Jos kuvataan TosiTV sarjaa niin ei tarvi handsfreetä näköjään käyttää autolla ajaessa. Ainakin tää Sedun tiimissä oleva mies puhu reippaasti tossa äskettäisessä jaksossa.
Diilin jaksosta
4
104
Vastaukset
- tyhjä arpa, ei voitt
Täyttä kuraa koko diili, kuten Harkimokin.
Mitä hemmettiä se sedu Koskinen vieläkin tekee siinä ohjelmassa, se olisi pitänyt lempata ulos aikaa sitten. Harkimolla ei ole palleja vaan pelle kohtelee Kokoomus kavereitaa ja hallituksen tukijoita silkkihansikkain.
Miten kauan Suomen pelle vasurit meinaa tukea Kokoomusta ja euvostoliittoa. Suomi ei tarvitse vasemmistoa yhtään mihinkään, onneksi on perusS.- hirvee tyyppi
Sedu Koskinen on antanut rehellisen kuvan koko kansalle! Aivan käsittämättömän itserakas ja itsekäs ihminen. Minä minä minä... ja kaukana muut... miten ko tyyppi on saanut ketään työntekijää ? Ei taida olla vaimoa, kukaan voi elää moisen kanssa.
- tiedetään
hirvee tyyppi kirjoitti:
Sedu Koskinen on antanut rehellisen kuvan koko kansalle! Aivan käsittämättömän itserakas ja itsekäs ihminen. Minä minä minä... ja kaukana muut... miten ko tyyppi on saanut ketään työntekijää ? Ei taida olla vaimoa, kukaan voi elää moisen kanssa.
Luulen et se on kaappihomo siksi naistenvihaaja. sedun mielestä naiset kelpaa vain ravintoloihin persettä heiluttamaan ja ukoilta juomia pummaamaan että kauppa käy.
sedu on sovinistisika! - no respect
tiedetään kirjoitti:
Luulen et se on kaappihomo siksi naistenvihaaja. sedun mielestä naiset kelpaa vain ravintoloihin persettä heiluttamaan ja ukoilta juomia pummaamaan että kauppa käy.
sedu on sovinistisika!No näin miehenä en usko että se on naisvihaaja, mutta täys pönttö-örvelö se kyllä muuten on. Sedun ulosanti on SURKEAA.
Oma arvostukseni Harkinoon on tippunut nollaan. Harkimo pitää Sedusta vain sedun rahojen takia, nää kokoomuslaiset on oikesti täysin pimeetä porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982