Hei, suoritin itse varusmiespalveluksen pohjois-karjalan prikaatissa 2/00, eli toinen saapumiserä ja vuonna 2000. Olisi kiva kuulla, jos täällä foorumilla olisi muita siihen aikaan "gonabiitsillä" olleita? Muistaako kukaan kouluttajaa nimeltä Reijo Myller? Ainakin, kun itse olin "gonalla", niin silloin oli Reijo Myller ja miehestä liikkui hurjaakin hurjempia huhuja :). Vieläköhän Myller on kontiorannassa?
Pohjois-karjalan prikaati (gonabiitsi)
m00nchild_
3
1698
Vastaukset
- larelklk
Morjens, vaikka en samaan aikaa palvellutkaan gonabeachilla (yli 10 vuotta myöhemmin) ajattelin kuitenki vastata :) Reijo Myller ei ole enää ainakaan kontiorannan varuskunnan listoilla. Ei ainakaan kertaakaan kulkenut portin ohitse.
- m00nchild_
Kiitti vastauksesta :). Mitähän myllerille nykyään kuuluu, koetin googlettaa, mutta ei kyllä "tutunnäköistä" mylleriä löytynyt =).
- Anonyymi
Tito ja myller
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757