Ärsyttävää kun ajanvietteet on tekemällä tehty. Biljardin peluuta, golffia tai vaikka keilaamaan. Jos typyt eivät näitä harrasta silloin kun kameroita ei ole maisemissa, on näky aika teennäinen ja tosi-tv idea loputkin rippeet ovat tipotiessä.
Suomi-tytöt New Yorkissa - Nelosella!
3
165
Vastaukset
- sekasinNewYorkista
Tajusko joku Alex Alexadran toilailuja? Ensin se hakee taustatanssijoita. Sitten se saa puhelun manageriltaan että keikka on siirretty alakertaa. Nyt täytyy saada taustatanssijat innostumaan keikasta, koska alakerrassa on tilaa tanssia. Sitten ei muuta kun tutustumaan keikkapaikkaa ja hän itse päättää että hän esiintyyn yläkerrassa ja yläkerran pääesiintyjä "voi vaikka esiintyä ulkona". Soitto koreografille että "mä päätin esiintyä yläkerrassa dj:kanssa ja siellä ei ole tilaa taustatanssioille, mutta kyllä he voivat ilmestyä paikalle muuten vaan vaikka heiluun siihen vierelle". Ei muuta kuin keikalle ja mitä kummaa, enkö pääsekkään yläkertaan esiintymään koska Macy Gray on siellä, uskomatonta.... "mä olen perunut mun taustatanssijani blablablaa" ja nyt joudunkin alakertaan esiintymään ja heilumaan siellä ypöyksin yleisön seassa?
- bb haiseee
Vitun rasittavia natkuja. Ärsyttää kun ne puhuu englantia ja suomea sekaisin, vitun urpot. Tulee meilee andy mc coy , heukaa lässytystä koko ohjelma.
Uskomatonta pashaa - uujjsjsjjs
oli hauska ohjelma.naurattii--iso keikka suomessa..raumalla kourallinen yleisöä..
suurin fani omaäiti--sanompa vaan ett näil nykynuorilla on ylikorostunut itsetunto..jos ei oo hyvä laulaan ja ulkonäkö ei riitä niin ei riitä..eikö vois mennä oikeisiin töihin ..imago on nii tärkee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725558Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne241262Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988