen. Isompi vuota tulee siis osittain tämän kapean liuskan päälle. Mikäli kaapeli on kiinnitetty möhlöillä muovisilla naulakiinnikkeillä niin tehtävän haasteellisuus tietysti kasvaa.

• Näin on

Paljon kauniimpi tapetointi tulee jos tapetoinnin voi tehdä ilman sähköjohtoja on helpompi tapetoida myös. Maksaa se remontointi siitä ei pääse mihinkään. Vanhat johdot voi merkitä laittaa takaisin osaa kyllä kuka vain kaapelia seinään laittaa. Kytkekimiseen voi sähkömiestä pyytää jos haluaa. Olen nähnyt riittävästi johtojen päälle tapetointeja.

• Voi huoh
        Näin on kirjoitti:

Paljon kauniimpi tapetointi tulee jos tapetoinnin voi tehdä ilman sähköjohtoja on helpompi tapetoida myös. Maksaa se remontointi siitä ei pääse mihinkään. Vanhat johdot voi merkitä laittaa takaisin osaa kyllä kuka vain kaapelia seinään laittaa. Kytkekimiseen voi sähkömiestä pyytää jos haluaa. Olen nähnyt riittävästi johtojen päälle tapetointeja.

Siis ei Hyvää Päivää!
        Luuliko joku kätevä nikkari yllä olevaa ( Älkää nyt ) ihan todeks!? Että saa taas nauraa näille "remonttireiskoille"!

• Älkää nyt
        Voi huoh kirjoitti:

Siis ei Hyvää Päivää!
        Luuliko joku kätevä nikkari yllä olevaa ( Älkää nyt ) ihan todeks!? Että saa taas nauraa näille "remonttireiskoille"!

Saammeko lukea "Voi huoh"in version tapetoinnista. Kuulutko niihin ääliöihin jotka vedättävät sähköt joka 10. vuosi uudelleen (tai niin usein kuin emäntä kyllästyy - joko tapetteihin tai sinuun). Kaapelia kyllä kuka vain osaa seinään naulata mutta vanhan liiton ammattimies tarvitaan jotta pinta-asennuksesta tulee sellainen jota ilkeää katsella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6924
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6354
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3494
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2960
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2694
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2368
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2066
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1927
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1797
    Aihe