Veneretket kiinnostaisivat, kokemuksia?Kannattaako ottaa paikalliselta vai matkatoimistolta? Tjäreborgin matkalle ollaan lähdössä. Millaista ruoka on siellä laivalla? Kiitos vastauksista!
Veneretket Alanya
4
1078
Vastaukset
- Veneretki
Heipsan!
Miun mielestä veneretki kannattaa ehdottomasti ottaa paikallisilta. Niitten reissuilla on paljon parempi "meno". Ruoka ja juomat kuuluu hintaan. Myö oltiin toukokuussa Alanyassa ja otettiin rannalta retki veneelle Brother´s five, makso 25 €. Päivä oli tosi ihana, ruokaa riitti..kanaa, lihaa ja kalaa, salaattia ja spagettia ym.. ja juomaa myös..joka makuun =) Musiikki soi ja aurinko paistoi. Ihanaa!- el maestro
itse tulin viime keskiviikkona alanyasta. veneretkestä maksettiin 15€. ruoka ja juoma kuulu hintaan. katujen varsissa on eri retkien myynti kojuja. niistä kannattaa hakea...
- karvapää
el maestro kirjoitti:
itse tulin viime keskiviikkona alanyasta. veneretkestä maksettiin 15€. ruoka ja juoma kuulu hintaan. katujen varsissa on eri retkien myynti kojuja. niistä kannattaa hakea...
veneretken saa helpoiten kun käy kävelyllä satamassa. tarjoajia riittää.
- tuikku
olen useaan kertaan ollut alanyassa ja käynyt sekä matkan järjestäjän että paikallisella; ehdottomasti paikallisilla on halvempi ja parempi ruoka on hyvää ja meno kovaa (alkoholijuomatkin kuuluvat hintaan).
mene aamulla ennen 10 satamaan kävelemään niin sieltä saat viellä ns. äkkilähtöjä jopa 10e.
Vene retket ovat parsta Alanyaa. hyvää matkaa sulle ja nauti,itse olen lähdössä 14,9 alnyaan myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820