Itseäni ärsyttää kovasti se, että naiset reagoivan voimakkaan negatiivisesti siihen että vilkaisen heidän rintojaan, jos he sen huomaavat. Huomattuaan tapahtuneen he koittavat peitellä niitä ja syyllistää miestä ilmeellään. Monesti on käynyt niinkin, että olen katsonut naista kasvoihin, kun hän on puhunut tilanteessa, mutta nainen alkaa kuitenkin ilman syytä peitellä niitä rintojaan käsillään tai asettamalla vaatetusta niiden päälle. Muistan myös, miten entinen työkaverini loukkaantui huomattuaan, että vilkaisin hänen rintojaan, vaikkakin hän oli itse käynyt aiemmin laitattamassa silikonirinnat itselleen.
Mikä siinä on niin kamalaa? Ei siitä pitää tarvitse, mutta sellainen suhteettoman voimakas reagointi niinkin mitättömään asiaan on kyllä todella ärsyttävää. Rintojen katsominen ei sellaisenaan merkitse mitään, ja monesti niiden katsomisessa ei ole kyse edes mistään tahdonvaltaisesta liikkeestä, jos nyt esimerkiksi yhtäkkiä näköpiiriin ilmestyykin kaksi oikein muhkeaa maitorauhasta avonaisessa kaula-aukossa. Itseäni ei ainakaan voisi vähempää haitata, jos nainen katsoo haarojani taikka käsieni lihaksia.
Miksi mies ei saa katsoa naisen rintoja?
52
4631
Vastaukset
- zkzkkzkz
Sanoisin että ainakin nuoremmat naiset pitävät siitä että rinnat herättävät kiinnostusta. Erään kerran olin vakuutusvirkailijan juttusilla. Ikä oli arviolta vajaa 30, rinnat b-c kuppikokoa, vartaloltaan oikein nami muutenkin. Pusero oli syvään uurrettu ja neito varmisti rintojensa näkyväisyyden nojailemalla eteenpäin pöydän ääressä. Täytyy sanoa että siinä alkoi panettamaan ja taatusti neito huomasi että olin "huomannut" hänen varustuksensa.
Toinen kerta sattui parturissa. Parturi sanoi että hänellä on käsi kipeä, ei pysty suoristamaan sitä kunnolla. Päälaelta leikattaessa hän käänsi päätäni sivulle ja alas niin että kasvoni olivat suoraan hänen avonaista kaula-aukkoaan kohti. Uuh.... :)- Anonyymi
Jos käyttää avonaista kaula-aukkoa puseroissa, niin että tissivako näkyy, menettää oikeutensa valittaa katseista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos käyttää avonaista kaula-aukkoa puseroissa, niin että tissivako näkyy, menettää oikeutensa valittaa katseista.
Totta!
- Rinta rottingilla
Toki saat katsoa, ja se on suotavaakin - yritä kuitenkin peitellä mahdollista arvostelua katseessasi (ehkä siinä syy paheksuviin katseisiin, jos nainen oletti että et pitänytkään hänen boobseistaan), ja tuijottaminen/kuolaaminen ei ole kauhean hot.
- Hyvät tavat kunniaan
.
Rintojen tuijottaminen on kiellettyä
Rintojen kouriminen on sallittua
Har!
.- Anonyymi
Rintojen puristelu ilman lupaa on kiellettyä rintojen tuijottelu ei ole kiellettyä se on vaan epäkohteliasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rintojen puristelu ilman lupaa on kiellettyä rintojen tuijottelu ei ole kiellettyä se on vaan epäkohteliasta
Ne naiset jotka tyrkylle tissit laittaa nin haluaa et niitä tuoijotetaan siitä saavat kiksesejä
- Oasis
Katseen hakeutuminen rintoihin hetkellisesti on ihan normaalia eikä sinällänsä mitenkään erityisen kamalaa, kunhan kyseessä on tosiaan hienovarainen vilkaisu eikä mikään kuolauskohtaus.
