Tällainen on alahärmään powerparkkiin tulossa kesällä, luin jostain .. mikähän se oikein mahtaa olla ja onko se katsomisen arvoista teatteria? minkä tyylistä?
UUSI ILOINEN TEATTERI
pinkkihilkka
4
160
Vastaukset
- enanyymi
Kannattaa katsoa, eiköhän se jotain iloista ole? :D
http://www.uit.fi/ - nyymiiis
Hei, suosittelen tsekkailemaan ton, itse ainakin olen kiinnostunut!!
- Lue lisää
UIT:n showt tulevat perinteisesti joka uusi vuosi tv:stä, Peacock -teatteri Helsingin Linnanmäellä on heidän kotipaikkansa. Monen monta showta olen nähnyt, aina ovat olleet hauskoja.
- sisiliisko
Yksi hyvä lisäsyy valita powerpark kesän matkailukohteeksi :) Onko kellään tietoa muuten niistä uusista vesilaitteista? Millaisia ja minkä ikäisille alkaen ne mahtaisi olla..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336694- 376153
- 293414
- 452870
- 342634
- 152328
- 372168
- 162026
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons471890En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777