Miten pääsen parhaiten Sihanoukvillestä Koh Changille? Onko laiva/lauttayhteyksiä? Pääseekö millään lennolla esim. suoraan Phnom Penhistä Tratin lentokentälle?
Sihanoukvillestä Koh Changille
2
320
Vastaukset
- Sikavillen Tieto
Voit ostaa Sihanoukvillestä bussilipun Koh Changille. Hinta luokkaa 20-30 USD, en muista tarkasti.
Bussi lähtee aamuvarhaisella Sihanoukvillestä. Rajalla olet noin puolilta päivin, mistä matka jatkuu rajamuodollisuuksien jälkeen minibussilla Koh Changille.
Laiva/lauttayhteyksiä ei ole.
Phnom Penhistä ei ole lentoja Tratiin (lieneekö mistään ulkomailta). - wiii90
Varo muuten rajalla paikallisia jotka yrittävät uskotella että sinun on maksettava heille ekstraa että pääset viisumitarkastuksen jonon ohi. Nämä tyypit hyökkäsivät kimppuun heti kun pääsin bussista ulos ja nappasivat rinkkani ja selitteli sitten kuinka minun olisi pakko maksaa ekstraa että pääsen passitarkastuksen jonon ohi, Thaimaan puolella oli kuulema minibussi odottamassa enää vain minua ja jonottamiseen menisi tunteja!
Monen jyrkän "no I'm not paying extra!" komennon jälkeen minua kuumottanut Kambo lopulta luovutti. Jonottamiseen meni max. 30 min ja rajan toisella puolella saatiin koko Koh Chang porukka odotella minibussia melko pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336624- 356063
- 293344
- 452810
- 342624
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons441863En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767