Myös ympäristöllä ja tilanteella on merkitystä. Itselleni on käynyt niin, että työpaikalla vanhempi mies tuijotti jatkuvasti rintojani hymynkare huulilla ja se oli todella kiusallista. Mielestäni työpaikalle ei kuulu tuollainen käytös, eritoten kun en mielestäni ollut itse siihen antanut aihetta.
Suurin syy rintojen peittelylle ja tuimille katseille taitaa siis olla kiusaantuneisuus. Kyllä naiset ymmärtävät vilkaisun, mutta se saattaa saada naisen tilanteesta riippuen vaivaantuneeksi. - -----------------
Jos sinulla tosiaan on kokemusta paljonkin sellaisista naisista, jotka peittelevät rintojaan ja suuttuvat katseistasi, niin et ilmiselvästi vain "vilkaise" rintoja, vaan tuijotat niitä. On muuten järjettömän ärsyttävää keskustella ihmisen kanssa, joka koko ajan tuijottaa rintoihin. Ensinnäkin tulee sellainen olo, että mitä hassua minussa on, kun pitää katsoa, onko paidassa jotain likaa, vai onko tissi pulpahtanut ulos liiveistä vai mitä. Sitten tulee olo, että pitää itsekin tarkastaa ja katsoa ja sitten jos ei edelleenkään huomaa mitään omituista, niin on tarve alkaa peitellä sitä jotain ihmeellistä, mitä se toinen tuijottaa.
Itse olen joskus testannut muutamilla kaverimiehillä tuota tuijotusta ja voin kertoa, että eipä tunnu miehetkään kovin luontevasti suhtautuvan siihen, jos nainen tuijottaa haaraväliä.- ...
Vaikka aloittaja väittääkin, ettei häntä yhtään haittaa jos nainen katsoo hänen haarojaan, niin tuo väite perustuu vain siihen, ettei hänellä ole kokemusta asiasta. Miehet eivät todellakaan suhtaudu luontevasti siihen, jos heidän haarojaan tuijotetaan!
Tästä olen kanssasi täysin samaa mieltä:
"Jos sinulla tosiaan on kokemusta paljonkin sellaisista naisista, jotka peittelevät rintojaan ja suuttuvat katseistasi, niin et ilmiselvästi vain "vilkaise" rintoja, vaan tuijotat niitä."
Aloittajan täytyy kuulua niihin kuolaaviin ällötuijottajiin, jos häneen kerran tuolla tavalla reagoidaan. Luontevasti rintoja vilkaiseva mies hän ei selvästikään ole.
- lifemocker
kuka sen muka kieltää!?
- kjuh1
Heh. Itekkin oon kokeillu nuorten miesten haarojen tuojottelua niin kyllä ne alkaa kiemurtelemaan vaivaantuneina:D
- wefjweijgiowee
Se joka pukee tissivaon paljastavan paidan päälleen, menettää oikeutensa valittaa tuijotuksesta.
- Seonkamalaa
Mua ainakin hävettää tosi paljon jos joku poika/mies kattoo niitä. Pojat varsinkin kun arvostelee niitä, todella kiusallista...
- Anonyymi
Kenelläkään ei ole oikeutta Suomen lain mukaan arvostella kenenkään ulkonäköä tai mitään muutakaan
- kädet_näkyviin
Mulla ainakin on käyny niin, että muutamat naiset ovat suorastaan tuoneet itseään tykö...ja enemmän muualta kuin rinnoista.... tapasin kerran yhden naisen sovitusti... nii treffeillä nainen jopa hakeutui tilanteeseen, että oli pakko katsoa hänen takapuoltaan.... ja toinen tapaus toi piparialuettaan silmien tasoon....
Mut kait se on nii, että katsoa saa...mutta pidä kädet näkyvillä. - rintarunoilija
Rintojen katselu pidentää miehen elinikää. Siksi ei saa katsoa, oli miten antava kaula-aukko tahansa
- kokemustaonnäistä
Riippuu paljon siitä millainen ja minkä näköinen mies katselee. Voisit itse miettiä tuntuuko se miellyttävältä jos vaikka joku 20v vanhempi nainen katselee jalkoväliäsi sen näköisenä että kopasee varmasti jos tilaisuus koittaa. Puhumattakkaan jos se ulkonäkö ei ole siitä parhaasta päästä :D
Tuskin kukaan haluaa vanhojen ja eltaantuneiden miesten/naisten ihailun kohteeksi.
