Onko Saarella yhtään HF, Suomen Sisun tai Suomalaisuuden Liiton jäsentä?
Homma Forum - onko yhtään jäsentä?
11
200
Vastaukset
- Hyvä olisi kuulua
Tietääkseni on ja mitä se kuuluu jollekin?
Onneksi ei ole. Ehdottomasti suurin osa ahvenamaalaisista ei ole moisista rasistisista yhdistyksistä kuulukaan.
- Suomalaisena aina
Mutta silti olette itse rasisteja ja yritätte väittää toista. Onko teidän ruotsalaisuus
noin ihmisvihamielistä, että kaikki suomalaisuus on vihattavaa?
Toivon, ettei kukaan suomalainen enää muuta teidän rasistien saarelle.
Myös teidän sontaiset tuotteenne saavat jäädä kauppojen hyllyille
niitä en halua enää ostaa koska nekin on rasistisia paskoja! - Fakta...
Suomalaisena aina kirjoitti:
Mutta silti olette itse rasisteja ja yritätte väittää toista. Onko teidän ruotsalaisuus
noin ihmisvihamielistä, että kaikki suomalaisuus on vihattavaa?
Toivon, ettei kukaan suomalainen enää muuta teidän rasistien saarelle.
Myös teidän sontaiset tuotteenne saavat jäädä kauppojen hyllyille
niitä en halua enää ostaa koska nekin on rasistisia paskoja!Ja näin täynnä vihaa oleva henkilö syyttää vielä muita ihmisiä vihaamisesta, uskomatonta.
Populistin (nimim. Suomalaisena aina) pää on niin sokeutunut vihasta, että hän ei ymmärrä että vaikka viha on ominaisuus hänellä, se ei normaaleilla ihmisillä.
De flesta inflyttare till Åland kommer från Finland
http://www.nyan.ax/ledaren/?news_id=71999
- Siksi koska
Hörhöjärjestöt eivät perinteisesti ole kiinnostaneet ahvenanmaalaisia.
- Suomi on Suomalainen
Tietääkseni siellä on ja tunnenkin muutamia joille suomalaisuus on
tärkeää ja kunnioitettavaa.Minullekin suomalaisuus on tärkeää ja kunnioitettavaa, sen vuoksi pysinkin kaukana moisista järjestöistä!
- Fakta...
ahvennainen kirjoitti:
Minullekin suomalaisuus on tärkeää ja kunnioitettavaa, sen vuoksi pysinkin kaukana moisista järjestöistä!
Hyvin sanottu.
Järjestö jonka päämäärä on saada maahamme etnistä epäsopua, on minullekin liian epäisänmaallinen.
- Olen Suomalainen
Suomessa on sentään oikeus olla Suomalaisena, mutta jotkut ihmeelliset
ruotsalaiset pitävät sitä paheksuttavana, kun on isänmaallinen ja puolustaa
kotimaataan Suomea. Ahvenanmaalla on jokin kummallinen järjestö joka
on täysin rasistinen ja yrittää laittomasti yhdistyä vieraaseenvaltioon.
Onko se jotenkin sopivaa olla maanpetturi ? Kummallista, olen asunut täällä vuosia, enkä ole koskaan tuollaisesta järjestöstä kuullut. Mistä tietosi mahtavat olla peräisin?
- Tietoa on kyllä
Itse en haluaisi kuulua mihinkään järjestöön joka tekee myyräntyötään
kotimaanisisällä ja yrittää salailla tekosiaan olemalla jokin moottoriseura?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2035958Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492695- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne411972Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621387Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https341262Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997