hei!minulla on tenniskyynärpää ja jännetuppitulehdus,auttaako akupunktio siihen?mitä muita hoitomuotoja vois kokeilla?olen pianisti.
apua tenniskyynärpäähän
4
1848
Vastaukset
- Vaimo
Kyllä se auttaa, mies nimittäin kävi hoidattamassa tenniskyynärpään ja ranteensa akupunktiossa. Hän työskentelee atk-hommissa ja oli tosi jumissa, kun lähti apua etsimään. Fysioterapia ei auttanut yhtään. Kaksi kertaa kävi akupunktiohoidossa, sen jälkeen ei enää tulehdusta eikä kipua.
Etsi hyvä akupunktiohoitaja, huonoihin ei kannata rahojansa tuhlata. - auttaa
Takuuvarma apu on laserhoito. Hoito auttaa kipuun ja tulehdukseen. Hoito maksaa suunnilleen samanverran kuin akupunktio tai hieronta.
- Hoitaja
Ehdottomasti kannattaa kokeilla akupunktiota ko. vaivoihin. Kannattaa muistaa myös se, että akupunktio, kuten mikään muukaan vastaava hoito, ei ole se joka parantaa vaivat - se ainoastaan auttaa kehoa käynnistämään sen omat paranemisprosessit. Samoin kannattaa kiinnittää erityistä huomiota vaivan alkuperäiseen aiheuttajaan eli tässä tapauksessa rasituksen määrään, asentoihin, palautumiseen, lihashuoltoon yms. eli akupunktiokaan ei auta jos perussyy jätetään huomioimatta.
Hoitajan valinnassa neuvoisin kääntymään kiinalaisen lääketieteen periaatteiden mukaan hoitavaa akupunktiohoitajan puoleen koska lääkärit, fysioterapeutit ym. käyvät useimmiten lyhyen kurssin, jossa opitaan vain pisteet ja pistäminen eikä juurikaan koko hoidon perustana olevaa laajaa 2000-vuotista teoriaa.
Onnea matkaan ja kirjoita sitten hoitokokemuksistasi, niin opimme me muutkin taas vähän :-D - hippo
Katsopas tuolta pätevän hoitajan vastaus http://www.leenarei.com/phpBB2/viewforum.php?f=1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717