Vilkaisu peiliin :)- ruma_ei_saa---
.
"Ruma ei saa katsella"
. - Enomoi
Tuossahan se dilemma juuri kilpistyykin. Rintojen katsominen on ok, jos olet mies josta nainen on kiinnostunut - jos et ole, silloin se ei ole sopivaa.
Jos olet n. 50-vuotias mies älä katso etenkään nuorempien naisten rintoja, mutta jos satut tekemään työksesi elokuvia ja nimesi sattuu olemaan esim. Johnny Depp, niin silloin sillä että olet 50-vuotias ei itseasiassa monessa tapauksessa olekaan niin väliä, koska maineesi ja varallisuutesi antaa sinulle todennäköisesti erivapauksia tuon aiemmin määritellyn säännön suhteen koska useat naiset siirtävät sinut kategoriaan kuuluisa rikas filmitähti jolloin esim. ikäero ei välttämättä tunnukaan niin pahalta.
Eli miesten pitäisi käytännössä olla tässäkin taas ajatustenlukijoita. Kukaan luonnollisesti harvemmin pitää tuijottelijoista, oli näiden sukupuoli mikä tahansa, mutta etenkin jos itse pukeutuu siten että erityisesti korostaa jotain ruumiinpiirrettään, totuus on että siihen kiinnitetään huomiota. Ja todellisuus on se, että sinä itse et voi vaikuttaa siihen että ne kiinnostuneet täyttäisivät juuri sinun asettamasi ulkonäkö- ja ikä yms. kriteerit, kuten useat naiset tuntuvat jostain syystä olettavan. Kyseessä on useimmin suht. normaali ja yleinen tekopyhyys ja oletus että sinua pitäisi kohdella jotenkin eritavalla koska ole sinä.
Tähän itseasiassa tulikin aikoinaan mainio vastine internetin syövereistä joka kääntää tilanteen ympäri mainiosti:
http://huntdrop.com/uploads/drops/eyes-up-here-ladies.jpeg
Jos sinulla on joku selkeästi havaittava ulkoinen seikka joka poikkeaa normista, oli se ns. positiivinen tai negatiivinen, ihmiset sen huomaavat ja kiinnittävät siihen huomiota, sukupuolesta riippumatta ja joukkoon tulee aina mahtumaan ihmisiä jotka jäävät tuijottamaan (myös tämä sukupuolesta riippumatta).
Ihan sama ilmiö tapahtui omallekin kohdalla kun nuorempana kävin erityisen aktiivisesti salilla ja hartiat ja kädet olivat suhteellisen isot eikä ollut yksi tahi kaksikaan kertaa kun vaikka baarissa joku tuntematon nainen tuppautui ihan viereen ja asetti kätensä hartioilleni/hauikselleni etenkin jos olin sopivan tyköistuvassa asussa. Samaa tekivät muuten muutamat homomiehetkin. Aivan kuten niin miesten ja naisten käsiä on eksynyt niin pakaroille kuin rintalihaksillekin "vahingossa" tai ohikulkiessa. Etenkin alkoholin vaikutuksen alaisena jotkut ihmiset vain ovat hieman törppöjä käytöksessään, tämän kun ymmärtää osaa suhteuttaa asioista toisiinsa. Aivan kuten jotkut töksäyttävät ääneen tyhmyyksiä ja/tai törkeyksiä.
Samasta syystä tuolla ulkona kulkee muitakin treenanneita miehiä paidatta tai hihattomassa, joukkoon mahtuu paljon niitä jotka haluavat sitä kehoaan myös esitellä, aivan samasta syystä kuin hyväkroppaiset naiset tuovat sitä kehoaan esille. Eivät tietenkään kaikki, mutta hyvin monet. Ei kaikenlaisia pyllyn ja tissien korostusvaatteita ole ilman kysyntää syntynyt.
