Mielipiteitä siitä että helsinkiin ollaan avaamassa uutta teemaravintolaa. esim onko tämän tyyliselle paikalle yleisöä helsingissä
80's yökerho helsinkiin
11
1176
Vastaukset
- 1994
ON" KASARI TAKASIN! MINKÄ NIMINEN RAVINTOLA AVAUTUMASSA??????
- jkhkjl
Voi olla sen verran, että väki käy sen kattomassa, eli ehkä 1kk , sen jälkeen vanha juttu.
- ei nostalgiaa!
Voi vittu, kun ei mitään uutta keksitä niin kierrätetään vanhaa... Mitäköhän porukkaa tonnen 80s-paikakan tulisi? Jotain 40 luusereita jotka nostalgisoi menneitä ja elää menetettyä nuoruuttaan? Sitten vielä kasarivaatteet päälle, niin myötähäpeä on rajatonta
- dtruipiuytr
no mikä sit on hyvä, missä sitte ite käyt..
- neiti891
kyllä uskon että paikka menestyisi! kyllä muutkin kuin 40 luuserit haluavat kunnon vanhaa 80's meininkiä
- 1994
minä olen vain 18 ja haluan sinne ! 80s takaisin!
- can't understand!
Mitä ihmeen hyvää 80-luvussa on? Juppien ja leveiden olkatoppausten vuosikymmen. Miksi siihen pitäisi palata?
- ikuystrgefs
can't understand! kirjoitti:
Mitä ihmeen hyvää 80-luvussa on? Juppien ja leveiden olkatoppausten vuosikymmen. Miksi siihen pitäisi palata?
those critetias only for a dumb white trash
- kravattipakko?
Tuleeko baariin kauluspaita ja kravattipakko, kuten 80-luvulla vielä käytäntönä oli?
- kylläkylläkyl
juu, just tuollainen olisi kiva, vähän tyyliä, tanssilava ja värikkäitä kasaridrinkkejä :D En itse ehtinyt kuin hädin tuskin käydä syntymässä 80-luvulla, mutta mitä oon kuullut niin kyllä jotkut kaipaa takaisin.
Tietysti tuollakaan tuskin saa sillä verukkeella polttaa pöydässä, että on teemaravintola.
Mutta ikävä kyllä siitä tulee varmaan vaan perus yökerho/baari, jossa vaan on tekokasari neonvaloja ja silloin tällöin joku ysärihitti pyörii taustalla, kun ei sitä nyt jaksa niin tarkkaan soittolistoja tehdä.
- 80s
Upeaa, mihin tällainen paikka on kehitteillä? Kunnon 80-luvun hitit soimaan ja paikka on taattu menestys! Itse olen vain parikymppinen, ja voin taata että siellä nuorempikin kun keski-ikäinen porukka viihtyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717