Olen parikymppinen nuori ja toiveissa olisi päästä omaan (vuokra)asuntoon mahdollisimman pian. Itselläni on psyykkisiä ongelmia ja vasta nyt olen ymmärtänyt että ne aiheutuvat enimmäkseen sairaasta perhedynamiikasta mikä minun kotonani on vallinnut ja toimii yhä (mikä myös selittää sen miksi en ole kyennyt aikaisemmin asuntoa hankkimaan tai edes etsimään). Saan pistettyä asuntohakemuksen menemaan vasta ensiviikolla kun haen lääkäristä todistuksen tilastani, jonka puolestaan liitän kunnan asuntohakemukseen. En pysty aloittamaan minkäänlaista kuntoutumista nykyisessä ympäristössäni(mikä luonnollisestikin aiheuttaa ahdistusta että joudun "odottamaan" paranemisen aloittamista) joten itse koen tärkeänä että pääsen nopeasti omilleni. Kysymys siis on: Kuinka nopeasti minulla on mahdollisuus saada asunto lääkärintodistuksella?
Terveysongelmat ja asunto
4
189
Vastaukset
- Asuinkunta?
Riippuu kovasti asuinkunnastasi.
- Ristituli
Kirkkonummi
- Kaikki maksaa
Laita kaikkiin mahdollisiin paikkoihin anomukset. Miten aiot rahoittaa asumisesi?
http://www.kirkkonummi.fi/prime_367.aspx
http://www.kirkkonummi.fi/instancedata/prime_product_julkaisu/kirkkonummi/embeds/kirkkonummiwwwstructure/25464_Muut_kunnan_alueella_olevat_arava_korkotukivuokra-asunnot_30112011.pdf - hip1
En tiedä rahoituksestasi mutta ole yhteydessä sossuun jos on tarvis, auttavat sieltäkin löytämään asunnon. Tilanteesi kuullostaa samalta kuin omani vuosia sitten, onneksi älyät lähteä pois ja tajusit mistä ongelmat johtuvat. Onnea asunnon etsintään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336224- 345723
- 293224
- 342554
- 452540
- 152218
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749- 131735
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727