Ja varmasti osa pukeutuu näyttävästi myös ihan vain itseään varten, kuten välillä kuulee.
Kyllä.
Minä tuon suostun tapauskohtaisesti uskomaan heti kun ko. nainen tai mies viettää myös rauhallisia koti-iltoja ihan yksikseen ja tekee sen vetämällä päälleen ne ns. "ykköset" pieruverkkareiden sijasta, eli esim. naisilla kävelee asunnossaan esim. tyköistuvassa mekossa korkkarit jalassa täydessä meikissä, pushupeissa ja korsetissa jne. yms. ihan ja vain omaksi ilokseen.
Jos näin on tottunut toimimaan sitten väitteen takana voi olla perääkin, mutta totuus on että hyvästä syystäkin omaksi ilokseen moni pukeutuu oletusarvoisesti juurikin mahdollisimman helposti ja mukavasti ja vastakohtaisesti näyttävämmin kun kyseessä on ns. "julkinen esiintyminen", olkoon se vaikka baari-ilta kavereiden kanssa. Jos et ole kiinnostunut muiden reaktioista tai omasta kuvastasi, silloin sinne baariin voi kyllä lähteä ihan ilman tukanlaittoja tms. ihan minimivarustuksellakin millä vain olettaa sisään pääsevänsä, ei ole tarvetta meikeille tai peittovoiteille tms. koska harvempi sitä varmaan ravintolaan lähtee itseään peilistä tuijottamaan.
Ja kun on on tuolla ulkona, muut ihmiset myös reagoivat sinuun. Muistan eräistäkin isommista bileista vähän sivussa istuessani kun pari viereisellä sohvalla istuvaa naista kommentoi ja arvosteli ohikulkevien miesten kroppia yleisesti ja takamuksia erityisesti. Eikä tuo ollut mitenkään ainutkertaista.
Jep, miehet katsovat, tuijottavat ja arvostelevat naisia, ja naiset vastaavasti miehiä. Tämä nyt on vain elämää. - rationaali
Jos joku "eltaantunut" mies tahi nainen haluaa minua ajatuksissaan ihailla tai vaikka ihan fantasioida niin antaa mennä. Ei se ole minulta millään tavalla pois tai vaikuta minun elämääni millään tavalla.
Toki jos se jää pitkäksi aikaa tuijottamaan se voi haitata lähinnä siinä mielessä että jään itse miettimään miksi se toljottaa, onko vetoketju jäänyt auki tms., mutta se haittaaminen johtuu lähinnä tästä epätietoisuudesta koska voihan kyseessä olla jotain vakavampaakin kuten vaikka jättimäinen myrkkyhämähäkki kiipeämässä selkääni pitkin.
Jos tiedän että se möllöttää ulkonäköni takia niin antaapa sitten silmien vain levätä. Oli sitten millainen suohirviö, metsänpeikko tai edam-viipale tahansa.
Eiköhän tuo ole jokunen ehtinyt tuijotellellakin. Jotkut koska olen niin uskomattoman upea, tai ehkä koska olen heidän mielestään ällöttävyyden huipennus. Molemmat ovat ns. heidän henkilökohtaisia ongelmiaan. - Anonyymi
40v nainen on parempi petipuuhissa kuin 20. Siksikin ei haitannut yhtään 20:senä jos 40v naiset olivat kiinnostuneita. 40v ei myöskään ole ikäloppu. 80 on. Ikäloppu tosin on siitä kiinni miten itseään hoitaa.
Kyllä niitä kattoa saa. Naiset joilla rintaa löytyy asettavatkin ne usein esille. Nuorten kohdalla kannattaa varoa, jotkin kokevat erittäin ahdistavana rintansa, ennekuin tajuavat niiden "markkina arvon" ;)
- Anonyymi
Mitä nainen haluaa kertoa jos laittaa kädet rintojen eteen ristiin?
Vaikka rintoja ei ole katsottu.
