Heippa! Onko kellään tietoa siitä että kun liittyy veturin asiakkaaksi niin saa yhdensuuntaisen matkan 15e. Niin Onko se mahdollista että saan 2 matkaa sillä 15e/kpl. Eli jos matkustaisin vaikka helsinki-rovaniemi välin ja saisin sen sillä 15e ja se olisi vaan menolippu sitten jos ostaisin erikseen menolippuna rovaniemi-helsinki lipun niin voisiko sen vielä saada sillä 15e?? kiitos vielä avusta!!
veturi matkat suomessa
6
318
Vastaukset
- Kuumentava kivikone
Jos ostat menopaluun, niin saat molemmat matkat 15€ hintaaneli yht. 30€. Tosin, tarjous on voimassa vain tietyillä junavuoroilla, mutta suosittelen rekisteröitymään!
- VR_Vet
Kanssamatkustajatkin saavat lippujaan samaan hintaan. En tiedä moniko, mutta neljä ainakin.
- toopejunailija
kiitos neuvoista !!
- Selkeyttä kiitos!
Onnistuiko lippujen ostaminen? Jos onnistui, niin kerrotko, että missä vaiheessa sait valittua 15 e hintaisen lipun. Itselleni ei moista hintavaihtoehtoa tule vastaan missään vaiheessa, vaikka olen jo kassallakin asti käväissyt.
Ja mistäköhän sen näkee, että millä "valituilla lähdöillä" tuo tarjous on voimassa?- Veturilainen.
Niitä 15 euron lippuja on hyvin rajoitetetuilla vuoroilla saatavilla. Oman huomion mukaan vain iltapäivällä ja illalla meneville vuoroile.
Jos olet ollut veturin jäsen vähintään kaksi vuorokautta ja olet logattuna sisään niin ne näkyy kyllä jos on olemassa hakemallasi aikataululla.
Itse olen kaks reissua ostanut jo. Mutta kuten jo sanoin niin niitä on rajoitetusti olemassa joten voi olla että sun hakemalle aikataululle ei myydä alennuslippuja.
- Jouko16
Jos on veturin ale lippu esim. helsinki - kouvola niin voiko ton edun käyttää hyödyksi niin että nousee vasta kyytiin esim. Lahdesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777