Joutuuko kertauksiin enään kun on täyttänyt 60 v olen kers.
kertaukset
11
322
Vastaukset
- Old boy
Ei joudu
- älä saatana
No shit sherlock.
- Niilo-setä
Kyllä minut kutsuttiin YH:n aikana palvelukseen vaikka olin jo 72 vuotias. Jatkosotaan en enää joutunut.
- luuta-nantti
Oletkin sitten jo n. 150 vuotta? Onnitteluni.
- Siitä vaan sano
Kyllä tässä 68 vuotiaana vielä sisseiltiin Pahkajärvellä täysissä kamppeissa kaksviikkoa.Eikä tehnyt tiukkaa yjtään.
- korohorot
Senjälkeen taisit jäädä telaketjun alle....
- rjtyjtyjk
Mun mielestä yli 60 - kymppisten peffat on sexyjä...Tulkaa kertauksiin, niin täytän perseenne kastikkeellani.
Terveisin kapteeni Suikka - Galvanoitu anus
Ihanaaaa, haluun et kapteeni Suikka ottaa mut rajusti takaapäin!!!!!
- Vanha Luti
Minä jouduin kertaamaan ja olen sentään 75v luutnantti? Otti hiukan voimille juosta ase kourassa n 20m hyvää tietä. Olimme 2vk leirillä ja oli ihan mukava tunnelma, minulla oli hiukan rommia pullossa lämmikkeeksi.
- res psj
No voi per... Juuri täytin 59 ja ajattelin, ettei kertauksiin enää tarvitsi mennä. On tämä ihme touhua. On maanpuolustus huonossa hapessa, kun ikämiestenkin pitää kertauksissa juosta.
- fuck finland
Ei tarvii mennä. Itsekin sain anelun tulla, mutta näytin keskisormea. Olen alle 100 vuotias.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686