Onko se kiusaantuneisuuden merkki? Epävarmuuden ?- Anonyymi
Torjunnan. " Nämä ei oo sua varten ollenkaan." Tai haluaa korostaa sitä, että haluaa tulla kohdelluksi tilanteessa ihmisenä, ei sukupuolensa edustajana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torjunnan. " Nämä ei oo sua varten ollenkaan." Tai haluaa korostaa sitä, että haluaa tulla kohdelluksi tilanteessa ihmisenä, ei sukupuolensa edustajana.
Vai epävarmuuden?
Just näin elokuvan jossa nuori tyttö laittoi kädet rinnallee, peitteli rintojaan kun mies oli sanonut niistä ikävästi
- Anonyymi
Etko oo huomannu ap sitä faktaa että nyky-yhteiskunnassa mies on luotu naiselle narun perään potkittavaksi, haukuttavaksi sekä hyväksikäytettäväksi? Nainen saa tuijottaa, kouria, ehdotella, haukkua, pelats muiden tunteilla vaikkei olisi itse vapaa...mitä vaan. Jos mies sanoo siihen mitään, tulee rikossyyte sovinismista, asia käännetään miehen syyksi. Jos nainen kävelee miehen eteen ja mies sattuu näkemään naisen hahmon, on mies silloin ahdisteleva kusipää ja hullu psykopaatti. Jos mies koittaa pitää puoliaan asiassa, on hän silloin myös hullu psyko
- Anonyymi
Mie kattelen aina naisten peffoja , tulee mieleen Dirlandaa :)
- Anonyymi
Dirlandaa on eri juttu, eri sarjassa kuin enemmistö
- Anonyymi
Mä olin käymässä hierojalla ja se asetti mut yhdessä vaiheessa selälleen hoitopöydällä ja hieroi mun hartioita seisten itse mun takana. Oikein pirtsakan näköinen fysioterapeutti -tyttö. Kun se kumartui mun pään yli, niin sen tissit oli puseron alla koko ajan ihan mun naaman yläpuolella. Pidin silmiä kiinni, kun tilanne tuntui musta vähän nololta. Sitte se tyttö sanoi mulle päättäväisesti, että ”NYT VOISIT AVAT SILMÄSI” ja pakkohan mun oli sitten katsella koko session ajan sen puseron alla pullottava tissejä.
Harmittiko sitä, kunlaitoin silmät kiinni? - Anonyymi
Toisille on sallittua ja toisille vähemmän, riippuu toisen tuntemuksista? Kemioilla ja asemalla hierarkiassa on oma merkityksensä, toisille siten sallivampaa.
- Anonyymi
Se on sitä naisten epäloogista logiikkaa, laitetaan tissit näytille mutta suututaan jos niitä katsoo.
Sama esim. näillä videoilla, naiset puhdistaa tuntikausia sellaisia korvia mitkä ei puhdistusta kaipaa mutta jos kyse on miehen korvasta, sanottaisiin varmasti että putsaa itse korvasi, sika!
https://www.youtube.com/watch?v=ytvpP5D-MLA - Anonyymi
Hyvä kysymys. Me aidot heteromiehet tottakai tykätään tisseissä. Miks sitten pitelee tissejään houkuttelevasti esillä, jos niitä ei saa imee tai edes katsoa???? Mun tekee aina mieli imee tissejä, kun nään naisella hyvän muotoisena esillä. Noin 10 vuotiaana mulle jäi ikuisesti mieleen kaverin äidin hyvät tissit, kun oltiin kolmistaan kaverin ja kaverinäidin kanssa saunassa. Mun teki hirveesti mieli imee niitä ja tekee edelleenkin, kun ei sillä ole tissien muodot mennyt yhtään huonoksi, vaikka näin ne paljaana yli 20 vuotta sitten. Lapsuuden kaveri on kuollut, mutta äitinsä olen nähnyt sillointällöin jos se on ollut mun äidillä mun kanssa yhtäaikaa ja katse menee heti sen tissien muotoihin. Tekisi mieli soittaa kaverinäidille ja pyytää että nähtäis kahdenkesken ja tekee mieli pyytää että se imettää mua. Rohkenisinko pyytää? Mitä te naiset tykkäisitte, jos poikanne kaveri tykkää tisseistänne ja haluis imee?
