Tehdäänpäs gallupia.
Itselläni menee Venlafaxin ja Levozin.
Hartolassa syötävät mielenterveyslääkkeet.
8
256
Vastaukset
- perushartolalainen
No mulla menee Levozin lisäksi cipramil 500mg kahdesti päiväss, fontexia ehkä 250mg neljästi päivässä, fevarinia mielialan mukaan, seroxattia 400 mg aamuisin ja jos oikein vituttaa niin päivällä samanlainen annos, zoloftia ehkä korkeinttaan 200 mg päivässä, joskus ei sitäkään. Sen lisäksi viinaa ja serotoniinia. Tolla pärjää jotenkin mutta oottelen just uutta reseptiä.Miten sulla itelläs noi määrät, paljonko otat päivittäin?
- sdgdfhd
Menee 75 mg Venlafaxinia ja 25 mg Levozinia, Opamox on varalla. Citalopramia kokeiltiin eka pari vuotta, ei tehoa. Toi venlan annos on siksi pieni, että isompi määrä vie yöunet. Levari on unilääkkeeksi.
Lähinnä mulla vakava masennus, pitkäaikainen.
aika hyvin jos neljää eri masennuslääkettä syöt samaan aikaan. - Huumeet / pahaolo ?
Auttaisikos teitä kannabis / hassis, kun niiden laillistamisesta on puhuttu paljon ?
Jos monet huumerikolliset saisivat oman annoksensa, niin he vetelisivät nirvanoitansa omissa nurkissansa. Markkinat romahtavat - jos huumeet tulevat marketeihin. - ei voi muuta sanoa
Oottepa sairasta sakkia.
- kari nark
Mulla menee Leponex 100mg ja Seroquel
ette ikinä arvais kuka mä oon- jhgfdfsaa
evvk. onneks et kuulu mun kaveripiiriin se riittää mulle tiedoksi
- Suburbian
jhgfdfsaa kirjoitti:
evvk. onneks et kuulu mun kaveripiiriin se riittää mulle tiedoksi
Se nyt on aivan sama mitä te siellä junttilassa popsitte, ketään ei kiinnosta!
- sdgdfhd
Popsitaan edelleenkin ja Opamox on varalle jos tarvitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967251Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695254Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1092607- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831726Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311480