- Anonyymi
Itellä on vähän se ongelma ihan sama missä olen missä tilanteessa tai asioimassa jossakin niin aina tulee kyylättyä naisen rintoja ja silloin on pahin kun se esim kumartuu jostain syystä niin nään tissit melkein kokonaan jos avoin paita niin silloin alkaa seisomaan ja hävettää jos kaikki näkee sen että housut pullottaa, yks tapaus minulla oli kun olin junassa siellä istu tumma hiuksinen nainen ja rintsikat näky läpi ja oli älyttömän hyvän näkönen mulla rupes seisomaan sit kun oli kovana pitkän tuijottamisen jälkeen niin mulla tuli orgasmi ja sit hävetti ku kastu bokserit, näkisin että tuskinpa naista se haittaa jos kyyläät sen rintoja mutta ei kannata mitään ilmeitä taikka mitään seuksaalista yrittää sille näyttää eikä sanoa, Eksä minusta kiinnostui sillo aikoinaan kun hänen tissejään kyyläsin ja oli jännä sillä tavalla tultiin yhteen, kyllä se ihan niitä antoi aina kosketella ja imeäkkin mutta tuntemattomilla Elä tee semmosta ja kyllähän se on kohteliaasti tehty jos katsot naisen rintoja että hän tietää rintansa ovat seksikkäät
- Anonyymi
Itselle kävi tilanne jossa silmät joutui väärään paikkaan eikä se nainen pakoon lähtenyt. Tilanne ei kestänyt kuin muutaman sekuntin ja olisi varmaan kestänyt vähän pidempäänkin ellen olisi itse keskeyttänyt! Nainen kyllä kuittasi tilanteen sanalla hetken kuluttua, mutta mikään ei mennyt rikki! Olen sen jo aiemminkin sanonut että ei se nainenkaan syytön tilanteeseen ole!
- Anonyymi
Koska se johtaa yleensä lisä ongelmiin. Hyvänä esimerkkinä Olympikomiteassa tapahtunut, ehkä alkanut sekin rintojen ja peppujen tuijottelusta ja nälän kasvaessa siirrytty viestittelyyn ym? Mika Kaurismäki tietää, mihin se voi pahimmillaan johtaa, ku menettää työpaikan ja maineensa samalla. Pienestä asiasta kasvoi odotettua suurempi. Soosoo, ei saa synnyttää kiusallisia tilanteita, antakaa naisten tehdä valinnat niin pääsette helpommalla.
- Anonyymi
...tai sitten vain itse koittaa käyttäytyä niin kuin aikuiselta odotetaan. On ihan oikein että kaikki sikailija miehet menettävät työnsä ja maineensa. Jos ei osaa kunnioittaa ja arvostaa ihmistä ihmisenä, niin saa mennäkin....luuseriosastolle!
- Anonyymi
Sen kun tuijotat, jos siltä tuntuu. Itsestäsi sä vain siinä idiootin kuvan annat. Vilkaisulle ei toki mitään voi. Se on ihan ymmärrettävää ja kyllä valtaosa naisistakin toisiaan vilkaisee jos siinä kohtaa on jotakin, johon voisi katseensa kiinnittää. Se on automaatio. Hyvin harva vilkaisuun mitään huomiota kiinnittä. Sen sijaan, jos on tarve tuijottaa tai jatkuvasti vilkuilla niin se on lähinnä idiotismia.
- Anonyymi
Mies-ja naislogiikka eroaa tässä paljon toisista. Miehet ei koe itseään idiootiksi, jos katse toistuvasti kohdistuu rintoihin tai peppuun? Kuulostaa enempi miehen korviin normaalilta. Konfliktin vaara on suuri, kun näkemyserot on näin suuria, ilmeisen jännittävä viikonloppu edessä monilla miehillä 👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies-ja naislogiikka eroaa tässä paljon toisista. Miehet ei koe itseään idiootiksi, jos katse toistuvasti kohdistuu rintoihin tai peppuun? Kuulostaa enempi miehen korviin normaalilta. Konfliktin vaara on suuri, kun näkemyserot on näin suuria, ilmeisen jännittävä viikonloppu edessä monilla miehillä 👀
"Itsestäsi sä vain siinä idiootin kuvan annat." Tuossa on varsin yhdentekevää pidätkö itse itseäsi idioottina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä kyllä tunnen monta miestä, joiden mielestä rintojen tuijottelu on idiotismia.
Pepun tujottelu on muuten huomattavasti järkevämpää puuhaa. Se kun on halutessaan hyvin helppo toteuttaa huomaamattomasti.
Valtaosa tuntemistani miehistä muuten tykkää katsella kokonaisuutta, vartalon kaaria jne. Parin pallon tuijottelu on oikeasti aika debiilien puuhaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, miehiä on monenlaisia, fiksuja ja ei-niin-fiksuja. Logiikalla ei tässä asiassa ole mitään tekemistä!
- Anonyymi
Minua ei yhtään harmita kun naiset sanovat et johan sulla on iso kalu, se tekee hyvää itsetunnolle !
- Anonyymi
Se on eri asia, jos jotain naista hivelee itsetuntoa, että saa näytellä rintojaan ja joku katsoo, asia on ok. Mutta kaikki eivät tätä halua.
- Anonyymi
Katsoa saa, muttei koskea!!! Myöskin tuijottaminen on todellä junttimaista ja epäkohteliasta!
- Anonyymi
Vittu, miksi nainen esineellistetään. Perse tai tissit, muulla ei väliä. Ajatelkaa jos naiset kattois teidän mulkun koon ensiksi. Olisiko kiva?
- Anonyymi
Muistan erään tilanteen, kun olin 5 luokalla teimme erityisopettajan kanssa tehtäviä siinä, kun hän auttoi tuijotin vähän aikaa hänen rintojaan se tuntui ihanalta😚 Kalu nousi vähän pystyyn, mutta onneksi hän ei sitä huomannut
- Anonyymi
Naisen jalkoväliin tuijottaminen. Olen kohdannut parikin tilannetta joissa nainen on tullut asetelmaan jossa vetoketjuseutu on ollut lähellä!
Ehkä mieleen painuvin tilanne rintojen tuijottamiseen oli se kun t-paita päällä ollut nainen oli lähellä ja jotenkin käänsin päätäni suoraan niin että katse oli ”siellä”. En tiedä kuinka pitkä se hetki oli. Muutamia sekunteja ehkä kymmeniä. Tajusin tilanteen , niin käänsin katseen pois! Jotenkin kiusallinen hetki vaikka ei se häntä haitannut. Myöhemmin sain pienen kuitin asiasta.
Mutta kaikkihan on kiinni ihan siitä miten miehenä koen tuon ihmisen ja jääkö asia elämään, ja miten se vaikuttaa kahden ihmisen väleihin. - Anonyymi
Rintojen esittely ja sitten muka-hermostuminen niiden katselusta on ihan tiettyjen naisten tyypillistä toimintaa. Sillä naisissa on kuten miehissäkin riidanhaastajia. Samahan se on, millä tekosyyllä tappelua yrittää saada aikaan, jos se kuitenkin on se illan ohjelma.
- Anonyymi
Senkun katselee. Ei se mua sen kummemmin häiritse, kaikkeen tottuu. Vaan yhdenkään rintojen tuijottelijan on ihan turha yrittää sen lähempää tuttavuutta tehdä. Mä en kykene kunnioittamaan, enkä arvostamaan noin käyttäytyvää miestä.
- Anonyymi
Eiköhän niitä vilkaista saa, kunhan muistaa että silmäpari löytyy sieltä yläpuolelta.
Toljottamisesta tuskin kukaan innostuu suuremmin - Anonyymi
Ei saa koska ne on hävettävät ja rumat
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644342Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860